Office

Descripció Pimec precisa incorporar a un/a Administratiu/va pel departament de consultoria estratègica i finançament. Quines seràn les teves responsabilitats? Assessorament a les empreses: coordinació de les orientacions i detecció de les necessitats...
Descripció

Pimec precisa incorporar a un/a Administratiu/va pel departament de consultoria estratègica i finançament.

Quines seràn les teves responsabilitats?

  • Assessorament a les empreses: coordinació de les orientacions i detecció de les necessitats dels serveis que s’ofereixen des del departament. Derivació de consultes a altres departaments quan sigui necessari i resolució de les consultes inicials.
  • Tasques administratives:
    • Centralització de la documentació generada.
    • Formalització de les propostes de servei.
    • Seguiment dels projectes formalitzats: control d’estat, tancament i gestió de la facturació.
    • Seguiment i gestió de la contrapartida a partners
    • Tancament mensual de la facturació i evolució dels serveis:
    • Seguiment de la cartera d’impagats.
    • Gestió de programes subvencionats: registre de participants, seguiment de les activitats i emissió de certificats.
    • Seguiment i gestió de la contrapartida a partners
    • Tancament mensual de la facturació i evolució dels serveis
Requisits

  • Busquem un perfil amb competències en organització, versatilitat, coordinació i treball en equip.
  • És important la capacitat d’integració i coordinació amb totes les àrees del departament.
  • Formació tècnica en CFGS en Administració i Finances.
  • Coneixements en gestió administrativa, processos interns i entorns de consultoria (valorable).
  • Domini avançat de Microsoft Office i de sistemes de gestió documental.
  • Capacitat per a la coordinació i gestió d’un alt volum d’operacions.
  • Experiència mínima de 2 anys realitzant funcions similars.
  • Idiomes: català i castellà a nivell alt (oral i escrit).

S'ofereix

  • Contracte fix
  • Jornada completa
  • Horari: Jornada completa: dll.-dj. horari flexible d'entrada de 8h a 9:30h i de sortida de 17h a 18:30h h i div. horari flexible d'entrada de 8h a 9:30h i de sortida 14h o 15:30h.
  • Incorporació a un entorn de treball dinàmic, transversal i amb gran impacte en el teixit empresarial català.

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Administratiu/va a Barcelona

011h

Barcelona, ES

En 011h estamos revolucionando el sector de la construcción para hacerlo más sostenible, eficiente y digital. Diseñamos y...

Becolve Digital | AVEVA Select Iberia

¡Hola! Somos Becolve Digital, desde hace 45 años hemos formado parte del desarrollo y la evolución de la industria y de...

NA

Hospitalet de Llobregat, L', ES

ADECCO INTERNSHIP EXPERIENCE Vive una formación diferente y desarrolla todo tu potencial. Si quieres explotar todo tu...

Sagalés

En Sagalés estamos buscando compañero/a para nuestro departamento de Contabilidad en nuestras oficinas centrales situadas...

Flax & Kale

Barcelona, ES

Teresa Carles Flax&Kale está buscando a un/a Administrativo/a de Facturación Cobros y Pagos para nuestras oficinas...

MediaMarkt España

Prat de Llobregat, El, ES

Tus tareas / Realizar transacciones financieras diarias, incluyendo verificar, clasificar y registrar datos de cuentas...

Quirónsalud

Barcelona, ES

Hospital Universitario Dexeus , centro hospitalario de referencia en la sanidad privada ubicado en la ciudad de Barcelona...

NA

Sant Martí Sesgueioles, ES

Una empresa del sector químico ubicada en Terrassa, Barcelona, busca incorporar un/a profesional administrativo/a para su...

Health in Code Group

Granada, La, ES

En el grupo Health in Code, compañía líder en diagnóstico genético, trabajamos con un enfoque centrado en las personas y...

We Are The New Society

Barcelona, ES

Sobre nosotros EnThe New Societydiseñamos y producimos colecciones de moda con un enfoque sostenible, cuidando cada...