No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.106Comercial i Vendes
976Informàtica i IT
962Administració i Secretariat
686Comerç i Venda al Detall
559Veure més categories
Educació i Formació
549Desenvolupament de Programari
506Indústria Manufacturera
374Enginyeria i Mecànica
349Dret i Legal
340Màrqueting i Negoci
284Instal·lació i Manteniment
206Sanitat i Salut
178Art, Moda i Disseny
164Construcció
129Disseny i Usabilitat
122Recursos Humans
95Hostaleria
88Publicitat i Comunicació
85Arts i Oficis
84Atenció al client
75Comptabilitat i Finances
73Producte
71Immobiliària
69Turisme i Entreteniment
61Alimentació
59Cures i Serveis Personals
43Banca
31Seguretat
29Farmacèutica
22Social i Voluntariat
14Energia i Mineria
13Assegurances
7Esport i Entrenament
4Telecomunicacions
4Editorial i Mitjans
2Ciència i Investigació
1Agricultura
0Business Development Manager - Madrid
29 d’abr.Leonar
Madrid, ES
Business Development Manager - Madrid
Leonar · Madrid, ES
To support our company growth plans, we're looking for a highly motivated Business Development Manager to join us & play a key role in our fast growing agency.
The role includes the whole sales cycle from outbound prospecting, managing inbound lead through to onboarding success and encouraging further business.
You'll work closely with the Managing Director and Head of Sales, developing our business development function to be an intrinsic part of our success.
Responsibilities
- Managing outbound sales processes and handling inbound leads to hit sales targets
- Conducting digital marketing analysis to develop proposals alongside department managers, then leading the pitch process and following up with leads to close
- Support onboarding new clients, working with the teams implementing to ensure an excellent start for clients.
- Regular check-ins with clients to ensure they are satisfied with our services, understanding their changing needs and ensuring the relevant services are offered.
- Managing your customer portfolio through exemplary use of our powerful CRM
- Developing and growing accounts whilst nurturing the client relationship and loyalty.
- Excellent communication skills being able to interact with different stakeholders.
- Significant experience in professional client relationship management with a solid background in search/performance marketing.
- Confident in negotiating agreements and presenting to existing and prospective clients.
- A rigorous, autonomous, creative and proactive approach
- You’ll have a real say in the direction of the company and your role by joining an ambitious, fast-growing and successful agency.
- Regular trips abroad to see colleagues in our European offices
- A MacBook or Windows laptop, along with a second screen, mouse and keyboard
- Salary from 30K€ to 40K€ (with strong performance related bonuses)
Gerente de desarrollo de negocio
26 d’abr.FE Seguros
Córdoba, ES
Gerente de desarrollo de negocio
FE Seguros · Córdoba, ES
Compañía Fe Seguros
Gerente de Desarrollo de Negocio en FE Seguros, serás responsable de identificar y desarrollar nuevas oportunidades de negocio. Tus tareas diarias incluirán la gestión de relaciones con clientes, el análisis de mercados y la implementación de estrategias de crecimiento. Este es un puesto de tiempo completo y se realizará de manera presencial en nuestras oficinas ubicadas en Córdoba.
Requisitos
- Experiencia en desarrollo de negocio y capacidad para identificar nuevas oportunidades de mercado.
- Excelentes habilidades de comunicación y negociación para gestionarse con clientes y socios estratégicos.
- Conocimiento en análisis de mercados, planificación estratégica y gestión de proyectos.
- Aptitudes adicionales como la capacidad de trabajar en equipo, liderazgo y una mentalidad orientada a resultados serán muy valoradas.
Business Development Manager (Spain)
26 d’abr.Black & Veatch
Madrid, ES
Business Development Manager (Spain)
Black & Veatch · Madrid, ES
Salesforce
Job Summary
The Business Development Manager (BDM) will have the opportunity to be accountable for the success of business development and sales efforts within the European region. The BDM will report to the Sales Director for Europe, Middle East & Africa and will work in a matrix organization that aligns the goals of Business Sectors/ Solutions and Regional Profit/Loss centres. The BDM will be focused on a number of targets and strategic clients, in addition to selling Black & Veatch Solutions across Spain and Europe.
