¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
987Informática e IT
902Comercial y Ventas
895Adminstración y Secretariado
644Desarrollo de Software
473Ver más categorías
Comercio y Venta al Detalle
463Educación y Formación
405Ingeniería y Mecánica
386Derecho y Legal
314Industria Manufacturera
308Marketing y Negocio
260Instalación y Mantenimiento
223Diseño y Usabilidad
209Sanidad y Salud
168Publicidad y Comunicación
111Construcción
110Hostelería
100Artes y Oficios
98Contabilidad y Finanzas
76Arte, Moda y Diseño
74Recursos Humanos
66Atención al cliente
59Turismo y Entretenimiento
53Inmobiliaria
52Alimentación
48Cuidados y Servicios Personales
48Producto
43Seguridad
42Banca
28Farmacéutica
25Social y Voluntariado
19Energía y Minería
9Seguros
3Telecomunicaciones
3Editorial y Medios
2Deporte y Entrenamiento
1Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Administrative Executive
1 oct.The Halal Approval Global
Madrid, ES
Administrative Executive
The Halal Approval Global · Madrid, ES
Aptitudes de organización Empresas Facturacion Gestión Administración de empresas Operaciones Operaciones de oficina Equipo de oficina Administración general Reuniones de coordinación Office
Company Description
The Halal Approval Global (THAG) is an international certification body committed to promoting halal-friendly environments in national and international markets. We carry out audits, present certifications, and certify manufacturers and service providers to enhance trade and improve hygiene and quality standards of products. Our globally recognized certifications open new market opportunities for businesses and help build consumer trust.
Role Description
This is a full-time on-site role for an Administrative Executive located in Madrid, Spain. The Administrative Executive will handle executive administrative assistance, general administration tasks, and ensure smooth office operations. Responsibilities include managing schedules, Office documentation and filings, coordinating meetings, preparing reports, maintaining office supplies, and offering support to various departments as needed.
Qualifications
- Skills in Executive Administrative Assistance and Administrative Assistance
- Strong Interpersonal Skills and Communication abilities
- Experience in General Administration
- Excellent organizational and time management skills
- Proficiency with office software and tools
- Ability to work independently and collaboratively
- Bachelor's degree in Business Administration or related field is preferred
- Previous experience in a similar role is a plus