¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraInformática e IT
230Desarrollo de Software
154Comercial y Ventas
100Derecho y Legal
75Adminstración y Secretariado
71Ver más categorías
Marketing y Negocio
64Transporte y Logística
62Educación y Formación
40Diseño y Usabilidad
32Ingeniería y Mecánica
26Comercio y Venta al Detalle
25Publicidad y Comunicación
24Instalación y Mantenimiento
11Hostelería
10Producto
10Recursos Humanos
10Artes y Oficios
9Sanidad y Salud
9Construcción
6Contabilidad y Finanzas
6Alimentación
5Arte, Moda y Diseño
5Atención al cliente
4Industria Manufacturera
4Deporte y Entrenamiento
3Farmacéutica
3Cuidados y Servicios Personales
2Inmobiliaria
2Seguros
2Turismo y Entretenimiento
2Banca
1Seguridad
1Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Editorial y Medios
0Energía y Minería
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Mateo&co
Madrid, ES
Project Manager Senior Eventos
Mateo&co · Madrid, ES
Mateo&Co es la primera consultora de marca, marketing y comunicación especializada en gastronomía y alimentación en España que forma parte del Grupo Vocento.
En Vocento somos inconformistas. Y eso es lo que más nos gusta del equipo de Vocento. Surf o esquí, música pop o rock, no importa, en Vocento caben todos los gustos. Y todas las personas.
Somos un grupo de comunicación innovador e independiente que desarrolla contenidos y servicios en todos los territorios.
Somos jóvenes, aunque no tanto. Nuestra historia tiene 20 años, pero llevamos más de 160 en el sector de la prensa. Somos número uno en prensa y referente en los mercados regionales gracias al arraigo y posicionamiento de sus cabeceras. Integra el diario ABC, 18 periódicos regionales, algunos de ellos centenarios, un periódico deportivo digital, dos suplementos y revistas, además de diversas áreas de actividad digital.
Hacemos periodismo, sí. Y creemos en la información de calidad. Pero confiamos también en la puesta por el desarrollo de clasificados y la diversificación con la incorporación de nuevos negocios vinculados a sus marcas, consolidando así su presencia en el sector de la gastronomía, las agencias, la música y la educación.
Buscamos a gente comprometida, con talento y que disfrute trabajando. ¿Quieres dedicarte a lo que de verdad te apasiona? Este es tu sitio.
Nos encontramos en la búsqueda de una persona que se incorpore como Project Manager Senior para trabajar en el departamento de Eventos de Mateo&Co.
¿Cuáles serán tus principales responsabilidades?
- Gestión y producción de eventos en la parte previa, durante el evento y cierre del mismo.
- Gestión con cliente y proveedores. Ser puente de comunicación entre ambas partes.
- Coordinación y control del desarrollo de los eventos bajo la supervisión de la responsable del departamento.
- Elaboración de propuestas de contenidos de eventos según el briefing del cliente.
- Aportar innovación y creatividad en el desarrollo y planteamiento de los eventos.
- Gestión con chefs.
- Coordinación de pedidos, maquinaria y elementos necesarios para la producción en cocina según briefing del chef y según las necesidades de cada evento.
- Funciones de apoyo al departamento.
¿Qué buscamos en tí?
- Experiencia mínima de 3 años en gestión de eventos.
- Experiencia en agencia.
- Nivel alto de inglés.
- Disponibilidad para viajar.
- Flexibilidad horaria.
- Interés por la gastronomía y el vino.
- Actitud proactiva con afán de resolución de problemas.
- Capacidad de organización y planificación.
- Preferiblemente con conocimientos de cocina.
En virtud del Reglamento General de Protección de Datos, le informamos de que la sociedad a cuya vacante se postula usted como candidato es la responsable del tratamiento de los datos de carácter personal que se traten con objeto de llevar a cabo el proceso de selección. El tratamiento se realiza en base al interés legítimo de la sociedad. Sus datos podrán ser comunicados a Administraciones públicas en cumplimiento de la legislación aplicable, y a prestadores de servicios tecnológicos y de selección. Usted tiene derecho a acceder, rectificar y suprimir sus datos, entre otros.
