No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.206Comercial i Vendes
986Informàtica i IT
812Administració i Secretariat
769Educació i Formació
472Veure més categories
Enginyeria i Mecànica
450Indústria Manufacturera
449Comerç i Venda al Detall
378Instal·lació i Manteniment
362Dret i Legal
304Desenvolupament de Programari
299Màrqueting i Negoci
276Art, Moda i Disseny
209Disseny i Usabilitat
128Sanitat i Salut
127Hostaleria
116Arts i Oficis
113Publicitat i Comunicació
102Recursos Humans
93Construcció
87Alimentació
86Comptabilitat i Finances
76Atenció al client
61Producte
50Farmacèutica
42Energia i Mineria
34Cures i Serveis Personals
33Banca
30Immobiliària
26Turisme i Entreteniment
22Seguretat
20Social i Voluntariat
10Telecomunicacions
8Esport i Entrenament
6Assegurances
3Agricultura
0Ciència i Investigació
0Editorial i Mitjans
0Moyyn
Madrid, ES
Product Manager – Graduate Training Program (online – part-time)
Moyyn · Madrid, ES
GTP – Graduate Training Program is a part-time, online, structured training program for graduates, career switchers, and students, to gain your first hands-on work experience via company projects. The program is divided into 3 modules: Theoretical training, Hands-on projects from companies, and Career Guidance.
Program Description
Get trained directly from the Chief Product Officer of Moyyn and work on hands-on projects from Moyyn
– Build an MVP – including Lean Product Canva
– Create a product requirement document
– Customer feedback analysis and interviews
– Conduct market landscape research
– Create data-driven feedback processes
Requirements
– The program is suitable for students, graduates, and career switchers
– The program can be done part-time
– The program is entirely online and remote
Apply now to learn more about the training modules and project details.
Moyyn
Barcelona, ES
Product Manager – Graduate Training Program (online – part-time)
Moyyn · Barcelona, ES
GTP – Graduate Training Program is a part-time, online, structured training program for graduates, career switchers, and students, to gain your first hands-on work experience via company projects. The program is divided into 3 modules: Theoretical training, Hands-on projects from companies, and Career Guidance.
Program Description
Get trained directly from the Chief Product Officer of Moyyn and work on hands-on projects from Moyyn
– Build an MVP – including Lean Product Canva
– Create a product requirement document
– Customer feedback analysis and interviews
– Conduct market landscape research
– Create data-driven feedback processes
Requirements
– The program is suitable for students, graduates, and career switchers
– The program can be done part-time
– The program is entirely online and remote
Apply now to learn more about the training modules and project details.
Michael Page
Bizkaia, ES
Product Manager - Textil Industrial
Michael Page · Bizkaia, ES
- Nueva unidad de negocio en consolidada empresa líder en soluciones industriales|Responsable tanto de la parte comercial como técnica de esta unidad.
Empresa con más de 70 años de experiencia especializada en el desarrollo de soluciones de embalaje a medida. Soluciones altamente técnicas y referentes a nivel nacional e internacional busca incorporar a su equipo una persona especialista en aplicaciones textiles industriales.
Job Description
- Gestión comercial de cuentas en activo y zonas geográficas a nivel nacional.
- Elaboración de ofertas técnicas y seguimiento de pedidos.
- Análisis de la competencia y estar al día en evolución de mercado.
- Prospección, visita y desarrollo de las relaciones comerciales.
- Definir y hacer el seguimiento del presupuesto de ventas reportando a dirección, con el fin de garantizar el cumplimiento de los objetivos comerciales y de rentabilidad establecidos.
- Asistir y ser agente activo en las ferias del sector.
- Estudio y viabilidad de nuevas aplicaciones y desarrollo de nuevos productos. Propuestas para diversificación portfolio de productos.
- Colaboración continua con oficina técnica en el desarrollo de proyectos.
- Realización de mediciones.
- Experiencia en el sector de desarrollo soluciones de arquitectura textil.
- Conocimiento negocio textil industrial.
- Conocimiento producto y procedimiento textil.
- Valorable experiencia / conocimientos depósitos textil líquido y aplicaciones similares.
- Deseable conocimiento normativa ISO 9001 y normas textiles.
Oportunidades de carrera y desarrollo profesional.
Ser referente técnico en los proyectos.
Gestionar una unidad de negocio.
