¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraInformática e IT
129Comercial y Ventas
91Desarrollo de Software
85Derecho y Legal
66Transporte y Logística
54Ver más categorías
Marketing y Negocio
53Adminstración y Secretariado
51Educación y Formación
41Diseño y Usabilidad
31Comercio y Venta al Detalle
28Producto
18Ingeniería y Mecánica
16Sanidad y Salud
15Industria Manufacturera
14Publicidad y Comunicación
14Arte, Moda y Diseño
13Recursos Humanos
12Atención al cliente
10Turismo y Entretenimiento
9Construcción
7Contabilidad y Finanzas
6Artes y Oficios
5Inmobiliaria
4Cuidados y Servicios Personales
3Instalación y Mantenimiento
3Alimentación
2Banca
2Energía y Minería
1Farmacéutica
1Hostelería
1Seguridad
1Seguros
1Social y Voluntariado
1Telecomunicaciones
1Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Deporte y Entrenamiento
0Editorial y Medios
0COLIBRIX ONE
Product Manager Assistant
COLIBRIX ONE · Barcelona, ES
Teletrabajo API REST Jira Postman Fintech
Join Colibrix One - Innovating the Future of Payments
At Colibrix One*, we're building advanced, AI-powered payment technologies that support Payment Service Providers (PSPs), Electronic Money Institutions (EMIs), and neobanks across the EU and the UK. As a fully licensed EMI (FCA reference number 927920) and a Principal Member of Mastercard, we offer real-world financial solutions that include:
- Global card processing
- Digital wallet infrastructure
- Cross-border merchant accounts
- Alternative payment methods (APMs)
- Corporate accounts for legal entities
At Colibrix One, your work directly powers the digital economy. If you're eager to solve meaningful challenges and build with purpose, we'd love to hear from you.
Responsibilities:
- Communicate with different departments regarding assigned tasks
- Formulate and manage tasks in a task-tracking system
- Support the Senior Product Owner in daily operational activities
- Search and analyze information in API documentation
- Test and validate functionality using Postman or/and similar tools
- Perform basic monitoring in Grafana
- Attend daily meetings, take notes, and record key outcomes
- Suggest improvements for existing processes or product features
- Take ownership of the tasks, investigate problems, and propose possible solutions
- Understanding of REST API principles and ability to read API documentation
- Basic knowledge of payment processing
- Experience with task-tracking tools (e.g., Jira)
- Familiarity with tools such as Postman and Grafana
- Independence and readiness to take responsibility
- Ability and willingness to learn new concepts and dive into new topics
- Proactive communication skills
- Experience in FinTech or iGaming
- Understanding of core banking systems
- Experience in cross-functional projects
- Opportunity to shape the future of fintech solutions within a growing company
- Collaborative, horizontal team structure that values your expertise and ideas
- Continuous learning and development opportunities to enhance your skills and career growth
- Competitive salary and benefits package
- Flexible work arrangements to support work-life balance
- Possibility to work fully remotely
1700-2700 EUR gross per month
- Employment will be offered through one of the group's legal entities - Mellifera Kartiera Ltd, Colibrix Ltd, or Mellifera Operations Ltd - depending on the role, location, and applicable legal framework
This position is offered within the Colibrix one. Employment will be under the appropriate legal entity based on the role and location.
Product Manager
Nuevaimagin
Barcelona, ES
Product Manager
imagin · Barcelona, ES
Agile QA Fintech UX/UI
- Vas a gestionar un equipo de desarrollo multidisciplinar utilizando los distintos rituales Ágiles.
- Trabajar con escenarios para definir las distintas situaciones que se puede encontrar el usuario. (Metodología Gerkin)
- Colaborar con el QA y Technical Owner en la definición de los productos y servicios, así como en la definición de los Test unitarios.
- Colaborar con los equipos de UX/UI para revisar los requisitos y asegurarte de que los productos y servicios se implementen según lo especificado. Trabajar wireframes, mockups y prototipos.
