Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social. Quina és la nostra essència? Tenim un estil propi...

Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social.


Quina és la nostra essència?

  • Tenim un estil propi... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil.
  • Creiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents.
  • Som un Club format per més de 144.000 socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament.
  • Treballem per garantir la igualtat d’oportunitats, lliures de prejudicis i la no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat, i fomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn.


Què busquem?

L’Àrea de Tecnologia busca incorporar a una persona temporal en el rol de Responsable de la Oficina de Coordinació de Projectes de Tecnologia, aquesta tindrà com a missió principal liderar l’oficina de projectes i actuar com a adjunt a la direcció de l’àrea de tecnologia. Per una banda, de cara a la direcció aporta una visió transversal de l’àrea i un assessorament estratègic així com la gestió del control pressupostari de l’àrea. Per l’altra, garanteix que els projectes tecnològics s’identifiquin, planifiquin, executin, supervisin i avaluïn correctament, assegurant l’alineació amb els objectius de l'organització tot gestionant al seu equip de gestors de projectes i supervisant i coordinant a la resta de caps de projecte dels diferents departaments.


Funcions principals:

Suport directe a Direcció de l'Àrea

  • Reporting periòdic a la direcció de l'àrea sobre l'estat dels projectes, incloent-hi avenços, riscos i desviacions.
  • Reporting periòdic sobre la gestió pressupostaria, possibles desviacions i plans d’acció per corregir-ho.
  • Assessorar la direcció en la presa de decisions estratègiques relacionades amb els projectes tecnològics.
  • Actuar com a enllaç entre la direcció de l'àrea i els equips de projecte.

Gestió Pressupostària i de Pla de Projectes:

  • Definir, de la mà de direcció, l’estratègia de l’àrea i elaborar el Pla de Projectes anual.
  • Elaborar i gestionar el pressupost de l’àrea d’acord amb el Pla de Projectes acordat amb direcció.
  • Controlar els costos dels projectes per garantir que es mantinguin dins del pressupost assignat.
  • Identificar possibles desviacions pressupostàries i prendre mesures correctives.


Gestió de la Demanda Interna

  • Assegurar que es recullen i analitzen les demandes i necessitats dels clients dins de l'organització.
  • Prioritzar i alinear aquestes demandes amb els objectius estratègics de l'empresa i de l’àrea de tecnologia.
  • Assegurar que els projectes desenvolupats compleixin les expectatives i necessitats dels clients interns.

Coordinació i Supervisió de Projectes:

  • Assegurar la correcta assignació i planificació projectes tecnològics, assegurant que estiguin alineats amb la visió estratègica de l'organització i la visió pressupostària de l'àrea.
  • Supervisar i coordinar l’equip de responsables de projectes dins de l’àrea per tal d’assegurar l’acompliment dels objectius, la planificació i la correcta coordinació entre departaments.
  • Proporcionar suport i orientació als gestors de projectes per garantir l'èxit dels projectes.
  • Liderar el Comitè d’Aprovació de Projectes dins de l’àrea de tecnologia.
  • Identificar, avaluar i monitoritzar els potencials riscos dels projectes.
  • Desenvolupar plans de mitigació de riscos i assegurar-se que s'implementin adequadament.
  • Facilitar la comunicació efectiva entre els equips de projecte i altres departaments de l'empresa.
  • Realitzar avaluacions post-projecte per identificar èxits i àrees de millora.
  • Documentar les lliçons apreses i compartir-les amb l'organització per millorar

Estandardització de Metodologia de Treball i Eines

  • Definir i implementar processos, metodologies i estàndards per a la gestió de projectes.
  • Seleccionar i gestionar les eines a emprar per a la gestió de projectes, assegurant la seva integració i ús eficient per part dels equips.
  • Assegurar que els gestors de projectes segueixin les metodologies establertes i compleixin amb els objectius del projecte.
  • Fomentar la millora contínua en les pràctiques de gestió de projectes dins de l'àrea.
  • Proporcionar formació i suport als gestors de projectes i altres membres de l'equip.

Execució de Projectes Transversals:

  • En cas necessari, dirigir i executar projectes estratègics de naturalesa transversal dins de l'àrea, que tinguin una importància significativa dins l'organització.


Requisits:


  • Formació: Titulació superior en Enginyeria tècnica o Administració d’Empreses
  • Experiència de més de 5 anys d’experiència en gestió d’equips i de projectes. Es valorarà el coneixement del funcionament de l’àrea tecnologia així com del club.
  • Formació complementaria: Gestió de projectes.

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Cap d'Oficina a Barcelona

Meliá Hotels International

Barcelona, ES

“El mundo es tuyo con Meliá” Descubre un camino sin límites en Meliá, donde las oportunidades de crecimiento y desarrollo...