¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.220Comercial y Ventas
922Informática e IT
829Adminstración y Secretariado
589Desarrollo de Software
520Ver más categorías
Comercio y Venta al Detalle
483Ingeniería y Mecánica
389Educación y Formación
370Industria Manufacturera
357Derecho y Legal
320Marketing y Negocio
301Instalación y Mantenimiento
295Sanidad y Salud
190Diseño y Usabilidad
126Construcción
125Arte, Moda y Diseño
117Contabilidad y Finanzas
95Publicidad y Comunicación
94Recursos Humanos
86Alimentación
85Artes y Oficios
82Hostelería
81Atención al cliente
78Turismo y Entretenimiento
77Inmobiliaria
68Cuidados y Servicios Personales
57Producto
52Banca
35Seguridad
25Social y Voluntariado
17Farmacéutica
15Energía y Minería
12Deporte y Entrenamiento
5Telecomunicaciones
5Seguros
2Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Editorial y Medios
0Lectus Recruitment
Barcelona, ES
Product Manager - Multinacional Electrodomésticos
Lectus Recruitment · Barcelona, ES
ERP Excel Power BI Office
Nuestro cliente es una multinacional dedicada a la producción y distribución de electrodomésticos de consumo ubicada en Barcelona, que busca incorporar un perfil de Product Manager que reportará al Marketing Manager.
La misión es liderar toda la línea de productos y la implementación del plan de Marketing de la categoría desde una perspectiva muy global, y que engloba los siguientes conceptos: Plan estratégico global de la categoría asignada, el presupuesto anual, análisis de ventas y cuenta de resultados de la categoría, posicionamiento de la marca, portafolio de productos de la categoría. Necesidades del producto desde su concepción, en colaboración con el equipo técnico, hasta su fabricación y posterior rendimiento comercial. Estrategia de comunicación, tanto en el empaque del producto como en el punto de venta.
Responsabilidades:
-Diseñar e implementar el plan estratégico y de marketing de la categoría.
-Detectar oportunidades de crecimiento y definir planes para impulsar ventas.
-Coordinar el desarrollo de nuevos productos y colecciones, en colaboración con áreas técnicas, de producción y proveedores.
-Gestionar presupuestos, objetivos comerciales, análisis de costes y márgenes.
-Definir surtidos, formatos, precios y niveles de stock, así como planificar el reaprovisionamiento con el área de planificación.
-Diseñar herramientas de venta, promociones y acciones de comunicación adaptadas a los distintos canales y mercados.
-Supervisar la correcta creación y actualización de fichas de producto, referencias y materiales asociados.
-Asegurar una coordinación fluida con los mercados para liquidación de inventarios, adaptación local de propuestas y seguimiento de resultados.
-Informar a los distintos mercados y distribuidores las innovaciones de producto y evaluación de su feedback.
Perfil buscado:
-Titulación superior, ADE, Economía o similar.
-Inglés avanzado, C1. Lo usará a diario para la interlocución con diferentes filiales, proveedores, etc.
-Valorable otros idiomas (Francés).
-Experiencia en un rol similar de unos 3 - 5 años.
-Alto nivel de ofimática, Excel, MS Office, valorable haber trabajado en entornos ERP (SAP,..).
-Valorable positivamente, uso de herramientas de extracción de datos, Power BI.
-A nivel competencial, buscamos un perfil creativo y que pueda aportar innovación y desarrollo de estrategias de marketing pero que a la vez tenga una visión analítica, de orientación al dato y numérica.
-Alta capacidad de organización, habilidades comunicativas y de negociación y orientación al negocio.
-Disponibilidad para viajar, (no de forma constante pero tiene que estar disponible).
Se ofrece:
-Contrato indefinido a jornada completa.
-Trabajo presencial 100% en sus oficinas de Barcelona.
-Ayuda en dietas.
-Oportunidad de formar parte de una empresa multinacional líder en el sector.