- Buscar continuamente formas de mejorar la forma de coordinar el equipo Agile para mejorar la productividad
- El equipo que se va a coordinar es el de Cuentas donde se lleva la toda la operativa de cuentas bancarias, así como servicios relacionados como certificados o acceso a otros servicios como puede ser fraccionamiento u operativas transaccionales.
Skills y experiencia del perfil
- Licenciatura o grado en Ingeniería, ADE o similar.
- Mínimo 3 años de experiencia como Product Owner en entornos digitales de Banca, Seguros, Fintech o E-commerce.
- Experiencia en metodologías Ágiles.
- Visión de negocio y capacidades analíticas.
- Conocimiento práctico del panorama móvil general, arquitecturas, tendencias y tecnologías emergentes.
- Comprensión sólida del ciclo de vida completo del desarrollo móvil.
- Sólidos conocimientos prácticos y teóricos de interacción y principios de diseño visual
Associate Product Manager
12 sept.GamblingCareers.com
Barcelona, ES
Associate Product Manager
GamblingCareers.com · Barcelona, ES
Excel Word
You will join us as our new Associate Product Manager here at Product Madness. You will play a vital role in supporting the development and optimization of an existing game, where you will learn the processes and skills needed to be a top Product Manager. You will collaborate with cross-functional teams to complete the product roadmap, analyze player behaviour, and help deliver features that improve engagement, retention, and monetization. This is an excellent opportunity for a motivated individual looking to build their product management career in the gaming industry.
This role will suit someone at the beginning of their career or looking to move into a product manager role. You do not need to have experience in the gaming industry, however we will be looking for you to have a passion towards gaming. This is a junior level role where you will be given the guidance, support and training to excel your career.
What You'll Do
- Generate visions and ideas for a social or mobile game, its market position and features that are engaging and highly monetizable.
- Aid with the conversion of ideas to detailed concepts, test them with users and assist on the decision on their implementation - often owning features/optimizations from ideation to delivery.
- Learn to create wireframe screens, mockups and user flows for new product features and content.
- Gather and synthesize player feedback through surveys, reviews, and in-game data to inform product decisions.
- Work with our team of product managers, artists, engineers to learn how to prioritize tasks, manage the roadmap and help ensure implementation is driven.
- Learn to define, measure and analyze critical metrics and base your priorities/decisions for next steps on metrics.
- Performing systematic A/B tests (split testing).
- Constantly optimize features post launch for even more engagement and monetization.
As part of the Aristocrat family, we share their mission of bringing joy to life through the power of play, with a world-class team who creates top-grossing, leading titles in the social casino genre, including Heart of Vegas, Lightning Link, Cashman Casino. With 800 team members across the globe, Product Madness is headquartered in London, with offices in Barcelona, Gdańsk, Lviv, Montreal and a remote team spanning the USA, making us a truly global powerhouse.
We live by our People First principle. Regardless of where, when, or how they work, our team members have opportunities to elevate their careers, and grow alongside us. We take pride in fostering an inclusive culture, where our people are encouraged to be their very best, every day. But don’t just take our word for it. In 2024, we made the Global Inspiring Workplace Awards list, and won a bronze award at the Stevies for Great Employers in the ‘Employer of the Year - Media and Entertainment’ category.
So, what’s stopping you?
Travel Expectations
None
Additional Information
At this time, we are unable to sponsor work visas for this position. Candidates must be authorized to work in the job posting location for this position on a full-time basis without the need for current or future visa sponsorship.
Junior Product Manager
12 sept.GamblingCareers.com
Barcelona, ES
Junior Product Manager
GamblingCareers.com · Barcelona, ES
¡Esta es una oportunidad fantástica para una persona motivada que quiera contribuir al crecimiento y mejora de nuestros juegos! Colaborarás con diversos equipos para completar la hoja de ruta del producto, analizar el comportamiento de los jugadores y mejorar las funciones que aumentan el compromiso, la retención y la monetización. Con mentoría y asistencia, desarrollarás las habilidades necesarias para destacar como Junior Product Manager
Lo Que Harás
- Generar visiones e ideas para un juego social o móvil, determinando su posición en el mercado y las características que sean atractivas y altamente monetizables.
