¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraInformática e IT
894Comercial y Ventas
817Adminstración y Secretariado
597Transporte y Logística
527Desarrollo de Software
379Ver más categorías
Marketing y Negocio
364Educación y Formación
356Comercio y Venta al Detalle
306Ingeniería y Mecánica
280Derecho y Legal
270Diseño y Usabilidad
236Instalación y Mantenimiento
168Recursos Humanos
127Industria Manufacturera
122Construcción
115Contabilidad y Finanzas
104Publicidad y Comunicación
103Sanidad y Salud
99Arte, Moda y Diseño
77Hostelería
73Inmobiliaria
51Producto
50Artes y Oficios
42Atención al cliente
40Seguridad
34Turismo y Entretenimiento
32Banca
29Alimentación
26Social y Voluntariado
11Farmacéutica
10Cuidados y Servicios Personales
9Energía y Minería
9Telecomunicaciones
3Agricultura
1Editorial y Medios
1Ciencia e Investigación
0Deporte y Entrenamiento
0Seguros
0Brand Manager Digital Products
16 dic.FC Barcelona
Barcelona, ES
Brand Manager Digital Products
FC Barcelona · Barcelona, ES
. Agile Scrum Jira QA SEM SEO UX/UI
Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social.
Quina és la nostra essència?
- Tenim un estil propi... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil.
- Som una escola de vida que forma persones a través de l’esport.
- Treballem per la igualtat de gènere en l’esport potenciant els equips femenins.
- Creiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents.
- Treballem amb els millors professionals i experts del món de l’esport, generant nous coneixements que apliquem i compartim.
- Sabem que l'esport pot ser una eina de canvi social; per això, els nostres valors inspiren les nostres accions tant dins com fora del terreny de joc.
- Som un Club propietat de més de 144.000 socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament.
- Fomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn.
Per tot això, podem fer realitat el nostre propòsit essent capdavanters, amb la nostra personalitat i els nostres valors.
Què busquem?
L’Àrea de Barça Identity busca incorporar una persona en la posició de Brand Manager Digital Products, aquesta reportarà directament al Head of Digital Products i la seva missió principal serà gestionar els productes digitals del FCB des d’una perspectiva de producte amb l’objectiu d’assolir els objectius (KPIs) que s’han definit per aquests canals del Club: créixer en audiència i en generació de negoci oferint la millor experiència als Fans per tal de situar-nos com a líders en l’entorn digital.
Treballarà de manera estreta i coordinada en el dia a dia amb la resta de Brand Managers de l’equip, amb qui compartirà responsabilitats, balancejarà càrregues de treball i col·laborarà en la gestió de projectes concrets per garantir una execució eficient i alineada amb els objectius globals del departament.
Funcions principals:
- Actuar com a punt de connexió entre les àrees Comercial i IT, coordinant projectes i integracions tecnològiques. Aportar coneixement en sistemes CRM, personalització i passarel·les de pagament per garantir solucions eficients i alineades amb els objectius de negoci.
- Coordinar i definir les millores amb el Project Manager que gestiona els evolutius.
- Gestionar proveïdors i budget propi ajustant-se als procediments del Club.
- Garantir una millora continua dels Productes Digitals utilitzant tècniques àgils , sempre centrat en l’usuari i basant-se en dades analítiques.
- Definir i executar les solucions necessaries per complir amb els objectius dels stakeholders interns de negoci:
- Engagement y generació d’impressions
- Growth (freemium and premium users)
- Venda d’entrades
- Venda de merchandising
- Implementar el disseny i UX centrat en l’usuari conjuntament amb el responsable d’UX.
- Coordinar millores amb tests A/B i UT (user testing) per garantir una millora continuada del producte.
- Vetllar per garantir el millor posicionament del producte (SEO i SEM)
- Coordinar i dirigir reunions de seguiment periòdiques amb tots els departaments implicats
Formació i experiència prèvia:
- Llicenciat en Informàtica, Enginyeria o altre àmbit d'estudi rellevant per la posició
Coneixements específics
- Coneixement profund de l'entorn digital
- Coneixements tècnics i project management per a coordinar noves integracions
- Metodologies de gestió de projectes (Scrum, Agile) i com s'han d'aplicar
- Experiència en la presa de decisions a partir de les dades i enfocat en l'usuari
- Capacitat analítica i reporting
- Skills presentant i defensant productes
- Imprescindible alt nivell d'anglès (competència professional)
Experiència prèvia
- Experiència en processos i metodologies de desenvolupament de productes i serveis digitals
- Gestió d’stakeholders (Comercial, IT)
- Gestió d’agències externes (desenvolupadors, UX/UI)
- Imprescindible coneixement en eines de Product Management com JIRA, Trello, Figma, Confluence.