Coche de empresa.
Incorporarse a un sólido grupo industrial.
Contact: Macarena Sanchez
Quote job ref: JN-012024-6300856
Product Manager
11 de maigNeosmart
Pozuelo de Alarcón, ES
Product Manager
Neosmart · Pozuelo de Alarcón, ES
Scrum
About Neosmart
Neosmart is a pioneering startup in AI research and education, focused on creating reliable, interpretable, and actionable content for organizations. Additionally, we offer customized consulting services around generative AI. Our goal is to make this technology beneficial and accessible to all organizations and to ensure its use is ethical, responsible, and sustainable. To achieve this, we rely on the expertise of our interdisciplinary team in AI, policy, business, and product development.
What are we looking for?
Neosmart is on the hunt for a dynamic and creative Product Manager who is passionate about AI and eager to join a pioneering startup at the intersection of digital products and education. This role enthusiast should possess a unique blend of strategic vision and organizational capabilities, ready to shape and share our vision across various digital landscapes.
For this role, we seek an individual with a keen eye for detail, understanding internal teams needs, and being able to coordinate team efforts, whilst being attentive to market opportunities. This includes being able to demonstrate experience managing different products, end-to-end projects, and the ability to learn and to adapt to new contexts, bringing innovative and creative ideas.
Responsibilities:
- Collaborate with internal and external stakeholders to understand market needs and define a clear and achievable vision for the product, facilitating communication and collaboration among all.
- Work closely with other departments such as design, marketing, and sales teams, to ensure efficient and consistent execution of the product strategy.
- Prioritize product features and functionalities based on business value and customer needs. This incorporates assessing and managing product priorities, considering factors such as business impact, technical feasibility, and team capacity.
- Oversee the entire product lifecycle, from definition/conception, validation, to retirement, ensuring timely delivery and continuous improvement. This includes developing and maintaining the product roadmap, ensuring alignment with company objectives.
- Develop and implement effective pricing strategies for the product, considering factors such as value proposition, cost structure, and competitive positioning.
- Establish key performance metrics (KPIs) to evaluate product success and regularly track performance against these indicators. This includes using data and analysis to iteratively improve the product, based on customer feedback and market trends.
Requirements:
- Bachelor´s in Engineering, or related field.
- Proven experience in same/similar role.
- Excellent organizational and leading skills, being able to coordinate team efforts and needs, promoting a collaborative spirit and team environment.
- Strong project management and organizational skills, thriving in a fast-paced environment, juggling multiple projects and deadlines.
- Proficiency in both Spanish and English.
- Nice to have: Scrum or PMP certificates.
- Desirable knowledge of Notion.
What we offer:
Competitive Salary: base salary depending on the profile + Meal tickets + Medical insurance.
Global Impact and Growth: Participate in large-scale projects that redefine industries with fast-growing, international clients.
Culture: Work autonomously and collaborate with a friendly team in an open-door policy environment, and enjoy team events.
We encourage you to apply even if you think you do not meet all the requirements. Not all the best candidates meet each of the qualifications listed. If you are passionate about AI, meet many of the above requirements, and want to join a rapidly growing startup, apply to this unique opportunity.
Furthermore, at Neosmart, we are committed to creating an inclusive and diverse work environment. We firmly believe that diversity of experiences, perspectives, and backgrounds is a source of strength and enrichment for our work community. We strive to build a team that reflects a variety of identities and experiences, and we actively promote equal opportunities in all our recruitment and professional development processes. Therefore, we invite candidates from all backgrounds to join us in our commitment to fostering an inclusive and diverse working environment.
Product Manager
10 de maigTilting Point
Barcelona, ES
Product Manager
Tilting Point · Barcelona, ES
Office
At Tilting Point, we combine data, technology, talent and groundbreaking marketing to co-develop and scale up games to success with some of the world's best IPs in a community full of creative data-driven people.
Our Product Manager will own the product and team vision to create hit mobile games together with development partners.
This key position will work closely with the Studios' Leadership to drive Tilting Point's future and road toward becoming the top game publisher and partner of choice for funding, marketing and co-development.
