Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social.
Quina és la nostra essència?
- Tenim un estil propi... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil.
- Creiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents.
- Som un Club format per més de 144.000 socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament.
- Treballem per garantir la igualtat d’oportunitats, lliures de prejudicis i la no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat, i fomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn.
Què busquem?
Barça Licensing & Merchandising necessita incorporar una persona a la posició temporal de Brand Manager de l’equip de Marketing, amb l’objectiu de desenvolupar, implementar i gestionar estratègies de marca que assegurin el posicionament, reconeixement i creixement sostenible de la marca en el mercat a través del producte, alineades amb els objectius comercials i la identitat corporativa.
Funcions principals:
- Desenvolupament de Marca
- Definir i mantenir la identitat de la marca (to, veu, valors, narrativa).
- Supervisar la coherència visual i verbal de la marca en tots els punts de contacte.
- Estratègia i Planificació
- Dissenyar i implementar plans de màrqueting integrats centrats en la marca.
- Realitzar anàlisi de mercat, competència i tendències per a ajustar l'estratègia.
- Gestió de Campanyes
- Coordinar campanyes de comunicació i publicitat (on i offline).
- Col·laborar amb agències creatives, de mitjans i producció.
- Recerca i Anàlisi
- Monitorar indicadors clau de marca: notorietat, percepció, engagement, etc.
- Executar i analitzar estudis de mercat i enquestes de satisfacció.
- Gestió de Producte
- Participar en el desenvolupament i llançament de nous productes.
- Alinear el branding amb els objectius de vendes i desenvolupament de producte.
- Comunicació i PR
- Supervisar la presència de la marca en mitjans, xarxes socials i esdeveniments.
- Ser ambaixador de la marca tant interna com externament.
- Gestió de Pressupost
- Administrar pressupostos assignats a l'àrea de branding i justificar la inversió.
Formació:
- Llicenciatura en Màrqueting, Comunicació, Administració o carreres afins. Postgrau desitjable.
Experiència prèvia:
- Experiència mínima: 2-3 anys en posicions similars
Eines i habilitats:
- Coneixement d'eines d'anàlisis de mercat, CRM i plataformes digitals.
- Pensament estratègic i creatiu.
- Lideratge i gestió d'equips.
- Capacitat analítica.
- Excel·lents habilitats de comunicació oral i escrita.
- Català, Castellà i Anglès.
Veure més
No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araDarreres ofertes d'ocupació de Cap de Marca a Barcelona
Brand Manager FMCG Internacional
2 de jul.Timup
Barcelona, ES