¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraInformática e IT
788Comercial y Ventas
739Adminstración y Secretariado
583Transporte y Logística
490Desarrollo de Software
365Ver más categorías
Educación y Formación
318Derecho y Legal
282Ingeniería y Mecánica
269Comercio y Venta al Detalle
266Marketing y Negocio
249Diseño y Usabilidad
189Construcción
154Instalación y Mantenimiento
143Recursos Humanos
122Publicidad y Comunicación
120Sanidad y Salud
104Industria Manufacturera
97Contabilidad y Finanzas
94Hostelería
75Arte, Moda y Diseño
71Inmobiliaria
54Producto
47Artes y Oficios
45Atención al cliente
44Turismo y Entretenimiento
29Seguridad
28Alimentación
25Banca
22Cuidados y Servicios Personales
12Farmacéutica
9Social y Voluntariado
9Energía y Minería
5Deporte y Entrenamiento
3Telecomunicaciones
3Agricultura
1Editorial y Medios
1Ciencia e Investigación
0Seguros
0Krispy Kreme España
Madrid, ES
Especialista en marketing digital
Krispy Kreme España · Madrid, ES
. Google Analytics SEO CMS
Especialista de Marketing digital
📍 Ubicación: Madrid (modelo híbrido)
🕒 Jornada completa
📅 Incorporación estimada: Octubre 2025
En Krispy Kreme España, nuestro propósito es simple pero potente: hacer magia con nuestro producto recién hecho cada día 🍩, creando un “servicio que sorprende” en cada punto de venta. Estamos creciendo y buscamos personas con determinación, integridad, generosidad y positividad, pero sobre todo Buene Rollo que quieran formar parte de nuestra aventura.
Tu rol:
Apoyarás al equipo de marketing para gestionar nuestra web y el canal de E-commerce, garantizando la experiencia de nuestros Krispy Fans, maximizando la conversión a la fidelización a través de una gestión eficaz de datos, analítica digital y herramientas CRM.
Funciones escenciales
- Web Development y Optimización: Supervisar y optimizar la web y el e-commerce, coordinando con IT y diseño, gestionando CMS, mejorando SEO técnico, velocidad, experiencia móvil y tracking de datos.
- CRM y Fidelización: Diseñar, ejecutar y analizar campañas de email marketing y automatizaciones, segmentando la base de clientes para mejorar personalización, retención y rendimiento.
- Analítica y Reporting: Medir y analizar métricas web y de campañas, desarrollando dashboards y reportes con insights accionables para mejorar la conversión y experiencia del usuario.
- E-commerce y Delivery Partners: Coordinar la operativa digital con plataformas de delivery, supervisando el funnel de compra, promociones, catálogo online y colaborando con el equipo comercial para maximizar resultados.
- Apoyo Interno y Colaboración: Brindar soporte a proyectos internos (employer branding, IT, diseño y marketing) para la ejecución de iniciativas digitales y mejoras web.
¿Qué buscamos en tí?
- Dominio de CMS (Odoo, WordPress, Shopify o equivalente)
- Conocimiento avanzado de Google Analytics 4 y herramientas de reporting
- SEO/SEM y optimización web
- Manejo de CRM (Salesforece, Mailchimp, HubSpot)
- Excel/Google Sheets
- Inglés Profesional
- Mentalidad analítica y orientada a resultados
- Capacidad de traducir datos en decisiones estratégicas
- Proactividad y autonomía
- Gestión del tiempo y de múltiples proyectos en paralelo
- Liderazgo colaborativo y capacidad de negociación
¿Qué ofrecemos?
Formar parte de la historia con nosotros con una marca internacional en plena expansión en Europa. Ambiente dinámico, con equipo cercano, con Buen Rollo y enfoque en el liderazgo que sirve. Retribución competitiva y oportunidades reales de desarrollo. Contrato indefinido.
¡Únete a nuestro equipo en Krispy Kreme España!
Product Marketing Manager
12 dic.Michael Page
Madrid, ES
Product Marketing Manager
Michael Page · Madrid, ES
Google Analytics Google Ads Power BI Salesforce CMS Tableau
Perfil buscado (Hombre/Mujer)
The Product Manager is responsible for developing the strategic plan and setting the product roadmap and championing the marketing plan for all programs, including new program introductions and enhancement to existing programs. The Product Manager plays a key leadership role in managing implementation of the strategic product roadmap and annual marketing plan; achieving enrollment, revenue and profitability targets for new and existing products; launching new products/initiatives; managing stakeholder relationships; and establishing metrics and processes for monitoring success.
