Funcions del lloc de treball
Les activitats genèriques d’aquest grup professional apliquen els coneixements complementaris i/o l’experiència necessària per realitzar, amb iniciativa, tasques d’estudi i l’anàlisi de problemes en situacions concretes però escassament definides, que impliquin la resolució de problemes o la presa de decisions en entorns tecnològics canviants.
Les activitats principals del lloc de treball són:
- Assessorar, controlar i realitzar el seguiment de tots els expedients de contractació derivats dels procediments de licitació amb publicitat de l’àrea.
- Elaborar i supervisar la documentació associada als processos de contractació de l’àrea per la publicació de les licitacions, adjudicacions i les contractacions fins a la seva finalització.
- Assessorar, controlar i realitzar el seguiment dels expedients dels procediments de contractació de l’àrea, i manteniment de bases de dades relacionades amb contractació.
- Elaborar esborranys de contractes, convenis i acords.
- Elaborar informes de gestió de l’àrea de Contractació.
- Assegurar l’acompliment dels procediments de treball de l’àrea així com participar en els processos de millora i revisió.
- Identificar necessitats de compra per les diferents explotacions de Turisme i gestionar tot el procés de compra.
- Elaborar informes de gestió i participar en el seguiment dels diferents indicadors de l’estat de les licitacions.
- Altres activitats que se li encomanin, per a les quals tingui la qualificació o reuneixi els requisits per assolir la capacitació.
Requeriments
- Titulació universitària: Llicenciatura/Grau en Dret, ADE, Econòmiques, Gestió i Administració Pública o similar.
- Experiència mínima de 5 anys en contractació administrativa a l’administració pública.
- Coneixements avançats en normativa aplicable a la contractació administrativa i dels procediments de contractació pública.
- Coneixements avançats d’eines ofimàtiques.
- Bon nivell de redacció d’informes de gestió.
- Bon nivell de català parlat i escrit.
Competències
- Orientació a la qualitat i a la seguretat.
- Planificació i orientació.
- Anàlisi.
- Orientació al client (intern i extern).
- Comunicació i persuasió.
- Treball en equip.
- Autocontrol i tolerància a la pressió.
Veure més
No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araDarreres ofertes d'ocupació de Tècnic/a a Barcelona
Quirónprevención
Barcelona, ES
NA
Malgrat de Mar, ES
Eurostars Hotel Company
Barcelona, ES
Nexa
Técnico/a de Telecontrol.
8 de maigAGBAR
Técnico/a de análisis en laboratorio
8 de maigNA
Vilanova de Sau, ES
Técnico/a microinformático
8 de maigGrupo Sermicro
Barcelona, ES
Nexa
AGBAR
Mataró, ES
Hospital Sant Joan de Déu Barcelona
Esplugues de Llobregat, ES