¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraLogistics
1,250Computing / IT
1,078Sales
953Administrative
669Software Development
591Ver más categorías
Engineering
530Education
432Retail
390Business
340Manufacturing
330Law Enforcement
309Facilities
277Design
246Hospitality
225Healthcare
186Arts & Crafts
133Advertising
119Accounting
106Human Resources
103Food Service
89Arts
80Construction
65Real Estate
64 48Banking
48Pharmaceutical
45Product
43Customer Service
42Security
31Training / Sports
11Social Care
10Insurance
8Travel
8Telecommunications
5Energy
3Agriculture
0Publishing
0Research
0Search Engine Optimization (SEO)
WikipediaResponsable de Marketing
NuevaAssociated Global Consultants
Barcelona, ES
Responsable de Marketing
Associated Global Consultants · Barcelona, ES
SEO
Estamos buscando a un/a Responsable de Marketing, que sea creativo/a, que aporte ideas, que lidere a un equipo de 6 personas en un entorno multicultural y en una multinacional europea con filial basada en Barcelona y oficinas en Madrid que quiera liderar un proyecto ambicioso, en una empresa líder en su sector y en constante movimiento. Dependerá de la Dirección de Marketing de la compañía y liderará y supervisará:
- Estrategia de Mercadotecnia:
o Definirá la segmentación del mercado, el perfil de las audiencias.
o Definirá el plan de marketing por mercado o target.
- Inteligencia de mercado
o Evaluará y analizará periódicamente el tamaño del mercado y la posición competitiva de la compañía en el mismo (métricas competitivas).
o Entenderá el entorno en el que compite la empresa, los competidores, sus ventajas. Creará valor para los equipos comerciales a través de argumentos, pitch, gestión de objeciones, etc.
o Comprenderá el posicionamiento del producto (oferta comercial, servicios digitales para clientes) a través del análisis del panorama competitivo y de las mejores prácticas.
o Creará las herramientas de venta, pitch y propuestas de venta para cada segmento o canal de venta.
- Diseñará y supervisará todos los aspectos del desempeño.
o Impulsará y gestionará las herramientas de performance marketing.
o Ejecutará y medirá campañas de CPL y CPA a través de afiliados y proveedores externos.
Optimizará la búsqueda, utilizando una variedad de técnicas que incluyen búsqueda paga, SEO, SEA y PPC.
o Construirá relaciones con los proveedores de la red y negociará los precios.
o Revisará e impulsará el cambio en todas las áreas que impacten en el "rendimiento"
o Supervisará la estrategia de marketing y ventas en redes sociales y marketing de contenidos
o Diseñará estrategias para dirigir el tráfico en línea al sitio web de la empresa y gestionará la conversión del sitio web de la empresa.
o Organizará la participación en eventos y ferias.
o Coordinará el calendario de clientes: Webinars, talleres, eventos, Xsell & Upsell.
o Se responsabilizará en la planificación y el control presupuestario de todo el Performance marketing.
- Evaluará las métricas importantes que afectan a todas las campañas del área.
o Seguimiento de tasas de conversión y realización de mejoras en la web, landing, etc.
Monitorizará, analizará y actuará continuamente sobre los datos para impulsar mejoras de conversión en todos los aspectos del embudo de ventas, desde la optimización del canal hasta los mensajes de marketing y las tasas de conversión.
o Configurará informes automatizados y herramientas de medición que permitan el seguimiento de resultados a escala.
o Mantendrá un flujo de trabajo e informes constantes con el equipo comercial nacional e internacional.
SEO Specialist Senior
NuevaMason Frank International
SEO Specialist Senior
Mason Frank International · Madrid, ES
Teletrabajo SEO
Sobre el Departamento SEO
Especialistas en proyectos de Ventas Digitales & Performance y tenemos una clara orientación a la consecución de objetivos de negocio en diferentes sectores.
Nuestras estrategias SEO se centran en la consecución de los objetivos de negocio como KPI definitivo del proyecto (además de KPIs segundarios como tráfico, posicionamiento o visibilidad). Además no creemos en la consecución de objetivos de forma aislada o unilateral desde SEO. Para nosotros es crítico estar coordinados con el resto de áreas digitales, favoreciendo la extracción de insights y estrategias conjuntas.
¿Qué buscamos?
- 3-4 años de experiencia desarrollando estrategias SEO.
- Capacidad de gestión de clientes y diferentes departamentos internos.
- Experiencia en gestión de grandes clientes.