• Lead development of the strategic plan, product marketing roadmap, and marketing plan for new program introductions; resource, manage, and support the prioritization and completion of projects with internal and external stakeholder
• Collaborate with the Academic and Admissions Teams to develop compelling, differentiated product messaging and positioning throughout the costumer journey
• Develop marketing and communications plans to effectively position programs in their respective markets.
• Create outstanding materials and collaborate in the development of high-performing marketing campaigns that contribute to increased sales pipeline and new customer acquisition
• Develop a deep understanding of relevant markets, including the competitive landscape, target segments, and student motivation and decision making; identify, recommend, and develop potential market opportunities based on this understanding and strategies for competitive differentiation
• Develop proactive, market-driven, actionable methods of identifying new product introductions or improvement opportunities for existing products using both internal data and external data
• Train Admissions team on our programs, the value propositions for each and their differential selling points
• Conduct market research to continually bring the voice of the market to the marketing strategies
• Supervise brand positioning and consumer insights, and communicate our vision and mission
• Translate brand elements into plans and go-to- market strategies
• Monitor market trends, research consumer markets and competitors´ activities
• Align the company around the brand´s direction, choices and tactics
• Product Marketing Manager - English C1
• Higher education institution
• Degree in Marketing or a related field
• Proven working experience as Product Manager on Higher Education
• Proven ability to develop product marketing strategies and communicate recommendations to executives
• Experience in identifying target audiences and devising effective campaigns
• Excellent understanding of the full marketing mix
• Strong analytical skills partnered with a creative mind
• Outstanding communication skills
• Up-to-date with latest trends and marketing best practices
• Familiarity with CRM tools such as Salesforce or Zoho CRM.
• Experience with data analysis and visualization tools like Power BI, Tableau, or Google Analytics.
• Understanding of CMS platforms such as WordPress or Umbraco.
• Knowledge of digital advertising platforms such as Meta Ads Manager, Google Ads, Tiktok ads and LinkedIn Campaign Manager.
• A solid understanding of digital channels and the ability to analyze and report performance across platforms like Meta and Google is highly valued. The ideal candidate should be comfortable interpreting data from multiple sources to inform decisions and optimize performance throughout the funnel.
Higher education institution
• Salary range: 40.000 - 45.000€
Digital Marketing Trainee
11 dic.Applus+
Digital Marketing Trainee
Applus+ · Cerdanyola del Vallès, ES
Teletrabajo . REST Google Analytics SEO CMS Office
Join Applus+ and take the next step in your career!
Would you like to be part of a leading multinational in inspection, testing, and certification? At Applus+, we are more than 28,000 professionals across 65 countries, committed to excellence, technological innovation, and sustainability.
We are looking for talent like yours to continue transforming our company and ensuring compliance with the highest quality standards.
About our Energy & Industry division
Our division helps clients optimize their projects and assets by minimizing operational and environmental risks. We achieve this by focusing on digitalization, innovation, and expert market knowledge.
We offer a wide range of specialized services including technical inspection and quality assurance (QA/QC), non-destructive testing, specialized consulting and engineering, as well as energy efficiency and environmental services. We also have extensive experience in conformity verification and certification, ensuring quality and regulatory compliance in all our projects.
We operate in key sectors such as renewable energy, conventional energy, infrastructure, maritime, telecommunications, mining, aerospace, oil and gas.
In the Marketing department, we’re launching an internship for a challenging project where you’ll be able to learn, grow, and be part of a unique experience. We want you on our team!
We’re looking for a Digital Marketing Trainee eager to take on new challenges in a technical, dynamic, and collaborative environment.
Are you proactive, flexible, and motivated? We want to meet you!
What will you learn with us?
- Support the Digital Marketing Manager
- Create, review, translate (English/Spanish), and publish content, including service pages and FAQs for global and country websites
- Optimize content for SEO and LLMOs.
- Manage web content through CMS (Magnolia).
- Coordinate website bug fixes and change requests with the IT department.
