¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraInformática e IT
136Desarrollo de Software
111Comercial y Ventas
97Transporte y Logística
73Derecho y Legal
65Ver más categorías
Adminstración y Secretariado
56Marketing y Negocio
48Educación y Formación
36Diseño y Usabilidad
29Comercio y Venta al Detalle
27Sanidad y Salud
26Ingeniería y Mecánica
23Atención al cliente
18Publicidad y Comunicación
17Recursos Humanos
14Instalación y Mantenimiento
11Arte, Moda y Diseño
10Turismo y Entretenimiento
8Construcción
7Contabilidad y Finanzas
6Industria Manufacturera
6Artes y Oficios
5Hostelería
5Producto
5Cuidados y Servicios Personales
4Farmacéutica
4Social y Voluntariado
4Alimentación
3Seguridad
3Banca
2Energía y Minería
2Inmobiliaria
2Seguros
1Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Deporte y Entrenamiento
0Editorial y Medios
0Telecomunicaciones
0Sopra Steria
Barcelona, ES
IT Project Manager con francés
Sopra Steria · Barcelona, ES
Descripción de la empresa
Porque trabajar en Sopra Steria, también es sentir Sopra Steria.
Somos un reconocido líder europeo en consultoría, servicios digitales y desarrollo de software, con cerca de 56.000 empleados en casi 30 países y más de 4.000 en España.
Nos enfocamos en las personas, en su formación y desarrollo profesional, lo que nos impulsa a crecer y mejorar constantemente.
Tenemos pasión por lo digital y al igual que tú, buscamos la mejor de las aventuras. Queremos que tu día a día se convierta en la mejor de tus inspiraciones. Que aprendas, aportes, te diviertas, crezcas y que, sobre todo, disfrutes al máximo.
Si quieres formar parte de un equipo "Great Place to Work", ¡Sigue leyendo!
Descripción del empleo
Las funciones a realizar, entre otras, serán las siguientes:
- Contacto directo con cliente para acordar los objetivos del proyecto.
- Planificación del proyecto en todos sus aspectos.
- Dirección y coordinación de todos los recursos empleados en el proyecto.
- Toma de decisiones en relación con los objetivos del proyecto.
- Aplicación de medidas correctivas cuando el proyecto lo requiera.
- Conocimiento y experiencia en Seguridad, Calidad y Testing.
Requisitos
- Al menos 5 años de experiencia en gestión de proyectos IT. Experiencia previa como Jefe de Proyecto para llevar el seguimiento de los proyectos (control del presupuesto, asegurar compromisos de plazos, jornadas...) y conducir las reuniones.
- Nivel alto de francés. Imprescindible para poder comunicarse con el cliente.
- Capacidad de liderazgo y comunicación.
- Capacidad para definir los requisitos de negocio y coordinación entre los diferentes departamentos involucrados en cada proyecto.
Información adicional
¿Qué tenemos para ti?
- Contrato indefinido y jornada completa
- 23 días de vacaciones
- Formación continua: competencias técnicas, transversales y de idiomas. Contamos con acceso a certificaciones, formaciones de los principales Partners Tecnológicos, plataformas online y ¡mucho más!
- Seguro de vida y de accidentes
- Posibilidad de acogerte a nuestra retribución flexible (seguro médico, cheques guarderías, transporte, comida y formación)
- Acceso a Privilege Club, donde encontrarás descuentos interesantes en las principales marcas
- Onboarding personalizado y detallado. Te acompañamos en todo momento para que te sientas #soprano desde el primer momento.
- Oficina con espacios reservados al ocio. ¡Trabajo y diversión unido!
- Compañerismo y buen ambiente, el poder de la unión lo tenemos presente.
Y lo más importante...Tienes la posibilidad de desarrollar tu carrera profesional con nosotros: Crearemos juntos un plan de carrera personalizado. Te formarás, marcaremos objetivos y llevaremos a cabo un seguimiento para asegurarnos de que lo conseguimos juntos. Escuchamos tus prioridades y luchamos por ellas.
¡Aquí tu voz importa! ¡Únete a nosotros y sé parte de algo más!
LHH
Barcelona, ES
PMO (Project Management Office)
LHH · Barcelona, ES
Jira Office
Descripción del Puesto: PMO (Project Management Office)
Ubicación: Madrid / Barcelona, España
Descripción de la Empresa: Somos una consultora tecnológica líder en el mercado, reconocida por nuestra innovación y excelencia en la entrega de soluciones tecnológicas avanzadas. Nos especializamos en proyectos estratégicos y transversales que impulsan el crecimiento y la transformación digital de nuestros clientes.