- Conocimientos de analítica web (reporting).
- Consocimiento en ASO.
- Experiencia en SEO local.
- Con conocimientos básicos en HTML/CSS.
- Con buen manejo de Excel/Google Sheets.
- Con buenas habilidades de comunicación y relación.
- Nivel de inglés avanzado.
- Gestión de proyectos SEO: definición de estrategia y seguimiento.
- Gestión directa del proyectos con cliente.
- Gestión de equipo (2 personas)
- Proyectos nacionales & internacionales
- Modelo Hybrid en Madrid | 3 oficina & 2 teletrabajo
- Flexibilidad
- Salario competitivo hasta 35.000€ segun experiencia
- Seguro médico
SEO Specialist Junior
NuevaMason Frank International
SEO Specialist Junior
Mason Frank International · Madrid, ES
Teletrabajo Agile SEO
Sobre el Departamento SEO
Especialistas en proyectos de Ventas Digitales & Performance y tenemos una clara orientación a la consecución de objetivos de negocio en diferentes sectores.
Nuestras estrategias SEO se centran en la consecución de los objetivos de negocio como KPI definitivo del proyecto (además de KPIs segundarios como tráfico, posicionamiento o visibilidad). Además no creemos en la consecución de objetivos de forma aislada o unilateral desde SEO. Para nosotros es crítico estar coordinados con el resto de áreas digitales, favoreciendo la extracción de insights y estrategias conjuntas.
¿Qué buscamos?
- 1-2 años de experiencia desarrollando estrategias SEO.
- Capacidad de gestión de clientes y diferentes departamentos internos.
- Experiencia en gestión de grandes clientes.
- Conocimientos de analítica web (reporting).
- Con conocimientos básicos en HTML/CSS.
- Con buen manejo de Excel/Google Sheets.
- Con buenas habilidades de comunicación y relación.
- ASO.
- Looker Studio (antiguo Data Studio).
- Experiencia laboral con algún otro idioma.
- Metodologías ágiles.
- Gestión de proyectos SEO: aplicación de estrategias, planes de acción y seguimiento de las recomendaciones planteadas.
- Gestión directa del proyectos con cliente.
- Trabajo con otros departamentos de forma multidisciplinar.
- Proyectos nacionales & internacionales
- Modelo Hybrid en Madrid | 3 oficina & 2 teletrabajo
- Flexibilidad
- Salario competitivo hasta 25.000€ segun experiencia
- Seguro médico
Head of Consumer Digital
NuevaCRISALIX LABS SL
Head of Consumer Digital
CRISALIX LABS SL · España, Spain
Teletrabajo Agile REST SEO
Our ideal candidate would have:
- A proven track record of building your own built a highly Successful Marketplace or lead generation company from scratch.
- Have a strong entrepreneurial spirit and mentality.
- BS/MS degree in marketing or a related field
- Proven people leadership skills and expertise in building a successful team.
- Proven strategic and creative thinking with keen business judgement, focus, and ability to see the "big” picture.
- Superior written and verbal communication skills; able to communicate clearly and in a compelling manner to audiences of various levels
- Ability to quickly understand clients’ needs, build on-going relationships, and test and create solutions
- Must be creative, result driven and highly organised.
- Experience of building a community and creating engagement within that environment.
- Attention to detail and strong analytic skills to measure performance against goals.
- User empathy and consumer orientation are at the core of how you think about designing and building products
- You have extensive project management and organisation skills including aptitude to learn technical concepts quickly
- Excellent English writing and speaking skills. At least one other language would be a plus!
We also value very positively:
- Experience working in B2B and luxury/niche B2C companies/the aesthetic industry and or medical field would be a plus.
- Demonstrate strong capability partnering with stakeholders and taking initiative.
- Understands and has working experience of the processes and skills of Growth hacking for rapid growth
- Have a strong consultative nature and customer-centric approach.
- Be resilient, enjoy ambiguity, and thrive in a fast-paced agile environment.
- Be a brand ambassador and deliver a superior candidate and client experience.
- Have the ability to follow the process and maintain the highest levels of confidentiality.
We are the first company to:
At Crisalix, prior to any aesthetic or reconstructive procedure, we help doctors and educate patients by answering their fundamental questions, thanks to our state of the art online 3D visualisation solutions.
Our proprietary platform is used by patients, leading medical aesthetic brands and the most recognized healthcare professionals around the world throughout the full patient journey, establishing us as the market leader. With our unbeaten key improvements on the main medical and business metrics, we are delighted and proud to enhance the beauty journey of people around the world day after day.