The role requires someone who can execute project management tasks while we continue to build our sales pipelines in Spain. Over time, we expect the role to develop into a full-time sales/Business Development role.
Located in Madrid as a hybrid role, with regular travel. Circa 50% travel.
The role is suited to someone with a background in Business Development, preferably within the Energy or Oil & Gas sectors. Project Management experience is favourable too.
We offer an excellent salary and benefits package including an attractive Sales Incentive bonus, equating up to 30% depending on company and personal performance.
Key Responsibilities
- Initially support the business with Project Management and sales activities while we grow our sales pipelines.
- Develop winning strategies and participates in preparation of proposals for prospective new business.
- Understand client needs and generate sales opportunities.
- Implements strategies that enable the Region to obtain new business targets.
- Monitors, develops, and pursues new business opportunities in the region
- Manages business development budgets and business development events.
- Coordinates with other business units in the pursuit of business for the benefit of the entire company
- Conducts all dealings with clients with professionalism, integrity and high ethical standards.
- Provides prospect reporting, forecasts, client feedback and other information necessary to support business unit and company business planning.
- Actively uses and maintains Black & Veatch Client Relationship Management Database (Salesforce)
- Develops proactive client account plans and winning opportunity strategies as appropriate.
- Acts as principal client activist for assigned clients and represents the voice of the client within internal Black and Veatch meetings.
- Implements appropriate Black and Veatch screening for new business opportunities.
- Strong knowledge and overall understanding of Hydrogen/BESS industry business drivers and motivators.
- Team player who exhibits high ethical standards and maintains a reputation of integrity among clients.
- Proposal and general contract negotiating skills which includes knowledge of terms, risks, pricing, and payment terms.
- Excellent communications and presentation skills (written, verbal).
- Self-motivated and Sales Driven.
- Ability to sell with strong negotiating and persuasive skills.
- Ability and willingness to travel nationally and internationally if required.
- Seasoned professional in direct selling, marketing, or proposal management
Certifications
Contact Compensation
Work Environment/Physical Demands
Contact Compensation
Competencies
Salary Plan
SAM: Sales
Job Grade
007
Grupo EYSA
Alcobendas, ES
Director/a Desarrollo de Negocio Internacional
Grupo EYSA · Alcobendas, ES
Somos empresa líder en el desarrollo y operación de soluciones de movilidad de alto rendimiento que resuelven los principales retos de la movilidad urbana e interurbana y de la gestión de sus infraestructuras.
En la actualidad queremos incorporar a nuestro negocio una persona como Director/a de Desarrollo de Negocio Internacional en el área de equipos de lectura automática de matrículas y analíticas para ITS y control de tráfico de vehículos (autopistas, peajes, aparcamientos, gestión del tráfico urbano, enforcement..).
Su misión será liderar la estrategia comercial de la compañía a nivel internacional, con responsabilidad también sobre el negocio nacional, estructurando un equipo comercial sólido y eficiente. El objetivo es incrementar la facturación global, abrir nuevos mercados, potenciar relaciones con distribuidores estratégicos y asegurar la ejecución comercial alineada con la visión tecnológica de Lector Vision dentro del Grupo EYSA.
Algunas de sus responsabilidades son:
•Diseñar e implementar el plan comercial internacional y nacional en colaboración con dirección.
•Liderar y coordinar un equipo de ventas multiterritorial.
•Identificar, negociar y gestionar relaciones con distribuidores, integradores y partners tecnológicos.
•Supervisar la apertura de nuevos mercados y clientes en regiones clave (EMEA, LATAM, etc.).
•Apoyar la consolidación y crecimiento de cuentas estratégicas en España.
•Alinear los objetivos de ventas con la estrategia de producto, marketing y soporte técnico.
•Establecer un sistema de reporting fiable sobre rendimiento, previsiones y pipeline.
•Gestionar el presupuesto comercial y velar por la rentabilidad del negocio.
Perfil profesional buscado:
•Experiencia mínima: 6-8 años en ventas de soluciones tecnológicas, al menos 3 en dirección comercial.
•Experiencia demostrada en gestión de equipos comerciales multiculturales y en apertura de canales de distribución internacionales.
•Conocimiento de mercados internacionales en movilidad, ITS, seguridad, smart cities o sectores afines.
