La Direcció d’Atenció Intermèdia i Servei de Geriatria, en una organització sanitària té un paper clau en la continuïtat assistencial, especialment per a pacients amb malalties cròniques, convalescents, fràgils o amb necessitats complexes. Addicionalment, com a Servei de Geriatria, té com a funció principal garantir una atenció integral, contínua i de qualitat a les persones grans, especialment aquelles amb fragilitat, pluripatologia o situació de dependència.
Les funcions principals de la Direcció són :
- Planificació i coordinació assistencial:
- Organitzar els recursos (llits, professionals, serveis) per garantir una atenció adequada i eficient.
- Assegurar la continuïtat assistencial entre l’atenció hospitalària, l’atenció primària i els serveis socials.
- Gestió dels dispositius d’Atenció Intermèdia:
- Supervisar unitats com: convalescència, cures pal·liatives, subaguts, llarga estada o hospitalització a domicili.
- Vetllar per l’eficiència dels recursos i la qualitat dels serveis.
- Atenció centrada en la persona:
- Impulsar un model d’atenció personalitzat, adaptat a les necessitats clíniques, funcionals i socials del pacient.
- Fomentar la participació de les persones i les seves famílies en la presa de decisions.
- Col·laboració interdisciplinària:
- Facilitar el treball conjunt entre metges, infermeres, treballadors socials, fisioterapeutes i altres perfils.
- Impulsar l’abordatge integral i biopsicosocial del pacient.
- Qualitat i seguretat assistencial:
- Establir protocols, indicadors i sistemes d’avaluació per millorar la qualitat de l’atenció.
- Fer seguiment de resultats i incidències.
- Formació i desenvolupament professional:
- Promoure la formació continuada dels equips assistencials.
- Incorporar bones pràctiques i innovacions assistencials.
- Coordinació amb altres dispositius del sistema de salut i serveis socials:
- Treballar conjuntament amb l’atenció primària, hospitals d’aguts, centres residencials, serveis socials i altres recursos comunitaris.
- Gestió econòmica i de recursos:
- Controlar els pressupostos, costos i rendiment dels serveis.
- Optimitzar l’ús dels recursos disponibles.
- Títol de Llicenciatura/Grau en Medicina i Cirurgia.
- Títol d’Especialista en Geriatria.
- Nivell C1 de català.
- Experiència de 5 anys desenvolupant les funcions descrites en un lloc de feina similar.
- Currículum vitae
- Formació complementària relacionada competencialment amb el lloc de treball.
- Competències en lideratge i desenvolupament de persones, comunicació i comprensió interpersonal, orientació a l’assoliment, iniciativa, intel·ligència emocional i empatia, flexibilitat i gestió del canvi, treball en equip i cooperació.
- Experiència en càrrec de comandament.
- Experiència i habilitat en la gestió de recursos materials i dispositius, per a una correcta atenció als usuaris i orientació als professionals.
Incorporació immediata i amb vinculació estable* a l’equip de treball del Servei d’Atenció Intermèdia del Consorci Corporació Sanitària Taulí.
- La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa.
Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .
D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:
- Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
- Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
- Prova psicotècnica
Les persones no seleccionades per aquesta posició que hagin realitzat el procés de selecció, podràn ser considerades, segons la seva idoneïtat, per ocupar vacants que es puguin donar en altres àmbits de característiques semblants a la plaça objecte d’aquesta convocatòria.
En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.
Documentació i inscripció:
Documentació:
Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:
Documentació requisit:
- - Curriculum vitae.
- - Titulació acreditativa del requisit.
- - Carta de motivació
- - Acreditacions formatives.
- - Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).
Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a [email protected] indicant el número de referència d’aquest anunci.
Data de termini: fins al dia 25 de maig de 2025
Codi de plaça: 5074
Requisits:
La no presentació de la documentació requisit pot comportar l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraÚltimas ofertas de empleo de Médico/a en Barcelona
Orden Hospitalaria de San Juan de Dios Provincia de España
Barcelona, ES
Biobanco Hospital Sant Joan de Déu Barcelona
Esplugues de Llobregat, ES