¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.086Comercial y Ventas
961Informática e IT
879Adminstración y Secretariado
733Comercio y Venta al Detalle
526Ver más categorías
Desarrollo de Software
458Ingeniería y Mecánica
448Educación y Formación
397Industria Manufacturera
361Marketing y Negocio
279Derecho y Legal
270Instalación y Mantenimiento
256Diseño y Usabilidad
205Sanidad y Salud
168Construcción
137Publicidad y Comunicación
122Contabilidad y Finanzas
100Recursos Humanos
92Arte, Moda y Diseño
85Artes y Oficios
83Hostelería
83Inmobiliaria
78Turismo y Entretenimiento
73Atención al cliente
70Alimentación
69Producto
38Seguridad
37Banca
35Cuidados y Servicios Personales
29Farmacéutica
29Social y Voluntariado
17Energía y Minería
11Seguros
3Telecomunicaciones
3Deporte y Entrenamiento
2Editorial y Medios
2Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Sphere Global Solutions
Madrid, ES
Information Technology Service Delivery Manager
Sphere Global Solutions · Madrid, ES
Operaciones de TI Administración de las tecnologías de la información Tecnología de la información Gestión CRM Gestión de servicios de TI Prestación de servicios Operaciones Ciencias de la computación Prestación de servicios de TI
Company Description
Sphere Global Solutions simplifies the delivery, adoption, and change management of next-generation technology for enterprise customers. Our team focuses on streamlining technology implementation processes to ensure seamless experiences for our clients. With an emphasis on efficiency and innovation, Sphere Global Solutions is dedicated to driving success through cutting-edge technology solutions.
Role Description
This is a full-time on-site role for an Information Technology Service Delivery Manager, located in Madrid, Spain The IT Service Delivery Manager will be responsible for overseeing the delivery of IT services to enterprise clients. Day-to-day tasks include managing IT operations, ensuring adherence to IT service management practices, and collaborating with cross-functional teams to ensure optimal IT performance. The role also involves monitoring service levels, addressing client concerns, and continuously improving service delivery processes.
Qualifications
- Experience in IT Service Delivery and IT Service Management
- Strong background in Information Technology and IT Operations
- Proficiency in IT Management and related practices
- Excellent problem-solving and communication skills
- Ability to work independently and manage multiple client relationships
- Bachelor's degree in Information Technology, Computer Science, or a related field
- Experience in managing enterprise technology solutions is a plus.