Your Future at Tilting Point
- Ship and operate mobile games developed externally, orchestrating trade-offs between scope, quality, budget and schedule
- Partner with 3rd party studio as well as internal key stakeholders including Marketing, UA, Production and Operations to drive seamless execution of the Product's roadmap
- Define and execute game(s) strategy combining Product actions and Marketing initiatives
- Manage a small team of experts and drive informed decisions with them on work methods, development pipeline, priorities, and resources
- Identify, communicate and solve roadblocks that may prevent the team from achieving their targets
- Understand our business goals, and shepherd the game through greenlight gates to launch and beyond
- Own the P&L of your portfolio of games, partner with Finance on P&L, forecasting, budgeting, and business decisions
- Participate in the management of 3rd party technology and tools (business intelligence, analytics, A/B testing etc.) to be used by Tilting Point and by development partners
- Senior level experience as a Producer or Product Manager in the development, launch and live operations of 3+ free-to-play mobile games
- You have a deep knowledge of the mobile f2p market across several genres
- You are a Generalist with broad knowledge in Production, Product Management, Design and Marketing, but also have recognized expertise in one of those areas
- You have good judgment: you can take decisions despite ambiguity, thinking strategically and using data to inform your creative intuition
- You are Impact driven: you make your team better, you focus on results, you accomplish amazing amounts of meaningful work (as opposed to useless hours)
- You are Passionate: you inspire through your drive for excellence, you care deeply about our players and your colleagues, you are optimistic
- You are Creative: you find simple solutions to hard problems, you challenge the status quo, you create new processes and features that generate better and stronger experiences
- You are fluent in English (written and oral), additional languages a plus
- 4x Game experience HUGE PLUS!
This position is based in our Barcelona office in a hybrid mode and remote (within Spain) model.
What we offer
- 100% hybrid policy to work from home or at the office at your own convenience, from Spain.
- Unlimited Vacation Policy, on top of the 23 official vacation days.
- Home office expenses bonus & WFH setup support
- Wellness & Sports monthly allowance
- Mental Wellbeing platform for therapy and coaching [Oliva]
- 'Birthday' day-off
- Meal monthly allowance [Betterfly]
- Public Transportation allowance [Betterfly]
- Flexible Retribution Program for Childcare and Public Transportation [Betterfly]
- Private Health Insurance, covering you and your first family circle (Partner, Children) [DKV Integral Elite]
- Training & Development support
- Sabbatical program for your 5th and 10th anniversary at Tilting Point
- 5 Office Day-off, on top of the regular Bank Holidays (1 per quarter + 1 during winter holidays)
- Spanish, Catalan and English group language lessons (online)
- Annual Tax Declaration aid bonus
- 25% work time reduction for new parents during the first 8 weeks upon returning from Parental Leave
- Office in Gracia with drinks, coffee, healthy snacks, plug & play set up, and events.
All submissions are confidential.
Tilting Point Media LLC (and its subsidiaries) is proud to be an Equal Opportunity Employer, providing equal employment opportunities to all individuals regardless of their race, color, creed, religion, gender, gender identity, age, sexual orientation, national origin, disability, parental status, socioeconomic background, veteran status, or any other characteristic protected by state, federal, or local law. Discrimination of any type will not be tolerated. This policy applies to all terms and conditions of employment, including recruiting, hiring, promotion, termination, time off, and compensation.
At Tilting Point, we're committed to building an inclusive and diverse workforce that is more representative of the community of players we serve and creating a culture where everyone feels like welcomed.
Recruitment agencies & Headhunters: Tilting Point does not accept agency resumes. Please do not forward resumes to our jobs alias, employees or any other organization location. Tilting Point is not responsible for any fees related to unsolicited resumes.
Senior Product Manager
10 de maigAirHelp
Barcelona, ES
Senior Product Manager
AirHelp · Barcelona, ES
Agile Android iOS QA
Department: Product
Employment Type: Full Time
Location: Barcelona
Reporting To: Jen Agerton
Description
At AirHelp, we're all about developing products that make travel better for all. It started eleven years ago with a simple idea: to help air passengers get compensation for canceled or delayed flights. Today, we're adding new travel products such as travel protection and support as the next phase in growing our company. This next step includes developing a mobile app with a vision to support travelers during an entire trip.
Would you like to help writing this new chapter with us? Then join us as a Senior Product Manager and help us build the best-class mobile application from scratch.
As a Product Manager, you will take part in every stage of the product life cycle: from its conceptualization, to design through development, to delivery and performance analysis. Your goal will be to build, develop and launch an app that is sustainable in terms of revenue and profitability.
