Responsabilitats:
- Atendre i registrar sol·licituds de suport tècnic rebudes per telèfon, correu electrònic o sistema de tiquets.
- Diagnosticar i resoldre problemes de maquinari i programari, inclosos problemes de xarxa i connectivitat.
- Proporcionar assistència remota per resoldre problemes dels usuaris finals.
- Escalar problemes complexes als equips de suport de nivell superior segons sigui necessari.
- Mantenir registres precisos de totes les sol·licituds de suport i les solucions proporcionades.
- Proporcionar orientació i formació bàsica sobre l´ús de maquinari i programari als usuaris.
- Col·laborar amb altres membres de l´equip de suport tècnic per resoldre problemes de manera eficient.
- Contribuir a la millora contínua dels processos i procediments del Help Desk.
- Experiència prèvia en un rol de Help Desk o servei d´assistència tècnica similar.
- Coneixement sòlid de sistemes operatius Windows i programari de productivitat com Microsoft Office.
- Habilitats bàsiques de resolució de problemes de maquinari, programari i xarxes.
- Excel·lents habilitats de comunicació verbal i escrita.
- Capacitat per treballar sota pressió i gestionar múltiples tasques simultàniament.
- Certificacions rellevants, com CompTIA A+, són una avantatge.
- Disponibilitat per treballar en torns rotatius si és necessari.
- Salari competitiu i beneficis addicionals.
- Oportunitats de formació i desenvolupament professional.
- Ambient de treball col·laboratiu i equip de suport.
- Possibilitat de creixement i avanç en l´empresa.
Suite de productivitat: Familiaritat amb programari de productivitat com Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Google Workspace (Gmail, Drive, Docs, Sheets, Slides), i eines de col·laboració com Microsoft Teams o Slack.
Eines d´administració remota: Experiència en l´ús d´eines d´administració remota com Remote Desktop Protocol (RDP), TeamViewer, AnyDesk o LogMeIn per proporcionar suport remot als usuaris.
Sistemes de gestió de tiquets: Coneixement en l´ús de sistemes de gestió de tiquets com ServiceNow, Zendesk, JIRA Service Desk o Freshdesk per registrar i fer seguiment a les sol·licituds de suport tècnic
Eines de diagnòstic: Coneixement d´eines de diagnòstic de maquinari i programari, com Speccy, CPU-Z, GPU-Z, CrystalDiskInfo, i utilitats de diagnòstic de xarxa com Ping, Traceroute, i eines d´anàlisi de Wi-Fi.
Eines de seguretat: Familiaritat amb eines antivirus i antimalware, firewall personals, i eines d´anàlisi de seguretat com Malwarebytes, Avast, AVG, Norton, i Wireshark per detectar i eliminar amenaces de seguretat.
Eines de còpia de seguretat i recuperació de dades: Coneixement en l´ús d´eines de còpia de seguretat i recuperació de dades com Acronis True Image, EaseUS Todo Backup, i Recuva per garantir la seguretat de les dades i facilitar la recuperació en cas de pèrdua.
Eines de virtualització: Coneixement bàsic d´eines de virtualització com VMware Workstation, VirtualBox o Hyper-V per crear i gestionar màquines virtuals.
Eines de gestió de xarxes: Familiaritat amb eines de gestió de xarxes com Wireshark, Nagios, SolarWinds, i eines d´administració de dispositius de xarxa.
Incorporació immediata!
Veure més
No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araDarreres ofertes d'ocupació de Tècnic/a a Barcelona
Suara Cooperativa
Barcelona, ES
NA
Sant Sadurní d'Anoia, ES
Marlex
Mataró, ES
Michael Page
ABD Asociación Bienestar y Desarrollo
Barcelona, ES
Marlex
Manresa, ES
ROVI Pharmaceutical Company
Granada, La, ES
Tècnic/a de gestió de subvencions
8 de maigSalut Mental Catalunya
Barcelona, ES
Técnico/a soporte a usuarios/as nivel 2
8 de maigSOSMATIC
Barcelona, ES
Técnico/a de mantenimiento eléctrico
7 de maigNA
Vilanova i la Geltrú, ES