Responsabilitats:
- Atendre i registrar sol·licituds de suport tècnic rebudes per telèfon, correu electrònic o sistema de tiquets.
- Diagnosticar i resoldre problemes de maquinari i programari, inclosos problemes de xarxa i connectivitat.
- Proporcionar assistència remota per resoldre problemes dels usuaris finals.
- Escalar problemes complexes als equips de suport de nivell superior segons sigui necessari.
- Mantenir registres precisos de totes les sol·licituds de suport i les solucions proporcionades.
- Proporcionar orientació i formació bàsica sobre l´ús de maquinari i programari als usuaris.
- Col·laborar amb altres membres de l´equip de suport tècnic per resoldre problemes de manera eficient.
- Contribuir a la millora contínua dels processos i procediments del Help Desk.
- Experiència prèvia en un rol de Help Desk o servei d´assistència tècnica similar.
- Coneixement sòlid de sistemes operatius Windows i programari de productivitat com Microsoft Office.
- Habilitats bàsiques de resolució de problemes de maquinari, programari i xarxes.
- Excel·lents habilitats de comunicació verbal i escrita.
- Capacitat per treballar sota pressió i gestionar múltiples tasques simultàniament.
- Certificacions rellevants, com CompTIA A+, són una avantatge.
- Disponibilitat per treballar en torns rotatius si és necessari.
- Salari competitiu i beneficis addicionals.
- Oportunitats de formació i desenvolupament professional.
- Ambient de treball col·laboratiu i equip de suport.
- Possibilitat de creixement i avanç en l´empresa.
Suite de productivitat: Familiaritat amb programari de productivitat com Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Google Workspace (Gmail, Drive, Docs, Sheets, Slides), i eines de col·laboració com Microsoft Teams o Slack.
Eines d´administració remota: Experiència en l´ús d´eines d´administració remota com Remote Desktop Protocol (RDP), TeamViewer, AnyDesk o LogMeIn per proporcionar suport remot als usuaris.
Sistemes de gestió de tiquets: Coneixement en l´ús de sistemes de gestió de tiquets com ServiceNow, Zendesk, JIRA Service Desk o Freshdesk per registrar i fer seguiment a les sol·licituds de suport tècnic
Eines de diagnòstic: Coneixement d´eines de diagnòstic de maquinari i programari, com Speccy, CPU-Z, GPU-Z, CrystalDiskInfo, i utilitats de diagnòstic de xarxa com Ping, Traceroute, i eines d´anàlisi de Wi-Fi.
Eines de seguretat: Familiaritat amb eines antivirus i antimalware, firewall personals, i eines d´anàlisi de seguretat com Malwarebytes, Avast, AVG, Norton, i Wireshark per detectar i eliminar amenaces de seguretat.
Eines de còpia de seguretat i recuperació de dades: Coneixement en l´ús d´eines de còpia de seguretat i recuperació de dades com Acronis True Image, EaseUS Todo Backup, i Recuva per garantir la seguretat de les dades i facilitar la recuperació en cas de pèrdua.
Eines de virtualització: Coneixement bàsic d´eines de virtualització com VMware Workstation, VirtualBox o Hyper-V per crear i gestionar màquines virtuals.
Eines de gestió de xarxes: Familiaritat amb eines de gestió de xarxes com Wireshark, Nagios, SolarWinds, i eines d´administració de dispositius de xarxa.
Incorporació immediata!
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraÚltimas ofertas de empleo de Técnico/a en Barcelona
Audens Food
Parets del Vallès, ES
NA
Emais Grupo
Cornellà de Llobregat, ES
Técnico/a de Sistemas
26 abr.NA
Vilafranca del Penedès, ES
BERSHKA
Tordera, ES
NA
Martorell, ES
NA
Sant Boi de Llobregat, ES
NA
Santpedor, ES
NA
Vallirana, ES
Ayanet Recursos Humanos
Granada, La, ES