- Ayudar a convertir ideas en conceptos detallados, probar con usuarios y asistir en los procesos de toma de decisiones.
- Crear pantallas wireframe, maquetas y flujos de usuario para nuevas funciones y contenido del producto.
- Recopilar y sintetizar comentarios de los jugadores a través de encuestas, reseñas y datos dentro del juego para informar las decisiones del producto.
- Colaborar con nuestro equipo de responsables de producto, artistas e ingenieros para priorizar tareas, gestionar la hoja de ruta y asegurar una implementación impecable.
- Definir, medir y analizar métricas críticas para guiar tus prioridades y decisiones sobre los próximos pasos.
- Realizar pruebas A/B detalladas (pruebas divididas).
- Optimizar constantemente las funciones post-lanzamiento para lograr aún más compromiso y monetización.
- Atención excepcional al detalle con fuertes capacidades analíticas y numéricas.
- Flexibilidad y orientación al trabajo en equipo, creciendo en un entorno colaborativo.
- Habilidad demostrada para priorizar y mantenerse organizado/a.
- Enfoque creativo con pasión por los productos que desarrollas.
- Excelentes habilidades de comunicación.
- Algo de experiencia en un entorno de producto digital es ideal.
- Interés en la industria de los videojuegos.
Como parte de la familia Aristocrat, compartimos su misión de llenar de alegría la vida gracias al poder del juego, con un equipo de primer nivel que crea títulos líderes y de mayor recaudación en el género de casino social, entre ellos Heart of Vegas, Lightning Link y Cashman Casino.
Con un equipo global de 800 personas, Product Madness tiene su sede en Londres, y oficinas en Barcelona, Gdańsk, Lviv, Montreal y un equipo remoto en Estados Unidos, lo que nos convierte en una auténtica potencia global.
Nos guiamos por nuestro principio de “Las personas primero”. Independientemente de dónde, cuándo o cómo trabajen, los miembros de nuestro equipo tienen oportunidades para avanzar en su carrera profesional y crecer con nosotros. Nos enorgullece fomentar una cultura inclusiva, en la que se anima a cada persona a dar lo mejor de sí misma cada día.
Pero no confíes solo en nuestra palabra. En 2024, fuimos incluidos en la lista de los Global Inspiring Workplace Awards y recibimos un premio de bronce en los Stevies for Great Employers, en la categoría de “Empleador del año - Medios de comunicación y entretenimiento”.
Disponibilidad para viajar
Ninguna
Información adicional
En este momento, no podemos tramitar visados de trabajo para este puesto. Los candidatos deben tener permiso para trabajar a tiempo completo en el país donde se ofrece la vacante, sin necesidad de visado ahora ni en el futuro.
Associate Product Manager
5 sept.Aristocrat
Barcelona, ES
Associate Product Manager
Aristocrat · Barcelona, ES
Excel Word
You will join us as our new Associate Product Manager here at Product Madness. You will play a vital role in supporting the development and optimization of an existing game, where you will learn the processes and skills needed to be a top Product Manager. You will collaborate with cross-functional teams to complete the product roadmap, analyze player behaviour, and help deliver features that improve engagement, retention, and monetization. This is an excellent opportunity for a motivated individual looking to build their product management career in the gaming industry.
This role will suit someone at the beginning of their career or looking to move into a product manager role. You do not need to have experience in the gaming industry, however we will be looking for you to have a passion towards gaming. This is a junior level role where you will be given the guidance, support and training to excel your career.
*What You´ll Do*
* Generate visions and ideas for a social or mobile game, its market position and features that are engaging and highly monetizable.
* Aid with the conversion of ideas to detailed concepts, test them with users and assist on the decision on their implementation - often owning features/optimizations from ideation to delivery.
* Learn to create wireframe screens, mockups and user flows for new product features and content.
