¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.097Comercial y Ventas
945Informática e IT
778Adminstración y Secretariado
713Ingeniería y Mecánica
441Ver más categorías
Industria Manufacturera
424Comercio y Venta al Detalle
342Instalación y Mantenimiento
323Educación y Formación
313Marketing y Negocio
295Desarrollo de Software
294Derecho y Legal
283Arte, Moda y Diseño
170Diseño y Usabilidad
152Artes y Oficios
145Hostelería
128Sanidad y Salud
122Publicidad y Comunicación
116Construcción
109Alimentación
90Recursos Humanos
87Contabilidad y Finanzas
68Atención al cliente
55Farmacéutica
41Producto
41Banca
33Cuidados y Servicios Personales
30Energía y Minería
28Inmobiliaria
26Turismo y Entretenimiento
25Seguridad
21Social y Voluntariado
10Telecomunicaciones
7Deporte y Entrenamiento
4Ciencia e Investigación
2Seguros
2Agricultura
1Editorial y Medios
0Key Account Manager
NuevaGrupo Castrosua
Santiago de Compostela, ES
Key Account Manager
Grupo Castrosua · Santiago de Compostela, ES
Trabajo en equipo Capacidad de análisis Negociación Motivación comercial Facilidad de adaptación Supervisión proactiva Actitud positiva Orientación al cliente Planificación Ética laboral Office
¡Únete a nuestro equipo! Interesados enviar Curriculum a [email protected]
Desde esta posición la persona se encargará de planificar, organizar y dirigir la actividad de ventas en el ámbito del área encomendada, en línea con la estrategia comercial definida por la empresa. Gestionar las relaciones con los clientes y actores clave con el fin de entender sus necesidades de negocio y poder desarrollar conjuntamente ofertas de valor personalizadas que permitan asociarse de forma exitosa y sostenible. Implementar las estrategias definidas para el cliente, controlar el avance y consecución de objetivos. Proactividad en búsqueda de soluciones. Hacer seguimiento continuo del mercado asignado y reporte.
Experiencia demostrable y formación preferible:
· Estudios en Grado o Licenciatura o Diplomado en empresariales o Grado Medio o Superior de Ingeniería
· Negociación con clientes, gestión de proyectos, elaboración de ofertas y seguimiento de las mismas.
· Experiencia previa demostrable de 2 o 3 años en puestos similares
· Usuario avanzado de MS office
· Nivel de inglés C1/C2
· Residencia en zonas cercanas al puesto y/o posibilidad de cambio de domicilio
· Carnet de conducir y disponibilidad para viajar
Cualidades y Características:
· Capacidad de trabajo en equipo
· Alineado con los valores de la empresa.
· Aptitud proactiva y dinámica, y capacitado para la gestión, organización y la consecución de los objetivos marcados.
· Confidencialidad, discreción y tacto profesional
· Compromiso
· Necesarias habilidades sociales
· Capacidad de adaptación al cambio, asumir retos. Resiliencia.
Funciones
· Venta técnica de producto. Responsable final de las ventas o tareas asignadas.
· Preparación de concurso públicos.
· Desarrollo de acciones estratégicas para
· Realización de ofertas
· Visitas a clientes. Actuar como contacto principal para los clientes asignados o tareas.
· Recopilar y analizar información del mercado y los diferentes actores dentro de su área de gestión.
· Obtener feedback del cliente de forma frecuente sobre el desempeño de COMPAÑÍA.
· Asistencia a ferias sectoriales
· Establecer su previsión de ventas anual para cada cliente o mercado
· Reportar mensualmente los KPIS, y anticiparse a las posibles desviaciones, mostrar alternativas de acciones correctoras.
Se ofrece:
· Proyecto estable y de futuro dentro de una empresa en constante crecimiento
· Contrato laboral indefinido
· Remuneración competitiva (fijo + variable) según valía del perfil y experiencia demostrable.
· Jornada completa, con entrada y salida flexible de lunes a jueves. Jornada intensiva Viernes, vísperas de festivos y verano
· Comida de lunes a jueves a cargo de la empresa (30 min de parada para comer)
· Formación interna para el puesto a cargo de la empresa.
· Se ofrecen cursos de idiomas y formación continua
· Se requiere disponibilidad de incorporación a lo largo del mes de septiembre
RSI SERVICIOS INTEGRA, S.L.
