¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
923Comercial y Ventas
581Adminstración y Secretariado
546Informática e IT
530Industria Manufacturera
377Ver más categorías
Ingeniería y Mecánica
347Instalación y Mantenimiento
258Desarrollo de Software
243Comercio y Venta al Detalle
207Derecho y Legal
167Educación y Formación
157Marketing y Negocio
143Arte, Moda y Diseño
126Diseño y Usabilidad
107Artes y Oficios
93Hostelería
78Sanidad y Salud
77Alimentación
74Publicidad y Comunicación
74Construcción
54Contabilidad y Finanzas
53Recursos Humanos
50Atención al cliente
31Farmacéutica
29Banca
25Cuidados y Servicios Personales
25Energía y Minería
15Seguridad
14Producto
11Inmobiliaria
10Turismo y Entretenimiento
9Telecomunicaciones
4Social y Voluntariado
3Seguros
2Agricultura
1Ciencia e Investigación
1Deporte y Entrenamiento
1Editorial y Medios
0Press Internship
NuevaGIGI STUDIOS
Sant Cugat del Vallès, ES
Press Internship
GIGI STUDIOS · Sant Cugat del Vallès, ES
Español Comunicados de prensa Relaciones públicas Medios digitales Aptitudes de organización Comunicación profesional Motivación para mejora de rendimiento Habilidades laborales Calendarios editoriales Tendencias digitales Office
As the Press intern you will support the PR & Press team and learn key aspects of the press and digital media processes.
Please apply only if you need a mandatory internship or your university can provide an internship for a minimum period of 6 months.
A proficiency level of Spanish and English are a must.
You will learn about press best practices and professional communication.
What you bring:
- You have excellent communication skills.
- You are highly organized, detailed-oriented and self-motivated.
- You have a strong passion for press, fashion and digital trends.
RESPONSIBILITIES
- Support in writing and editing contents for press releases.
- Participate in the creation of our editorial calendar.
- Help build our B2C press database in our key markets, including stylists and celebrities.
- Manage, coordinate and monitor all seedings for our press partners (B2C & B2B).
- Support in the creation of all relevant clippings from all press mentions.
REQUIREMENTS
- Degree in Communications, Marketing, Journalism, PR or any similar studies.
- Excellent knowledge of the national and international press and influencer landscape.
- Passion for fashion and digital trends.
- Good skills with Microsoft Office tools.
join.com
Madrid, ES
Solid Studio: Recepcionista administrativo en Solid Studio
join.com · Madrid, ES
Solid Studio busca un/a Recepcionista administrativo en Solid Studio
ACTIVIDADES:
Recepción de usuarios del centro (recibirles, hacer check in, etc...) Velar por el buen funcionamiento del centro deportivo (control de instructores y personal, peticiones de usuarios, recibir clientes, dirigir al equipo, labores de comunicación y PR entre los usuarios, control de stock, etc.)
Tareas
COMPETENCIAS:
Tener la capacidad de escucha, negociación, persuasión y comunicación eficaz. Ser ordenado/a y muy responsable con capacidades de utilizar las tecnologías de la información aplicadas a la empresa y ser muy comunicativo. Tener la capacidad de liderazgo, espíritu emprendedor para dirigir un negocio y formar parte de equipos de trabajo.
Requisitos
Nivel Medio/alto de Inglés
Horario de 7am - 15pm
Contrato indefinido
40h semanales
Prime Video & Amazon Studios
Madrid, ES
Team Manager, Compliance, Prime Video Trust & Safety
Prime Video & Amazon Studios · Madrid, ES
Office
Description
Come build the future of entertainment with us. Are you interested in helping shape the future of movies and television? Do you want to help define the next generation of how and what Amazon customers are watching?
Prime Video is a premium streaming service that offers customers a vast collection of TV shows and movies - all with the ease of finding what they love to watch in one place. We offer customers thousands of popular movies and TV shows from Originals and Exclusive content to exciting live sports events. We also offer our members the opportunity to subscribe to add-on channels which they can cancel at any time and to rent or buy new release movies and TV box sets on the Prime Video Store. Prime Video is a fast-paced, growth business - available in over 240 countries and territories worldwide. The team works in a dynamic environment where innovating on behalf of our customers is at the heart of everything we do. If this sounds exciting to you, please read on!