What you’ll do:
- Prepare detailed product requirements, user stories, and acceptance criteria to guide the development process.
- Work with cross-functional teams of designers, external developers, and QA engineers throughout the product development lifecycle, ensuring timely delivery of high-quality products.
- Define market research objectives, user interviews, and usability testing to gather insights to help us improve products and implement new features.
- Oversee the release process for mobile application, including coordinating release schedules, managing dependencies, and conducting post-release research.
- Define key performance indicators (KPIs) and metrics to measure the success of mobile applications, and use data-driven insights to optimize product performance.
- Mentor our junior product managers and contribute to the growth and improvement of the overall Product Team
- Degree in Computer Science, Engineering, Business, or a related field.
- Experience in product management, with a focus on B2C mobile application development.
- Understanding of mobile technologies, including iOS, Android, and cross-platform development frameworks.
- Ability to leverage data and metrics to help teams make decisions and prioritize initiatives.
- Ability to motivate and inspire teams without direct authority.
- Experience working in agile development environments and familiarity with agile methodologies.
- Experience in working in travel industry is a plus.
- Internal training programs and knowledge-sharing events.
- Personalized progression plan.
- Access to mindfulness and wellbeing platform (Mindgram).
- Language classes.
- Flexible benefits: gym membership, personal education, childcare, public transportation or leisure travel subsidy.
- Health Insurance.
- Lunch vouchers.
- MacBook Air.
- Unlimited, free use of AirHelp's services.
- Work from anywhere for 4 weeks a year.
- Annual travel allowance.
- Team days.
- Events and parties.
Technical Product Manager | Identity
10 de maigSTAY
Technical Product Manager | Identity
STAY · Madrid, ES
Teletreball REST SaaS CMS
¿Quienes somos?
Stay mejora la experiencia de huéspedes en más de 1100 hoteles en 70 países, aumentando los beneficios del hotel y haciendo más sencilla la operativa del staff.
Empezamos hace 14 años. Con paciencia y la confianza de nuestros clientes, nos hemos convertido en una las principales soluciones de Digital Guest Experience. Desde España, una potencia global en turismo, aprendiendo de nuestras cadenas hoteleras, que son ejemplo a nivel global.
Tenemos una oportunidad real de ser los líderes del sector, y necesitamos talento que nos lleve al siguiente nivel, manteniendo nuestra rentabilidad, cultura y valores.
¿Qué estamos buscando?
Buscamos Product Manager con background tech que se incorpore al equipo para ayudar a los hoteles a personalizar y asegurar la estabilidad de la experiencia digital del huésped y el staff.
Quien se dispone a usar los servicios de un hotel tiene la oportunidad de sacarle mucho más partido identificándose a través de la app: acceder a beneficios que se corresponden con su tarifa, reservar mesa en un restaurante o contratar spa sin tener que introducir sus datos una y otra vez, etc. Por su parte, el staff tiene a su disposición justo las herramientas que necesita para atender a los clientes.
Para todo ello, buscamos Product Manager que se haga responsable de nuestras integraciones con los Property Management Systems y otras herramientas de gestión de identidad de nuestros hoteles, haciendo que STAY conozca con precisión quién está usando nuestra app y CMS y qué puede hacer.
¿Suena interesante? Sigue leyendo.
¿Qué harás?
- Analizando datos de uso, feedback de clientes existentes y potenciales, y conocimiento del negocio de Stay y de los sistemas con los que estamos integrados, priorizarás las mejores oportunidades para nuestro producto.
- Colaborando con el resto de equipos de Stay, te asegurarás de que estemos construyendo lo más relevante para nuestros clientes, y de que nuestros clientes sacan partido a toda la funcionalidad que lanzamos.
- Relacionándote con proveedores y clientes, liderarás actividades de descubrimiento continuo de oportunidades.
- Desarrollando un conocimiento profundo del software de terceros y nuestras integraciones con ellos, definirás especificaciones con un alto componente técnico.
- Como parte de un squad, colaborarás con ingeniería para crear un punto de vista sobre cómo Stay ayuda a los clientes a conseguir sus objetivos.
- Sabe cómo funciona un negocio de SaaS b2b, y tiene experiencia relevante priorizando iniciativas en un producto digital bajo ese modelo.