- Track and analyze website performance using Google Analytics 4 (GA4).
- Conduct analysis, benchmarking, and reporting.
What are we looking for?
- Excellent writing and communication skills in English and Spanish
- Good analytic skills
- Good knowledge of MS Office Products
- Perseverant, organized and results-oriented
- Recent graduate or final-year Communication, Journalism, Marketing or Administration and Business Management student
- Proactivity, commitment, and willingness to learn
- Strong teamwork skills and autonomy
What do we offer?
- Contract term: 1 year contract
- Schedule: (Flexible) 8-9am to 6-7pm Monday to Thursday and 8am to 3pm Friday
- Location: UAB Campus, Bellaterra, Barcelona (2 days per week) - remote working for the rest of the week.
- Remuneration: 875€/month
- Position/department: Energy & Industry Global Marketing
At Applus+, we value diversity and ensure inclusive selection processes. If you need any adjustments, don’t hesitate to let us know All applications will be considered based on merit and ability.
Interested in the challenge? Apply now and become part of a team that transforms the world through quality and innovation!
Buzz Marketing Networks
Redactor De Contenidos (Prácticas Marketing
Buzz Marketing Networks · Barcelona, ES
Teletrabajo . SEO
Prácticas – SEO Copywriter (Híbrido
- Barcelona)En Buzz, somos una agencia creativa digital con más de 15 años de experienciaayudando a marcas nacionales e internacionales a crecer a través de estrategias innovadoras y contenidos con propósito. Buscamos un/aestudiante o recién graduado/aapasionado/a por laredacción digital, el SEO y el copywriting persuasivopara unirse a nuestro equipo de Innovación.Tu rolParticiparás en lacreación y optimización de contenidos web, aplicando estrategias SEO y técnicas de copywriting orientadas a la conversión. Colaborarás con equipos creativos, de diseño y estrategia para producir textos que destaquen tanto para los usuarios como para los buscadores.También recibirásformación práctica en herramientas de IA y SEO, comoClaude, Semrushu otras plataformas de análisis y optimización de contenido, aprendiendo a integrarlas en tu flujo de trabajo real.Qué buscamosEstudiantes o recién graduados/as en Comunicación, Publicidad, Periodismo, Marketing Digital o similares. Buena redacción y ortografía en español y catalán. Interés por el posicionamiento orgánico (SEO) y la redacción creativa. Curiosidad, actitud proactiva y ganas de aprender en un entorno digital en constante evolución. No es necesario contar con experiencia previa:te formaremos durante las prácticas. #******; Si cuentas con un convenio de prácticas universitario, genial. #******; Si no, podemos valoraralternativas de formación o convenios externos.Lo que ofrecemosÚnete a un equipo multidisciplinar que trabaja con marcas nacionales e internacionales de primer nivel. Gana experiencia práctica en una amplia variedad de proyectos creativos y digitales. Desarrolla tu talento en un entorno dinámico, joven y colaborativo. Disfruta de verdaderas oportunidades de crecimiento y desarrollo profesional. Modalidad híbrida: trabaja desde casa tres días a la semana.CondicionesDuración:6 meses (mínimo). Horario:Mañanas, de 9 h a 14 h, de lunes a viernes. Modalidad:Híbrida — 3 días de teletrabajoy 2 días en oficina(Barcelona ciudad). Remuneración:Prácticasremuneradas.Si te motiva crecer en el mundo del marketing digital y quieres aprender de una agencia creativa con espíritu innovador, ¡nos encantaría conocerte! Envía tu CV y una breve muestra de escritura o texto que refleje tu estilo ******
Santévet
Barcelona, ES
Marketing and communication Intern - Italian speaker
Santévet · Barcelona, ES
. CMS
Our Company
SantéVet is the market leader in pet health insurance in France and Belgium, with established operations in Germany, Italy and Spain. SantéVet was founded in 2003 in Lyon by Jérôme Salord, and now employs around 450 people in Lyon, Lille, Barcelona, Milan and Frankfurt. SantéVet offers a simple but comprehensive suite of pet health insurance solutions that are renewed annually and cover illness, accidents and prevention through three complementary brands: SantéVet, Bulle Bleue and Jim & Joe.
