Les tasques a realitzar serien la instal·lació, suport i manteniment del programari mèdic RAIM (visors d'imatge mèdica, Arxiu d'Imatge Mèdica (PACS) i Sistema d'informació radiològic (RIS)).
Les principals activitats són:
- Atenció d’incidents de segon nivell
- Respondre problemes i errors en les aplicacions.
- Investigar i diagnosticar incidents reportats per usuaris.
- Gestionar la resolució de problemes de manera eficient.
- Resolució de problemes
- Identificar i abordar les causes subjacents dels problemes.
- Col·laborar amb altres equips per solucionar problemes més complexos.
- Implementar solucions temporals i permanents segons calgui.
- Manteniment preventiu
- Gestionar les actualitzacions de versions de programari.
- Realitzar revisions periòdiques per prevenir possibles problemes.
- Nous desplegaments o migracions
- Gestionar els desplegaments i/o migracions Optimització del rendiment
- Identificar àrees de millora i optimitzar-ne el rendiment.
- Assegurar que les aplicacions compleixin els objectius de rendiment establerts.
- Gestió de la configuració
- Gestionar i controlar les configuracions de les aplicacions.
- Assegurar la coherència entre els entorns de desenvolupament, prova i producció.
- Implementar i gestionar canvis de configuració.
- Documentació
- Mantenir documentació actualitzada sobre la configuració, els processos i els procediments.
- Suport a l’usuari
- Proporcionar assistència als usuaris 2n nivell.
- Crear i mantenir una base de coneixements per a problemes comuns.
- Oferir formació i orientació sobre l’ús adequat de les aplicacions.
- Col·laboració Inter departamental
- Col·laborar amb equips de desenvolupament, operacions i altres departaments.
- Participar en reunions i projectes Inter departamentals per millorar-ne la integració i l'eficiència.
- Seguretat
- Garantir el compliment de les polítiques de seguretat de l’empresa.
- Millora contínua
- Identificar oportunitats per millorar els processos i els procediments.
- Recopilar retroalimentació d'usuaris
- Títol de grau universitari en Enginyeria informàtica o Enginyeria Tècnica en informàtica o titulacions equivalents.
- Nivell de català C1.
- Currículum vitae.
- Experiència acreditable en l’ús de llenguatge SQL nivell intermedi.
- Experiència acreditable en entorns Windows Server (2008-2025).
- Experiència acreditable en entorns SQL Server i Oracle.
- Coneixements i/ o experiència en productes RIS/PACS i en imatge mèdica digital en general.
- Coneixements i/o experiència en la gestió de tasques/projectes.
- Experiència en l’ús d’eines com Jira Service Management i BMC Remedy ITSM.
- Es valorarà especialment que la persona candidata tingui capacitat d’autogestió, sigui proactiva i resolutiva, amb habilitat per prendre decisions i gestionar situacions de manera eficient.
- Habilitats en el tracte amb el client extern i intern, així com amb els equips multidisciplinaris de treball.
Incorporació immediata i amb vinculació estable* a l’equip de treball del Centre d’Imatge Mèdica Digital del Consorci Corporació Sanitària Taulí. La dedicació serà a jornada completa.
- La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa.
Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .
D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:
- Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici) inclosa la carta de motivació que acompanyi a la candidatura.
- Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
- Prova psicotècnica.
En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.
Documentació i inscripció:
Documentació:
Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:
Documentació requisit:
- - Currículum vitae.
- - Titulació acreditativa del requisit.
- - Acreditacions formatives.
- - Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).
Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a [email protected] indicant el número de referència d’aquest anunci.
Data de termini: Fins la cobertura de necessitats
Codi plaça: 5686
Requisits:
Per participar en aquest procés es imprescindible presentar la documentació en el termini i forma establerts.
Veure més
No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araDarreres ofertes d'ocupació de Tècnic/a a Barcelona
NA
Rubió, ES
NA
Balenyà, ES
Quirónprevención
Granada, La, ES
NA
Sant Fruitós de Bages, ES
SGS
Barcelona, ES
Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC)
Vic, ES
Suara Cooperativa
Barcelona, ES
Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC)
Vic, ES
AGORA COL·LECTIVITATS
Barcelona, ES
NA
Pallejà, ES