•Visión estratégica y capacidad para ejecutar planes comerciales con orientación a resultados.
•Habilidad para liderar equipos con enfoque humano y basado en objetivos
• Se requiere nivel alto de inglés.
Si estás en un momento donde quieres dar un enfoque a tu trayectoria profesional de manera ascendente, involucrándote en un proyecto en pleno desarrollo, innovador, envíanos tu candidatura.
Promovemos la igualdad de oportunidades. Creemos que las particularidades de cada uno impulsan nuestro potencial, valoramos la diversidad y nos esforzamos por crear un espacio de trabajo inclusivo que permita a cada persona ser su mejor versión.
HR Business Development Manager
23 d’abr.Intracon Consulting
Sant Cugat del Vallès, ES
HR Business Development Manager
Intracon Consulting · Sant Cugat del Vallès, ES
Agile ERP Office
At Intracon, we are a dynamic collective of companies specializing in Marketing & Sales, HR Consulting, and Corporate Events. Our team embodies innovation, influence, intrepidness, incisiveness, and ingenuity.
We are currently looking for a HR Services Business Development Manager. In this multifaceted role, you will be responsible for overseeing and executing HR policies and practices. Additionally, you will manage and develop external HR services at Intracon Consulting, ensuring client satisfaction, service quality, and business growth.
This is a unique opportunity for an HR professional with experience in both commercial and operational roles to contribute to a thriving organization. You will join a collaborative, innovative team and play a key role in supporting internal operations and external client relations.
We are IN, are you IN?
💼 Main Responsibilities:
Reporting to the Managing Director and Executive Director, and working closely with a team of five, you will focus on:
Internal HR Management
- Oversee Labour and Legal Administration (with external support).
- Supervision of Talent Attraction, Retention, and Development.
- Track HR KPIs and drive process improvements.
- Manage key service providers, including PRL, mutual insurance, and ERP systems
External Client Management & Business Development
- Oversee consultant onboarding, Statement of Work (SOW) agreements, service proposals, and fee negotiations.
- Manage monthly financial and budget closing processes for outsourcing and human resources services provided to external clients, including margin analysis and cost control.
- Maintain strong client relationships to ensure satisfaction and alignment with project objectives.
- Implement retention strategies and ensure effective communication between consultants and clients.
- Identify new business opportunities and expand relationships with the clients. Participate in the development of commercial proposals, ensuring project viability and profitability.
- Gather information to enhance the value proposition and differentiation of consulting services.
🎓 Background & Skills:
- Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or related fields.
- Experience in both internal HR management and external client service coordination.
- Strong interpersonal, negotiation, and leadership skills.
- Fluency in English and Spanish. Additional languages are a plus.
- Ability to adapt quickly to new challenges and manage multiple responsibilities.
🔎 About the Role:
- Dedication: Full-time
- Work Model: Hybrid, combining in-office and telework.
- Location: Sant Cugat del Vallès (Barcelona).
➡️ What We Offer:
- Flexible work arrangements: including a hybrid model tailored to leadership roles 🏠🏢
- Professional development opportunities: we support your growth through interesting training opportunities 📚
- Opportunities for career advancement: by leading a well-established business to the next level 🚀
- Commitment to Sustainability: We are proud to hold the Biosphere certification and implement responsible policies and practices daily. Through our CSR committee, we also engage in significant global sustainability initiatives. ♻️
- Updated and Useful Technology and Tools: We prioritize efficiency and clarity. In addition to working with agile methodologies, we utilize advanced tools such as ClickUp for project management and AI for various applications. 🛠️
- Free language courses with native-speaker teachers 💬
- Fun & well-being activities including team-building events and regular corporate sports activities 🎾
- Intracon benefits: discounts on health insurance, gym memberships, and more 🏷️
- Employee recognition programs, including bonuses for bringing business leads, acknowledgments for positive client reviews, and celebrations for work anniversaries 🎉
- Well-connected office surrounded by green spaces 🌳
- Office perks, including free coffee/tea, sodas and snacks ☕🍪
As an equal opportunity employer, we value diversity and inclusion in all aspects of our work.
Please note: Due to the volume of applications received, only shortlisted candidates will be contacted. However, we thank all applicants for their interest in joining us!