Sevilla, ES
Oficial albañilería y mantenimiento instalaciones
RSI SERVICIOS INTEGRA, S.L. · Sevilla, ES
Formación Administración Seguridad Trabajo en equipo Capacidad de análisis Electricidad Actitud positiva Relaciones interpersonales Planificación operativa Operaciones militares
OFICIAL DE PRIMERA
Responsabilidades
Propias del puesto de oficial de primera
Requisitos
Experiencia como Oficial de Albañilería con un enfoque amplio pudiendo abarcar pequeños trabajos relacionados con la fontanería, pladur, pintura, etc.
Centre for Genomic Regulation (CRG)
Barcelona, ES
Postdoctoral Researcher 2 positions
Centre for Genomic Regulation (CRG) · Barcelona, ES
The Institute
The Centre for Genomic Regulation (CRG) is an international biomedical research institute of excellence, based in Barcelona, Spain, with more than 400 scientists from 44 countries. The CRG is composed by an interdisciplinary, motivated and creative scientific team which is supported both by a flexible and efficient administration and by high-end and innovative technologies.
In April 2021, the Centre for Genomic Regulation (CRG) received the renewal of the 'HR Excellence in Research' Award from the European Commission. This is a recognition of the Institute's commitment to developing an HR Strategy for Researchers, designed to bring the practices and procedures in line with the principles of the European Charter for Researchers and the Code of Conduct for the Recruitment of Researchers (Charter and Code).
Please, check out our Recruitment Policy
The role
We are seeking 2 postdoctoral researchers to work with a team on the mechanism by which cells secrete the right amount and quality of bulky cargoes like collagens, mucins, and chylomicrons. Based on our data, we have suggested the involvement of transient tunnels that propel these bulk molecules from the endoplasmic reticulum lumen to the next compartment of the secretory pathway thus bypassing the use of a vesicular intermediate. TANGO1 and its binding partners mediate this event. A number of new genes potentially involved in this biochemical reaction have been identified. This role will require a mix of in vitro and in vivo analyses. Optogenetically controlled function of TANGO1 and inhibitors are being used to address the mechanism both in healthy and fibrotic tissues.
About the team/ lab/ department
The lab has a group dedicated to addressing the mechanism by which bulky cargoes are exported from metazoan cells (Raote and Malhotra. Ann. Rev. Biochem. 2021). Structural and functional analyses of the key components such as TANGO1, identified in our lab, are the focus of the studies. There are new gene products that likely function in the same pathway, but the mechanism of their action remains un addressed. We aim visualize and characterize the route taken by the bulky cargoes for their export from the ER. We are addressing the issue of how good collagens are selected while the misfolded collagens and mucins are degraded, and work is in progress to express the entire collagen production and secretion system in yeast. By addressing these issues, we ultimately aim to understand how cells control the secretion of these molecules in the right quantity and of the right quality. This is essential for the organization of cells in a tissue and a means to address collagen and mucin hypersecretion linked human pathologies of tissue fibrosis.
Whom would we like to hire?
Professional experience
Must Have
- Must have a comprehensive understanding and proven ability to modern approached of molecular cell biology, imaging, genetic manipulation
- All approaches of modern cell biology that included genetic manipulation of respective genes in metazoans, super resolution microscopy, and publications to demonstrate expertise in the procedures mentioned.
- You are fluent in English: in written and spoken.
Desirable but not required/ Nice to have
- You have expertise in imaging
- You have expertise in protein purification
- You have experience and/or interest in working with animal models
- You have experience with advanced bioinformatic tools (e.g. Python/R, omics data analysis)
Education and training
- A PhD or no more than one year of postdoc from a reputable university with clear demonstration of expertise in the form of published paper(s) in reputable journals.
Languages
- Excellent scientific communication skills (demonstrated abilities in manuscript and grant writing, conference presentations, etc.)
Technical skills
- Modern approaches in molecular cell biology and superresolution microscopy
Competences
- The ability to organize and think original ideas in science.
- Highly developed organizational skills
The Offer – Working Conditions
- Contract duration: 2 years with possibility of extension up to 5 years in total.
- Estimated annual gross salary: Salary is commensurate with qualifications and consistent with our pay scales.
- Target start date: 2024
We provide a highly stimulating environment with state-of-the-art infrastructures, and unique professional career development opportunities. To check out our training and development portfolio, please visit our website in the training section.
We offer and promote a diverse and inclusive environment and welcomes applicants regardless of age, disability, gender, nationality, ethnicity, religion, sexual orientation or gender identity.
The CRG is committed to reconcile a work and family life of its employees and are offering extended vacation period and the possibility to benefit from flexible working hours.