The team:
We are an International technology engineering organisation focused on people and our product. At Crisalix we work hard, and we have a beautiful project ahead of us to make a company that's an excellent place to work.
About the role:
As Strategic Growth Manager, you will be responsible for creating a new unit of Crisalix, making Crisalix the lead generation arm/solution for our B2B clients, and who will manage the updates/upgrades of the Crisalix consumer solution for rapid growth.
You will sell the Lead generation/Marketing services/leads to Doctors/Clinics and surgeries and these will be both existing Crisalix clients and potential new clients.
You will have already built a highly Successful Online Marketplace, lead generation company, or have managed a successful one in the past and therefore you are now ready to create a new business with our technology which is already in place, Leaving you to build the rest.
- Build from the ground up the whole business including negotiation and commercialization with our existing B2B clients and new clients for this specific unit.
- Define and develop the online B2C strategy and business model in close collaboration with the company founders, clients and partners. and aligning with short-term and long-term goals.
- Responsible for KPIs such as lead generation (and growth), revenues (and growth), cost acquisition (and optimization).
- A strong focus on community and engagement within that environment.
- Oversee consumer operations and activities to work towards the desired results.
- Permanently drive execution versus strategic alignment and motivate all internal stakeholders.
- Recruit and lead by example to advance employee engagement and develop a high performing consumer team.
- Build, grow, manage and optimise the consumer funnel.
- Increase consumer acquisition through effective Viral features, SEO, PPC, Programmatic, Social/Influencer, content marketing, etc.
- Creation and optimization of an end-to-end lead generation and business model to link consumers with Crisalix existing B2B clients.
- Analyse performance and trends; recommend appropriate changes in strategy, pricing, and business model to achieve revenue and expense objectives.
- Evaluate and oversee legal framework from different market targets.
- Maximise the monetization of the new unit using different income streams.
- Understand consumer needs through market assessment, quantitative analysis, and qualitative feedback.
- Effectively partner in a product brainstorming sessions with engineering and design teams, as well as other cross-functional teams
- Monitor product releases, partnerships, acquisitions, news, and customer wins from key competitors.
About us
How could I look after any treatment? At Crisalix, prior to any aesthetic or reconstructive procedure, we help doctors and educate patients by answering this fundamental question thanks to our state of the art online 3D visualization solutions. Our proprietary platform is used by patients, leading medical aesthetic brands and the most recognized healthcare professionals around the world throughout the full patient journey, establishing us as the market leader. With our unbeaten key improvements on the main medical and business metrics, we are delighted and proud to enhance the beauty journey of people around the world day after day.
Please look at our website: https://www.crisalix.com And please see our videos: Is an open secret :) We are the first company to:
- Release an app integrating the Structure 3D Sensor in the medical field:https://vimeo.com/153819148
- Launch a 4D/VR app in the plastic surgery field:https://vimeo.com/164631085
- Apply Augmented Reality technology to the plastic surgery sector:https://vimeo.com/270757808
We would love to get to know you! If you would like to know us too, please apply in English or send an email to [email protected] or [email protected]
Is this role not an exact fit?
Sign up to keep in touch and we’ll let you know when we have new positions on our team. Crisalix is committed to equality of opportunity for all staff, and applications from all suitably qualified individuals are encouraged, regardless of age, disability, sex, gender reassignment, sexual orientation, pregnancy and maternity, race, religion or belief and marriage and civil partnerships.
join.com
Madrid, ES
OFERTA MANAGER EN MARKETING DIGITAL – SEO - RRS at Yumping.com
join.com · Madrid, ES
HTML Google Analytics SEO
Nuestra empresa es líder en el sector de Actividades de Aventura y Turismo Activo. Actualmente precisamos realizar una nueva incorporación en el Área de Marketing Online.
El trabajo se desarrolla presencialmente en nuestras oficinas del centro de Madrid.
Tareas
¿Qué funciones vas a desempeñar?
_*En el área de SEO - MARKETING_
- Elaborar estrategias y planes SEO.
- Acciones SEO on page. Generación de contenidos: posts, infografías, etc.
- Acciones SEO off page. Acciones de link building y link baiting.
- Elaboración de Notas de prensa dirigidas a la publicación en medios.
- Acuerdos con medios para la publicación de artículos de forma periódica.