Senior Product Manager
30 jul.Nuclio Talent
Barcelona, ES
Senior Product Manager
Nuclio Talent · Barcelona, ES
API Fintech
Desde Nuclio Talent estamos en búsqueda de un/a Senior Product Manager para una fintech en pleno crecimiento. Se trata de un rol estratégico, con impacto directo en la experiencia del cliente y en los resultados del negocio.
Buscamos a alguien con visión de producto, mentalidad de negocio y fuerte background en pagos o consultoría estratégica.
¿Cuáles son las funciones y responsabilidades de un/a Senior Product Manager?
- Liderar productos clave en el stack de pagos (tanto en tienda física como ecommerce).
- Serás el punto de referencia para todo lo relacionado con tu producto: desde discovery y diseño hasta lanzamiento e iteración continua.
- Priorizar un roadmap centrado en impacto real, valor de negocio y escalabilidad.
- Coordinar con equipos de tech, diseño, legal, operaciones y partners para alinear esfuerzos y acelerar el time-to-market.
- Impulsar iniciativas estratégicas: integraciones, regulaciones, mejoras de experiencia y más.
Para destacar en este rol, necesitas:
- +7 años de experiencia como Product Manager, liderando productos digitales complejos o de alta transaccionalidad.
- Haber gestionado el ciclo de vida completo de producto (no solo mejoras incrementales).
- Capacidad de decisión basada en datos, negocio y visión de largo plazo.
- Autonomía, claridad y capacidad de influir sin jerarquía directa.
- Experiencia en pagos, POS, integraciones vía API o entornos regulados (muy valorable).
- Background en consultoría estratégica, venture building o producto en scale-ups (muy valorado).
¿Por qué debería aplicar a la oferta de Senior Product Manager?
- Autonomía real y visibilidad dentro de la organización.
- Salario competitivo. 50.000-60.000€ B/A + Bonus
- Liderarás iniciativas con impacto tangible en una compañía que compite directamente con players como Revolut, Adyen o PayPal.
- Proyección de crecimiento profesional y espacio para desarrollarte.
Product Manager Marketing
29 jul.AMIR
Product Manager Marketing
AMIR · Madrid, ES
Teletrabajo
🚀 Estamos contratando: Product Manager con enfoque en Marketing y Marca Personal
📍 Ubicación: Madrid (modelo híbrido: 3 días teletrabajo)
💼 Remuneración: 35.000€ + variable del 10-20%
🕐 Horario flexible
En nuestro equipo estamos buscando un/a Product Manager con experiencia en:
✅ Estrategia de marca personal y posicionamiento
✅ Creación y ejecución de campañas de marketing digital
✅ Dominio de herramientas de lead nurturing y automatización
✅ Excelente conocimiento de redes sociales (contenido, engagement y métricas)
✅ Perfil creativo pero también con mentalidad orientada a producto y resultados
Imprescindible residir en Madrid, ya que se requerirán algunas reuniones presenciales. El resto del tiempo trabajarás con flexibilidad horaria y 3 días a la semana en remoto.
🎯 Si te apasiona construir productos con alma, conectar con audiencias y trabajar en un entorno dinámico y en crecimiento, queremos conocerte.
#ofertalaboral #productmanager #marketingdigital #empleoMadrid #remotefriendly #marcaPersonal #nurturing #redessociales
Associate Product Manager
29 jul.Aristocrat
London, ES
Associate Product Manager
Aristocrat · London, ES
Excel Word
You will join us as our new Senior Associate Product Manager here at Product Madness. You will play a vital role in supporting the development and optimization of an existing mobile game, where you will learn the processes and skills needed to be a top Product Manager. You will collaborate with cross-functional teams to execute the product roadmap, analyze player behaviour, and help deliver features that maximize engagement, retention, and monetization. This is an excellent opportunity for a motivated individual looking to build their product management career in the gaming industry.
This role will suit someone at the beginning of their career or looking to move into a product manager role. You do not need to have experience in the gaming industry, however we will be looking for you to have a passion towards gaming. This is a junior level role where you will be given the guidance, support and training to excel your career.
*What You´ll Do*
* Generate visions and ideas for a social or mobile game, its market position and features that are engaging and highly monetizable.