Descripción del Puesto: Estamos buscando un/a PMO joven y con gran potencial para unirse a nuestro equipo. Esta posición es confidencial y no se publicará bajo el nombre de nuestra empresa por el momento. La persona seleccionada trabajará directamente con nuestro CEO en proyectos estratégicos y transversales de la compañía.
Responsabilidades:
- Gestionar y coordinar proyectos estratégicos de la compañía.
- Colaborar estrechamente con el CEO para asegurar la alineación de los proyectos con los objetivos empresariales.
- Supervisar el progreso de los proyectos y asegurar el cumplimiento de los plazos y presupuestos.
- Identificar y mitigar riesgos asociados a los proyectos.
- Facilitar la comunicación y colaboración entre los diferentes departamentos involucrados en los proyectos.
- Preparar informes y presentaciones para la alta dirección.
Requisitos:
- Titulación universitaria en Ingeniería, Administración de Empresas, o campos relacionados.
- Experiencia previa en gestión de proyectos, preferiblemente en el sector tecnológico.
- Habilidades excepcionales de comunicación y liderazgo.
- Capacidad para trabajar de manera autónoma y en equipo.
- Orientación a resultados y capacidad para trabajar bajo presión.
- Conocimiento de herramientas de gestión de proyectos (ej. MS Project, Jira, etc.).
Ofrecemos:
- Oportunidad de trabajar en proyectos de alto impacto y visibilidad.
- Desarrollo profesional y crecimiento dentro de la empresa.
- Ambiente de trabajo dinámico y colaborativo.
- Remuneración competitiva y beneficios adicionales.
Confidencialidad: La información sobre la empresa se proporcionará a los candidatos seleccionados en las etapas avanzadas del proceso.
Vall d’Hebron Institute of Research (VHIR) - Vall d'Hebron Institut de Recerca
Barcelona, ES
Healthcare Project Manager
Vall d’Hebron Institute of Research (VHIR) - Vall d'Hebron Institut de Recerca · Barcelona, ES
VHIR is a public sector institution that promotes and develops the biomedical research, innovation and teaching at Vall d'Hebron University Hospital (HUVH), the hospital of Barcelona and the largest of the Catalan Institute of Health (ICS).
We are looking for a Healthcare Project Manager with strong analytical and organisational skills to support the implementation of the H2O Project at Vall d'Hebron Institute Research (VHIR). The candidate will play a key role in the coordination, management, and implementation of various tasks related to the project's sustainability, partner coordination, and data infrastructure.
The H2O project is aimed at enhancing the healthcare ecosystem through collaborative initiatives, leveraging data-driven solutions, and facilitating strategic partnerships within the healthcare and research sectors.
Education and qualifications:
Required:
- University Degree or higher degree, preferably in Business Administration, Economics, Engineering, Data Science, Life sciences or a related field.
- Master’s degree in: Business Administration, Project Management, Healthcare Management, Data Science, or similar.
- Fluency in Catalan, Spanish and English (business level)
Required:
- Proven experience in project management, particularly within the healthcare or research sector.
- Strong organisational and coordination skills, with the ability to manage multiple stakeholders and tasks simultaneously.
- Experience in managing budgets and financial planning.
- Knowledge of sustainability planning and strategy development.
- Ability to collaborate with multidisciplinary teams and external partners.
- Familiarity with data governance and compliance with regulations (e.g., GDPR).
- Experience in the management of EU-funded or international projects.
- Experience in coordinating with technical teams, including IT partners, to implement technical solutions.
- Knowledge of healthcare applications and data systems.
- Previous experience with fundraising and partner engagement.
- Oversee basic accounting and budget management in collaboration with the project’s financial team.
- Lead and coordinate the working groups, focusing on the key areas of business development, scientific and technical matters, and project communication.
- Support the creation and implementation of a sustainability plan for the project, including exploring new funding opportunities and establishing strategic partnerships.
- Collaborate with the technical partner to monitor the implementation of the project’s technical infrastructure, including the H2O portal.
- Manage data protection compliance, ensuring proper review and adaptation of relevant documentation in collaboration with the legal partner.
- Organise key project meetings and events.