- Analizar con Google Analytics y auxiliar al departamento comercial en la gestión de clientes. Reporting y seguimiento.
- Creación de contenidos y gestión de las distintas redes sociales de la organización (Instagram, Facebook, Linkedin, Twitter, Youtube, Google, TikTok).
- Dinamización y fomento de las comunidades de cada una de las plataformas.
- Planificación y calendarización de contenidos.
- Atención y respuesta a los seguidores de las redes sociales.
- Creación e implementación de campañas (orgánicas y publicitarias).
¿Qué necesitamos de ti?
- Que seas una persona dinámica.
- Habilidades de escritura.
- Habilidad para buscar nuevas técnicas y formas de hacer linkbuilding.
- Apasionado por las Nuevas Tecnologías.
- Curiosidad por aprender, una persona proactiva, flexible y abierta.
- Multitarea, que sepa organizar bien las tareas en su día a día.
- Habilidades para trabajar en equipo.
- Experiencia en la generación de campañas SEM/RRSS
- Experiencia en puestos similares mínimo 2 años.
- Experiencia previa demostrable en SEO. Proyectos personales o empresariales.
- Experiencia previa demostrable en RRSS.
- Idiomas: Inglés, francés o Italiano.
- Valoraremos conocimientos en las siguientes herramientas: GSC, Google Analytics, semrush, sixtrix, ahrefs, screamingfrog etc.
- Conocimientos de HTML.
¿Qué ofrecemos?
- Entorno laboral muy agradable, equipo joven con experiencia.
- Posibilidades reales de desarrollo profesional.
- Jornada laboral: Jornada Completa.
- Horario: Lunes a Jueves de 09:00 a 18:30 y de 9.00 a 15.00 Viernes.
- Salario: 15.000 € brutos anuales.
- Incorporación inmediata a plantilla (2 meses de prueba).
Gartner
Digital Marketing Intern (Spanish market) - Digital Markets
Gartner · Barcelona, ES
Teletrabajo SEM SEO
About Gartner Digital Markets:
- Digital PR and link-building: Learn the basics of digital PR and link-building. Explore the media and blog landscape in Spain. Find relevant contacts to grow our local media contact databases and assist in the preparation, implementation and tracking of content promotion and link-building campaigns. Help monitor link-building opportunities and execute link recovery campaigns.
- Social media: Learn to develop creative assets for social media posts, assist in the content planning and publication, and help grow our follower base and community engagement across LinkedIn, Facebook, YouTube, and Twitter.
- SEO: Learn how to perform keyword research and assist in on-site optimization projects to improve SERP rankings and drive traffic to local websites.
- SEM: Learn alongside the International and Performance Marketing teams how to create compelling ad copies and localize them to the Spanish market and channels.
- Vendor research: Assist in monthly research to identify local software vendors from Spain, and grow our product catalog.
- Competitor analysis and market research: Support the team with competitor and market research, and share insights and highlights.
- Project management support: Support new and ongoing projects as needed. For example, help create and proofread scripts for new YouTube videos and/or assist in proofreading and publishing new software buyer guides.
- Meeting attendance and organization: Participate in all regular team meetings, training, and workshops, and support the management team with the preparation.
- Reporting: Support with the reporting of all major KPIs associated with the Spanish markets.
- Inbound requests: Support the team with replying to incoming email inquiries from vendors and buyers.
- Native Spanish language skills.
- Fluent level of English.
- Any other language is a strong plus (Italian, Portuguese, Dutch, Swedish or Japanese).
- Studies in PR/Communication or Marketing.
- Excellent communication skills (verbal and written).
- Strong analytical skills and the ability to understand, report, and act on data.
- Based in Barcelona with a NIE and able to work full-time for a period of 6 months.
- This internship must fit into your academic studies.
- University Learning agreement required, owned by the University. Candidate must be enrolled at the University.
- A quick learner and sharp thinker. You can understand different business models and workflows quickly. You have a good sense of organization and can provide solutions to problems.
- A committed team player. You build professional relationships with ease and can work with a diverse and international team, in person and remotely.
- Action Oriented - Deliver fast, get great results. We embrace the vision, roadmap to success and the action it takes to make it happen.
- Intellectually Curious - Seek to learn, love to teach. We’re humble and embrace respectful, radical candor with a mindset of ongoing professional and personal development.
- Collaborative - One team, shared mission. We welcome feedback and understand the value of working together to accomplish more than what is possible individually.
- Remuneration.
- Limitless growth and learning opportunities.