* Aid with the conversion of ideas to detailed concepts, test them with users and assist on the decision on their implementation - often owning features/optimizations from ideation to delivery.
* Learn to create wireframe screens, mockups and user flows for new product features and content.
* Gather and synthesize player feedback through surveys, reviews, and in-game data to inform product decisions.
* Work with our team of product managers, artists, engineers to learn how to prioritize tasks, manage the roadmap and help ensure implementation is executed.
* Learn to define, measure and analyze KPIs and base your priorities/decisions for next steps on metrics.
* Performing systematic A/B tests (split testing).
* Constantly optimize features post launch for even more engagement and monetization
*What We´re Looking For*
* Obsessed with detail, have good logical, sound analytical and numerical capabilities.
* You’ll be flexible, team-orientated working in a collaborative environment.
* Ability to prioritise and be super organised.
* Love the products you create, with a creative mindset.
* Excellent communication skills.
* Some experience in a digital product environment would be ideal
* An interest in the gaming industry
*Why **Product Madness**?*
As part of the Aristocrat family, we share their mission of bringing joy to life through the power of play, with a world-class team who creates top-grossing, leading titles in the social casino genre, including Heart of Vegas, Lightning Link, Cashman Casino. With 800 team members across the globe, Product Madness is headquartered in London, with offices in Barcelona, Gdańsk, Lviv, Montreal and a remote team spanning the USA, making us a truly global powerhouse.
We live by our People First principle. Regardless of where, when, or how they work, our team members have opportunities to elevate their careers, and grow alongside us. We take pride in fostering an inclusive culture, where our people are encouraged to be their very best, every day. But don’t just take our word for it. In 2024, we made the Global Inspiring Workplace Awards list, and won a bronze award at the Stevies for Great Employers in the ‘Employer of the Year - Media and Entertainment’ category.
So, what’s stopping you?
*Travel Expectations*
None*Additional Information*
At this time, we are unable to sponsor work visas for this position. Candidates must be authorized to work in the job posting location for this position on a full-time basis without the need for current or future visa sponsorship.
Sales And Product Manager
28 jul.Bending Spoons
Sales And Product Manager
Bending Spoons · Madrid, ES
Teletrabajo Office
At Bending Spoons, we’re striving to build one of the all-time great companies. A company that serves a huge number of customers. A company where team members grow to their full potential. A company that functions at unparalleled levels of effectiveness and efficiency. A company that creates value for shareowners at an extraordinary rate. And a company that does so while adhering to high ethical standards.
To achieve this objective, we execute the following strategy: We acquire a digital business with untapped potential and make it as successful as we can by leveraging our platform—which comprises our expertise, technologies, data, brand, talents, and company culture. Then, we invest the proceeds into making our platform more powerful, and into acquiring new businesses. Thus, our strategy sees us combine an investor’s attention to capital allocation with the hands-on approach of an operator.
For a talented, driven, and collaborative individual, working at Bending Spoons is an opportunity to learn, make an impact, and progress their career at an exceptionally high rate. That’s our promise to such a candidate.
A few examples of your responsibilities
- Shape the B2B sales function. Joining a fast-moving team building a world-class B2B sales function from the ground up, you’ll help define the strategy, approach, and guiding principles that set a new standard for excellence in enterprise sales.
- Go after high-potential leads. Identify and cold-call on-target businesses to build a portfolio of respected, revenue-driving corporate clients.
- Learn the industry inside and out. Understand the incentives, pressure points, and decision-makers of your industry so you can build powerful, profitable relationships.
- Work closely with the product. Speak about it with clarity and confidence. Gather feedback from clients and share sharp, focused input to help shape future development.
- Follow the data. Keep a close eye on performance metrics to gauge impact and zero in on the highest-value actions and opportunities.
- Stand out at every touchpoint. Deliver outstanding service that builds trust with every client interaction.
- Drive. You’re extremely ambitious in everything you do—and your initiative, effort, and tenacity match the intensity of your ambition. You feel deeply responsible for your work. You hold yourself to a high—and rising—bar.