- Coneixement en definir i seguir KPIs de creixement, engagement i retenció (DAU/MAU, churn, watch time, conversió freemium→premium, LTV, ARPU)
- Molt valorable coneixements en ecosistemes CDN, videoplayer, encoding, backend, QA i saber coordinar equips davant incidències (buffering, latència, errors de senyal)
- 3-5 anys d'experiència
- Experiència treballant en equip
Al FC BARCELONA garantim processos de selecció lliures de prejudicis i amb igualtat d'oportunitats i no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat a totes les persones candidates durant el procés de selecció i que seran avaluades d’acord amb els requisits de l’oferta laboral amb transparència.
FC Barcelona
Barcelona, ES
Assistant Store Manager Aeroport Barcelona
FC Barcelona · Barcelona, ES
. Oracle ERP Excel Office
Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social.
Quina és la nostra essència?
- Tenim un estil propi... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil.
- Creiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents.
- Som un Club format per més de 144.000 socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament.
- Treballem per garantir la igualtat d’oportunitats, lliures de prejudicis i la no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat, i fomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn.
Què busquem?
Barça Licensing & Merchandising necessita incorporar una persona a la posició d’Assistant Store Manager per a la Barça Botiga de l'Aeroport de Barcelona. La missió de l'Assistant Store Manager és ser el Backup de l'Store Manager per tal de liderar/supervisar l'equip de botiga cap a la consecució dels objectius assignats al punt de venda, implementant l'excel·lència operacional i promovent una atenció al client Premium.
Tot d’acord amb el pla estratègic de negoci, valors de BLM i les directrius dels organismes oficials on està situada la botiga, amb la finalitat de maximitzar les oportunitats de negoci, creant una empresa estable a través d'un equip capacitat, compromès i orientat a l'expansió de BLM i la marca Barça.
Funcions principals:
- Supervisar i controlar els objectius del punt de venda, conjuntament amb l'equip de management, amb la finalitat d'analitzar la seva consecució i definir plans d'acció i estratègies comercials per a aconseguir-los o maximitzar-los.
- Supervisar les funcions de guàrdia (Perma) del punt de venda, i en alguns casos realitzar aquesta funció, assegurant una correcta apertura i tancament de la botiga, control de la cobertura dels equips, resoldre les incidències així com ser el referent per a tot l'equip, a l'hora de prendre ràpides solucions.
- Supervisar l'estoc sobre els paràmetres establerts (min i max, diferències d'estoc, estoc en trànsit, moviments en espera, moviments pendents de processar, etc.) per tal de garantir la fiabilitat i correcte gestió de l'estoc.
- Definir conjuntament amb el Departament de Màrqueting/Visual Merchandising el pla d'exposició de producte amb l'objectiu de maximitzar les oportunitats de negoci i implementar l'estratègia comercial definida.
- Supervisar les entrades i sortides de producte per tal de tenir una fiabilitat dels estocs i disponibilitat de producte al punt de venda.
- Ser el substitut del Store Manager, assumint totes les seves funcions i responsabilitats en el punt de venda en la seva absència o quan el Store Manager ho consideri, pel correcte funcionament del punt de venda.
- Responsabilitzar-se del desenvolupament en el seu rol a l'equip directe, així com supervisar a l'equip indirecte del punt de venda, des de la seva integració, desenvolupament i promoció (on boarding, formació continua, pla carrera,...) dins de l'àrea o en la companyia, per tal de treballar els punts forts i de millora de l'equip i detectar perfils potencials, que puguin desenvolupar la seva carrera professional a BLM.
- Supervisar el compliment dels procediments de seguretat, prevenció, ordre, instal·lacions i neteja segons la normativa de BLM i la legislació laboral espanyola, amb la finalitat de vetllar per la seguretat i salut de l'equip del punt de venda i dels clients.
Requisits mínims:
- Disponibilitat per treballar de dilluns a diumenge (amb dos dies rotatius de descans).
- Disponibilitat de començar el torn a les 6am.
- Experiència com a Assistant Store Manager o 3- 5 anys com a Responsable Secció en Retail gestionant un equip d'entre 20-40 persones.
- Ser un referent en l'atenció al client premium, control d'estoc i producte, gestió dels processos de caixes, anàlisi de vendes i KPIs i visual merchandising.
- Coneixements office a nivell avançat (Excel Avançat).
- Idiomes: Català parlat i Anglès nivell fluid.
- Coneixements IT/Informàtics: Coneixements de ERP de vendes, Oracle Fusió, VisualTime, SAGE, Qlicksense, ERP Control d'estoc.
“Barça Licensing & Merchandising, SLU està compromès amb la igualtat i no discriminació, per la qual cosa, en coherència, espera que en el marc de les presents relacions, es respecti tal compromís i s'eviti qualsevol conducta, expressió, referència o decisió que pogués lesionar la igualtat pretesa”
FC Barcelona
Barcelona, ES
Redactor (Temporal) - Barça Produccions
FC Barcelona · Barcelona, ES
.
Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social.
Quina és la nostra essència?
- Tenim un estil propi... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil.
- Creiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents.
- Som un Club format per més de 144.000 socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament.
