Office Excel Outlook Word

Missió del lloc Donar suport administratiu i comercial a les operacions internacionals de l’empresa, assegurant una gestió eficient de la documentació, la facturació i l’atenció a clients i proveïdors internacionals, amb una comunicació fluida en...

Missió del lloc


Donar suport administratiu i comercial a les operacions internacionals de l’empresa, assegurant una gestió eficient de la documentació, la facturació i l’atenció a clients i proveïdors internacionals, amb una comunicació fluida en anglès i un alt nivell d’organització.



Funcions principals


Emissió i recepció de factures de clients i proveïdors.


Registre i control de documents comptables bàsics (la comptabilitat general la gestiona una gestoría externa).


Atenció al client internacional, tant telefònica com per correu electrònic, en anglès.


Seguiment de comandes i coordinació amb el departament de logística.


Atenció i gestió de proveïdors: consulta d’estats de factures, comandes i terminis de lliurament.


Gestió telefònica i comunicació comercial amb clients i proveïdors nacionals i internacionals.


Arxiu i manteniment de la documentació administrativa (tant en format digital com físic).


Suport general en tasques administratives del departament segons necessitats puntuals.



Requisits del lloc


Formació: Cicle Formatiu de Grau Mitjà o Superior en Administració, Comerç Internacional o similar.


Idiomes:


Anglès nivell alt (oral i escrit) — imprescindible.


Es valorarà coneixement d’italià i altres idiomes addicionals.



Informàtica: Domini del paquet Microsoft Office (Excel, Word, Outlook) i entorns digitals d’oficina.


Coneixements bàsics de comptabilitat.


Es realitzarà una formació específica del lloc de treball, però es valorarà experiència prèvia en les funcions principals descrites.



Competències personals


Capacitat d’organització i planificació.


Comunicació clara i professional.


Orientació al client i a la qualitat del servei.


Proactivitat i autonomia.


Treball en equip i responsabilitat.



Condicions generals


Ubicació: Vilanova del Camí


Jornada: Mitja jornada inicial per valorar les capacitats del/la candidat/a, amb opció d’ampliar a jornada completa.


Horari: Horari flexible a concretar entre l’empresa i el/la treballador/a.


Tipus de contracte: Indefinit.


Retribució: Segons conveni i experiència aportada.



¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Administrativo/a en Barcelona

Fisioterapia Osteopatía Pilates Peñarrubia

Barcelona, ES

Estamos contratando: Administrativo/a – Atención al Paciente (Clínica de Fisioterapia | Murcia)Sobre PeñarrubiaSomos una...

Valora Recursos Humanos

Mataró, ES

Administrativo /Administrativa Operaciones (Servicios Limpieza industrial) Descripción Empresa sector limpieza de ámbito...

exode viatges

Barcelona, ES

📢 ¡Estamos contratando! En Èxode Viatges buscamos un/a Administrativo/a para nuestra agencia en Barcelona . 🕐 Horario:...

Impactiva

Sant Cugat Sesgarrigues, ES

Si quieres desarrollarte como Administrativo/a planificador/a, de la mano de un equipo unido y responsable, en una...

BOLD

Montmeló, ES

En BOLD Technology desarrollamos sistemas de batería de alto rendimiento y soluciones de ingeniería avanzada para...

RECUN

Cornellà de Llobregat, ES

Estamos buscando un/a profesional para desempeñar funciones en administración, contabilidad y facturación. La persona...

Pimec

Descripción Desde PIMEC estamos seleccionando para asesoría especializada en asesoramiento integral para Pymes, un/a...

Deloitte Legal

El equipo de Tax&Legal busca profesionales para un puesto de Administrativo/a en las oficinas de Barcelona. Si cuentas...

ORIENTAL MARKET

Barcelona, ES

En Oriental Market buscamos un/a dependiente/a para realizar funciones de atención al cliente, gestión administrativa y...

Empresa Confidencial

Estamos buscando compañero/a para nuestro departamento de Administración en nuestras oficinas situadas en Mollet del...