The Prime Video Trust and Safety team ensures that Prime Video is a place for viewers, and creators around the world to belong, create, and express themselves. Whether understanding and solving their online content concerns, navigating within global legal frameworks, or enforcing worldwide policy, the Trust & Safety team is on the front lines of enhancing the PV experience and protecting customer experience in our ever-evolving digital world.
As a Team Manager, you are responsible for working with a global team of Senior Associates, policy, program, engineering, legal and other teams to prevent violating content from appearing on the Prime Video platform. Your team of associates will evaluate abuse trends and quality, and develop workflows and processes that maintain our quality and community guidelines. Your teams will review decisions about the appropriateness of different content, including considerations of cultural and political sensitivities.
To eliminate any doubt, this role involves reading, viewing, listening to and examining content to ensure it complies with guidelines. This of course means sometimes you will be viewing content that we ultimately determine to be non-compliant and this content could include challenging or upsetting scenes. We advise you consider this when applying for this role
Key job responsibilities
- Manage a team on tasks associated to content moderation/rating and data labelling.
- Provides end to end support for optimization of the internal team
- Leads and motivates the team to deliver on operational goals.
- Ensure removal of any roadblocks that hinder goal achievement with minimal supervision.
- Works with the team to build business reviews, share it within other stakeholder teams, peers, management on a regular basis.
- Proactively gathers, analyzes, and shares data with management to influence business decisions.
- Works with the team to identify and implement solutions and pilots to drive process efficiencies & business goals.
- Work closely with tech teams to get all internal tool related issues resolved.
- Ensures timely response to all escalations.
- Support the team in maintaining a repository of all work done for customers within their team highlights wins and shares gaps in support with solutions with respective individuals.
Madrid, M, ESP
Basic Qualifications
- Experience in front-line team management.
- Experience with Microsoft Office products & applications.
- Proficiency in English.
- Experience in Trust & Safety, content moderation/rating, data labelling, or other compliance functions.
- Proficiency in French, German, Italian, or Dutch.
- Experience in data analysis.
- Previous experience in negotiation with external and internal partners and objection handling.
- Experience working with global teams.
- Experience identifying abuse trends or working in news or policy with passion for international issues, including freedom of expression, online controversial content, misinformation etc.
Company - Amazon Digital Spain S.L.U.
Job ID: A2619270
join.com
Barcelona, ES
Noe Prades studio: Diseñador de Interiores
join.com · Barcelona, ES
Noe Prades studio busca un/a Diseñador de Interiores
Noe Prades Studio, un reconocido nombre en la industria del diseño de interiores, busca incorporar a su equipo un talentoso Diseñador de Interiores. Con una filosofía centrada en la creación de espacios que reflejan personalidad y estilo, este estudio se ha destacado por su enfoque innovador y su compromiso con la excelencia. Buscamos un profesional apasionado por transformar conceptos en realidades tangibles, que posea una sensibilidad estética excepcional y habilidades técnicas sobresalientes. Si tienes la capacidad de interpretar las necesidades de nuestros clientes y convertirlas en proyectos creativos y funcionales, te invitamos a unirte a nuestro equipo de creativos en Noe Prades Studio, donde tu visión y talento serán fundamentales para continuar definiendo tendencias en el mundo del diseño de interiores.
Tareas
- Crear conceptos de diseño de interiores para proyectos comerciales y residenciales.
- Colaborar con clientes y arquitectos para comprender sus necesidades y preferencias.
- Realizar visitas a sitios para evaluar el espacio y tomar medidas precisas.
- Desarrollar planos y renderizaciones en 3D para visualizar el diseño propuesto.
- Seleccionar materiales, mobiliario y accesorios que se ajusten al estilo y presupuesto del proyecto.