* Gather and synthesize player feedback through surveys, reviews, and in-game data to inform product decisions.
* Work with our team of product managers, artists, engineers to learn how to prioritize tasks, manage the roadmap and help ensure implementation is driven.
* Learn to define, measure and analyze critical metrics and base your priorities/decisions for next steps on metrics.
* Performing systematic A/B tests (split testing).
* Constantly optimize features post launch for even more engagement and monetization.
*Why **Product Madness**?*
As part of the Aristocrat family, we share their mission of bringing joy to life through the power of play, with a world-class team who creates top-grossing, leading titles in the social casino genre, including Heart of Vegas, Lightning Link, Cashman Casino. With 800 team members across the globe, Product Madness is headquartered in London, with offices in Barcelona, Gdańsk, Lviv, Montreal and a remote team spanning the USA, making us a truly global powerhouse.
We live by our People First principle. Regardless of where, when, or how they work, our team members have opportunities to elevate their careers, and grow alongside us. We take pride in fostering an inclusive culture, where our people are encouraged to be their very best, every day. But don’t just take our word for it. In 2024, we made the Global Inspiring Workplace Awards list, and won a bronze award at the Stevies for Great Employers in the ‘Employer of the Year - Media and Entertainment’ category.
So, what’s stopping you?
*Travel Expectations*
None*Additional Information*
At this time, we are unable to sponsor work visas for this position. Candidates must be authorized to work in the job posting location for this position on a full-time basis without the need for current or future visa sponsorship.
Product Manager Intern
4 sept.North
Barcelona, ES
Product Manager Intern
North · Barcelona, ES
Excel Sketch
North is a digital product studio from Barcelona. We partner with bold companies to innovate new services and build digital products. Our values are: show your passion, act as an owner and think rigorously, figure it out & hold the line⚡️
We are looking for a Product Management Intern with a strong focus on business research, benchmarking, and market analysis. This is a great opportunity to gain hands-on experience in the product development process and understand how data-driven insights shape strategic decisions.
Your key responsibilities will be to:
- Conduct market research to identify trends, opportunities, and competitive landscapes.
- Perform benchmark analysis to evaluate industry best practices and competitors’ strategies.
- Assist in customer research by gathering insights through surveys, interviews, and data analysis.
- Support the Product Managers in defining business opportunities and validating product hypotheses.
- Collaborate with cross-functional teams, including designers, developers, and marketing teams, to ensure alignment with business goals.
- Help create presentations and reports to communicate findings and recommendations.
- Currently pursuing a Bachelor’s or Master’s degree in Business, Economics, Marketing, or a related field.
- Strong analytical skills and ability to interpret data to generate insights.
- Passion for digital products and technology.
- Proactive mindset with attention to detail and a structured approach to problem-solving.
- Excellent communication skills, both written and verbal (English and Spanish).
- Experience with tools like Excel, Google Sheets, Notion, or analytics platforms is a plus.
- A hybrid work from home/office system with a flexible time schedule.
- Legendary social events & parties to let off some steam.
Junior Product Manager
4 sept.Aristocrat
Barcelona, ES
Junior Product Manager
Aristocrat · Barcelona, ES
¡Esta es una oportunidad fantástica para una persona motivada que quiera contribuir al crecimiento y mejora de nuestros juegos! Colaborarás con diversos equipos para completar la hoja de ruta del producto, analizar el comportamiento de los jugadores y mejorar las funciones que aumentan el compromiso, la retención y la monetización. Con mentoría y asistencia, desarrollarás las habilidades necesarias para destacar como Junior Product Manager
Lo Que Harás
* Generar visiones e ideas para un juego social o móvil, determinando su posición en el mercado y las características que sean atractivas y altamente monetizables.
* Ayudar a convertir ideas en conceptos detallados, probar con usuarios y asistir en los procesos de toma de decisiones.
* Crear pantallas wireframe, maquetas y flujos de usuario para nuevas funciones y contenido del producto.