- Reasoning ability. Given the necessary knowledge, you can solve complex problems. You think from first principles, and structure your ideas sharply. You resist the influence of biases. You identify and take care of the details that matter.
- Team spirit. You give generously and without the expectation of receiving in return. You support the best idea, not your idea. You're always happy to get your hands dirty to help your team. You’re reliable, honest, and transparent.
- Proficiency in English. You read, write, and speak proficiently in English.
- An exceptional opportunity for growth. We go to great lengths to hire individuals of outstanding potential—then, our priority is to put them in the ideal position to thrive. Spooners in their 20s lead products worth hundreds of millions of dollars. And if you’ve got what it takes, you’ll soon be playing an essential role in major projects, too.
- Incredibly talented, entrepreneurial teams. You’ll work in small, result-oriented, autonomous teams alongside some of the brightest people in your field.
- Competitive pay and access to equity in the company. Typically, we offer an individual at the start of their career a salary of £54,545 in the UK and €52,246 elsewhere. If they possess a few years of relevant experience, the salary on offer tends to be between £66,779 and £149,636 in the UK, and €63,965 and €143,330 elsewhere. Pay grows rapidly as you accumulate experience and translate it into greater impact. You can also receive some of your pay in company equity at a discounted price, thus participating in the value creation we achieve together. If relocating to Italy, you may enjoy a 50% tax cut.
- All. These. Benefits. Flexible hours, remote working, unlimited backing for learning and training, top-of-the-market health insurance, a rich relocation package, generous parental support, and a yearly retreat to a stunning location. We help each Spooner set up the conditions to do their best work.
Permanent or fixed-term. Full-time or part-time.
Location
Milan (Italy), London (UK) or remote.
Before you apply
Bending Spoons is a demanding environment: We’re extremely ambitious and we hold ourselves—and one another—to a high standard. While this tends to lead to extraordinary learning, achievement, and career growth, it also requires significant commitment.
To help you ramp up quickly and set yourself up for success, we recommend spending your first few months working from our Milan office, regardless of your long-term work location. It’s the best way to rapidly absorb our company culture and build trust with your new teammates. We’ll fully support you with generous travel and accommodation assistance.
After that, you’re welcome to work from our offices in Milan or London, or remotely from approved countries—depending on what we agree at the offer stage.
If the role speaks to you and you’re excited to give your best, we’d love to hear from you. Apply now—we can’t wait to meet you.
The selection process
If you pass our screening, we’ll ask you to take on a few tests that assess how you approach unfamiliar problems. If you’re successful with those, we’ll invite you to a series of interviews.
Bending Spoons is an equal opportunity and affirmative action employer. We consider for employment any applicant and we provide reasonable accommodations for an applicant with disabilities, which can be requested through this form.
Studies suggest that women tend not to apply for a job if their CV isn’t a perfect fit. Here, talent takes precedence over experience. So if you like the role and think you could be awesome at it in time, go ahead and apply.
La French Tech Taiwan
Barcelona, ES
Product Manager - VIE - Barcelone
La French Tech Taiwan · Barcelona, ES
Python TSQL HTML
- Offres d'emploi
- Les Secteurs
- Industrie
- Numérique
- Santé
- Transition écologique
- Agriculture
- Rejoindre la Mission French Tech
- Découvrir les métiers de la Tech
- Barcelona
- VIE
- Postuler
We are papernest
Our ambition? To be the one and only platform to manage all the subscriptions with one single click.
Since our launch in 2015 we haven’t stopped growing: we are now more than 800 employees, 1.5 million users, and we work in 3 European markets and have offices in Paris, Reims, Barcelona and Warsaw.
We are convinced that all great success comes first and foremost from a great team !
Descriptif du poste
Cette année, cela fait déjà 10 ans que nous avons lancé l'idée qu’il est possible de simplifier la vie de nos clients en leur offrant une solution innovante permettant de souscrire, gérer et changer facilement tous types de contrats via une plateforme unique et intuitive.