- Ser Freelance
- Experiencia previa en diseño de interiores,
- Conocimiento de software de diseño como AutoCAD y Programas de 3D
- Creatividad y habilidades de resolución de problemas
Mejora de la creatividad y oportunidad de adquirir experiencia en diseño de interiores
En caso de ser Freelance y estar interesado en unirse a nuevos proyectos, le invitamos a que envíe su solicitud para consideración. ¡Esperamos recibir su postulación!
NEBULA STUDIOS SLU
Madrid, ES
Experto en Visualización Arquitectónica
NEBULA STUDIOS SLU · Madrid, ES
3D Studio Max Photoshop
Somos Archimia, un estudio creativo multidisciplinar especializado en marketing Real Estate y visualización arquitectónica.
Visita nuestro instagram @archimia.es para ver nuestros proyectos.
En estos momentos estamos buscamos un CG Architect/Artist con al menos 5 años de experiencia en visualización arquitectónica. Serán imprescindibles conocimientos con experiencia demostrable en:
- 3D Studio Max + Corona a nivel experto
- Photoshop y Suite de Adobe
- Se valorarán altamente conocimientos de animación
Aptitudes:
- Interés y pasión por la visualización de arquitectura
- Altas aptitudes para el diseño y habilidades multimedia
- Dedicación e implicación en los proyectos
- Deseo constante de aprendizaje y dedicación
Ofrecemos:
- Horario de 8 horas diarias de lunes a viernes.
- Integración en un equipo con profesionales de múltiples disciplinas y gran experiencia en el sector.
- Remuneración competitiva, a convenir según experiencia demostrable
- Estudio en el centro de Madrid en una de las zonas más privilegiadas de la capital
- Trabajar en proyectos internacionales y nacionales de gran escala e importancia
- Incorporación inmediata
- Muy buen ambiente de trabajo
Comic studio
Barcelona, ES
Diseñador Grafico para departamento creativo
Comic studio · Barcelona, ES
InDesign Illustrator Photoshop
COMIC STUDIO, empresa líder en el desarrollo de colecciones textiles y complementos de licencias de Anime y Super Héroes, situada en Barcelona, busca DISEÑADOR GRÁFICO para su departamento creativo.
Requisitos clave:
- Dominio del paquete Adobe: Photoshop, Illustrator e InDesign.
- Inglés: Nivel alto (oral y escrito).
- Capacidad para crear diseños muy atractivos y funcionales.
- Conocimiento del mundo del Anime y Super Héroes.
- Dominio de Fotografía.
- Nociones de entornos web
- Habilidad para trabajar en un entorno dinámico y gestionar múltiples proyectos simultáneamente.
- Actitud proactiva, práctica y resolutiva y deseos constantes de aprender y crecer profesionalmente.
- Profesional detallista, con buen gusto estético y una gran organización.
- Imprescindible vivir en Barcelona ciudad.
Ofrecemos:
- Incorporación inmediata.
- Capacidad de desarrollo dentro del equipo.
- Trabajo presencial, en Barcelona
- Jornada completa de lunes a viernes, 40h/semanales.
- Salario: 18K brutos y 4K en incentivos
ANY Architects & Design
Marbella, ES
Interior Architect or Interior Designer
ANY Architects & Design · Marbella, ES
Photoshop AutoCAD Diseño de interiores 3D Studio Max Arquitectura de interiores Adobe InDesign Supervisión proactiva SketchUp Diseño de mobiliario Ray V REST Office InDesign
ANY Architects and Design is looking for an Interior Architect or Interior Designer to join our team, contributing and collaborating in all creation processes:from the idea, development, coordination, and installation.
Requirements for the position:
- Medium or higher degree in Interior Design, Architecture, or related field.
- Passion for design: skills in furniture design and decoration, ability to design spaces and orientation to detail and customer. Let every space tell a story.
- Proactive and innovative vision: we are looking for hardworking, independent, creative people with enthusiasm and passion for a job well done. We like people who want to teach the rest of the colleagues by sharing their skills, tastes, and experiences.
- Advanced knowledge of programs: such as AutoCAD, Photoshop, InDesign, as well as other advanced design programs. Proficiency in the Microsoft Office suite. Other relevant programs include Sketchup, 3DMax Studio, V-Ray for 3DMax Studio.
