Des d'Adecco estem gestionant una posició de Responsable d'Atenció al Client! Vols treballar en una gran multinacional que et permeti desenvolupar-te i assumir diferents responsabilitats? Busques una feina amb autonomia i capacitat de decisió? Si tens...
Des d'Adecco estem gestionant una posició de Responsable d'Atenció al Client! Vols treballar en una gran multinacional que et permeti desenvolupar-te i assumir diferents responsabilitats? Busques una feina amb autonomia i capacitat de decisió? Si tens experiència en el sector Retail, aquesta oferta és per a tu!
 
Funcions:
 
- Planificar i dimensionar l'equip de caixes en funció de l'estacionalitat i les càrregues de treball.
- Garantir la interlocució amb l'equip de caixes i la resolució de tasques i casos no presencials utilitzant Microsoft Dynamics.
- Analitzar consultes i reclamacions de clients realitzades a la botiga o per canals digitals, proporcionant respostes ràpides i adaptades.
- Compartir informació sobre les necessitats dels clients amb el Comitè de Direcció de la botiga per millorar l'experiència completa.
- Realitzar accions per mesurar el nivell d'atenció al client, corregint pautes o hàbits detectats en Mistery Shopping, enquestes de sortida sense compra o altres feedbacks de clients.
- Contribuir al desenvolupament del negoci i generació de vendes a través d'estratègies de venda a les caixes i venda complementària.

En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas

Requisitos
Requisits:

- Experiència prèvia de 4 a 8 anys en el sector distribució o com a responsable d'equip de caixes.
- Formació CFGM o CFGS valorable.
- Destresa en el ús d'eines d'anàlisi, fulls de càlcul i eines col·laboratives.
- Coneixements en NPS, SAS i Microsoft Dynamics.
- Coneixements financers bàsics.
- Alt coneixement d'ofimàtica.
- Nivell mitjà d'anglès.

¿Qué ofrecemos?
Condicions:

- Banda Salarial: negociable segons vàlua.
- Incorporació: Immediata.
- Jornada completa, torn partit.

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Atención al Cliente en Barcelona

ECO

Terrassa, ES

Empresa en proceso de expansión selecciona asesores/as de atención al cliente para integrarse en su equipo. La posición...

Ajuntament de Rubí

Barcelona, ES

El Servei d'Inserció de Rubí Forma precisa personal administratiu d'atenció al client; amb horari de dilluns a dijous de...

AIRE Ancient Baths

Barcelona, ES

El Rol Tu principal responsabilidad será garantizar el bienestar y comodidad de nuestros clientes en la zona de...

meHRs

Barcelona, ES

Grupo Empresarial referente en el sector del automóvil y en soluciones de movilidad, con importante red de...

RANDSTAD

Barcelona, ES

T'agrada l'atenció al client, l'assessorament i desenvolupar les competències comercials? Des de Randstad busquem un...

Access Home Real Estate

Barcelona, ES

En Access Home Real Estate queremos sumar a nuestro equipo personas dinámicas y comprometidas para ayudar a nuestros...

Ehlis S.A.

Sant Andreu de la Barca, ES

EHLIS, S.A., es una empresa líder en la distribución de productos de ferretería, bricolaje, jardinería y menaje. Nos...

Housfy

Barcelona, ES

En Housfy, nos dedicamos a transformar el sector inmobiliario con soluciones innovadoras que faciliten la vida de...

Concentrix

Barcelona, ES

Job Title: Customer Service Representative (Italian & Spanish - speaking) - On-site - Sport Clothing Industry AM03 Job...

Coty

Barcelona, ES

Location: Barcelona, Spain The Customer Service Representative is the first point of contact for customers across...