Insud Pharma
Madrid, ES
Project Manager (Preclinical)
Insud Pharma · Madrid, ES
Global Responsibility
Coordinate projects from development to product launch, coordinating the needs of all the involved departments (R&D, toxicology clinic records, production, quality, clinical operations, business development and sales) to streamline the development process, ensure that the times and budgets are under control and achieve a successful registration and launch of the product on the market.
Specific Responsibilities
- Ensure the correct understanding of the needs of the development plan from strategy to detailed tasks by all the people involved.
- Analyze the needs of each project and design stages and milestones in calendar (scope, goals, schedule, timelines, quality, resources, etc.).
- Propose alternative or contingency solutions to changes or problems in implementation.
- Propose allocation of responsibilities and resources.
- Ensure optimization of resources (capital, effort, organization, departments, systems, etc.), time, cost and quality.
- Establish communication and control system (system of recording and reporting on project progress, deviations, shares, etc.).
- Track each phase in order to ensure the implementation of all actions to improve and ensure a high level of quality and compliance with the set standards.
Requirements and personal skills
- Education: University Degree, preferred Pharmacy or similar. PMP training will be very valuable. PhD in Pharmaceutical area.
- Languages: Very high-level English, knowledge of other languages will be an asset.
- Experience (years/area): 2y/3y of experience in project management in the pharmaceutical industry.
- Experience in preclinical development.
- Specific Knowledge: Project Management.
- Travels: Willingness to travel at least 20% of the time.
- Personal skills: Proactivity, leadership, communication skills, multitasking and global mindset to work with local and international teams, initiative to improve processes.
- Flexibiity and adaptability to change: the position will require to work with highly innovative early stage projects that require lots of creativity and adaptability to unknown situations
Project Manager
Nueva/Boost (by Stratesys)
Madrid, ES
Project Manager
/Boost (by Stratesys) · Madrid, ES
/Boost es un estudio de desarrollo digital especializado en la creación de productos digitales, estrategia, marketing y comunicación.
Actualmente nos encontramos en búsqueda de un Project Manager con experiencia de 2-3 años en gestión de proyectos.
¿Cuál es tu reto?
- Gestión y seguimiento del cliente.
- Mantener la planificación del backlog.
- Apoyo en la creación de entregables: sprint reviews, entregables por fase de proyectos y entregas finales.
¿Qué buscamos de ti?
- Experiencia mínima de 2-3 años gestionando proyectos de diseño estratégico y producto digital.
- No es necesario que conozcas alguna tecnología en particular, pero si necesitamos que tengas capacidad de entenderlas.
- Buenas skills de comunicación.
- Inglés: capacidad de poder mantener una conversación fluida.
¿Qué te ofrecemos?
- Incorporación a una compañía multinacional de servicios digitales reconocida a nivel nacional en proyectos innovadores y de calidad.
- Plan formativo individualizado (certificaciones incluidas en el mismo)
- Retribución flexible: 🚊 Tarjeta transporte, 🥗 Tarjeta restaurante, 👶Ticket guardería y 🏥Seguro médico.
- ⌚ Horario flexible e intensivo todos los viernes del año así como los meses de Julio y Agosto (de 8 a 15h)
- Contrato indefinido.
- 🗣️ Formación gratuita en idiomas: inglés, francés, chino, portugués, alemán, etc.
- Acceso gratuito a cursos de formación de The Power Business School.
- Plataforma de descuentos.
- Talleres que fomentan el bienestar físico y emocional.
- ... y mucho más!
Enertis Applus+
Madrid, ES
Project Manager Ingeniería de la Propiedad
Enertis Applus+ · Madrid, ES
Enertis Applus+ es una firma global de Consultoría e Ingeniería, líder en el sector de las energías renovables y soluciones de almacenamiento. Tenemos presencia en más de 65 países, y participación en diferentes asociaciones del sector.
Nuestra experiencia y «know-how» garantiza soluciones adaptadas a los desafíos y problemas de nuestros clientes. Perseguimos la excelencia asegurando la calidad y la mejora continua de nuestras actividades y procesos, alcanzando los más altos estándares de calidad.
Somos una empresa ágil y transparente, que asegura la neutralidad y apuesta firmemente por el asesoramiento al cliente.