- Fluency in English: Communicate in English with the same skill as you design.
ADMIN/ OFFICE MANAGER
18 abr.NOIZE DESIGN STUDIO S.L.
Barcelona, ES
ADMIN/ OFFICE MANAGER
NOIZE DESIGN STUDIO S.L. · Barcelona, ES
Office Excel Outlook PowerPoint Word
Company Overview:
Noize Design Studio is a renowned global fashion design and textile manufacturing supplier company Our customers are the biggest brands in the fashion industry. Our commitment to sustainable production and denim crafted quality has made us a leader in the industry. At Noize Design Studio, we foster a creative and dynamic work environment that encourages innovation and personal growth.
Position: Part-Time Administrative Intern
Location: Barcelona
Duration: immediate start (Flexible, 3-6 months)
Part time
About the Role:
Are you a detail-oriented, organized, and proactive individual looking to gain valuable experience in the fashion and manufacturing industry? Noize Design Studio is seeking an Administrative to join our team.
In this role, you will manage and support our teams in various aspects of our day-to-day operations. You will have the opportunity to learn from industry experts and contribute to the success of a globally recognized brand.
Key Responsibilities:
- Assist with notifications of generalitat de Catalunya, payment of taxes, payments of salaries and invoices.
- Support the coordination of meetings in our office, appointments, and travel arrangements.
- Help manage and maintain office supplies and inventory.
- Assist with basic tasks, such as monthly expenses reports
- Provide general administrative support to various departments as needed.
Qualifications:
- Current enrollment in a degree program related to business administration, fashion management, or a related field.
- Strong organizational and time management skills.
- Excellent attention to detail and accuracy.
- Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
- Effective communication skills, both written and verbal.
- A proactive and self-motivated attitude with a willingness to learn.
- Ability to maintain confidentiality and handle sensitive information with discretion.
What We Offer:
- Hands-on experience in a dynamic and innovative fashion and textile manufacturing environment.
- Exposure to various aspects of the fashion industry, including design, production, and operations.
- Networking opportunities within the fashion and textile industry.
How to Apply:
Interested candidates should submit the following to [email protected]:
1. Resume highlighting skills, and experiences.
2. Availability
Application Deadline: 01/30/2024
Join Noize Jeans and be part of a team dedicated to shaping the future of fashion and sustainability. Apply today and embark on a rewarding internship experience in the fashion industry!
Diseñador Gráfico Real Estate
16 abr.NEBULA STUDIOS SLU
Madrid, ES
Diseñador Gráfico Real Estate
NEBULA STUDIOS SLU · Madrid, ES
ARCHIMIA es un estudio creativo multidisciplinar especializado en marketing Real Estate y visualización arquitectónica.
Buscamos un Diseñador Gráfico con experiencia de al menos dos años en el desarrollo de piezas de branding inmobiliario, que sea creativo y que pueda trabajar con dinamismo tanto piezas gráficas on line - como off line (creación de logotipos, naming, manual de identidad, brochure, planos comerciales de viviendas, planos de situación, etc.).
Serán imprescindibles conocimientos amplios de la suite de Adobe.
Se valorarán conocimientos de maquetación y diseño web.
Aptitudes:
- Interés y pasión por el mundo del diseño
- Altas aptitudes para el diseño y habilidades multimedia
- Dedicación e implicación en los proyectos
- Deseo constante de aprendizaje y dedicación
Ofrecemos:
- Trabajo presencial a jornada completa de lunes a viernes
- Integración en un equipo con profesionales de múltiples disciplinas y gran experiencia en el sector
- Remuneración a convenir según experiencia demostrable
- Estudio en el centro de Madrid en una de las zonas más privilegiadas de la capital
- Trabajar en proyectos internacionales y nacionales de gran escala e importancia
- Incorporación inmediata
- Muy buen ambiente de trabajo
Por favor, solo perfiles con experiencia probada y con portfolio online que podamos comprobar. No se valorarán otras candidaturas.