- Participate in internal consortium meetings.
- Full-time position: 40h/week (Part-time options may be considered).
- Starting date: immediately.
- Gross annual salary: 40 000 euros (Salary ranges are consistent with our Collective Agreement pay scale).
- Contract: Open-ended contract linked to the project (until October 2025)
- Incorporation to Vall d’Hebron Research Institute (VHIR), a public sector institution that promotes and develops the biomedical research, innovation and teaching at Vall d'Hebron University Hospital (HUVH), the biggest hospital of Barcelona and the largest of Catalan Institute of Health (ICS).
- A scientific environment of excellence, highly dynamic, where high-end biomedical projects are continuously developed.
- Continuous learning and a wide range of responsibilities within a stimulating work environment.
- Individual training opportunities.
- Flexible working hours.
- 23 days of holidays + 9 personal days.
- Flexible Remuneration Program (including dining checks, health insurance, transportation and more)
- Corporate Benefits: platform through which you can obtain significant discounts on travel, culture, technology, gastronomy, sports... among many others.
- Healthy Offering: choose from a variety of wellbeing focused activities to be the healthiest you.
VHIR embraces Equality and Diversity. As reflected in our values we work toward ensuring inclusion and equal opportunity in recruitment, hiring, training, and management for all staff within the organisation, regardless of gender, civil status, family status, sexual orientation, gender identity and expression, religion, age, functional diversity or ethnicity.
Nalco Water, An Ecolab Company
Barcelona, ES
Project Management Trainee - Chemical Engineer
Nalco Water, An Ecolab Company · Barcelona, ES
Power BI Office
Are you ready to make an impact and work for a company that makes the world cleaner, safer, and healthier looking through digital lens? Ecolab is seeking a brilliant final year student or recent graduate for the DIGITAL CAMPUS 2025, offering internship opportunities in our divisions and functions to support a new digital approach and culture. Ecolab, in response to new business challenges, is looking for skills to develop new digital way of thinking, to troubleshoot better and faster and to improve the customer experience.
What's In It For You
- The opportunity to take on some of the world’s most meaningful challenges, helping customers achieve clean water, safe food, and healthy environments.
- Learn from highly energetic and experienced professionals who will help develop your skills and competencies.
- Be part of a fast-paced, dynamic, and international team.
- 6-12 months paid internship with potential further opportunities.
During the program you will get to work on process automation projects to our European Technical Sales teams in Nalco Water, working on gathering information, understanding the business insights to drive the best solution for the division.
After an initial training period and with the support of a tutor and a team, you will be involved in key projects driving real impact on the business using technical skills and advanced digital tools within different teams.
Minimum Qualifications
- Fluency in English
- Strong knowledge of MS Office and Power BI. Familiar with digital tools and passion for data/technology.
- Be dynamic, proactive, and autonomous, with the desire to learn and make a difference.
- Possess good analytical skills and innovative thinking, with the drive to succeed.
- Available for a full-time internship and eligible to sign University Agreement with University.
- Bachelor or master’s degree in Engineering (Chemical, Mechanical, Industrial or similar fields).
- Recent work experience or internship in a technical or digital-related department
- Hands-on experience in Project Management
Our Commitment to Diversity and Inclusion
Ecolab is committed to fair and equal treatment of associates and applicants and furthering the principles of Equal Opportunity to Employment. Our goal is to fully utilize minority, female, and disabled individuals at all levels of the workforce. We will recruit, hire, promote, transfer and provide opportunities for advancement based on individual qualifications and job performance. In all matters affecting employment, compensation, benefits, working conditions, and opportunities for advancement, Ecolab will not discriminate against any associate or applicant for employment because of race, religion, color, creed, national origin, citizenship status, sex, sexual orientation, gender identity and expressions, genetic information, marital status, age, or disability.