* Recopilar y sintetizar comentarios de los jugadores a través de encuestas, reseñas y datos dentro del juego para informar las decisiones del producto.
* Colaborar con nuestro equipo de responsables de producto, artistas e ingenieros para priorizar tareas, gestionar la hoja de ruta y asegurar una implementación impecable.
* Definir, medir y analizar métricas críticas para guiar tus prioridades y decisiones sobre los próximos pasos.
* Realizar pruebas A/B detalladas (pruebas divididas).
* Optimizar constantemente las funciones post-lanzamiento para lograr aún más compromiso y monetización.
Lo Que Estamos Buscando
* Atención excepcional al detalle con fuertes capacidades analíticas y numéricas.
* Flexibilidad y orientación al trabajo en equipo, creciendo en un entorno colaborativo.
* Habilidad demostrada para priorizar y mantenerse organizado/a.
* Enfoque creativo con pasión por los productos que desarrollas.
* Excelentes habilidades de comunicación.
* Algo de experiencia en un entorno de producto digital es ideal.
* Interés en la industria de los videojuegos.
*¿Por qué Product Madness?*
Como parte de la familia Aristocrat, compartimos su misión de llenar de alegría la vida gracias al poder del juego, con un equipo de primer nivel que crea títulos líderes y de mayor recaudación en el género de casino social, entre ellos Heart of Vegas, Lightning Link y Cashman Casino.
Con un equipo global de 800 personas, Product Madness tiene su sede en Londres, y oficinas en Barcelona, Gdańsk, Lviv, Montreal y un equipo remoto en Estados Unidos, lo que nos convierte en una auténtica potencia global.
Nos guiamos por nuestro principio de “Las personas primero”. Independientemente de dónde, cuándo o cómo trabajen, los miembros de nuestro equipo tienen oportunidades para avanzar en su carrera profesional y crecer con nosotros. Nos enorgullece fomentar una cultura inclusiva, en la que se anima a cada persona a dar lo mejor de sí misma cada día.
Pero no confíes solo en nuestra palabra. En 2024, fuimos incluidos en la lista de los Global Inspiring Workplace Awards y recibimos un premio de bronce en los Stevies for Great Employers, en la categoría de “Empleador del año - Medios de comunicación y entretenimiento”.
*Disponibilidad para viajar*
Ninguna
*Información adicional*
En este momento, no podemos tramitar visados de trabajo para este puesto. Los candidatos deben tener permiso para trabajar a tiempo completo en el país donde se ofrece la vacante, sin necesidad de visado ahora ni en el futuro.
Senior Product Manager - Flights
2 sept.TravelPerk
Barcelona, ES
Senior Product Manager - Flights
TravelPerk · Barcelona, ES
REST Office
About Us
TravelPerk is a global travel and expense management platform. Its all-in-one platform gives travelers the freedom they want whilst providing companies with the control they need. The result saves time, money, and hassle for everyone.
TravelPerk has industry-leading travel inventory alongside powerful management features, 24/7 customer support, state-of-the-art technology, and consumer-grade design.
Founded in 2015 and headquartered in Barcelona, we’ve grown to over 1,800 people across Europe and North America. In 2022 we became a ‘unicorn’ and in 2025 we raised $200 million in a Series E funding round, increasing our valuation of $2.7 billion.
We’ve been winning awards too. Since 2023, we’ve been voted one of the best places to work, one of the fastest-growing apps and tech companies, and a leading pioneer of business travel.
These are just some of the reasons why global brands like Wise, Red Bull, GetYourGuide, and Aesop trust us to get the most out of their travel.
Hear more about TravelPerk.
At TravelPerk, we believe in empowering cross-functional teams that drive exceptional results for our customers and the company. We are currently looking for Senior Product Managers to join our team across multiple verticals.
As a Senior Product Manager - Flights, you will play a pivotal role in driving innovation within the flights domain by identifying opportunities, shaping product strategy, and leading execution. You’ll work closely with stakeholders, customers, supply relations and your squad to develop solutions that enhance the overall flights experience, improve margins and optimize costs. Background in marketplaces, e-commerce, and the travel industry (especially in the flight space) would be a strong plus.