Nous avons entre-temps accompagné plus de 1,5 million de clients en France, en Espagne et en Italie, tout en investissant dans de nouvelles verticales, nous positionnant ainsi comme une scale up hautement performante, innovante et compétitive sur un marché en pleine croissance.
Avec plus de 900 collaborateurs répartis sur 3 sites, nous consolidons notre position de leader sur le marché européen. Nous sommes toujours à la recherche de talents prêts à rejoindre une équipe engagée et motivée par un projet porteur de sens. Travailler avec nous, c'est adhérer à une culture d'excellence, d'innovation et d'impact réel.
En tant que Product Manager, tu intègreras l'équipe Customer Operations pour une durée de 1 an.
Tes Futures Missions
- Analyser les parcours de vente, afin de comprendre les méthodes les plus efficaces
- Gérer au quotidien les parcours de souscriptions utilisés pour conclure des dizaines de milliers de ventes, chaque mois
- Analyser la performance de nos produits et de nos process en collaboration avec les équipes data
- Créer de nouveaux parcours pour déployer nos solutions sur nos différents marchés
- Collaborer avec les équipes Product design et Product Marketing afin de parfaire l’expérience de nos utilisateurs et l’efficacité de nos produits
- Mener des tests utilisateurs et analyser les résultats afin d’offrir la meilleure expérience à nos clients
- Rédiger des users stories pour les développeurs afin d’enrichir les fonctionnalités de nos outils
- Tu as suivi une formation Grande école d’ingénieur ou de commerce
- Curieux(se), tu est prêt(e) à plonger dans les problématiques de la vente d’un contrat
- Doer(euse) : tu n’as pas peur de prendre un sujet à bras le corp et de le traiter en profondeur
- Structuré(e) tu sais t’organiser dans un univers évoluant à toute vitesse avec des problématiques très variées
- Entreprenant(e) : tu n’attends pas que les problèmes viennent à toi et tu cherches sans cesse à identifier de nouvelles opportunités
- Bon(ne) communicant(e) : tu es à l’aise pour parler avec tous tes collègues, et sais communiquer tes découvertes de manière claire et intelligible
- Les sujets techniques ne te font pas peur, même si tu n’as qu’une maîtrise élementaire d’un language (Python, SQL, HTML)
- Tu parles couramment anglais et la maîtrise d'une seconde langue est un gros + (espagnol ou italien)
- Prêt(e) à découvrir les particularités de nombreuses verticales (Énergie, Telco, Assurance) sur les différents marchés que papernest conquiert
- Débrouillard(e), tu n’hésites pas à expérimenter par toi-même des solutions
- Prêt(e) à mettre les mains dans les opérations pour comprendre le quotidien de nos équipes de vente, leurs challenges et trouver des solutions
- A l’aise au croisement des besoins “métier” des conseillers et des contraintes techniques
Evoluer dans un environnement international et inclusif: tout le monde à sa place chez papernest, et avec plus de 46 nationalités différentes, chez nous il n’est pas rare de commencer sa phrase en français and finish it in English o en español ¡
💸 Rétribution & Partenariats: une indemnité mensuelle définie par Business France, renseignes-toi ici du montant pour l´espagne, qui est revalorisé tous les 6 mois. Ainsi que des partenariats papernest sur de nombreux services à Barcelone (restaurants, sport, loisirs et centres de soin).
🩺 Santé & Transport: une assurance santé, April, pour une gestion de tes frais de santé ultra simple et sans paperasse, avec un remboursement à 100%. Pour faciliter ton changement de vie, nous prenons également en charge à 100% tes frais de transport aller et retour.
🧳 Bagages: pas de choix à faire ! Papernest prend en charge 100% des frais de tes bagages (jusqu´à 150kg) pour que tu puisses profiter de toutes les saisons de Barcelone.
📈 Développement de carrières: pour nous, le contrat VIE est un véritable tremplin pour entrer dans la vie active. Nous t´accompagnons donc dans tes ambitions professionnelles, en assurant ton apprentissage et ta professionnalisation tout au long de ton expérience avec nous.