Nuestra área de Ingeniería está formada por un equipo consolidado que trabaja nacional e internacionalmente en el diseño básico y de detalle de proyectos de energías renovables. Su misión es garantizar que estos diseños cumplen con los estándares más altos de calidad para maximizar la rentabilidad de los proyectos de nuestros clientes.
Contamos, además, con un equipo especializado que actúa como Ingeniería de la Propiedad y que supervisa las fases de construcción y puesta en marcha de los proyectos, reportando los avances de obra y velando por la calidad de los trabajos en las diferentes disciplinas: ingeniería civil, eléctrica y mecánica
Actualmente estamos buscando Project Manager para unirse a nuestro equipo de Ingeniería de la propiedad en Madrid
La persona seleccionada tendrá como ubicación de referencia nuestras oficinas de Madrid y tendrá como misión principal la gestión de proyectos de Ingeniería de la propiedad, en contacto directo con nuestros equipos de profesionales en obra.
Entre sus principales funciones, la persona seleccionada, tendrá las siguientes tareas:
- Redacción de propuestas comerciales a clientes.
- Revisión de Ingeniería.
- Organización del proyecto de Ingenieria de la propiedad y velar por el correcto cumplimiento de los plazos y presupuestos.
- Gestión de la relación con el cliente.
- Gestion del equipo de profesionales destinados en cada una de las obras en marcha.
- Formación Universitaría en Ingeniería, Eléctrica, Civil o mecánica, prioritariamente.
- Experiencia de al menos 3 años en revisiones de ingeniería y gestión de obra.
- Nivel de Ingles Intermedio- Alto
- Incorporación a un equipo consolidado.
- Plan de carrera interno.
- Empresa en constante crecimiento.
- Modalidad híbrida (e-work y presencial)
- Flexibilidad horaria y conciliación.
Hogarth
Madrid, ES
INTEGRATED PRODUCTION PROJECT MANAGER
Hogarth · Madrid, ES
REST
Hogarth is the Global Content Experience Company. Part of WPP, Hogarth partners with one in every two of the world’s top 100 brands including Coca-Cola, Ford, Rolex, Nestlé, Mondelez and Dyson. With a breadth of experience across an extensive range of sectors, Hogarth offers the unrivaled ability to deliver relevant, engaging, and measurable content across all channels and media - both established and emerging.
The number of channels at our fingertips; the need for speed; and the drive for mass personalisation, all mean that brands need different solutions.
Our global team of over 6,000 craft and technology experts brings together creative, production and innovation to help clients navigate this exciting and ever-changing world of today’s content experience.
RESPONSABILITIES
- Campaign and team management
- Coordination and follow-up, in time and budget, of the production associated with each project or campaign
- Ensuring that the agency's work is in line with the client's brief
- Ensure compliance with digital asset quality standards
- Analyze and monitor the results of the digital initiatives launched and establish monitoring KPIs
- Execution of the administrative procedures associated with the project
- Execution of the projects with the rest of the internal departments
- Realization and follow-up of reporting
REQUIREMENTS
- Studies in Advertising, Marketing or related
- High level of English / bilingual
- +4 years of strong project management, time management and prioritisation skills
- Organized, detail-oriented, client focused and proactive
- Excellent interpersonal and communication skills
- Can-do attitude and an ability to work under pressure
- Clear understanding of international brand challenges and working on global accounts with multiple markets and stakeholders
- Previous experience in a fast speed advertising/marketing agency
- Excel/Powerpoint skills and other PM tools are a plus like smartheet
WORK CONDITIONS
- Dynamic and creative work environment
- International company with great growth projection
- Full-time incorporation with flexible hours
- Face-to-face work with the possibility of teleworking
- Access to training
- Life and accident insurance
- Access to flexible compensation plan
Diversity & Inclusion
Hogarth is an equal-opportunity employer. That means we believe in creating a truly inclusive culture that values diversity, equity and inclusion for everyone through our ideas, our people, how we behave and how we conduct ourselves. We strive to recruit people from diverse backgrounds and support them to achieve long-term success. This not only makes Hogarth a better company and place to work, but an environment where everyone can give their point of view, experience connection, enjoy opportunity and feel a sense of belonging.