Your Responsibilities
You will work within the marketing department and report to the International Marketing & Communication Manager. You will be helping on the deployment of the global strategy of communication, marketing and public relations while respecting and adapting to local specificities
- To support in the development of the marketing plans following the brand and company guidelines.
- Support the agency in reviewing social media content, UGC/influencer activations, and e-reputation initiatives to ensure alignment with local markets and the global strategy.
- Proofreading of promotional materials such as banners, mailings, brochures, presentations, etc. editing and reviewing copy to ensure optimized results.
- To assist in the coordination with different media, agencies, partners and suppliers, as well as in the organization of B2B and B2C events.
- To provide administrative and project support for a variety of marketing tasks, such as presentations.
Your profile
- Bachelor’s or master’s student in marketing or communication/ digital marketing.
- Willingness to learn about social media, influencer marketing, content creation, CMS, lead generation, CRM, etc.
- Ability to organize, monitor and plan tasks, working both in a team and individually.
- Proactive mindset, with eagerness to contribute to different projects.
- Good level of English, Spanish and native in Italian.
- Availability to sign a learning agreement with university.
Our Benefits
We do our outmost to ensure that our collaborators arrive in the morning with a smile on their faces (and leave in the evening...). This is a challenge that has been more than met, as we have to make a point of honour of the low turnover in our company!
- Full-time internship (39h/week) with a flexible working schedule.
- Monthly allowance: 800€
- Ticket restaurant and ticket transportation
- Hybrid working model
With us, you will find:
- A cohabitation with our pets,
- A caring and friendly environment,
- A dynamic context with a nice double-digit growth,
- Spacious and pleasant premises,
- Great colleagues who are passionate, like you!
At Santévet, we celebrate diversity and inclusion and encourage you to be your authentic self! Santévet does not discriminate based on race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity or expression, national origin, age, disability, or marital status.
Agrupa Global Talent
Tarragona, ES
Digital Marketing & Communication Coordinator
Agrupa Global Talent · Tarragona, ES
. CMS
Coordinador Marketing Digital y Comunicación en Tarragona
Responsabilidades:
Email Marketing
- Definir y ejecutar la estrategia global de campañas (objetivos, KPIs, calendario).
- Segmentación avanzada y envío actualmente en Acumbamail.
- Copywriting, maquetación y análisis de resultados (apertura, clics, conversiones).
Social Media & generación de leads
- Prospección y nurturing automatizado con Waalaxy.
- Planificar contenidos y gestionar comunidades en Linkedin, Instagram y YouTube.
- Gestión de las comunidades, creación y publicación de contenidos.
- Monitorización de resultados (reach, engagement, crecimiento).
Producción de Vídeo Podcast
- Colaborar en guiones y estructura de episodios.
- Coordinar proveedores (audio/vídeo) y supervisar post-producción.
- Publicación en YouTube, Spotify, Apple Podcasts y otras plataformas de podcasting.
Administración Web
- Crear y maquetar contenidos en el CMS (Wordpress).
- Gestionar integraciones y resolver incidencias básicas con soporte externo.
- Relación con proveedores externos de hosting y programación web.
Soporte interno de comunicación
- Apoyar al equipo de marketing de la agencia en el ámbito de email marketing, social media y contenidos web.
- Implementar estrategia de presencia en la red de la agencia a nivel de creación de contenidos, medición, administración y seguimiento de resultados.
- Compartir aprendizajes y mejores prácticas entre proyectos externos e internos.
Coordinación y Reporting
- Reportar al Project Manager del proyecto y al director de Cuentas de la agencia.
- Relación y coordinación con proveedores de servicios, sin gestión de equipo directo.
Requisitos:
- Titulación en Marketing, Comunicación, Publicidad, ADE o similar.
- 3–5 años de experiencia en roles digitales (preferiblemente en agencias o eventos B2B).
- Dominio probado de las herramientas listadas arriba.
- Habilidades de copywriting y storytelling; nivel alto de redacción en español (inglés valorable).
- Proactividad, autonomía y capacidad para gestionar múltiples prioridades.
