. Office ERP Excel Mesos

Empresa amb més de 15 anys de trajectòria i experiència en el sector de la restauració col·lectiva. Obrim un procés de selecció per incorporar Administratiu/va amb experiència en diferents tasques administratives i d'atenció al client a la nostra...
Empresa amb més de 15 anys de trajectòria i experiència en el sector de la restauració col·lectiva.

Obrim un procés de selecció per incorporar Administratiu/va amb experiència en diferents tasques administratives i d'atenció al client a la nostra oficina, ubicada a Reus.

Categoria professional

Administratiu/va

Jornada

Completa de Dill.

a Div.

Salari

  • € mensuals x 14 pagues

Requisits

Formació en Administració i Comptabilitat

Domini Excel

Tasques

Departament d'Administració i Financer

Perfil

Persona resolutiva, proactiva i polivalent

Superar prova inicial aptituds i actituds del lloc de treball

A Continuació Detallem Les Funcions a Desenvolupar Del Candidat/a

  • Atenció telefònica diària
  • Gestió de cobraments i pagaments
  • Gestió dels menús diaris
  • Preparació, enviament i control de la documentació dels centres
  • Seguiment de clients i facturació
  • Suport al Departament Financer
  • Reclamació deutes
  • Resolució i seguiment d'incidències
  • Adaptació programa de gestió amb famílies

Les Aptituds i Coneixements Del Candidat/da

  • Formació Professional Grau Superior en Administració i Comptabilitat
  • Formació en Ciències Econòmiques, ADE o empresarials.
  • Alt coneixement i domini Microsoft Office, especialment Excel.
  • Idiomes Català i Castellà: expressió oral i escrita correcta.

Busquem una persona

resolutiva, proactiva i polivalent.

Capacitat de treballar en equip i de generar un bon clima de treball.

Valorem positivament la

capacitat comunicativa i empàtica

del candidat/a.

Per què treballar amb nosaltres?

Som una empresa gran i

consolidada,

amb

perspectiva de creixement i capacitat d'adaptació als canvis .

Conscienciats amb el medi ambient, igualtat dels treballadors i confiança en el nostre equip per seguir remant junts.

Brindem l'oportunitat de treballar en una empresa dinàmica on la persona pot adquirir diferents aprenentatges i créixer professionalment.

Oferim un

contracte inicial fix discontinu amb un període de dos mesos de prova.

La jornada laboral completa de 8 hores de Dilluns a Divendres.

Per ajudar-nos a conèixer millor la teva experiència, actitud i motivació, et demanem que adjuntis a la teva candidatura una

mini carta de presentació

on responguis breument (fins a 200 paraules per resposta) a les següents preguntes:

Què faries si arribessis a treballar i ningú t'indiqués què fer les primeres hores?

Quan et trobes amb una tasca nova que no saps fer, quin és el teu primer pas?

Explica'ns un exemple d'una situació on hagis solucionat un problema pel teu compte sense rebre indicacions.

Descriu breument la teva experiència o habilitats amb eines informàtiques (ERP, programes de gestió, etc.) i com valores la teva autonomia amb aquestes.

Per què t'interessa treballar amb nosaltres?

Enviar a ******.

Agraïm molt el teu interès i el temps dedicat.

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Administratiu/va a Madrid

NA

Ciempozuelos, ES

¿Te apasiona el sector de Recursos Humanos? ¿Tienes experiencia en gestión administrativo/a dentro del área de RRHH y te...

LRP Energy

Madrid, ES

¿Buscando la oportunidad de iniciar tu carrera profesional en un sector puntero? Desde LRP Energy queremos ofrecerte la...

Red Solidaria Internacional ARCORES

Madrid, ES

Overview ¿Te interesa formar parte de una organización que combina una rica tradición solidaria con una visión de futuro...

Tabor Group

Madrid, ES

se requiere contable administrativo para empresa de trasporte de viajeros. Tareas asientos contables facturacion y tareas...

Grupo Lezama

Madrid, ES

¿QUIÉNES SOMOS? Grupo Lezama es un modelo empresarial único de carácter social dedicado a la puesta en valor del capital...

DISCESUR

Pinto, ES

Enviar solicitud Sobre nosotros Desde su fundación en el año 1988, Discesur se ha convertido en un referente del mercado...

Safeguard Global Staff Leasing Spain

Móstoles, ES

En Safeguard Global, líder en soluciones de RRHH en más de 180 países, impulsamos tu crecimiento profesional, tus...

INDEKO CONTRACT S.L.

Madrid, ES

Coordinador/a de Showroom & AdministraciónResumenEn Deko-Up creamos espacios de trabajo con foco en confort, proximidad...

Tessera

Madrid, ES

Descripción Desde Tessera Human Capital , estamos gestionando la selección de un/a Administrativo/a experto en...

NA

Pedrezuela, ES

Desde Adecco Banca & Seguros buscamos un/a Administrativo/a con alto manejo de Excel para el departamento Riesgos Pymes.