We welcome applications from everyone, regardless of race, ethnicity, religion or belief, gender, gender identity, age, national origin, marital status, military veteran status, genetic information, sexual orientation, or physical or mental disability. As part of our commitment to making our hiring processes as equitable as possible, we are currently rolling out a policy which ensures that hiring managers review CVs only after they have been processed through an automated anonymisation system. This aims to ensure that all candidates are considered for interview based solely on their experience and what they can bring to the role. The solution, provided by MeVitae, scans and redacts CVs to reduce potential reviewer bias.
Please contact [email protected] if you need the job advert or form in another format.
Data
We rely on legitimate interest as a legal basis for processing personal information under the GDPR for purposes of recruitment and applications for employment.
When you click the "Submit Application" button at the bottom of this page, this will send all the information you have added to Hogarth WW. Before you do this, we think it's a good idea to read through our Privacy statement. This explains what we do with your personal data when you apply for a role with us, and, how you can update the information you have provided us with or how to remove it.
Clinical Project Manager
24 jul.PSI CRO AG
Clinical Project Manager
PSI CRO AG · Madrid, ES
Teletrabajo
Company Description
PSI is an award-winning full-service CRO, bringing together more than 2,700 dynamic and knowledgeable individuals working to help impact the future of medicine in more than 60 countries around the world. We support pharmaceutical, biotechnology, and medical device companies with the services needed to perform clinical trials of new medicines. Our work helps patients in need improve their well-being – a fundamental driver for many of us to show up and do our best each day.
Job Description
Take your career to the next level and lead challenging full-service global clinical research projects, managing the full scope of responsibilities and getting hands-on involvement in every aspect of the study.
Your responsibilities will include:
- Management of global, multi-center clinical research projects in a variety of therapeutic areas
- Delivery of clinical research projects on time, within budget and in accordance with high quality standards
- Leading and managing multi-functional project teams
- Training, mentoring and coaching project team members
- Being the primary point of contact to client on all project matters
- Attending bid defense meetings, participating in development of proposals and client presentations
- Implementation of company standard practices and compliance with intradepartmental procedures
- Recent clinical research experience in the capacity of project manager or equivalent (e.g. Clinical Trial Manager, Clinical Study Team Lead, etc.)
- Global or regional clinical project management experience, including management of all project services from startup to closure
- Therapeutic experience in oncology, and/or MS, IBD, hemophilia, other rare disease, infectious diseases is preferred
- Experience managing Phase II and III clinical projects is preferred
- BSc or MSc in Life Sciences (or similar) or an equivalent combination of education, training & experience
- Excellent communication skills, both written and verbal, with the ability to build strong internal and external stakeholder relationships
- Ability to negotiate confidently
- Team building, resource allocation and organizational skills are essential
Make the right call and take your career to a whole new level, where quality is the cornerstone of your work and training. If shortlisted for an interview, our recruitment process is easy and straightforward, and we’ll be there with you every step of the way. We will guide and support you with information, making your interview experience smooth and comfortable.
Project Manager IT
24 jul.ADD TRADE SHOW SYSTEMS, S.L.
Madrid, ES
Project Manager IT
ADD TRADE SHOW SYSTEMS, S.L. · Madrid, ES
Agile Scrum Jira
Planificación de Proyectos:
- Definir el alcance, objetivos y entregables de los proyectos en colaboración con los interesados clave.
- Desarrollar planes detallados de proyecto que incluyan cronogramas, hitos y recursos necesarios.
- Establecer presupuestos precisos y gestionar los costes del proyecto.
Ejecución de Proyectos:
- Coordinar y supervisar la implementación de las actividades del proyecto, asegurando el cumplimiento de los plazos y la calidad esperada.
- Asignar tareas y responsabilidades a los miembros del equipo, asegurando que cada uno tenga claro su rol y objetivos.
- Monitorear el progreso del proyecto mediante reuniones regulares de seguimiento y reportes de estado.
Gestión de Equipos:
- Liderar y motivar a equipos multidisciplinarios, fomentando un ambiente de colaboración y alto rendimiento.
- Proporcionar retroalimentación continua y constructiva a los miembros del equipo.
- Identificar y resolver conflictos dentro del equipo de manera efectiva.