- Excelentes dotes de comunicación y coordinación con proveedores externos
Ocaso
Madrid, ES
Especialista en Marketing Digital
Ocaso · Madrid, ES
. Google Analytics Google Ads SEO CMS
En OCASO buscamos un/a profesional con experiencia demostrable en Marketing Digital, proactivo/a y con una clara orientación a resultados, para unirse a nuestro equipo de Marketing Digital. Será un pilar de apoyo fundamental para el responsable del Área, colaborando activamente en la ejecución estratégica y la gestión operativa diaria del departamento.
Responsabilidades Clave
- Soporte Operacional: Apoyo directo al responsable de Marketing Digital en la ejecución de la estrategia global y la gestión de proyectos de diversa índole.
- Soporte en procesos de Contratación Online: Colaboración y apoyo en evolutivos y mantenimiento de los flujos de emisión y calculadoras de precio dentro de los entornos digitales.
- Gestión de Contenidos: Participación activa en la planificación, redacción y publicación de contenido en nuestra web corporativa y otros canales, con el objetivo de ganar autonomía progresiva.
- SEO Básico/Medio: Apoyo en tareas de optimización on-page y seguimiento de rendimiento de palabras clave y tráfico orgánico.
- Análisis y Reporting: Recopilación de datos y elaboración de informes básicos sobre el rendimiento digital, utilizando herramientas como Looker y formatos de presentación tradicionales.
- Investigación: Realización de benchmarking y búsqueda proactiva de nuevas tendencias del sector para la propuesta de mejoras estratégicas.
Requisitos del Perfil
- Experiencia Mínima: De 3 a 5 años de experiencia demostrable en Áreas de Marketing Digital, desempeñando distintas funciones operativas y estratégicas.
- Se valorará la experiencia en contribución y gestión de contenidos en un CMS (Content Management System).
- Se valorará muy positivamente el manejo de herramientas comunes de Marketing Digital como Google Analytics 4, Google Ads, Google Search Console, SEMRush, Hotjar, entre otras.
Habilidades y Actitud
- Proactividad y Autonomía: Capacidad para identificar tareas por cuenta propia y actuar con iniciativa.
- Capacidad Resolutiva: Habilidad para absorber información rápidamente, aprender sobre la marcha y tomar decisiones lógicas y prácticas con criterio.
- Organización: Excelente capacidad para gestionar múltiples tareas y plazos de forma eficiente.
- Comunicación: Buenas habilidades de redacción y expresión oral.
¿Quieres conocernos?
Nuestro equipo humano está formado por más de 1.700 profesionales unidos en torno a un proyecto común. Desde el primer día trabajamos por una relación a largo plazo entre personas, e intentamos facilitar el desarrollo profesional de nuestros empleados.
Ofrecemos:
- Formación continua para tu desarrollo profesional
- 6 meses de jornada intensiva
- Paquete de beneficios sociales: tarjeta de comida, seguro de vida, Programa Ocaso Saludable, etc.
- Excelente ambiente de trabajo
- Actividades corporativas
Estamos seguros de que eres la persona que buscamos.
¡Queremos conocerte!😊
- Únete a Ocaso, una compañía solvente, centenaria y referente en el sector asegurador.
Product Marketing Manager
18 nov.Michael Page
Madrid, ES
Product Marketing Manager
Michael Page · Madrid, ES
Google Analytics Google Ads Power BI Salesforce CMS Tableau
- Product Marketing Manager - English C1
- Higher education institution
¿Dónde vas a trabajar?
Higher education institution
Descripción
The Product Manager is responsible for developing the strategic plan and setting the product roadmap and championing the marketing plan for all programs, including new program introductions and enhancement to existing programs. The Product Manager plays a key leadership role in managing implementation of the strategic product roadmap and annual marketing plan; achieving enrollment, revenue and profitability targets for new and existing products; launching new products/initiatives; managing stakeholder relationships; and establishing metrics and processes for monitoring success.
- Lead development of the strategic plan, product marketing roadmap, and marketing plan for new program introductions; resource, manage, and support the prioritization and completion of projects with internal and external stakeholder
- Collaborate with the Academic and Admissions Teams to develop compelling, differentiated product messaging and positioning throughout the costumer journey
- Develop marketing and communications plans to effectively position programs in their respective markets.