Lidl España
Barcelona, ES
Project Manager Visual Merchandising
Lidl España · Barcelona, ES
Office Excel
Descripción del puesto:
Introducción
Nuestro #teamlidl es competitivo y muy dinámico. Para saber más sobre cómo es trabajar en Lidl consulta nuestra página web de empleo: https://empleo.lidl.es/
Tus tareas- Revisión y realización de planos de distribución de productos en tienda
- Definición de nuevos artículos e implementación en tienda
- Elaboración de informes de seguimiento de nuevos artículos
- Gestión de proyectos innovadores y coordinación con departamentos estratégicos
- Realizar el seguimiento de proyectos y de la correcta implementación de estos mismos en tienda
- Comunicación fluida con las diferentes oficinas regionales
- Estudios mínimos de grado medio finalizados
- Nivel medio-alto de inglés
- Manejo del paquete Office (Principalmente Excel y Power Point)
- Capacidad organizativa, de comunicación, de trabajo en equipo, dinamismo y orientación al detalle
- Experiencia mínima de dos años en tienda
- Te facilitamos formación teórico-práctica adaptada a tu puesto de trabajo, para que seas capaz de enfrentar cada reto con éxito.
- Garantizamos desde el inicio del proceso de selección que éste se desarrollará en base a criterios objetivos. La preocupación por eliminar la brecha de género, así como cualquier otro tipo de discriminación alcanza también a nuestra política salarial, en la que rige el principio de equidad retributiva ante el desempeño de las mismas funciones.
- Y un equipo como no te imaginas.
¿Quieres formar parte de una empresa y un equipo en expansión? ¡Inscríbete! Al inscribirte en nuestra oferta de empleo estas aceptando nuestros términos de uso para nuestro portal de empleo. Para más información puedes consultar nuestra página web de empleo: https://empleo.lidl.es/
Oakridge International School, Bengaluru
Barcelona, ES
Project Manager - Capex Expansion & Construction Projects
Oakridge International School, Bengaluru · Barcelona, ES
Date: 8 May 2025
Location:
Barcelona, ES
Job ID: 5766
School: Hamelin-Laie International School
Company: Nord Anglia Education
Hamelin-Laie International School Barcelona, part of the Nord Anglia Education group, offers a world-class education to students aged 4 months to 18 years. Located in vibrant Barcelona, Spain, our international community celebrates diversity and embraces over 40 nationalities.
At Hamelin-Laie, we nurture open-minded, resilient, and confident individuals through our holistic educational approach. Our curriculum inspires students to become socially, emotionally, and ethically aware, preparing them for an ever-changing world.
As a member of our dynamic team, you'll have the opportunity to shape the minds of tomorrow's leaders and collaborate with passionate educators from around the globe. Join us at Hamelin-Laie International School Barcelona and make a difference in the lives of our students. Together, we'll create a truly transformative learning experience.
Job Purpose
The Project Manager will be responsible for overseeing specific Capex expansion, remodeling, and construction projects at Hamelin-Laie International School as identified by the School Principal. This role requires ensuring that all projects are completed on time, within budget, and to the highest standards of quality and safety.
The Project Manager will adhere strictly to safeguarding, health and safety policies, ensuring that all construction activities are conducted within a safe and compliant environment for staff, students, and visitors.
REPORTING TO: Operations Manager
Key Responsibilities
Project Planning & Management:
Develop, coordinate, and oversee project plans, schedules, budgets, and resource allocation for all Capex expansion, remodeling, and construction projects.
Establish clear project goals, milestones, deliverables, and success criteria.
Monitor project progress and provide regular reports to the Operations Manager and School Principal.
Identify potential risks, develop mitigation strategies, and ensure project continuity.
Health & Safety Compliance
Ensure all construction activities comply with Nord Anglia Education and Hamelin-Laie's Health and Safety policies and national regulations.
Implement and maintain effective risk assessments, safety plans, and safeguarding procedures for all projects.
Safeguarding & Compliance
Implement safeguarding best practices during all projects to ensure the safety and well-being of students and staff.
Maintain communication with relevant stakeholders to ensure compliance with school policies and procedures.
Ensure that contractors and suppliers are aware of, and adhere to, safeguarding expectations while on school premises.
Stakeholder Communication & Collaboration
Act as the primary point of contact between contractors, suppliers, school leadership, and other stakeholders.
Facilitate communication between the Operations Manager and various teams to ensure alignment and project success.
Provide regular updates and feedback to school leadership and staff on project progress and timelines.
Quality Assurance & Reporting
Ensure that all work carried out meets the school’s standards of quality, aesthetics, and functionality.
Develop and present comprehensive project reports, including financial and progress updates.
Conduct post-project evaluations to identify areas for improvement and document best practices for future projects.
Qualifications/Training
Bachelor’s degree in Engineering / Architecture or related.
Experience / Knowledge
Proven experience in project management, particularly in construction, remodeling, and expansion projects.