- Está acostumbrada a colaborar con desarrollo a la hora de tomar decisiones y construir un punto de vista sobre la solución.
- Tiene un rol activo alineando al resto de la compañía en torno a qué oportunidades son las más relevantes en cada momento.
- Tiene experiencia con APIs REST, sistemas de gestión de identidad de usuarios y sistemas de permisos
- Trabaja de manera autónoma, identificando retos, estableciendo objetivos y transformándolos en planes de acción.
- Es capaz de concebir cada iniciativa teniendo en cuenta qué valor va a aportar el producto y cómo se va a distribuir.
- Retribución flexible a través de Cobee, para hacer uso de ticket restaurante, transporte público y guardería.
- Clases 1:1 para mejorar tu nivel de inglés, a través de Twenix (2 clases/ semana)
- Descuentos en nuestros principales clientes
- 23 días de vacaciones
- Jornada intensiva (julio y agosto)
- Oficinas en Madrid y Cedeira (Galicia)
- Trabajo en remoto
- Selección de candidaturas.
- Entrevista con People, para asegurarnos de que la oportunidad encaja con tus expectativas, hay encaje cultural, y se cumplen los requisitos mínimos.
- Entrevista con el hiring manager (CPO).
- Caso práctico: con más personas del equipo, exposición de un caso práctico real o trabajo de pizarra sobre un caso ficticio.
- (Opcional): entrevista con management de la compañía.
- Oferta a la candidatura seleccionada.
Product Manager
9 de maigRedarbor
Product Manager
Redarbor · Sant Cugat del Vallès, ES
Teletreball
Quienes somos
redarbor es la #1 compañía HR Tech en Latam.
Ayudamos a 35 millones de personas al mes a encontrar un trabajo y a más de 100.000 empresas a reclutar y retener el mejor talento.
Nuestros proyectos
Somos líderes en Sites y App’s de empleo Infojobs (#1 en Brasil) y Computrabajo (líder en Latinoamérica), Software de RRHH (Pandapé).
Redarbor en cifras
- 2013 fundada
- +600 colaboradores
- 11 oficinas
- HR Tech 1# en Latam y 3# grupo mundial de empleo online
- Ayudamos a más de 35 millones de personas al mes a encontrar un trabajo
- Somos la mejor empresa para trabajar en España y reconocimiento especial ‘Better for Business’, según GPTW
¿A quién buscamos?
Buscamos incorporar a un/a Product Manager para unirse a nuestro dinámico y apasionado equipo. Si eres un líder nato con experiencia en la gestión de productos y estás entusiasmado por trabajar en un entorno de rápido crecimiento, ¡este puesto podría ser para ti!
Como Product Manager en Redarbor, serás responsable de convertir nuestra visión estratégica en productos exitosos. Trabajarás en estrecha colaboración con los equipos de desarrollo, marketing y ventas para identificar oportunidades de mercado, crear hojas de ruta de productos y garantizar la entrega de productos de alto rendimiento.
El candidato ideal debe tener una sólida formación en Gestión de Productos y demostrar habilidades excepcionales de liderazgo. También debe tener una capacidad comprobada para analizar datos, comprender las necesidades del mercado y tomar decisiones efectivas basadas en ello.
Uno de los requisitos fundamentales para este puesto es una fuerte habilidad de comunicación, tanto verbal como escrita. Debes poder articular claramente tus ideas y ser capaz de inspirar a los demás en torno a la visión del producto.
Además, el candidato seleccionado debe tener excelentes habilidades para la resolución de problemas y la toma de decisiones. Debes tener la capacidad de identificar y abordar eficientemente los desafíos del producto, así como tomar decisiones informadas y estratégicas sobre el desarrollo y lanzamiento de nuevos productos.
En Redarbor, valoramos la pasión y la creatividad. Buscamos a alguien que sea proactivo y tenga una mentalidad orientada a resultados. La capacidad para trabajar en equipo y adaptarse rápidamente a un entorno en constante cambio es fundamental para tener éxito en nuestro equipo.
Si tienes experiencia previa en la gestión de productos y estás buscando una nueva oportunidad emocionante, ¡no dudes en aplicar para este puesto en Redarbor! Nos gustaría conocerte y ver cómo puedes contribuir a nuestro éxito continuo.
