In the Mobility business unit, we are looking for dedicated talents who want to pave the way for safe, sustainable, and smart mobility of the future, becoming pioneers of better mobility. Our focus is on ensuring traffic safety and developing innovative solutions for all transport systems and modes – from roads and railways to air transport. With our expertise, we enhance safety and efficiency in transportation through holistic approaches and advanced concepts.
- Our vehicle inspections promote both road safety and environmental protection, making a significant contribution to traffic safety.
- Driver’s license testing is conducted reliably by our qualified experts.
- TÜV Rheinland Schaden- und Wertgutachten GmbH offers comprehensive services for various target groups in the after-sales sector.
- Automotive Engineering & Homologation supports international clients as an independent partner in successfully bringing safe and innovative vehicles and components to the global market.
- Rail and urban transport: We are the trusted, reputable, and customer-focused partner for intelligent, safe, and clean transportation solutions.
Are you ready to help create mobility solutions for the future and drive traffic safety forward? Then a career in mobility at TÜV Rheinland is the right choice for you.
Job Summary
El grupo TÜV Rheinland, como proveedor sostenible e independiente de ensayos, inspección, certificación, consultoría y formación es líder a nivel mundial, garantizando la calidad y seguridad desde hace más de 150 años, con una plantilla superior a 24.000 empleados.
En TÜV Rheinland Ibérica, buscamos un/a administrativo/a para la ITV de Areta en Huarte.
Descripción del puesto
- Responsable de atención al cliente y apoyo administrativo en un centro de pruebas.
- Recibe al cliente, comprueba que la documentación del vehículo y del personal es correcta e introduce los datos en el sistema.
- Toma el pago de la inspección (si procede)
- Apoya a los clientes con cualquier consulta y reclamación de cualquier canal.
- Gestiona y archiva la correspondencia, responde a las llamadas entrantes.
- Otras tareas que se le asignen.
- Estudios /titulación Grado Medio en Gestión Administrativa
- Experiencia mínima de un año en actividades acordes al puesto ofertado
- Con altos conocimientos en paquete Office
- Actitud positiva con afinidad al trabajo en equipo y una comunicación eficaz, directa y cercana.
- Pertenecer a un proyecto empresarial internacional sólido, con oportunidades de desarrollo profesional y fuerte orientación a las personas.
- Contrato de trabajo temporal, con posibilidad de desarrollo y crecimiento para nuevas oportunidades.
- Ambiente laboral participativo e integrador con implantación de modelos híbridos de presencia en oficina y domicilio particular.
- Acceso a un paquete salarial flexible con ventajas fiscales, competitivo a nivel de mercado.
- Plan de desarrollo individual para mejorar las competencias profesionales y personales que potencien la gestión del talento y la carrera profesional definida.
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