¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.232Comercial y Ventas
1.119Informática e IT
930Adminstración y Secretariado
826Comercio y Venta al Detalle
636Ver más categorías
Ingeniería y Mecánica
512Desarrollo de Software
442Educación y Formación
398Industria Manufacturera
393Derecho y Legal
289Instalación y Mantenimiento
287Marketing y Negocio
284Diseño y Usabilidad
190Sanidad y Salud
164Arte, Moda y Diseño
142Construcción
130Publicidad y Comunicación
124Contabilidad y Finanzas
106Recursos Humanos
103Artes y Oficios
88Hostelería
88Inmobiliaria
85Alimentación
78Atención al cliente
71Turismo y Entretenimiento
57Banca
38Producto
36Farmacéutica
32Cuidados y Servicios Personales
25Seguridad
21Social y Voluntariado
15Energía y Minería
14Telecomunicaciones
3Editorial y Medios
2Ciencia e Investigación
1Deporte y Entrenamiento
1Seguros
1Agricultura
0InnoTaxes
Madrid, ES
Customer Service Support Specialist
InnoTaxes · Madrid, ES
Atención al cliente Resolución de problemas Servicio de atención al cliente Gestión Satisfacción del cliente Soporte técnico Atención telefónica Habilidades sociales Etiqueta Legislación tributaria
Company Description
InnoTaxes is a specialized team in taxation and accounting that leverages innovative technology to simplify life for SMEs, freelancers, and expatriates in Spain. We provide a multilingual service, ensuring our clients receive the most effective solutions for their needs. Our commitment to innovation and excellence makes us a trusted partner for financial management.
Role Description
This is a full-time on-site role located in Madrid. As a Customer Service Support Specialist, you will be responsible for managing customer inquiries, ensuring customer satisfaction, providing technical support, and maintaining proper phone etiquette. Day-to-day tasks include addressing client issues, offering timely solutions, and enhancing the overall customer experience.
Qualifications
- Customer Support and Technical Support skills
- Excellent Interpersonal Skills and Customer Satisfaction focus
- Proficiency in Phone Etiquette
- Strong communication skills
- Ability to work in a high-pressure environment
- Experience in taxation and accounting services is a plus
- Bachelor's degree in a relevant field is preferred