Strong knowledge of safeguarding, health and safety regulations, and risk management.
Excellent communication, organisational, and leadership skills.
Ability to work collaboratively with various stakeholders and manage multiple projects simultaneously.
Proficient in project management software and tools.
Experience working in an educational setting.
Familiarity with local building codes and regulations.
Certification in Project Management (e.g., PMP, PRINCE2) or equivalent.
Promote and adhere to the Nord Anglia Education vision and values:
Opportunity - for us, opportunities need to be meaningful, about achieving potential and making progress.
Impact - for us, impact is about making a difference. It needs to be immediate, positive and lasting.
Leadership - for us, leadership is about considering the team’s needs as well as your own, setting inspiring examples, being supportive and showing real accountability and responsibility.
Respect - for us, respect is about listening, being inclusive, showing tolerance and getting the little things right.
All staff are required to manage effective personal development as part of NAE’s commitment to invest in staff as the key resource.
Each individual must ensure that they meet their statutory responsibilities and adhere to NAE and school policies with regard to Health and Safety, Safeguarding, Equal Opportunities and other relevant legislation.
At Nord Anglia Education we are committed to providing a world-class, safe, happy environment in which children and young people can thrive and learn. We are committed to safeguarding and promoting the welfare of all our pupils where we embrace all race, abilities, religions, genders, and cultures.
All post holders in regulated activity (having regular unsupervised contact with children) are subject to appropriate national and international vetting procedures including satisfactory criminal record checks from both your country of residence/birth and any country of residence within the last 10 years.
We welcome applications from suitable qualified persons from all diverse backgrounds.
Please note, only shortlisted candidates will be contacted.
It Project Manager
8 may.Randstad ES
Barcelona, ES
It Project Manager
Randstad ES · Barcelona, ES
Agile Jira
¿Te interesaría seguir desarrollando tu carrera como IT Project Manager en proyectos estables?
nuestro cliente
Quienes somos: Randstad Digital somos la empresa de consultoría tecnológica del grupo Randstad especializada en servicios tecnológicos estables. A nivel global estamos presente en más de 20 países y contamos con más de 25.000 especialistas IT y a nivel nacional con más de 400 y tenemos oficinas en Madrid, Barcelona, Valencia, Sevilla, Zaragoza, Bilbao y Valladolid.
Llevamos a cabo servicios de IT e ingeniería apasionantes y con las últimas tecnologías. Cuidamos de nuestr@s trabajadores mediante el trato humano que nos caracteriza y por ello te impulsamos para seguir creciendo sin límites!
Nuestro objetivo: Crecer e impulsar junt@s en equipo el liderazgo digital para innovar y marcar la diferencia basándonos en la responsabilidad social tecnológica, conectando personas y tecnología.
tus funciones
- Responsable de la ejecución satisfactoria de uno o más proyectos de TI, garantizando que los proyectos se definan adecuadamente y se ejecuten a tiempo, dentro del presupuesto, de acuerdo con los requisitos, el modelo de negocio y las expectativas de las partes interesadas, y dentro del marco de gobernanza acordado.
- Determinar el alcance de los proyectos de TI, desarrollar planes de proyecto, supervisar, informar y comunicar el progreso de los proyectos, gestionar las dependencias, los riesgos, los problemas e iniciar medidas correctivas, según proceda, con las principales partes interesadas.
- Gestionar todos los procesos obligatorios del ciclo de vida de la entrega de TI, incluidos el alcance, el diseño de la solución, la integración, las pruebas de TI, la planificación de la implementación y el diseño del servicio. Garantizar el pleno cumplimiento de las normas cibernéticas, incluido el cumplimiento de la seguridad de TI y DPIA y un fuerte control de cambios del proyecto.
- Supervisar los procesos integrales para la implementación de TI y el traspaso al Soporte de TI, siguiendo los procesos de transición del servicio de TI de IAG, p. ej., solicitudes de puerta de entrada, lista de verificación de aceptación del servicio, gestión de cambios, diseño del servicio.
- Coordinación del diseño técnico, integración, prueba e implementación de nuevas herramientas y soluciones de TI. Incluido el seguimiento y la coordinación de todas las entregas de vendedores y proveedores.
- Gestionar las finanzas, las órdenes de compra y las declaraciones de trabajo asociadas a cada proyecto. Colaborar y coordinar a las personas implicadas en la ejecución de proyectos informáticos, garantizando responsabilidades y rendiciones de cuentas claras y adecuadas para los resultados, y crear equipos virtuales sólidos para cada proyecto informático.