- A collaborative and positive culture - join a diverse team of professionals as smart and driven as you.
- A chance to make an impact - your work will contribute directly to our strategy.
- A modern approach to work - flexible hours, Friday afternoons free, some remote work, and more.
- New offices close to Glòries and the beach in the fantastic, “innovation and tech” [email protected] district of sunny Barcelona.
Careers: jobs.gartner.com/teams/digital-markets
Come and join this fantastic team and enjoy the infinite learning possibilities that we have to offer! Apply now and learn more about this exciting opportunity.
#digitalmarkets
#earlycareers
Who are we?
Gartner delivers actionable, objective insight to executives and their teams. Our expert guidance and tools enable faster, smarter decisions and stronger performance on an organization’s most critical priorities. We’ve grown exponentially since our founding in 1979 and we're proud to have nearly 16,000 associates globally that support our 14,000+ clients in more than 100 countries.
What makes Gartner a great place to work?
Our teams are composed of individuals from different geographies, cultures, religions, ethnicities, races, genders, sexual orientations, abilities and generations. We believe that a variety of experiences makes us stronger—as individuals, as communities and as an organization. That’s why we're recognized worldwide as a great place to work year after year. We've been recognized by Fortune as one of the World’s Most Admired Companies, named a Best Place to Work for LGBTQ Equality by the Human Rights Campaign Corporate Equality Index and a Best Place to Work for Disability Inclusion by the Disability Equality Index. Looking for a place to turn your big ideas into reality? Join #LifeAtGartner
What we offer:
Our people are our most valuable asset, so we invest in them from Day 1. When you join our team, you’ll have access to a vast array of benefits to help you live your life well. These resources are designed to support your physical, financial and emotional well-being. We encourage continued personal and professional growth through ongoing learning and development opportunities. Our employee resource groups, charity match and volunteer programs keep you connected to your internal Gartner community and causes that matter to you.
The policy of Gartner is to provide equal employment opportunities to all applicants and employees without regard to race, color, creed, religion, sex, sexual orientation, gender identity, marital status, citizenship status, age, national origin, ancestry, disability, veteran status, or any other legally protected status and to affirmatively seek to advance the principles of equal employment opportunity.
Gartner is committed to being an Equal Opportunity Employer and offers opportunities to all job seekers, including job seekers with disabilities. If you are a qualified individual with a disability or a disabled veteran, you may request a reasonable accommodation if you are unable or limited in your ability to use or access the Company’s career webpage as a result of your disability. You may request reasonable accommodations by calling Human Resources at +1 (203) 964-0096 or by sending an email to [email protected]
Job Requisition ID:74149
By submitting your information and application, you confirm that you have read and agree to the country or regional recruitment notice linked below applicable to your place of residence.
Gartner Applicant Privacy Link: https://jobs.gartner.com/applicant-privacy-policy
For efficient navigation through the application, please only use the back button within the application, not the back arrow within your browser.
Findtutors
Profesor/a Particular de refuerzo escolar - Docente sin Experiencia
Findtutors · Madrid, ES
Teletrabajo SEO
Necesitamos profesores particulares con pasión, energía, buen rollo y con muchas ganas de ENSEÑAR. ¿Eres uno/a de ellos/as?.
¡Acepta el reto y empieza ahora!
En Tusclasesparticulares, buscamos profesores/docentes/maestros/formadores de:
- Idiomas: Inglés, Francés, Español, Alemán, Portugués, Italiano, Catalán...
- Ciencias: Matemáticas, Física, Química, Biologia...
- Repaso: Primaria, secundaria,bachillerato, universidad...
- Extraescolares: Música, guitarra, piano, pilates, yoga...
- Informática: Programación, diseño web...- Marketing: SEO, Marketing Online, creación de contenidos...
- Horario flexible
- Lugar de trabajo: toda España / en remoto
- Retribución de 12 a 36€/h
- No requerimos experiencia previa en la posición de profesor/docente
- Pasión por la educación
- Flexibilidad horaria
- Teletrabajo posible
- Gana hasta 1500€/mes dando clases
- Formarás parte de la comunidad de profesores más grande de España
Millennials Consulting España
¿Quieres unirte a nuestro equipo de Calidad?
Millennials Consulting España · Alicante/Alacant, ES
Teletrabajo SEO
¡Bienvenidos a Millennials Consulting!
