. Excel PowerPoint

Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social. Quina és la nostra essència? Tenim un estil propi...

Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social.


Quina és la nostra essència?

  • Tenim un estil propi... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil.
  • Som una escola de vida que forma persones a través de l’esport.
  • Treballem per la igualtat de gènere en l’esport potenciant els equips femenins.
  • Creiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents.
  • Treballem amb els millors professionals i experts del món de l’esport, generant nous coneixements que apliquem i compartim.
  • Sabem que l'esport pot ser una eina de canvi social; per això, els nostres valors inspiren les nostres accions tant dins com fora del terreny de joc.
  • Som un Club propietat de més de 144.000 socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament.
  • Fomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn.


Per tot això, podem fer realitat el nostre propòsit essent capdavanters, amb la nostra personalitat i els nostres valors.


Què busquem?

L’Àrea de Barça Identity busca incorporar una persona en la posició de Brand Manager Events / Activacions d’Estadis dins l’equip de Fan Engagement & Digital Business. Aquesta persona serà la responsable de definir, organitzar i supervisar totes les activacions de Fan Engagement en dia de partit.


Funcions principals:


  • Coordinació directa amb agències externes de producció, voluntaris, artistes, i en ocasions, jugadors i jugadores.
  • Benchmark continu de noves tendències, formats i idees creatives d’activació a Estadis i altres esdeveniments esportius.
  • Implementació del manual de marca i de l’estratègia de branding del FC Barcelona en totes les accions de Fan Engagement.
  • Gestió integral de projectes d’activació de caràcter transversal: elaboració de briefings, seguiment creatiu i executiu, coordinació amb proveïdors i altres departaments i control de l’execució final.
  • Lideratge de les accions a les grades (Tifos i Mosaics).
  • Assistència als partits per supervisar i assegurar la correcta execució de les activacions.
  • Gestió i actualització de la documentació associada: presentacions internes, control de pressupostos, contractes, factures, etc.
  • Coordinació diària amb diferents actors interns i externs: altres departaments del Club, federacions, agències, proveïdors, etc.


Formació i experiència prèvia:


  • Experiència prèvia en organització d’esdeveniments, producció o activacions de marca, especialment en entorns esportius o d’oci.
  • Coneixement i passió per esdeveniments esportius
  • Disponibilitat per treballar caps de setmana, dies festius i en horaris flexibles segons el calendari de partits.
  • Carnet de conduir i vehicle propi.
  • Coneixements d’eines ofimàtiques (Excel, PowerPoint) i eines de gestió de projectes.
  • Es valorarà molt positivament el domini del català, castellà i anglès (escrit i parlat).
  • Atenció al detall: capacitat per controlar múltiples elements alhora assegurant la precisió en l’execució.
  • Habilitats comunicatives: saber transmetre idees amb claredat i adaptar-se a diferents perfils (interns, externs, proveïdors, artistes…).
  • Organització i planificació: capacitat per gestionar projectes complexos amb calendaris ajustats.
  • Multitasking: gestió simultània de diferents tasques i imprevistos en entorns de pressió.
  • Resolució de problemes: mentalitat proactiva i orientada a trobar solucions de manera àgil.
  • Treball en equip i lideratge: saber coordinar equips diversos i motivar voluntaris, col·laboradors i proveïdors.
  • Passió per oferir experiències memorables: actitud creativa i orientada a l’excel·lència en l’experiència del fan.


Al FC BARCELONA garantim processos de selecció lliures de prejudicis i amb igualtat d'oportunitats i no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat a totes les persones candidates durant el procés de selecció i que seran avaluades d’acord amb els requisits de l’oferta laboral amb transparència.

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Cap de Marca a Barcelona

Grupo Gallo

Sant Cugat del Vallès, ES

Desde PASTAS GALLO estamos buscando a un/a Junior Brand Manager para nuestro equipo de Marketing en nuestras oficinas de...