✨ Télétravail: profite de 2 jours de télétravail par semaine pour optimiser ta concentration et ton efficacité.
Processus De Recrutement
- Un first call de préqualification avec Juliette, TA Partner (30 min)
- Un 1er entretien avec Valentin, CPO (45 min)
- La réalisation d'un product case avec restitution avec Valentin, CPO (45 min)
Alors n’hésite plus, nous avons hâte de te rencontrer ! Peu importe ton âge, ton sexe, tes origines, ta religion, ton orientation sexuelle ou ton handicap, tu as ta place chez nous. Nos processus de sélection sont conçus pour être inclusifs, et notre environnement de travail est adapté à tous.
Nous encourageons particulièrement les candidatures féminines. Même si tu penses ne pas répondre à l'ensemble des critères énoncés dans cette offre, sache que chaque candidature est précieuse. Nous croyons fermement que des parcours divers et variés enrichissent notre équipe. Nous étudierons ta candidature avec une grande attention, car la parité et la diversité sont des atouts essentiels pour notre réussite.
Profil recherché
Au moins 6 mois d'expérience
Informations complémentaires
- Type de contrat : VIE
- Lieu : Barcelona
- Télétravail partiel possible
Voir toutes les offres de Papernest
CATEGORY/PRODUCT MANAGER
26 jul.Sp-Berner
Aldaia, ES
CATEGORY/PRODUCT MANAGER
Sp-Berner · Aldaia, ES
Excel
Buscamos incorporar un/a Category/Product Manager en nuestro equipo de Marketing
¿Qué harás en este rol?
Serás responsable de definir, liderar e implementar la estrategia del surtido eficiente, nuevos desarrollos y potenciar una cartera de productos estratégicos para generar crecimiento, rentabilidad y valor para la compañía.
Tus principales retos serán:
- Análisis y gestión del portfolio según criterios de surtido eficiente
- Investigación y análisis de mercado, consumidor, clientes, competencia y tendencias.
- Diseñar y lanzar campañas promocionales, activaciones en punto de venta y comunicación on/offline.
- Detectar tendencias y oportunidades de negocio para innovar y ampliar el portfolio de productos.
- Coordinar el desarrollo de nuevos productos, asegurando alineación entre departamentos y eficiencia en procesos.
- Monitorizar el mercado, competencia y comportamiento del consumidor para anticipar movimientos clave.
- ️ Colaborar estrechamente con los equipos de Comercial, Planificación, Packaging, Calidad, Proyectos e Innovación.
La pasión, la innovación, la honestidad y la orientación al cliente, son las características principales de nuestro equipo. Somos un grupo de más de 1.000 profesionales compartiendo una cultura corporativa basada en la colaboración y trabajo en equipo y en el desarrollo del negocio bajo un entorno sostenibles
En Sp-Berner seleccionamos personas comprometidas con nuestros valores, para juntos alcanzar los objetivos estratégicos de la compañía.
Nuestro compromiso con la inclusión e igualdad de oportunidades hace que garanticemos con nuestro Plan de Igualdad el desarrollo profesional de la plantilla y la igualdad de oportunidades en su selección dentro de un entorno libre de discriminación por cuestión de etnia, nacionalidad, origen social, edad, orientación sexual, expresión de género, religión o cualquier otra circunstancia personal, física o social.
Requisitos:
¿Qué buscamos en ti?
Pensamos en un/a profesional con formación en Investigación de Mercados, Innovación, Product Management, Brand Management, ADE, Comercial-Marketing
Nivel de inglés avanzado, para trabajar con mercados internacionales con fluidez
Valorable dominio de SAP, Gestor de Proyectos, Excel y Power Point.
Deberá contar con experiencia de 3-5 años en puesto similar, preferiblemente en el entorno industrial, etc., en la gestión integral del Lanzamiento de Productos.
Disponibilidad para viajar a nivel internacional cuando se requiera (visitas cliente, ferias..)
Valoramos muy positivamente si eres una persona con:
- Capacidad analítica, visión estratégica y pasión por la innovación.