Application Procedure
All applications must include:
- A motivation letter addressed to Dr Vivek Malhotra
- A complete CV including contact details.
- Contact details of two referees.
All applications must be addressed to Dr. Vivek Malhotra and be submitted online on the CRG Career site - http://www.crg.eu/en/content/careers/job-opportunities
Selection Process
- Pre-selection: The pre-selection process will be based on qualifications and expertise reflected on the candidates CVS. It will be merit-based.
- Interview: Preselected candidates will be interviewed by the Hiring Manager of the position and a selection panel if required.
- Offer Letter: Once the successful candidate is identified the People department will send a Job Offer, specifying the start day, salary, working conditions, among other important details.
Deadline: Please submit your application by 31 May 2024
Suggestions: The CRG believes in ongoing improvement and promotes a culture of feedback. This is one of the reasons we have in place, at your disposal as a candidate, a mechanism to gather your suggestions/complaints concerning your candidate experience in our recruitment processes. Your feedback really matters to us in our aim at creating a positive candidate journey. You can make a difference and help us improve by letting us know your suggestions through the following form. https://recruitment.crg.eu/webforms/recruitment-contact-form-suggestionscomplaints
Cygnus
A Granxa, ES
Vendedor en Terreno para Toda Región Metropolitana Con Maquinas POS con Comisiones sin Tope
Cygnus · A Granxa, ES
Estamos en búsqueda de Vendedor en Terreno para incorporar al Staff de representantes de importante producto orientado al canal financiero / tecnológico / tradicional. 44 semanales
Algunas De Funciones
- Creación y manejo de cartera de clientes.
- Concretar ventas diarias del producto.
- Asesorar en cuanto al funcionamiento y post venta del producto.
- Manejo de reportes de su gestión y resultados.
- Entre otras funciones al cargo.
- Experiencia en ventas terreno o retail.
- Disponibilidad full time.
- Lunes a Viernes
- Renta base $460.000 Líquidos aprox + comisiones sin tope. (Pueden superar el millón de pesos entre base y comisiones)
- Contrato de trabajo plazo fijo y luego indefinido.
ASG International
Madrid, ES
Project Manager - Print & POS/Display
ASG International · Madrid, ES
Excel Office
- Position: Project Manager - Print & POS/Display
- Location: hybrid role in Madrid. Mix: Home-based and office based (eg 2 days per week)
- Salary: to start: 30 000 to 32 500 Euros / annum + bonus
- Contract: Permanent full-time Spanish contract
Key Points:
- A middle-weight or junior-middleweight profile (project manager, account manager, production manager, buyer, coordinator etc can all work very well)
- Human skills : client contacts, supplier contacts, team contacts , coordination etc
- Technical skills : Print & POS / Display (card / carton and corrugated) is needed
- Languages : Spanish + English (both important)
- Experience with A-level Brands a plus (especially if in complex and regulated sectors like: alcohol, tobacco / tobacco alternatives, pharmaceutical etc)
- Passion for eco and sustainability a big plus
The Opportunity:
A great opportunity awaits for you to join a leading international marketing player that serves A-brand clients worldwide. With an extensive portfolio of marketing services, the company offers crucial support, allowing clients to focus on their core business. Due to substantial growth in their key account division and the need to expand expertise in Iberia, they seek a talented Print & POS/Display Project Manager to contribute to their "right first time," world-class service for clients and suppliers. The Iberia division is relatively young, providing excellent training and significant progression opportunities.
The Role:
As the Project Manager - Print & POS/Display, your primary responsibility is handling the buying, producing and delivering of Printed materials and large-scale POS display campaigns. You will play a vital role in strengthening relationships with clients and stakeholders providing expert advice and strategically analysing relationship and processes and improving them. A key aspect is looking beyond standard solutions and exploring ecological clever and innovative concepts and recyclable materials. The company will support you and your growth with a strong team and strong on-boarding.
Required Skills & Experience:
The ideal candidate for the Project Manager - Print & POS/Display role will be tenacious, strategic, innovative, driven, and eager to excel as the expert in the field. Extensive and diverse experience in running printed materials & POS display projects (mainly card, corrugated an paper) is welcome. Previous experience in Client Services and project management/coordination, preferably with global clients, is valuable. Success in this role requires innovation and finding effective "out of the box" solutions for client requirements while keeping in mind also deadlines and budgets. Proficiency in English & Spanish is key. Combining organizational, communication, and administrative / procurement skills is crucial for success.
