Office Excel PowerPoint Word

Estem buscant un/a administratiu/a TEMPORAL per un important entitat del sector educatiu ubicada a Sarrià, Barcelona. Com a part del nostre equip, tindràs un paper clau en el suport administratiu per a la formació i desenvolupament dels empleats...

Estem buscant un/a administratiu/a TEMPORAL per un important entitat del sector educatiu ubicada a Sarrià, Barcelona. Com a part del nostre equip, tindràs un paper clau en el suport administratiu per a la formació i desenvolupament dels empleats, contribuint al creixement i retenció del talent dins de l'organització.


Responsabilitats principals:

  1. Coordinació Logística: Organització i coordinació dels aspectes logístics de la formació, incloent reserva de sales, gestió d'equips audiovisuals, distribució de material formatiu i coordinació d'horaris amb participants i formadors.
  2. Gestió de Bases de Dades: Manteniment de bases de dades actualitzades d'empleats, formadors i recursos de formació, incloent seguiment d'assistència, registre d'avaluacions de rendiment i generació de informes relacionats amb el desenvolupament del personal.
  3. Gestió de Peticions de Formació Ad Hoc: Contacte amb proveïdors, comunicació amb candidats, matriculació, etc.
  4. Comunicació Interna: Ser punt de contacte per a dubtes i sol·licituds rebudes a través del canal corporatiu.
  5. Retroalimentació, Avaluació i Seguiment: Ajuda en la recopilació i anàlisi de dades per avaluar l'efectivitat dels programes de formació, incloent administració d'enquestes de satisfacció, recopilació de feedback dels participants i identificació d'àrees d'ampliació.
  6. Suport Administratiu General: Brindar suport administratiu addicional segons sigui necessari, com programació de reunions, gestió de correus electrònics i preparació de informes i presentacions.
  7. Gestió de Subvenció Tripartita.
  8. Suport en projectes transversals de l'àrea.

Habilitats i Requisits:

  • Excel·lents habilitats organitzatives i atenció al detall.
  • Capacitat per gestionar múltiples tasques i prioritats de manera efectiva.
  • Competència en l'ús de programari d'oficina com Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) i eines de gestió de bases de dades.
  • Capacitat per treballar de manera autònoma i en equip.
  • Experiència prèvia en rols administratius, preferiblement en el camp de recursos humans o formació i desenvolupament, és una avantatge.
  • Jornada completa de dilluns a divendres (aproximadament de 9 a 18 h).
  • Idiomes: català, castellà i anglès (nivell B2 suficient per a l'anglès).
  • Salari: en funció de l'experiència; avaluarem segons el mercat per a posicions administratives en recursos humans.

En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Adminstración y Secretariado en Barcelona

B&B Trends Group

Santa Perpètua de Mogoda, ES

B&B TRENDS - UFESA empresa de pequeños electrodomésticos quiere contribuir a mejorar la calidad de vida y el bienestar de...

FSM Fundació Sanitària Mollet

Mollet del Vallès, ES

Requisits Cicle Formatiu de Grau Superior en Documentació i Administració Sanitàries Català Nivell C amb la corresponent...

myGwork

Barcelona, ES

This inclusive employer is a member of myGwork – the largest global platform for the LGBTQ+ business community. Soho...

Simex

Barcelona, ES

¿Tienes experiencia como administrativ@ de compras y/o importación? Si eres una persona organizada, con iniciativa y que...

Sunset Hospitality Group

Barcelona, ES

Gran Hotel la Florida 5* es uno de los mejores resorts de lujo de la ciudad de Barcelona gracias a su privilegiada...

NA

Montclar, ES

¿Aportas experiencia el área logística? ¿Te gustaría trabajar en una empresa multinacional especializada en la producción...

nazaríes intelligenia

Granada, La, ES

¿Quiénes somos? nazaríes intelligenia es una empresa española centrada en el desarrollo de productos de software. Sus...

Opium Software

Barcelona, ES

Misión: Brindar apoyo administrativo a la gerencia y al área de contabilidad, asegurando la eficiencia en los procesos...

ROVI Pharmaceutical Company

Granada, La, ES

En ROVI estamos en la búsqueda de un profesional comprometido y proactivo para unirse a nuestro equipo como Técnico/a QA...

Cases & Lacambra

Barcelona, ES

Cases&Lacambra, despacho líder en el ámbito de la abogacía de los negocios, busca reforzar su equipo de profesionales con...