- Coordinarse con los gestores de proyectos empresariales y las partes interesadas cuando sea necesario, por ejemplo, coordinar la planificación y ejecución de la implantación.
- Gestionar la comunicación del proyecto, preparando y publicando informes periódicos de gestión del proyecto para los destinatarios adecuados y garantizando una comunicación eficaz con todas las partes interesadas.
- Gestionar toda la administración y documentación del proyecto, incluidos los planes
requisitos del puesto
- Formación: Ingeniero Técnico
- Conocimientos: IT PM
- Experiencia: 5 años
- Un historial (mínimo de 5 años) de propiedad y gestión de una serie de diferentes proyectos de entrega de TI.
- Experiencia demostrada en la entrega de soluciones y herramientas de TI para al menos una de estas áreas de negocio: RRHH, Finanzas, Compras o Sostenibilidad (por ejemplo, SAP, Workday)
- Experiencia demostrada en la gestión de fases y entregables de TI, incluida la determinación del alcance, la recopilación de requisitos no funcionales, el diseño de soluciones, las pruebas de TI, la planificación de la implementación de TI y la definición del modelo de soporte, a tiempo, dentro del presupuesto y con calidad.
- Experiencia en el ciclo de vida de proyectos de TI utilizando metodologías Waterfall y Agile y las complejidades de implementar mejoras tecnológicas junto con cambios en las personas y los procesos.
- Capacidad para gestionar proyectos en un entorno de ritmo rápido con plazos ajustados, y para trabajar en organizaciones con un entorno de puesta en marcha, así como capacidad para navegar por la entrega de proyectos de TI dentro de organizaciones complejas establecidas y estructuras de gobierno.
- Buenas aptitudes interpersonales, de gestión de partes interesadas y de comunicación escrita/verbal, con capacidad para aportar claridad y orientación sobre lo que debe lograrse e influir y alinear los puntos de vista de los demás.
- Experiencia en el trabajo con expertos en la materia, ingenieros de software, arquitectos informáticos y directivos de empresas, capaz de dirigir equipos de proyecto y colaborar entre funciones y culturas. Capacidad para gestionar equipos virtuales en ubicaciones geográficas múltiples y para gestionar recursos sin autoridad de gestión de línea directa.
- Conocimiento de herramientas y sistemas de gestión de proyectos (por ejemplo, Jira)
tus beneficios
Tus beneficios: ¿A qué esperas para formar parte de nuestro gran equipo Randstad Digital?, aquí encontrarás motivos para ello:
PLAN DE FORMACIÓN CONTINUA, plan de formación anual, acceso a
plataforma elearning de formación técnica, plataforma de formación en
habilidades...
ACOMPAÑAMIENTO Y PLAN DE CARRERA, Tendrás un referente de
Randstad Digital cerca de ti en todo momento.
CONCILIACIÓN, Sabemos que tu vida personal es tan importante como la
profesional por eso podrás disfrutar de 23 días de vacaciones y en la
mayoría de nuestros proyectos tendrás un horario flexible.
COMPROMISO y ESTABILIDAD, Incorporación a empresa en continuo
crecimiento que apuesta por las nuevas tecnologías.
SALARIO COMPETITIVO acorde a tu experiencia profesional.
CONDICIONES contractuales competitivas, Plan de retribución flexible
(tarjeta restaurante y cheques guardería) y Randstad Care, plataforma de
ofertas y descuentos exclusivos.
PLAN TRÁETE UN AMIG@, si nos ayudas a incrementar el equipo, te
premiaremos con una compensación económica.
Se garantiza la confidencialidad en el proceso de selección.
¿Tienes ganas y te ves preparado/a para asumir un nuevo reto como el nuestro?
¡Te estamos esperando!
OgilvyES
Barcelona, ES
Digital Project Manager (web)
OgilvyES · Barcelona, ES
SEO
Imagine yourself at Ogilvy.
Imagine you can help brands grow and increase their positive impact on society in a creative and relevant way. And at the same time, you also grow. At Ogilvy, that’s our mission. We achieve this by bringing in people who are creative, strategic, bold, disruptive, curious, detail-oriented, proactive, enthusiastic, analytical, multidisciplinary, open-minded, and all the other good qualities you can think of.