¡Si quieres formar parte de una compañía líder en su sector con un equipo altamente cualificado, en un entorno dinámico e internacional, incluso si no cumples con el 100% de los requisitos, nos encantaría conocerte!
Nuestros beneficios:
- Contrato Indefinido + flexibilidad horaria + día libre en tu CUMPLEAÑOS
- 23 días laborables de VACACIONES
- Premiamos la antigüedad con días adicionales de vacaciones por cada 2 años cumplidos y hasta un máximo de 5 días.
- Jornada intensiva: navidad, Semana Santa, Julio y agosto
- Jornada intensiva en el día de cumpleaños de los hij@s para poder compartir más tiempo en este día tan especial para ellos.
- Teletrabajo - Modalidad híbrida: 2 días en oficina y 3 en casa.
- 100% Teletrabajo: 4 semanas al año + Navidad y semana santa + puentes específicos + 2 semanas de agosto.
- Plan de formación: cursos presenciales + formación online con Udemy para realizar formaciones específicas desde casa y de forma ilimitada.
- Idiomas: clases online de inglés y portugués gratuitas.
- Aparcamiento: subvencionado el 50% del coste mensual del estacionamiento en el aparcamiento del edificio de la oficina.
- Gimnasio: subvención del 70% de tu cuota.
- Fisio: subvención del 50% del coste del fisioterapeuta al mes.
- Comida saludable: subvención del precio del menú que escojas.
- Oftalmología: subvención una vez al año de cristales graduados y lentillas una cantidad fija.
- Fruta fresca, café y té todos los días.
En REDARBOR trabajamos para promover una cultura inclusiva, que busca la equidad y valora las diferentes perspectivas. Esto se traduce en género, religión, personas con discapacidad, LGBTQ+, etnia y diversidad de experiencias. Trabajamos todas nuestras búsquedas en base a esta premisa.
¡Únete a nuestro equipo!
Te informamos que los datos personales que nos facilites serán tratados de acuerdo a nuestra política de privacidad para candidatxs, que puedes consultar aquí: https://redarbor.sherlockhr.computrabajo.com/Privacy
Palex Medical
Product Manager Columna/Raquis y Biológicos (Madrid)
Palex Medical · Madrid, ES
Teletreball
Palex Medical desea incorporar a un Jefe/a de Producto para su Unidad Especializada en Ortopedia, para llevar la línea de Columna/Raquis y Biológicos.
Dependiendo directamente del Jefe de Marketing, su objetivo será el de apoyar y colaborar con la red comercial para el incremento de las ventas en la línea de productos.
Las principales funciones de la persona se incorpore serán las siguientes:
- Presentación y soporte en quirófano a los cirujanos especialistas de Traumatología y Ortopedia para el correcto manejo y colocación de los productos.
- Formación de producto a toda la red de ventas de la empresa.
- Preparación de las acciones de Marketing y Promocionales en base a los productos de la línea.
- Búsqueda de nuevos productos, negociación con proveedores y asistencia a congresos y formaciones.
Nos gustaría encontrar a una persona con experiencia en un puesto similar de mínimo 3 años, es decir, con amplios conocimientos de columna y Marketing.
Con experiencia como Product Manager en dicha especialidad con conocimientos y experiencia en nuestro mercado.
Es indispensable tener un alto nivel de inglés tanto oral como escrito, ya que el contacto y la formación con los proveedores es es en esta lengua, por lo que necesitamos que la persona que se incorpore lo domine en la actualidad.
Por otro lado, es requisito indispensable que el candidato tenga disponibilidad para viajar (aprox. un 50% de la jornada laboral) y tenga el permiso de conducir en vigor.
Es preferible que la persona resida en Barcelona o Madrid, aunque se valorarán otras localizaciones.
Otros factores que se valorarán positivamente es que posea Estudios Universitarios en la rama de Ciencias de la Salud y haya realizado programas específicos en Marketing.
Palex desea encontrar a una persona que cumpla con todos los requisitos expuestos, que tenga un alto grado de motivación y compromiso con los objetivos de la empresa, así como una gran capacidad de trabajo en equipo, resolutiva, responsable y con orientación hacia resultados y visión global.
Palex como empresa ofrece estabilidad, seriedad y profesionalidad, compromiso con sus valores internos, posibilidades de promoción y carrera interna. También un amplio abanico de beneficios sociales y un salario competitivo compuesto de fijo y variable.