Control y Seguimiento:
- Supervisar el progreso del proyecto y realizar ajustes según sea necesario para garantizar la finalización exitosa del proyecto.
- Gestionar los riesgos del proyecto, desarrollando e implementando planes de contingencia cuando sea necesario.
- Asegurar el cumplimiento de los estándares de calidad y los requisitos del cliente.
Gestión de la Comunicación:
- Mantener una comunicación fluida y efectiva con todos los interesados del proyecto, incluyendo clientes, proveedores y equipos internos.
- Preparar y presentar informes de estado del proyecto a la alta dirección y otros interesados clave.
- Facilitar la resolución de problemas y la toma de decisiones en relación con el proyecto.
Relaciones con Clientes y Proveedores:
- Mantener relaciones positivas y efectivas con los clientes, asegurando que sus expectativas y necesidades sean satisfechas.
- Negociar con proveedores y contratistas, asegurando la obtención de los mejores recursos y servicios para el proyecto.
- Gestionar contratos y acuerdos con proveedores, asegurando su cumplimiento.
Cierre de Proyectos:
- Realizar evaluaciones post-proyecto para identificar lecciones aprendidas y áreas de mejora.
- Documentar todos los aspectos del proyecto y preparar informes finales.
- Asegurar la transferencia adecuada de conocimientos y la integración de los resultados del proyecto en las operaciones diarias de la empresa.
Requisitos
- Experiencia Profesional:
- Experiencia mínima de 5 años en la gestión de proyectos en el sector tecnológico.
- Comprobada experiencia en la implementación y gestión de proyectos de IT, incluyendo software, hardware y soluciones tecnológicas avanzadas.
- Experiencia en trabajar con equipos multifuncionales y gestionar recursos técnicos y humanos.
- Conocimientos Técnicos:
- Conocimiento profundo de metodologías de gestión de proyectos (PMI, Agile, Scrum).
- Familiaridad con herramientas de gestión de proyectos como MS Project, Jira, Trello o similares.
- Conocimientos sólidos en tecnologías de la información y desarrollo de software.
- Capacidad para comprender y gestionar los aspectos técnicos de los proyectos de IT, incluyendo infraestructura, desarrollo de aplicaciones y sistemas integrados.
Idiomas:
- Capacidad de comunicarse en inglés y español.
Beneficios
Horario Laboral:
- Jornada laboral de 8:00 a 16:00, permitiendo un equilibrio saludable entre la vida laboral y personal.
Bonificaciones:
- Bonos por la realización exitosa de proyectos, reconociendo y recompensando el esfuerzo y logro de objetivos.
myGwork
Madrid, ES
INTEGRATED PRODUCTION PROJECT MANAGER
myGwork · Madrid, ES
REST
This inclusive employer is a member of myGwork – the largest global platform for the LGBTQ+ business community.
Hogarth is the Global Content Experience Company. Part of WPP, Hogarth partners with one in every two of the world’s top 100 brands including Coca-Cola, Ford, Rolex, Nestlé, Mondelez and Dyson. With a breadth of experience across an extensive range of sectors, Hogarth offers the unrivaled ability to deliver relevant, engaging, and measurable content across all channels and media - both established and emerging.
The number of channels at our fingertips; the need for speed; and the drive for mass personalisation, all mean that brands need different solutions.
Our global team of over 6,000 craft and technology experts brings together creative, production and innovation to help clients navigate this exciting and ever-changing world of today’s content experience.
Responsabilities
- Campaign and team management
- Coordination and follow-up, in time and budget, of the production associated with each project or campaign
- Ensuring that the agency's work is in line with the client's brief
- Ensure compliance with digital asset quality standards
- Analyze and monitor the results of the digital initiatives launched and establish monitoring KPIs
- Execution of the administrative procedures associated with the project
- Execution of the projects with the rest of the internal departments
- Realization and follow-up of reporting
- Studies in Advertising, Marketing or related
- High level of English / bilingual
- +4 years of strong project management, time management and prioritisation skills
- Organized, detail-oriented, client focused and proactive
- Excellent interpersonal and communication skills
- Can-do attitude and an ability to work under pressure
- Clear understanding of international brand challenges and working on global accounts with multiple markets and stakeholders
- Previous experience in a fast speed advertising/marketing agency
- Excel/Powerpoint skills and other PM tools are a plus like smartheet
- Dynamic and creative work environment
- International company with great growth projection
- Full-time incorporation with flexible hours
- Face-to-face work with the possibility of teleworking
- Access to training
- Life and accident insurance
- Access to flexible compensation plan
Hogarth is an equal-opportunity employer. That means we believe in creating a truly inclusive culture that values diversity, equity and inclusion for everyone through our ideas, our people, how we behave and how we conduct ourselves. We strive to recruit people from diverse backgrounds and support them to achieve long-term success. This not only makes Hogarth a better company and place to work, but an environment where everyone can give their point of view, experience connection, enjoy opportunity and feel a sense of belonging.
