Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d’acompanyament social, promocionant les capacitats i l’autonomia de les persones.
Estem cercant una persona per cobrir la vacant de administrativa seguiment de projectes socials.
formació:
Formació reglada: CFGS Administració
FUNCIONS I TASQUES:
Atenció telefònica i presencial a les persones participants (recepció i acollida)
Tramitació i gestió documental dels projectes de l’àrea de programes Transversals i PIR, d’acord amb els requisits establerts pels finançadors i els criteris interns de l’entitat
Elaboració d’eines de càlcul i seguiment de l’execució dels mòduls dels diferents projectes subvencionats.
Suport a la documentació del sistema de qualitat de Prohabitatge.
Gestió, seguiment i registre de factures
Gestió documental i manteniment de l’arxiu dels projectes
Suport logístic a l’organització de les accions de projecte
Gestió del calendari d’accions i tallers, participants i seguiment de la realització i assistència
Funcions de secretaria i gestió d’agenda d’activitats.
Seguiment de la participació de l'assistència a les activitats.
Suport a la documentació requerida pel desenvolupament de les activitats de projecte
Gestió i manteniment d’estocs d’ajuts i materials dels projectes.
Realització i gestió de les compres dels materials dels projectes.
Suport en la preparació de la documentació a presentar a les administracions i revisió de la documentació necessària per a la justificació del projecte
Executar accions de suport a la gestió documental encarregades per les responsables d’àrea dirigides a donar resposta a necessitats detectades.
Coordinació amb els Responsables d’Àrea PIR i Transversals per al seguiment dels projectes i amb la Responsable de Justificacions d’acord amb el calendari establert per ella
RESULTATS ESPERATS
- Acompliment dels requeriments documentals definits pels finançadors i el sistema de qualitat
de l’entitat
Mensualment disposar de la documentació actualitzada
Disposar d’una planificació i manteniment dels recursos materials
Mensualment elaborar un informe de la despesa realitzada
Acompliment dels procediments i processos de qualitat
COMPETÈNCIES
Capacitat d’anticipar-se a les necessitats del programa i de les persones
Organització i planificació de la feina
Capacitat d’adaptació i flexibilitat
Capacitat de resiliència
Gestió de la frustració
Gestió de conflictes
Habilitat comunicativa i escolta activa
Capacitat detecció de necessitats socials i de formular alternatives d’atenció
Puntualitat en les obligacions laborals
Habilitat informàtiques de Gestió ( Excel i Word) i xarxes socials
Autonomia per al seu lloc laboral
Capacitat de gestió de les emocions davant de situacions d’estrès
Contracte temporal amb possibilitats de continuïtat (convocatòria projecte Desfent Nusos de la CONVO 25-26).
Inici: 21/07/2025 (finalització prevista 31/12/2026)
Veure més
No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araDarreres ofertes d'ocupació de Administració i Secretariat a Barcelona
Page Personnel
Barcelona, ES
Marriott International
Barcelona, ES
Administrativa / o
NovaAssistència Sanitària
Vilanova i la Geltrú, ES
Fincas Blanco
Barcelona, ES
Fitness Park España
Barcelona, ES
Frutto Forastero
Barcelona, ES
Fundació de Recerca Sant Joan de Déu
Esplugues de Llobregat, ES
myGwork
Barcelona, ES
Hospital Sant Joan de Déu Barcelona
Esplugues de Llobregat, ES
NA
Igualada, ES