What You’ll Do
- Dig into Insights: Use data and user feedback to uncover the biggest opportunities for impact. Share findings with the team and turn them into actionable strategies.
- Share the Vision: Clearly communicate the “why” and “where” behind your product areas to keep your team inspired and stakeholders aligned.
- Define Strategies: Lay out clear plans for tackling the right problems—explain why they matter, how you’ll solve them, and how success will be measured.
- Collaborate and Execute: Work with developers, designers, and other functions like Implementation, Sales Engineering, and Account Managers to bring your strategy to life. Deliver value incrementally.
- Be the Go-To Expert: Provide answers, create training materials, and ensure product documentation is up-to-date.
- Empower Your Team: Lead with a servant-leadership approach, helping the team stay focused, remove distractions, and foster creativity and collaboration.
- Level Up the Product Function: Continuously learn and share insights with colleagues to help build a world-class product team.
- Experience That Counts: At least 7 years in an internet-based company, with at least 5 years as a Product Manager. Bonus if you have experience in development, design, or business roles (though not a must).
- A Sharp Eye for UX: You understand what makes a great user experience and have experience creating customer-facing products that are intuitive and impactful.
- SaaS-Savvy: Comfortable working on B2B platforms and collaborating with finance stakeholders, especially in areas like finance, tax, and compliance.
- A Drive for Execution: You break down complex projects into smaller steps that deliver value quickly.
- A Cross-Functional Mindset: Experience working with teams like engineering, design, finance, and data.
- Problem-Solving: You know how to untangle challenges, balance risks, and create thoughtful, data-backed plans.
- Competitive compensation including equity in the company
- Generous vacation days so you can rest and recharge
- Health perks such as private healthcare or gym allowance depending on your location
- "Flexible compensation plan" to help you diversify and increase the net salary
- Unforgettable TravelPerk events including travel to one of our hubs
- Mental health support tool for your wellbeing
- Exponential growth opportunities
Our Vision is for a world where TravelPerk is the platform for human connection in real life (IRL). We take an IRL-first approach to work, where our team works together in person 3 days a week. For roles in Customer Care, this can be up to 5 days per week in the office. As such, this role requires you to be within commuting distance of our hubs. We fundamentally believe in meeting in real life to improve connectivity, productivity, and creativity, ultimately making us a great workplace.
At TravelPerk, we prioritise experience and potential over academic qualifications for this role. We believe that talent and ability aren't always reflected in formal credentials.
TravelPerk is a global company with a diverse customer base, and we want to ensure that the people behind our product reflect that. We're an equal opportunity employer, meaning you're welcome at TravelPerk regardless of your appearance, where you're from, or anything else that makes you.
Protect Yourself from Recruitment Scams
All official communication from TravelPerk will always come from email addresses ending in @TravelPerk.com, our verified social media channels, or recruiters listed on our official LinkedIn page. We will never ask you to pay for equipment, training, or fees, request sensitive personal information such as bank details early in the process, or communicate through unofficial apps like WhatsApp, Telegram, or Signal. If you receive a message claiming to be from TravelPerk that seems suspicious, please do not respond. Forward it to [email protected] and we’ll confirm whether it’s legitimate.
Jungheinrich España S.A.U.
Barcelona, ES
Product Manager - Energy & Digital Products
Jungheinrich España S.A.U. · Barcelona, ES
Cada día, los productos y soluciones de Jungheinrich se utilizan para mover millones de mercancías en centros logísticos de todo el mundo. Llevamos 70 años apoyando a nuestros clientes en cada paso del camino con nuestros productos innovadores, seguros y sostenibles, que van desde carretillas elevadoras hasta estanterías, software y robots móviles.
El Product Manager - Energy & Digital Products tiene como misión ejercer de consultor/a experto técnico al equipo comercial y cliente. Durante la pre-venta y venta, es la persona responsable de realizar propuestas de diseño orientadas al cliente y llevar a cabo la labor de consultoría técnica.