Gerente de desarrollo de negocio
22 d’abr.LHH
Madrid, ES
Gerente de desarrollo de negocio
LHH · Madrid, ES
Excel
Desde LHH estamos colaborando con un importante grupo asegurador en la búsqueda de un/a Gerente de Desarrollo de Negocio.
MISIÓN
En dependencia de la dirección de Desarrollo Corporativo, será responsable de la gestión de los aspectos del día a día de las operaciones inorgánicas y proyectos del departamento.
RESPONSABILIDADES DEL PUESTO
- Gestionar los aspectos del día a día de operaciones inorgánicas y proyectos con autonomía elevada y amplia (~80-90% de la responsabilidad) para operaciones pequeñas y con responsabilidades específicas en operaciones más complejas.
- Interactuar de forma continua con personal gerencial y directivo, interno y externo, para impulsar, solucionar y desarrollar todos los temas necesarios para cumplir con sus responsabilidades de forma autónoma, liderando líneas de trabajo completas.
- Construir documentos de alta calidad necesarios para las reuniones y tomas de decisión.
- Administrar el mantenimiento de controles de gestión, incluyendo controles de seguimiento de operaciones / proyectos, controles definidos por normativa interna, control presupuestario, entre otros.
- Implicación en las oportunidades de las que dispondrá de participar de tareas de originación de operaciones, negociaciones, en el diseño de la estrategia, y en otros temas, como parte de su formación y desarrollo.
- Gestión de un equipo de analistas, velando por su desarrollo y crecimiento.
- Supervisar los resultados técnicos de los análisis presentados por el equipo de analistas, incluida la adecuación de las fuentes de información y los métodos y criterios aplicados.
REQUISITOS
Experiencia deseada:
- Idealmente más de 10 años de experiencia, al menos 5 de ellos en M&A / Desarrollo Corporativo.
- Experiencia en adquisición de empresas, gestión de equipos y coordinación de proyectos.
- Conocimientos para preparar presentaciones, modelos de valoración y análisis financieros relacionados con operaciones inorgánicas.
Conocimientos Requeridos:
- Licenciatura y/o Grado Universitario.
- Valorable Master o certificados que amplíen capacidades financieras y de gestión.
- Conocimiento global de la función de M&A, incluyendo todas las fases del proceso – originación, valoración preliminar, due diligence, negociaciones contractuales y cierre.
- Supervisión y preparación de presentaciones de alta calidad en power point.
- Supervisión y construcción de modelos de valoración y otros análisis financieros relacionados con operaciones inorgánicas en Excel.
- Inglés avanzado.
- Valorable conocimiento en francés o portugués.
- Valorable experiencia previa en el sector asegurador, residencias, funerario o AM.
- Valorable entendimiento general de las nuevas tendencias tecnológicas, desde la perspectiva del negocio.
Habilidades:
- Postura senior
- Todo terreno. Capacidad de aprendizaje continuo para actuar en distintos sectores.
- Capacidad de relación e interlocución muy elevadas, sabiendo influenciar y negociar.
- Orientación a las personas y los resultados – buen integrante de equipo.
- Curiosidad intelectual y postura humilde en la vida.
- Lectura corporativa por encima de la media
- Mantiene el rendimiento en momentos de mayor presión.
Director/a desarrollo de negocio
22 d’abr.AUDEMA S.A.
Madrid, ES
Director/a desarrollo de negocio
AUDEMA S.A. · Madrid, ES
Audema, consultora ambiental que ofrece un servicio integral a través de sus 3 departamentos: inspección, medioambiente y arqueología, busca incorporar un/a Director/a de Desarrollo de Negocio.
La persona seleccionada se encargará la gestión de las tres líneas de negocio, con el objetivo de impulsar las ventas y mejorar la rentabilidad de la empresa.
Requisitos:
- Al menos, 10 años de experiencia técnica en el sector medioambiental.
- Gestión de certificaciones, trámites con Administraciones Públicas, etc.
- Conocimientos de desarrollo de negocio, ventas, análisis de rentabilidad...