Can you imagine being one of those people? Then, join our team!
We are looking for someone to join our Project Management department as a Project Manager, The Project Manager team is a key player in the everyday function of the Agency. The Project Manager has day-to‐day responsibility for the smooth and effective running of their projects from client briefing to delivery of all final assets; they will be the glue between the disciplines pulling together the right resources (from multi-agencies) with a focus on great delivery.
This candidate’s mission is to help deliver an excellent final product in a time-efficient manner & on budget.
What are we looking for?
- Ambitious and confident PM who is looking for growth and wants to progress within the organization.
- Great skills in effective project set-up, project planning, budget and resource control, project managing, reporting and process optimization.
- Owning the end-to-end process. Looking at the current project process and implementing optimisations and improvements.
- Be a Self-Starter. Our team needs to be enthusiastic, open to change and innovation, flexible with approach and eager to get involved. Share ideas, share innovations, and process optimisation ideas.
- Excellent organizational and communication skills. Ask the right questions to understand the project scope, absorb the details from the brief, and prepare a plan of action for all parties involved as well as listening to any concerns flagged by the team and working with them to find solutions. Should be quick to flag any issues potentially impacting delivery.
- Flexibility to accept a change of plans or bumps in the road, formulate a new plan and help the team adapt.
- A solutions & detail-oriented mindset. Work with various groups to understand the scope of what’s requested and negotiate fair timelines or find creative solutions to the problem at hand.
- Able to demonstrate first-hand experience in experience design, development, SEO or Analytics
- Commercially savvy - be comfortable with all levels of commercial conversations covering scoping, budget planning and prioritization, scope negotiation, revenue reporting, resource planning and forecasting and empowering client services team with the right data to have commercial conversations.
Languages are a must:
- Spanish
- English (High level required)
And since you'll give this and much more, we also want to give you much more:
- A dynamic and creative work environment.
- Important clients and international brands.
- Full-time position.
- Hybrid format.
- Christmas, Easter, July, and August: FULL REMOTE
- Flexible hours.
- 22 working days of vacation per year + 12 extra days!
- Optional access to flexible compensation (health insurance, transportation, meals, and childcare).
- Ogilvy Wellness Program: Free psychological, legal, and financial support service. Discounts on physiotherapy and gyms.
- Ogilvy is recognized with the Family-Responsible Company (EFR) certification for its commitment to employee well-being and work-life balance.
If you’ve imagined yourself in this position, that’s a good sign. At Ogilvy, we want to work with the best talent—those who challenge us and make us better. People who are eager to experience an agency culture open to diversity as a principle and connectivity as a primary tool.
So, if you're nodding your head while reading this, send us your CV!
Senior Project Manager
5 may.Consultia IT
Senior Project Manager
Consultia IT · Barcelona, ES
Teletrabajo Scrum
Si tienes experiencia en la gestión de equipos técnicos, coordinando las comunicaciones con diferentes áreas tecnológicas, y te motiva asumir un nuevo reto profesional en una compañía líder en servicios y soluciones tecnológicas basadas en Inteligencia Artificial,
¡Ésta es tu oportunidad! 🤓
💻 SOBRE EL ROL:
Serás parte de la interlocución continua con el cliente externo, participando en propuestas técnicas, estimaciones en relación con el proyecto (recursos, tiempos, etc.), riesgos, expectativas, cambios. Por otro lado, serás responsable de la gestión económica de proyectos (presupuestos costes, etc) y la priorización de tareas, siempre trabajando con Metodologías Agiles (Scrum).
Podrás trabajar 100% en remoto.
🚀 TU EXPERIENCIA:
- Al menos 4 años trabajando como Project Manager en proyectos de data, preferiblemente, y de ingeniería de SW imprescindiblemente
- Experiencia técnica previa en IT (valorable experiencia en IA).
- Experiencia demostrable en la dirección de proyectos IT (estimaciones, presupuestos, riesgos, cambios, expectativas).
- Experiencia real dirigiendo y aplicando metodologías agiles (Scrum).
- Buenas capacidades de comunicación oral y escrita.
- Experiencia en gestión de equipos técnicos propios.
- Experiencia en interlocución y negociación con cliente externo.
- Podrás trabajar 100% en remoto
- Horario flexible
- Opción a retribución flexible
- Ambiente cercano y trabajo en equipo
- Crecimiento profesional