The Offering:
In return for your skills and contribution as Project Manager - Print & POS, this fantastic modern company offers a correct compensation package with perspective to grow (Iberia side of business has doubled last year and plan is to continues this). You will have opportunities to grow. The role offers significant flexibility (hybrid with perhaps 1-2 weekly meetings in Madrid. Also nice to work for an ethical firm with a strong focus on eco-friendly aspects, biodegradables, LCA, sustainability & who competes on quality.
Mutare Transformación Positiva
Madrid, ES
Arquitecto/Aparejador Técnico Presupuestos estudio Arquiterctura en Madrid
Mutare Transformación Positiva · Madrid, ES
Office
Somos un estudio de arquitectura dedicado y especializado en reformas integrales de viviendas. Contamos con un gran equipo de arquitectos, arquitectos técnicos y diseñadores de interiores para la ejecución de nuestras obras. Nuestro equipo humano es nuestro principal valor. Somos una empresa fiable que ofrece estabilidad y amplias posibilidades de crecimiento y desarrollo personal y profesional.
Buscamos incorporar un Técnico de Presupuestos (arquitecto, arquitecto técnico o aparejador) con experiencia mínima de 5-6 años para incorporarse en nuestra compañía.
Tareas
Funciones:
- Redacción de presupuestos desglosados y detallados de obra, tanto actividades como cantidades.
- Control de presupuestos en Business Central.
- Balances de presupuestos en pisos terminados.
- Previsión de pagos según certificaciones y presupuestos aceptados.
- Contacto con proveedores.
Requisitos obligatorios:
- Experiencia al menos de 5 años en las funciones del puesto como Tecnico Presupuestos
- Conocimiento de los precios del mercado
- Conocimiento en paquete Microsoft Office.
- Conocimiento de AutoCAD
- Conocimiento de Revit
- Conocimiento de Presto o similar
- Conocimiento en Business Central
- Comunicación
- Negociación
- Contabilidad
Se ofrece
- Contrato indefinido
- Desarrollo profesional
- Salario en función de experiencia aportada
Se ofrece
- Contrato indefinido
- Desarrollo profesional
- Salario en función de experiencia aportada
Mutare Transformación Positiva
Madrid, ES
Arquitecto-Aparejador Tecnico Control de Calidad para Estudio Arquitectura en Madrid
Mutare Transformación Positiva · Madrid, ES
Office
Somos un estudio de arquitectura dedicado a reformas integrales en pisos y edificios ubicados en el centro de Madrid.
Buscamos incorporar a nuestro equipo un técnico (arquitecto, arquitecto técnico o aparejador) dedicado al control de calidad de nuestras reformas. Debe ser una persona detallista, perfeccionista, centrada, con conocimiento en materiales, reformas, construcción.
Tareas
Funciones:
La persona deberá ser capaz de gestionar su tiempo entre trabajos de oficina y de visita a los diferentes pisos en los que deberá hacer revisiones detalladas de acabados como: carpintería, pladur, muebles de cocina, instalación de ventanas, revisión de funcionamiento de todos los electrodomésticos, iluminación, interruptores, enchufes y pintura entre otros.
Trabajo principal de este puesto:
- Desarrollar un plan de control de calidad, teniendo en cuenta:
- Generalidades, cumplimiento del código técnico
- Control de materiales, recepción en obra y cantidades solicitadas
- Control de la documentación de los suministros
- Control de ejecución de la obra
- Control de la obra terminada
- Control de calidades definidas según la categoría de la obra
- Control de revestimientos (carpinterías, mobiliario, materiales, pintura, papeles, griferías, mamparas)
- Revisiones fin de obra y registro de desperfectos. - Coordinación con los diferentes departamentos para llevar a cabo la gestión de los desperfectos detectados. - Coordinación entre las diferentes obras y fechas. - Seguimiento de los trabajos solicitados. - Desarrollo y propuestas de nueva metodología para la realización de los trabajos. - Revisiones de viviendas reformadas y gestionadas. (\*) - Coordinar con equipo técnico de proveedores. - Trato con clientes y desarrollo de propuestas según exigencias.
Requisitos obligatorios:
- Experiencia en Control de Calidad en Construcción / Arquitectura
- Conocimiento en paquete Microsoft Office.
- Conocimiento de AutoCAD
- Conocimiento de Revit
- Conocimiento de Presto o similar
- Conocimiento en Business Central
Se Ofrece:
- Contrato Indefinido
- Salario en función de experiencia aportada
- Desarrollo profesional
Se Ofrece:
- Contrato Indefinido
- Salario en función de experiencia aportada
- Desarrollo profesional