Business Development Manager
22 d’abr.Wild Balance - 100% Natural food for pets
València, ES
Business Development Manager
Wild Balance - 100% Natural food for pets · València, ES
Únete a Wild Balance como Business Development Manager
En Wild Balance, no somos solo una marca de mascotas; somos una revolución en el mundo del PET FOOD. Desde 2020, nuestra misión es transformar la vida de las mascotas a través de una alimentación saludable, equilibrada y natural, a precios accesibles. Si quieres unirte a un equipo joven, ambicioso y lleno de energía, ¡este es tu lugar! 🐶🐱
¿Te gustaría ser parte de una empresa joven, ambiciosa y llena de energía que está revolucionando la alimentación de mascotas? ¡Este es tu momento! 🌟
Buscamos un perfil dinámico y proactivo para unirse a nuestro equipo como Comercial. La misión principal será ampliar la presencia de Wild Balance en nuevos puntos de venta en España.
¿Qué harás en tu día a día?
- Expandirás nuestra presencia por España, viajando frecuentemente para abrir nuevos puntos de venta y llevar nuestra revolución a más hogares de mascotas. 🌍
- Planificarás y organizarás tus visitas comerciales, siendo la persona responsable de gestionar tu agenda para optimizar el tiempo y los resultados. 📅
- Establecerás una comunicación constante con los puntos de venta potenciales hasta convertirlos en clientes fieles de Wild Balance. 💬
- Identificarás y desarrollarás nuevas zonas y mercados clave, buscando tiendas y partners estratégicos que nos permitan seguir creciendo y consolidándonos en el sector. 🔍
- Gestionarás nuestro CMR, actualizando continuamente la base de datos con toda la información relevante sobre tus visitas, avances y oportunidades para asegurar un seguimiento eficaz y un control preciso de todas las cuentas. 📝
- Actitud positiva y autonomía 💡: Sabemos que cada reto es una oportunidad para crecer, y buscamos a alguien que vea las dificultades como una parte natural del proceso.
- Orientación al clientey proactividad: Te apasiona el trato cercano con los clientes y la capacidad de detectar sus necesidades para ofrecer soluciones efectivas. 🙋♂️
- Habilidades organizativas y comunicación efectiva 🗣 : Serás el primer punto de contacto de Wild Balance, por lo que tu habilidad para conectar, comunicarte y dejar una impresión positiva es clave para el éxito.
- Motivación para trabajar por objetivos 🎯 : Estás orientado/a a resultados y entiendes que el éxito personal va de la mano con el crecimiento de la empresa.
- Valorable conocimiento de inglés y/o portugués 🌍 : Ya que te permitirá interactuar con más clientes potenciales y gestionar territorios de manera más eficaz.
- Experiencia previaen ventas o desarrollo de negocio en otros sectores entre 1 y 3 años 📈
- Carné de conducir y vehículo propio 🚗 : Como parte de tu rol, estarás viajando frecuentemente, por lo que es fundamental contar con movilidad propia.
- Oportunidades de crecimiento profesional en una empresa en plena expansión. 🚀
- Ambiente de trabajo dinámico y colaborativo: donde cada persona juega un papel esencial en nuestra misión de transformar el sector del pet food 🤝
- Salario competitivo con incentivos por objetivos alcanzados. 💸
- Formación continua y apoyo en el desarrollo de tus habilidades comerciales. 📚
- Oficina ubicada en Albal (Valencia). 🏢
- Jornada completa, presencial.⏰
Detalles
Ubicación Albal
Tipo de contrato Indefinido
Tipo de jornada Completa
Compartir esta oferta
En Wild Balance, valoramos la diversidad y la igualdad de oportunidades para todos y todas. Creemos que la inclusión es clave para fomentar la innovación y crear un entorno laboral enriquecedor para las personas.
Únete
Otras vacantes
Avanade
Barcelona, ES
Business Development Manager (Cross Industries)
Avanade · Barcelona, ES
Avanade is actively recruiting and interviewing for the role outlined below, as we continue to build on another year of growth in our business. Now, with more than 60,000 employees around the globe, we are positioning our organization to effectively prepare for the future. What does this mean for you? We encourage you to apply and interview for this role without the need to decide now. This allows you to connect with leaders and hiring managers at a pace that works for you and when roles become available, you will be the first know.