- Create outstanding materials and collaborate in the development of high-performing marketing campaigns that contribute to increased sales pipeline and new customer acquisition
- Develop a deep understanding of relevant markets, including the competitive landscape, target segments, and student motivation and decision making; identify, recommend, and develop potential market opportunities based on this understanding and strategies for competitive differentiation
- Develop proactive, market-driven, actionable methods of identifying new product introductions or improvement opportunities for existing products using both internal data and external data
- Train Admissions team on our programs, the value propositions for each and their differential selling points
- Conduct market research to continually bring the voice of the market to the marketing strategies
- Supervise brand positioning and consumer insights, and communicate our vision and mission
- Translate brand elements into plans and go-to- market strategies
- Monitor market trends, research consumer markets and competitors' activities
- Align the company around the brand's direction, choices and tactics
¿A quién buscamos (H/M/D)?
- Degree in Marketing or a related field
- Proven working experience as Product Manager on Higher Education
- Proven ability to develop product marketing strategies and communicate recommendations to executives
- Experience in identifying target audiences and devising effective campaigns
- Excellent understanding of the full marketing mix
- Strong analytical skills partnered with a creative mind
- Outstanding communication skills
- Up-to-date with latest trends and marketing best practices
- Familiarity with CRM tools such as Salesforce or Zoho CRM.
- Experience with data analysis and visualization tools like Power BI, Tableau, or Google Analytics.
- Understanding of CMS platforms such as WordPress or Umbraco.
- Knowledge of digital advertising platforms such as Meta Ads Manager, Google Ads, Tiktok ads and LinkedIn Campaign Manager.
- A solid understanding of digital channels and the ability to analyze and report performance across platforms like Meta and Google is highly valued. The ideal candidate should be comfortable interpreting data from multiple sources to inform decisions and optimize performance throughout the funnel.
¿Cuáles son tus beneficios?
- Salary range: 40.000 - 45.000€
SEO Specialist
23 ene.Social You
SEO Specialist
Social You · Madrid, ES
Teletrabajo Google Analytics Drupal Google Ads Excel SEM SEO CMS
Nuestro cliente es una agencia de diseño web y marketing digital con más de 15 años de experiencia en proyectos tecnológicos y digitales. Crean plataformas online para la venta de productos y servicios de cualquier sector.
Cubren todos los servicios como agencia digital 360, ayudando a sus clientes a simplificar el proceso de innovación y transformación digital. Desde servicios de agencia de branding digital, identidad corporativa para entornos interactivos, diseño de páginas web y desarrollo de aplicaciones web o móvil, marketing digital, hasta estrategias de inbound marketing.
Dentro de su plan de crecimiento estamos buscando un SEO Specialist con capacidad analítica y de organización, además de proactivo; que quiera desarrollar su carrera en el mundo del Marketing Digital, participar en proyectos de primer nivel y crecer en un entorno laboral estable.
Requisitos mínimos:
Conocimientos de SEO tanto técnico como de contenido.
Manejo de herramientas como Google Analytics, Google Data Studio,
Google Tag Manager, Google Search Console, SemRush, Screaming Frog, Sistrix o Ahrefs.
Nivel de inglés mínimo B-1.
Contenido: capacidad para crear copies, revisar y optimizar textos en base a la estrategia analítica y atención al detalle.
Manejo de Excel y Google SpreadSheets
Proactividad
Requisitos deseados:
Experiencia en edición de contenidos con diferentes CMS (WordPress, Drupal, etc.) y en plataformas de E-commerce (Prestashop, Magento, etc.)
Certificado y manejo en Google Analytics.
Experiencia en gestión y estrategia de Linkbuilding.
Experiencia en gestión de campañas SEM (Google Ads, Bing Ads)
Funciones a desarrollar:
Soporte en la definición de estrategias de marketing digital de nuestra cartera de clientes
Realización de tareas SEO on-page
Soporte en la elaboración de auditorías y análisis SEO técnico
Analítica web para elaboración de informes y detección de necesidades
Reporting
¿Qué ofrecemos?
Ofrecemos un entorno de trabajo estable en el que crecer y desarrollar carrera profesional, en proyectos de primer nivel cargados de innovación, con posibilidad de progresión continua en función de las aptitudes y capacidad de asunción de responsabilidades.
Tener una visión global de los proyectos en todas sus áreas: desarrollo, diseño, mobile, marketing...
Formación continuada con personal del equipo.
Contrato indefinido y retribución acorde a la experiencia aportada
Teletrabajo 100%