Estamos en busca de nuevos compañeros dentro de nuestro equipo de Consultores. Trabajarás junto al resto de compañeros en el proceso de implantación de herramientas digitalizadoras para nuestros usuarios clientes, así como en su documentación y formación. Principalmente se trabajarán herramientas de Ventas, Soporte, Social y Campañas de Mail Marketing. El objetivo se centra en conocer el flujo entero de Ventas para tener una visión 360 de las empresas de nuestros clientes para ofrecerles soluciones.
Recibirás formaciones previas sobre los procesos con el objetivo de que tengas todas las herramientas disponibles para el proceso de la realización de las prácticas.
RequisitosRequirementos
¿Cúal serían las Tareas principales? Nosotros trabajamos en la implantación de sistemas de nuestro Partner Zoho Corporation, y además de eso, ofrecemos servicios de posicionamiento SEO y Gestión WEB. Es por ello que es importante poder ayudarnos entre todos, con ello queremos a un nuevo compañero que nos ayude con la gestión de los mismos dentro del área de Gestión de Clientes así como asegurarse del cumplimiento en cuanto a nivel de Calidad del servicio. Por tanto, las tareas principales serían:
- Gestionar Información de Clientes, asegurarnos de que todos los datos de nuestras personas de contacto para los proyectos.
- Organización y Planificación de arranque de los mismos, teniendo que tener en cuenta dimensión y proyectos de los compañeros con el objetivo de poder desarrollar el proyecto de la mejor manera. Todo ello coordinado dentro de nuestra herramienta de Zoho CRM
- Envío de Contratos de Servicios para el correcto trato de los datos durante todo el proceso del servicio contratado por el cliente.
- Seguimiento de Proyectos en curso para la evaluación y cumplimiento de los procesos definidos por la empresa, y que se cumplan todos los puntos pertenecientes al servicio en curso. Así como la aparición en puntos medios y cierres finales de proyectos, para el seguimiento de lo comentado.
- Desarrollo y Evolución de procesos para poder potenciar el área, es por ello que aceptamos ideas y mejoras para poder aumentar nuestras capacidades.
- Gestión de Incidencias teniendo en cuenta los proceso de resolución en el caso de que las situaciones de los proyectos tiendan a una posible desviación sobre lo planificado.
- Se valorarán aquellos perfiles orientados al área o departamento Comercial, debido a que el contacto con el Cliente es frecuente y las Gestiones son muy parecidas. Se especificará mejor durante el proceso de entrevista.
- Horario de 9am. a 18pm., con hora de comida incluida. Por posibilidad de flexibilidad para poder inicial y finalizar la jornada.
- Posibilidad de teletrabajo.
- Formación complementaria sobre herramientas de trabajo a utilizar.
Spanish Gaming Academy
Ceuta, ES
Digital Marketing Support Executive
Spanish Gaming Academy · Ceuta, ES
SEM Marketing Excel Marketing digital Medios digitales SEO Campañas de marketing Tecnología de publicación de anuncios Campañas Generación de ingresos Office PowerPoint Word
🔥🔥We’re hiring!🔥🔥 🔎 Buscamos candidatos para cubrir la vacante de Digital Marketing Support Executive en Ceuta.
La persona que desempeñe este rol brindará asistencia en las tareas de soporte para los diversos canales en adquisición, incluidos, entre otros, SEO, redes sociales, programación, PPC y aplicaciones móviles.
✅ Responsabilidades:
- Administrar y organizar el contenido editorial orgánico y asegurarse de que los horarios para las redes sociales orgánicas estén actualizados.
- Apoyar el SEO con investigación de palabras clave y traducciones del mercado local para España según los requisitos establecidos por el SEO Manager.
- Proporcionar servicios de traducción para artículos y cualquier solicitud creativa que salga al mercado español para los canales de adquisición mencionados anteriormente.
- Apoyar cualquier otra tarea administrativa para los canales anteriores, como Monday.com para la gestión de proyectos de marketing.
✅Requisitos:
- Español escrito y verbal alto.
- Habilidades de comunicación de nivel de habla inglesa competente (C1)
- Saber priorizar correctamente.
- Buenas habilidades de organización.
- Conocimiento de los productos de Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, etc.)
- Conocimiento básico del lenguaje en deporte.
- Comprensión de las diferentes plataformas de redes sociales.
- Gran interés por el deporte español.
- Conocimientos de marketing digital.
📩 ¡No pierdas la ocasión de seguir creciendo dentro del sector iGaming! Si estás [email protected] envíanos tu CV a: [email protected]