We welcome applications from everyone, regardless of race, ethnicity, religion or belief, gender, gender identity, age, national origin, marital status, military veteran status, genetic information, sexual orientation, or physical or mental disability. As part of our commitment to making our hiring processes as equitable as possible, we are currently rolling out a policy which ensures that hiring managers review CVs only after they have been processed through an automated anonymisation system. This aims to ensure that all candidates are considered for interview based solely on their experience and what they can bring to the role. The solution, provided by MeVitae, scans and redacts CVs to reduce potential reviewer bias.
Please contact [email protected] if you need the job advert or form in another format.
Data
We rely on legitimate interest as a legal basis for processing personal information under the GDPR for purposes of recruitment and applications for employment.
When you click the "Submit Application" button at the bottom of this page, this will send all the information you have added to Hogarth WW. Before you do this, we think it's a good idea to read through our Privacy statement. This explains what we do with your personal data when you apply for a role with us, and, how you can update the information you have provided us with or how to remove it.
Project Manager en DMC
23 jul.Spanish Heritage DMC
Madrid, ES
Project Manager en DMC
Spanish Heritage DMC · Madrid, ES
Position Overview: As a Project Manager in the DMC, your primary responsibility is to plan, organize, and execute various events, ensuring their successful completion within the defined budget, timeline, and quality standards. You will oversee all aspects of event management, from conceptualization to post-event evaluation, collaborating with internal and external stakeholders to achieve project goals and deliver exceptional experiences for our clients.
Key Responsibilities:
- Project Planning:
- Develop comprehensive project plans, defining project objectives, scope, deliverables, and timelines.
- Identify required resources, including personnel, equipment, and materials, and ensure their availability.
- Conduct risk assessments and create contingency plans to mitigate potential issues.
- Define event concepts, themes, and design elements in collaboration with clients or internal teams.
- Customer satisfaction and retention:
- Ensure fluid and clear communication with clients.
- Proactively sale our company and our products to customers, ensuring we are the best possible option.
- Negotiate and close lasting business relationships.
- Budget and Resource Management:
- Create and manage project budgets, tracking expenses and ensuring cost-effective practices.
- Allocate resources effectively to meet project requirements.
- Source and negotiate contracts with vendors, suppliers, and contractors.
- Monitor and control project expenditures to ensure adherence to the approved budget.
- Stakeholder Management:
- Collaborate with clients, vendors, and internal teams to understand project requirements and expectations.
- Provide regular updates to stakeholders on project progress, ensuring effective communication and managing expectations.
- Foster strong relationships with key stakeholders, addressing concerns and resolving conflicts promptly.
- Event Execution and Coordination:
- Coordinate all logistical aspects of events, including venue selection, catering, audiovisual setup, transportation, and security.
- Ensure our quality standards are met.
- Oversee event setup and teardown, ensuring efficient utilization of resources.
- Coordinate with external event teams all aspects of the event deliverables.
- Quality Control and Evaluation:
- Develop and implement quality control processes to ensure events meet or exceed client expectations.
- Conduct post-event evaluations, analyzing feedback and identifying areas for improvement.
- Develop and maintain event-related documentation, such as event run sheets, checklists, and standard operating procedures.
- Administration duties
- Proper bookkeeping of all projects
- Timely invoicing to clients
- Follow closing of event folio within the timeframe required
- Control of profitability
- Upselling
Location of the job: Madrid or Barcelona.
Languages require: Spanish, English
Other languages will be valued (German & French)