Treballar a Càritas significa entrar a formar part d’un equip de professionals i persones voluntàries compromeses en la transformació social.
Cerquem tres perfils professionals amb:
· Experiència en la gestió de persones en exclusió social.
· Que s’identifiqui amb els valors, missió i visió de l’entitat.
· Capacitat de treball en equip.
· Pro-activitat, iniciativa, autonomia.
· Responsabilitat i compromís.
· Flexibilitat, i capacitat d’adaptació.
· Capacitat de resolució de problemes.
· Habilitats comunicatives i de redacció escrita de projectes i d’informes.
· Disposició a l’aprenentatge.
· Creativitat i dinamisme.
· Capacitat d’anàlisi i síntesi.
· Organització i planificació.
Quines són les funcions i tasques del lloc de treball?
· Acompanyar a les Càritas parroquials i arxiprestats així com al voluntariat responsable, en el seu desenvolupament institucional i dinamització territorial.
· Donar suport als programes de Càritas Diocesana al territori així com implantar i impulsar-ne de nous.
· Valoració, tramitació i coordinació del projecte de cobertura de necessitats bàsiques (Faog, Fondite, Convo, etc..).
· Gestionar i desenvolupar el projecte de targetes moneder amb mesures d’acompanyament.
· Coordinació amb l’equip tècnic de CDT.
· Impulsar processos comunitaris a les diferents Càritas parroquials acompanyant a l’equip de voluntariat amb coordinació amb altres àrees de l’entitat.
· Participar en jornades, reunions, cursos, tallers i d’altres activitats vinculades als objectius del projecte que lidera.
· Realitzar entrevistes i assessoraments de casos socials (diagnòstic social, plans de treball i seguiments i avaluacions).
· Realitzar l’execució de subvencions i memòries anuals.
· Dur a terme la mediació i resolució de conflictes amb els equips que acompanya
Quins és el perfil específic?
· Titulació Grau en Treball Social, Educació Social, Pedagogia o Psicologia.
· Català i Castellà parlat i escrit nivell C1.
· Experiència en treballs similars en altres Càritas, entitats socials o administracions públiques d’àmbit social.
· Carnet de conduir i vehicle propi.
· Bon domini de competències digitals: coneixements programari Office (Word, Excel, Power-Point, Drive) Canva, SharePoint o similars.
Es valorarà positivament:
· Formació complementària social (màsters, postgraus, cursos, …)
· Formació específica en projectes d’àmbit comunitari i d’intervenció social.
· Coneixement d’altres idiomes.
· Treball o col·laboració amb entitats sense ànim de lucre.
· Treball en la coordinació i gestió de persones voluntàries.
· Coneixement de l’església catòlica i la seva doctrina social.
Oferim:
· Contractació laboral indefinida per part de Càritas Diocesana de Tarragona, previ període de prova.
· Categoria: Tècnic/a social amb dependència a l’Àrea d’Acció Social
· Marc salarial: Conveni col·lectiu de Catalunya d’acció social 2018 amb les taules salarials actualitzades: 25.541,60 euros anuals bruts
· Jornada de treball: 38,5 hores setmanals amb flexibilitat horària segons necessitats del servei.
· Lloc de treball: disposem de tres vacants per donar suport als dins l’àmbit de l’arxidiòcesi de Tarragona. (Tarragonès, Alt Camp, Priorat, Conca de Barberà i Baix Camp)
· Data incorporació: principis de setembre 2025
Interessades:
Enviar el CV a: [email protected] Data límit el 31/07/2025
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraÚltimas ofertas de empleo de Publicidad y Comunicación en Tarragona
Lectus Recruitment
Amposta, ES
Community manager
8 jul.Restaurante
Reus, ES