Description & Requirements Qui som lululemon es una empresa innovadora de roba d'alt rendiment per fer ioga, córrer, entrenar i practicar altres esports. Posem el llistó alt amb teixits tècnics i un disseny funcional, i creem experiències i productes transformadors que ajuden les persones a moure's, creixer, connectar i estar en forma. El nostre èxit el devem als productes innovadors que confeccionem, a l'èmfasi en les botigues, al compromís amb el nostre personal i a les connexions increïbles que fem allà on anem. Com a empresa, ens centrem a crear un canvi positiu i construir un futur mes sa i pròsper. Particularment, això inclou crear un ambient equitatiu, inclusiu i centrat en el creixement per al nostre personal. Resum del càrrec: El càrrec de formador es el fonament del nostre èxit com a organització. Els formadors són experts a crear el millor servei d'atenció al client, o d'experiència del client, a les nostres botigues. Són responsables de captar l'atenció dels nostres clients i connectar amb ells, compartir informació sobre els productes de gran qualitat i parlar amb sinceritat sobre la nostra comunitat i cultura. Responsabilitats clau de la feina Experiència del client
- Interactuar amb els clients per garantir una experiència excel·lent d'una manera que mostri que valorem el seu temps.
- Avaluar les necessitats dels clients per ajudar-los i oferir experiències de compra i de retorns efectives i personalitzades.
- Oferir informació tècnica sobre els productes tot explicant-ne el valor i els beneficis.
- Facilitar una experiència completa excel·lent per als clients, tot garantint transaccions precises i ràpides, i seguir els programes omnicanal rellevants del mercat (per exemple, les opcions de comprar en línia i recollir a la botiga, vendes per telèfon i enviament des de la botiga) d'acord amb els estàndards de l'empresa
- Moure's amb dinamisme per la planta per interactuar de manera continua amb els clients i satisfer les seves necessitats o les de la botiga.
- Escoltar els comentaris dels clients i col·laborar amb els gerents de botiga per prendre mesures i fer “correccions” per als clients.
- Contribuir a un entorn de feina respectuós i inclusiu, on s'accepten i se celebren les diferències, per garantir que tant els membres de l'equip com els clients tinguin una experiència favorable i interessant.
- Establir relacions de suport i productives amb tots els membres de l'equip.
- Col·laborar amb els membres de l'equip per garantir una experiència del client òptima i ajudar amb les operacions de la botiga.
- Dur a terme tasques de presentació de productes (per exemple, tornar a lloc els productes, reomplir o afegir articles esgotats a la planta de l'inventari, reduir l'estoc o tornar a col·locar articles) segons els estàndards de l'empresa.
- Utilitzar la tecnologia de la botiga per contribuir a les operacions i proporcionar una experiència positiva als clients.
- Dur a terme tasques de neteja quan sigui necessari durant el torn per mantenir l'ambient luxós de la botiga.
- Entendre i seguir les polítiques i els procediments de seguretat del personal per mantenir un entorn de treball segur.
- Treballar d'acord amb les polítiques, els procediments, les lleis i les regulacions aplicables.
- Inclusió i diversitat: Crea/dona suport a un entorn inclusiu que valora/celebra les diferències.
- Integritat i honradesa: Actua de manera honesta, justa i ètica.
- Experiència del client: Gaudeix amb la feina i connecta amb els clients, els enten i els ajuda.
- Responsabilitat personal: Accepta la responsabilitat per les seves accions; s'hi pot confiar.
- Consciència d'un mateix: És conscient de com certes paraules o accions es poden percebre o com poden afectar altres persones.
- Col·laboració i treball en equip: Treballa de manera productiva i ajuda els altres a aconseguir objectius; busca col·laborar i veure diferents perspectives.
- Entusiasme: Te entusiasme per la feina; busca maneres de fer que sigui divertida i motivadora.
- Estar autoritzat o autoritzada legalment a treballar al país on està situada la botiga.