Ámbito de actuación: España y Portugal
¿Cuáles serán tus funciones?
- Ejercer de consultor al equipo comercial y/o al cliente sobre soluciones específicas y la posible implementación de la cartera de Jungheinrich o de proveedores externos; buscando soluciones e ideas innovadoras para el cliente.
- Realizar demostraciones de productos y visitas de referencia para soluciones digitales y energéticas.
- Apoyar al equipo comercial en la negociación de las cotizaciones con argumentos técnicos y participar en las reuniones con el cliente si así lo requiere.
- Determinar y diseñar sistemas energéticos. Aclarar y planificar posibles áreas de carga, así como visualizarlas a través de un tercer proveedor junto con Senior Energy Expert.
- Verificar especificaciones técnicas, configurar producto/solución/sistema y realizar cálculos técnicos en colaboración con Senior Energy Expert.
- Apoyar y supervisar la implementación del proyecto hasta la entrega final, desde especificar el contenido técnico, las condiciones de entrega y la coordinación con el equipo comercial.
- Elaborar perfiles y conceptos energéticos para clientes, planificar estaciones de carga en LIB y plomo-ácido, realizar cálculos de CO2. Elaborar comparación de TCO entre paquetes energéticos (LIB/LA/Combustiones).
- Participar en ferias y eventos para clientes, coordinar y ejecutar visitas de referencia si es necesario.
- Participar en las formaciones necesarias y reuniones de Energy & Digital Products para mantenerse actualizado, especialmente en los nuevos desarrollos.
- Formar al equipo comercial y brindar soporte en la resolución de problemas técnicos.
- Desarrollo de negocio: Analizar e identificar oportunidades de Digital Products, definir mejoras en el proceso de ventas para mejorar la estrategia de ventas dentro de la Unidad de Ventas y reportar información importante a los departamentos centrales.
¿Qué esperamos de ti?
- Formación: Ingeniería eléctrica, electrónica o similar
- Imprescindible nivel alto de inglés. Valorable conocimientos de alemán y portugués
- Experiencia previa de, al menos 3 años, en un puesto similar
- Disponibilidad para viajar tanto nacional como internacionalmente (Alemania)
En Jungheinrich queremos que tod@s se sientan bienvenidos y motivados, por lo que ofrecemos:
- Ser parte de una compañía Great Place to Work, garantizamos un entorno laboral excepcional y flexible, enfocado en el bienestar de nuestros colaboradores/as.
- Horario flexible e intensivo todos los viernes del año. ¡También disfrutamos de todas las tardes libres en verano!
- Modelo híbrido de trabajo, pudiendo trabajar desde la comodidad de tu casa hasta 3 días/semana.
- Posibilidad de disponer un pack de retribución flexible según tus necesidades: seguro médico (subvencionado al 50%) y ticket guardería. Plan de Previsión Social.
- Ayuda escolar para sobrellevar mejor el inicio del curso de los pequeños de la casa – entre 0 y 18 años- con una bonificación en septiembre de 150€/hij@
- Posibilidad de elegir como quieres recibir tu retribución en 12, 14 o 16 pagas.
- Referal bonus si traes a gente con tanto talento como tú.
- Mejoras sociales con reducción del precio, ej: gimnasios, hoteles, alquiler coches, etc
- Plataforma de Bienestar, un servicio gratuito, que os ayudará a mejorar vuestra calidad de vida y aumentar vuestro bienestar laboral y personal.
- Para facilitarte el trayecto hasta nuestra Central en Abrera, disponemos de un autobús corporativo que realiza 3 paradas en Barcelona.
En Jungheinrich sabemos que nuestra fuerza está en las personas que nos acompañan. Si cumples con los requisitos y quieres desarrollarte con nosotros, ¡No dudes en hacernos llegar tu candidatura! #MoreWithYou
Para más información visítanos en www.jungheinrich.es