- Treballem per garantir la igualtat d’oportunitats, lliures de prejudicis i la no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat, i fomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn.
Què busquem?
Barça Produccions necessita incorporar una persona a la posició temporal de Redactor.
Funcions principals:
- Confecció material escrit per comunicar, de la manera adequada i prèviament acordada amb direcció, continguts relacionats amb el FCB, esports...
- Gravació, arxiu i edició de contingut prèviament acordat pels responsables.
- En els casos en que es determini, possibilitat d’ exercir com a presentador. En els casos de les persones que apareixen en pantalla cal preveure, en contracte laboral, la cessió de drets d’ imatge.
- Confecció de guions, texts, notícies en idioma català, castellà o anglès segons es determini des del l’ equip de direcció.
- Gravació de contingut determinat a priori amb telèfon mòbil o càmera lleugera. Aplicació de la sonorització i de la il·luminació quan sigui necessari.
- Procedir al correcte arxiu, “neteja” i classificació del material gravat amb criteri adequat i amb principis d’eficiència i eficàcia.
- Edició de contingut prèviament gravat segons les necessitats determinades pels responsables corresponents.
- Postproducció d’àudio i vídeo del contingut en funció de la plataforma i canal d’ emissió que es determinin.
Requisits
- Grau en Comunicació / Periodisme
- 3-5 anys d’experiència
Senior VIP Sales Executive
11 dic.FC Barcelona
Barcelona, ES
Senior VIP Sales Executive
FC Barcelona · Barcelona, ES
. Salesforce
Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social.
Quina és la nostra essència?
- Tenim un estil propi... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil.
- Som una escola de vida que forma persones a través de l’esport.
- Treballem per la igualtat de gènere en l’esport potenciant els equips femenins.
- Creiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents.
- Treballem amb els millors professionals i experts del món de l’esport, generant nous coneixements que apliquem i compartim.
- Sabem que l'esport pot ser una eina de canvi social; per això, els nostres valors inspiren les nostres accions tant dins com fora del terreny de joc.
- Som un Club propietat de més de 144.000 socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament.
- Fomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn.
Per tot això, podem fer realitat el nostre propòsit essent capdavanters, amb la nostra personalitat i els nostres valors.
Què busquem?
L’Àrea Comercial busca incorporar una persona en la posició de Senior Sales Executive VIP amb la missió de comercial de captació i fidelització de clients amb la responsabilitat de gestionar el cicle complet de la relació comercial: des de la prospecció inicial fins al tancament, i seguiment i repetició. El focus principal serà identificar i captar empreses amb gran potencial de negoci, expecialment aquelles amb perfil per adquirir els productes d'Hospitality més VIP i exclusius a l'estadi. A més, haurà de gestionar comptes exigents amb un nivell alt de servei, orientació premium i captació de personalització, assegurant una relació a llarg termini basada en la confiança i la qualitat.
Funcions principals:
- Prospecció i captació de nous clients
Desenvolupar una cartera pròpia de clients potencials mitjançant cold calling, networking, eines digitals (LinkedIn, CRM) o esdeveniments.
Identificar oportunitats de negoci segons segment i territori, amb criteri d'anàlisi comercial.
Elaborar propostes comercials a mida i presentacions adaptades als criteris de cada client.
Fer seguiment dels leads i millorar el rati de conversió amb accions eficients i orientades a resultats.
Negociació i tancament de contractes
Aportar intel·ligència de mercat i propostes de millorar l'estratègia comercial i el posicionament.
Anàlisis de la competència, proposant noves alternatives per millorar l'acció comercial
- Gestió i fidelització de clients (KAM)
Gestionar la carteria pròpia, vetllant pel servei premium i l'experiència postvenda.
Mantenir una relació propera i proactiva amb el client per detectat noves necessitats (cross-selling / up-selling)
Coordinar processos interns: contractació, facturació, seguiment d'incidències i operativa d'esdeveniments
Participar en operatives de dia de partit segons calendari rotatiu (caps de setmana)
Requisits:
- Comercial amb capacitat per treballar en equip, compromesos amb la feina, íntegre amb la presa de decisió, dinàmic i capaç de reaccionar amb entorns de canvi.
- Experiència comercial en el sector Real Estate, inversor o similars.
- Orientat a negoci que gaudeixi del producte que tenim.
- Experiència mínima de 5 anys en captació de clients, cold calling i receca de clients 2.0
- Perfil amb capacitat de comunicació en català, castellà, anglès i un altre idioma molt valorable
- Alt poder de negociació amb directius i alts càrrecs.
- Persona organitzada, metòdica, rigorosa i orientada a resultats.
- Coneixements d'Office i eines CRM (Salesforce)
- Coneixement e-commerce, entorns digitals i estratègies de captació online són un plus
Al FC BARCELONA garantim processos de selecció lliures de prejudicis i amb igualtat d'oportunitats i no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat a totes les persones candidates durant el procés de selecció i que seran avaluades d’acord amb els requisits de l’oferta laboral amb transparència.