- Tenir 18 anys o mes.
- Tenir autorització per treballar i documentació relativa als requeriments legals nacionals (nomes a EMEA).
- Poder desplaçar-se a la botiga assignada amb els seus propis medis de transport.
- Disponibilitat per treballar en horari flexible, la qual cosa inclou vespres, caps de setmana i festius.
- Estar disposat o disposada a treballar en un ambient amb llums brillants i música alta.
- Estar disposat o disposada a moure's per la botiga durant la major part del torn per ajudar els clients i fer una bona treball.
- Estar disposat o disposada a moure caixes que pesin fins a 13,6 kg.
- Estar disposat o disposada a treballar com a part d'un equip i tambe a completar determinades tasques de manera independent.
- Educació: Títol de batxillerat, secundària o equivalent
- Interact with guests to ensure a great guest experience in a manner that values guests' time.
- Assess guests' needs to provide customized, effective purchase and return solutions and support.
- Provide technical product education by articulating the value and benefit of the product.
- Facilitate a seamless end-to-end guest experience by conducting accurate and timely guest transactions and executing market-relevant omnichannel programs (e.g., buy online/pickup in store, phone sales, and ship from store options) according to company standards.
- Move dynamically on the floor to continuously engage with guests and attend to guest or store needs.
- Receive guest feedback and partner with store leadership to take appropriate action and “make it right” for guests.
- Contribute to a respectful and inclusive team environment by welcoming and celebrating differences to ensure a supportive and engaging experience for all team members and guests.
- Establish supportive and productive relationships with all team members.
- Collaborate with team members to ensure optimal guest experience and support store operations.
- Perform product presentation tasks (e.g., put items back in place, restock or add depleted items to the floor from inventory, destock or relocate items) according to company standards.
- Use in-store technology to support store operations and provide positive guest experiences.
- Perform cleaning tasks as needed throughout the shift to maintain the luxury environment of the store.
- Understand and adhere to people safety policies and procedures to maintain a safe work environment.
- Perform work in accordance with applicable policies, procedures, and laws or regulations.
- Inclusion & Diversity: Creates/supports an inclusive environment that values/celebrates differences
- Integrity/Honesty: Behaves in an honest, fair, and ethical manner
- Guest Experience: Enjoys working and connecting with, understanding, and helping guests
- Personal Responsibility: Accepts responsibility/accountability for actions; is dependable
- Self-Awareness: Is aware of how words or actions may be perceived by or affect others
- Collaboration and Teamwork: Works productively with others to achieve goals; seeks diverse perspectives
- Enthusiasm: Is enthusiastic about one's own work; looks for ways to make work fun and engaging
- Must be legally authorized to work in the country in which the store is located
- Must be 18 years of age or older
- Must have proof of the Right to Work and evidence relating to associated local legislative requirements (EMEA only)
- Must have the ability to travel to assigned store with own transportation methods
- Willing to work a flexible schedule including evenings, weekends, and holidays
- Willing to work in an environment with bright lights and loud music
- Willing to move through a store for most of a shift to help guests and accomplish work
- Willing to move boxes weighing up to 30 lbs (13.6 kg)
- Willing to work as part of a team and also complete some work independently
- Education: High school diploma, GED, or equivalent
Veure més
No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araDarreres ofertes d'ocupació de Educació i Formació a Barcelona
Casal dels Infants
Barcelona, ES
2 Metges/Metgesses Especialistes en Cirurgia General i Aparell Digestiu (24_79_IPV_CIRGD_METESP)
NovaParc Taulí Hospital Universitari
Sabadell, ES
Adecco Permanent Recruitment
Sant Cugat del Vallès, ES
Grocasa
Santa Coloma de Gramenet, ES
F&B Intern
NovaThe Hoxton
Barcelona, ES
Tusclasesparticulares
Tusclasesparticulares
Tusclasesparticulares
Anthesis Group
Barcelona, ES