- Vols formar part d'una entitat referent en el model d'integració sanitari, social i educatiu?
- La Fundació Aspace Catalunya tenim més de 60 anys d'experiència amb l'atenció integral en les persones amb patologies del neurodesenvolupament, paràlisi cerebral i pluridiscapacitat. -Som un referent en el sector sanitari, social i educatiu. -Disposem d'un equip de treball multidisciplinari que genera confiança, i amb gran vocació de servei.
Innovem amb visió de futur! El/la logopeda del CDIAP Aspace de la Fundació Aspace Catalunya és el/la professional que, sota la dependència funcional de la Direcció de l'àrea de Salut i la Coordinació del CDIAP, duu a terme la planificació, execució (tractaments) i revisió del pla individualitzat en l'àrea de fisioteràpia per als pacients dels quals és referent.
A més, vetllar perquè el funcionament del seu àmbit sigui eficient, complint amb les normatives i oferint una atenció de qualitat tant als professionals com a les persones ateses.
- Formació reglada: Diplomatura/Grau en Logopèdia
- Es valorarà positivament la formació superior específica en l'àmbit de l'atenció precoç
- Experiència mínima d' 2 anys en treball en atenció precoç
- Experiència en tractaments individualsi grupals.
- Contracte de substitució per maternitat.
- Jornada de 30h/setmanals distribuïdes de dilluns a divendres.
- Salari: s'emmarca dins de les condicions establertes pel Conveni de treball dels hospitals d'aguts, centres d'atenció primaria, centres sociosanitaris i centres de salut mental, concertats amb el servei català de salut
- Menjador disponible per als treballadors/es.
- Formació inicial en l'acollida, molt dirigida a les especificitats del lloc de treball.
Referrals increase your chances of interviewing at Fundació Aspace Catalunya by 2x
Educadors/es Escola Bressol La Llagosta i Montcada (borsa suplències)Montcada i Reixac, Catalonia, Spain 2 weeks ago
Monitor/a de L'espai migdia a l'escola Jesuïtes Sant Gervasi - Infant Jesus Curs 24-25Barcelona-Rocafort, Professor/a de lengua Catalana i Castellana a l'ESO i al BatxilleratBarcelona-Rocafort, Psicopedagog/a amb possibilitat de docència de lengua Catalana i/o Castellana a l'ESO i al BatxilleratPROFESSOR/A DE CASTELLÀ I CULTURA RELIGIOSA.
ESO/BAT.
(Substitució del 2 al 12 de juny)Docent Certificat Professional de Dinamització comunitàriaBarcelona-Rocafort, Professor/a de Ciències a l'ESO.Borsa educadors/es infantils per els barris de ConciliaSubstituts/es Educador/a Escoles Bressol a La LLagosta i Santa Perpètua de MogodaSubstitucions temporals al llarg del curs 2024-2025Directors/es de Casal per EBM a Barcelona (14 de juliol al 1 d'agost)Formador/a programa Més Digitals de la Generalitat de Catalunya, a MatadeperaDocent titol monitor/a d'activitats de lleure infantil i juvenilDocent sessions inserció laboral amb jovesFormador/a d'Alfabetització Digital (TIC) – Aules Virtuals i Possibles Sessions PresencialsBORSA Educadors/es Escoles Bressol a Santa Perpètua de Mogoda
#J-18808-Ljbffr
Veure més
No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araDarreres ofertes d'ocupació de Sanitat i Salut a Barcelona
Instituto Láser de Fotomedicina
Barcelona, ES
Booker
NovaBarcelona Events Musicals S.L.
Barcelona, ES
Inibsa
Barcelona, ES
Inibsa
Granada, La, ES
Auxiliar Laboratorio Microbiología
15 de junyInibsa
Barcelona, ES
Hospital Sant Joan de Déu Barcelona
Granollers, ES
Auxiliar Barcelona Centre
14 de junyLa Vostra Llar Residencias y Centros de día
Barcelona, ES
Experto en puesta en marcha
14 de junyAGBAR
Barcelona, ES
Auxiliar Control Analítico en Proceso
13 de junyGrifols
Parets del Vallès, ES
Grup Policlinic Inicio Inmediato
13 de junyGrup Policlinic
Barcelona, ES