- Habilidades de comunicación, liderazgo y trabajo en equipo.
¿Qué te ofrecemos?
Proyecto dinámico con gran impacto y posibilidades de desarrollo profesional.
Cultura colaborativa, con foco en la creatividad y mejora continua.
Extradixital
Vigo, ES
BIMBA Y LOLA busca un E-commerce product manager en Vigo
Extradixital · Vigo, ES
ExtraDixital
Ayer a las 1:16 pm
BIMBA Y LOLA son un colectivo creativo. Un grupo multidisciplinar de gente que difunde el arte y la cultura a través de la moda. La creatividad les conecta y se hace más fuerte cuando se expresa entre muchos. Buscan a personas que sientan la marca como ellos y que quieran desarrollarse en el área de merchandising.
En Bimba y Lola quieren seguir cuidando de su canal digital, ofreciendo una experiencia increíble.
La persona seleccionada formará parte del equipo de Merchandising online y entre otras tareas se responsabilizará de:
- Consecución del objetivo de venta establecido para cada mercado
- Análisis, seguimiento y reporting continuado de la venta
- Análisis de performance de los KPIs digitales a lo largo del funnel desde que el usuario entra en la web hasta que sale
- Adaptación de la oferta de producto en cada mercado conforme a sus necesidades y objetivos de venta
- Trabajo con el departamento de marketing digital en la elaboración de estrategias de incremento de visibilidad (posicionamiento de producto en cada uno de los mercados).
- Reestructuración y mejora de procesos
- Gestión producto en web (entradas, stocks, etc)
- Imprescindible experiencia previa en puesto similar
- Experiencia en entorno digital
- Sensibilidad hacia el producto y la marca
- Formación en ADE o similar
- Orientación a la venta
Quizá Te Interese
Comparte esta noticia en redes sociales:
BNP Paribas Real Estate ofrece una beca de marketing digital en Madrid
Villarroel & Hunter busca un Marketing Manager en Madrid
Senior Product Manager
22 jul.MotorK
Senior Product Manager
MotorK · Madrid, ES
Teletrabajo SaaS
Join MotorK's AI Revolution: Shape the Future of Automotive!
MotorK isn't just a company; we're at the forefront of transforming the automotive digital landscape across Europe. Since our founding in Italy in 2010, we've become a publicly-traded leader, empowering car dealers and manufacturers with cutting-edge digital solutions. We offer an integrated suite of products, including advanced CRM, dynamic website development, powerful lead generation, and robust digital reputation management, making us the trusted partner for 90% of car brands.
Our secret? Europe's largest R&D department dedicated entirely to digital automotive solutions, driving our recognition as one of the fastest-growing tech companies on the continent.
Your Opportunity: Be Part of Our AI-Native Transformation
We're currently undergoing an exhilarating AI-native transformation, evolving our entire platform to deliver unprecedented value. This isn't just about integrating AI - it's about fundamentally reshaping how the automotive industry operates. If you're passionate about the immense potential of AI to redefine user experiences and drive tangible business value, and you thrive in a truly innovative environment, this is your moment.
Requirements
We're seeking visionary talent ready to dive in, bringing:
- Extensive experience with SaaS products - you know the ins and outs of cloud-based solutions
- Significant enthusiasm and practical expertise in integrating Large Language Models (LLMs) directly into products - you're excited to apply cutting-edge AI
- Hands-on experience in workflow automation utilizing platforms like Zapier, n8n, Getlindy, or Gumloop - you can build the bridges that connect systems
- A high degree of autonomy, demonstrating proactive engagement and strong self-motivation - you're a driver, not just a passenger
- Exceptional attention to detail, genuine curiosity, and a relentless problem-solving mindset - you sweat the small stuff to solve the big challenges
- Active personal projects involving LLMs
- A proven track record of driving growth in either consumer (B2C) or business-to-business (B2B) markets
- Previous employment at a company backed by Y Combinator or venture capital
Benefits
- Competitive salary
- Individual training paths
- Opportunity to develop and move within the company
- Yearly team activities