Business Development Manager - Resources Avanade is looking for Business Development BDMs
who are deal hunters, deal makers, originators and self-starters who can develop and win new business in a complex consulting environment with sophisticated technology solutions. Avanade is looking for Business Development Executives who have superb interpersonal skills and who can establish strong relationships within new & existing clients within the Microsoft ecosystem.
Come join us
There is one in every group - the person who dreams big and has the motivation to bring their ideas to life, even as others might roll their eyes and prefer to play it safe. Are you that person? Are you the one who isn’t afraid to break the mold and who gets passionate about the power of digital to transform organizations and ways of working? Because we are building teams of people like that to help our clients unlock the power they need now and own what is next. Together we do what matters.
Skills And Experiences
- Experience selling across multiple Solution areas (Apps & Infra, Modern Workplace, Biz Apps and Data & AI), preferably enterprise scale consulting engagements that could include global delivery within the Resources Industry.
- Experience with Microsoft, and other partners to grow their book of business.
- Experience anticipating, identifying, and applying fast, effective solutions to remove roadblocks circumstances.
- Success as a Business development Hunter with sophisticated closure capabilities
- Ability to act as a trusted advisor in addressing our client’s business needs.
- Driving sales in a solutions-selling environment at the C-suite level.
- Characteristics that can spell success for this role
- You are a team leader, deal hunter, deal idea maker, deal originator.
- You identify with being a self-aware, self-starter who develops and wins new business in a complex consulting environment with sophisticated technology solutions.
- You love to work collaboratively with energy, drive and dedication to overcome obstacles to achieve your goals.
- You take ownership and encourage others to make a positive impact.
- You have superb interpersonal skills and can establish strong relationships.
- You anticipate and neutralize obstacles and objections.
- You are a skillful influencer of internal and external resources.
- Be focused on one or more areas of expertise ( Finantial Services & Insurance, Resources, Products, Telco & Media, Public Sector) within Avanade’s sector.
- You will be responsible for identifying high potential transformation deals, leading, and running many of the entire sales cycles.
- You will drive new and incremental revenue by prospecting, acquiring, and developing new and fast-growing business with direct clients in your area of expertise
- You will also work closely with partners driving new business.
- You will build a pipeline for growth and closing business, including statements of work and contracts.
- You will interact with Avanade’s, new and current clients, gain referrals from them, and form strong trust relationships that open doors and close deals.
- You will maintain an extensive knowledge of current market conditions, contending offerings and current penetration of services and solutions.
Why Avanade for Sellers link (TBD) Interested in knowing what’s going on inside Avanade? Check out our blogs:
Avanade Insights - exchange ideas that drive tomorrow’s innovation
Inside Avanade - explore what life is like working at Avanade References Visible links
https://www.avanade.com/en-gb/career/benefits
https://www.avanade.com/en-us/about-avanade/inclusion-and-diversity
https://www.avanade.com/en/blogs/avanade-insights
https://www.avanade.com/en/blogs/inside-avanade
Enjoy your career
- As you bring your skills and abilities to Avanade, you’ll get distinctive experiences, limitless learning, and ambitious growth in return. As we continue to build our diverse and inclusive culture, we become even more innovative and creative, helping us better serve our clients and communities.
- You’ll join a community of smart, supportive collaborators to lift, mentor, and guide you, and to lean on your expertise. You get a company purpose-built for business-critical, leading-edge technology solutions, committed to improving the way humans work, interact, and live. It’s all here, so take a closer look! Some of the best things about working at Avanade
- Opportunity to work for Microsoft’s Global Alliance Partner of the Year (14 years in a row), with exceptional development and training (minimum 8 hours per year for training and paid certifications)
- Real-time access to technical and skilled resources globally
- Dedicated career advisor to encourage your growth
- Engaged and helpful coworkers genuinely interested in you Find out more about some of our benefits [1] here.
We work hard to provide an inclusive, diverse culture with a deep sense of belonging for all our employees. Visit our [2] Inclusion & Diversity page.
Create a Future For Our People That Focuses On
- Expanding your thinking
- Experimenting courageously
- Learning and pivoting Inspire greatness in our people by
- Empowering every voice
- Encouraging boldness
- Celebrating progress Accelerate the impact of our people by
- Amazing the client
- Prioritizing what matters
- Acting as one