¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.358Comercial y Ventas
980Informática e IT
862Adminstración y Secretariado
764Desarrollo de Software
655Ver más categorías
Comercio y Venta al Detalle
483Ingeniería y Mecánica
417Industria Manufacturera
416Educación y Formación
388Derecho y Legal
355Marketing y Negocio
313Instalación y Mantenimiento
305Sanidad y Salud
220Arte, Moda y Diseño
165Diseño y Usabilidad
141Construcción
122Alimentación
110Publicidad y Comunicación
105Contabilidad y Finanzas
98Recursos Humanos
96Hostelería
85Artes y Oficios
72Atención al cliente
69Cuidados y Servicios Personales
64Turismo y Entretenimiento
61Seguridad
48Inmobiliaria
44Producto
38Banca
31Farmacéutica
28Energía y Minería
22Ciencia e Investigación
15Social y Voluntariado
14Telecomunicaciones
2Deporte y Entrenamiento
1Seguros
1Agricultura
0Editorial y Medios
0A ProHabitatge Som Llar
Terrassa, ES
TÈCNIC/A SOCIOEDUCATIU PER PROGRAMA DESFENT NUSOS
A ProHabitatge Som Llar · Terrassa, ES
Som Llar és una entitat que busca garantir el dret a l’habitatge per a totes les persones fent especial èmfasi en activar i acompanyar processos d’empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.
Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d’acompanyament social, promocionant les capacitats i l’autonomia de les persones.
Estem cercant una persona per cobrir la vacant de tècnic/a del programa Desfent Nusos al Vallés Occidental.
Formació reglada en ciències socials: Educació social, Ciències polítiques antropologia, sociologia, etc.
Imprescindible carnet de conduir i disponibilitat per conduir furgoneta.
FUNCIONS I TASQUES:
Planificar i desplegar les actuacions del projecte Desfent Nusos amb els finançadors.
Elaborar dissenys i presentacions de subvencions per obtenir finançament, complint requisits interns i dels finançadors.
Identificar necessitats de persones i famílies en coordinació amb tècniques d’habitatge.
Desplegar el protocol d’acollida i definir itineraris d’ajuts i serveis.
Organitzar el protocol d’ajudes segons tipologies de productes i recursos disponibles.
Desplegar campanyes i accions comunitàries per afavorir l’arrelament de les famílies.
Promoure la obtenció de donacions mitjançant campanyes de responsabilitat social corporativa.
Planificar la recollida, inventari i distribució de donacions.
Incentivar el coneixement de l’economia social entre les famílies.
Planificar i executar la prestació d’ajuts i serveis per cobrir necessitats bàsiques.
Promoure activitats comunitàries per afavorir l’arrelament de les famílies.
Identificar entitats i recursos del territori per cobrir necessitats i generar oportunitats.
Dissenyar, planificar i coordinar tallers i espais de cures per millorar competències i benestar emocional.
Elaborar i desplegar un pla de voluntariat, establint aliances amb entitats i recursos del territori.
Respondre a encàrrecs específics del cap d’àrea de programes transversals.
RESULTATS ESPERATS
- Planificació i coordinació del desenvolupament de tres tallers setmanals a partir dels requeriments establerts en els projectes.
- Setmanalment: supervisió de l’actualització de les graelles d’ocupació i dades i de registres del programa
- Captació, acollida i acompanyament a 30 persones voluntàries anualment
- Mensualment: enviament a la coordinació del àrea de la graella de dades i d’indicadors.
- Mensualment inventari actualitzat del magatzem de Barcelona, així com mantenir l’ordre i neteja dels espais de magatzem.
Inici: 21/07/2025 (finalització prevista 31/12/2026)
A ProHabitatge Som Llar
Barcelona, ES
Administrativa Seguiment De Projectes Socials (Barcelonés)
A ProHabitatge Som Llar · Barcelona, ES
Excel Word
Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d’acompanyament social, promocionant les capacitats i l’autonomia de les persones.
Estem cercant una persona per cobrir la vacant de administrativa seguiment de projectes socials.
formació:
Formació reglada: CFGS Administració
FUNCIONS I TASQUES:
Atenció telefònica i presencial a les persones participants (recepció i acollida)
Tramitació i gestió documental dels projectes de l’àrea de programes Transversals i PIR, d’acord amb els requisits establerts pels finançadors i els criteris interns de l’entitat
Elaboració d’eines de càlcul i seguiment de l’execució dels mòduls dels diferents projectes subvencionats.
Suport a la documentació del sistema de qualitat de Prohabitatge.
Gestió, seguiment i registre de factures
Gestió documental i manteniment de l’arxiu dels projectes
Suport logístic a l’organització de les accions de projecte
Gestió del calendari d’accions i tallers, participants i seguiment de la realització i assistència
Funcions de secretaria i gestió d’agenda d’activitats.
Seguiment de la participació de l'assistència a les activitats.
Suport a la documentació requerida pel desenvolupament de les activitats de projecte
Gestió i manteniment d’estocs d’ajuts i materials dels projectes.
Realització i gestió de les compres dels materials dels projectes.
Suport en la preparació de la documentació a presentar a les administracions i revisió de la documentació necessària per a la justificació del projecte
Executar accions de suport a la gestió documental encarregades per les responsables d’àrea dirigides a donar resposta a necessitats detectades.
Coordinació amb els Responsables d’Àrea PIR i Transversals per al seguiment dels projectes i amb la Responsable de Justificacions d’acord amb el calendari establert per ella
RESULTATS ESPERATS
- Acompliment dels requeriments documentals definits pels finançadors i el sistema de qualitat
de l’entitat
Mensualment disposar de la documentació actualitzada
Disposar d’una planificació i manteniment dels recursos materials
Mensualment elaborar un informe de la despesa realitzada
Acompliment dels procediments i processos de qualitat
COMPETÈNCIES
Capacitat d’anticipar-se a les necessitats del programa i de les persones
Organització i planificació de la feina
Capacitat d’adaptació i flexibilitat
Capacitat de resiliència
Gestió de la frustració
Gestió de conflictes
Habilitat comunicativa i escolta activa
Capacitat detecció de necessitats socials i de formular alternatives d’atenció
Puntualitat en les obligacions laborals
Habilitat informàtiques de Gestió ( Excel i Word) i xarxes socials
Autonomia per al seu lloc laboral
Capacitat de gestió de les emocions davant de situacions d’estrès
Contracte temporal amb possibilitats de continuïtat (convocatòria projecte Desfent Nusos de la CONVO 25-26).
Inici: 21/07/2025 (finalització prevista 31/12/2026)