¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.303Comercial y Ventas
1.044Informática e IT
1.005Adminstración y Secretariado
796Comercio y Venta al Detalle
576Ver más categorías
Desarrollo de Software
513Industria Manufacturera
454Educación y Formación
401Ingeniería y Mecánica
393Derecho y Legal
392Marketing y Negocio
323Instalación y Mantenimiento
240Arte, Moda y Diseño
197Sanidad y Salud
181Diseño y Usabilidad
152Construcción
136Hostelería
102Recursos Humanos
101Publicidad y Comunicación
99Artes y Oficios
95Contabilidad y Finanzas
95Atención al cliente
88Producto
76Alimentación
73Turismo y Entretenimiento
64Inmobiliaria
53Cuidados y Servicios Personales
50Seguridad
39Banca
28Farmacéutica
27Social y Voluntariado
17Energía y Minería
13Seguros
5Telecomunicaciones
4Deporte y Entrenamiento
1Editorial y Medios
1Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Cap de Recerca i Innovació
4 may.Gestión del Cambio Empresarial
Barcelona, ES
Cap de Recerca i Innovació
Gestión del Cambio Empresarial · Barcelona, ES
Excel Startup Sistemas de alimentación ininterrumpida Actuación Reconocimiento de aprendizajes previos Radar Valores (finanzas)
PROCÉS DE SELECCIÓ D'UN/A CAP DE RECERCA I INNOVACIÓ PER A LA CORPORACIÓ CATALANA DE MITJANS AUDIOVISUALS, SA
Missió
En dependència del director/a d’innovació i coneixement i després d’un període d’integració, la persona seleccionada tindrà la missió d’impulsar la innovació i la recerca, promovent la transformació de la CCMA, per a connectar més i millor amb la ciutadania i el nou ecosistema audiovisual. Despertar i catalitzar l’esperit innovador, promoure el sorgiment d’iniciatives i coordinar-les amb la creació de les estratègies, polítiques i instruments necessaris. Connectar amb l'ecosistema audiovisual, acadèmic, tecnològic, emprenedor, impulsant la innovació, la recerca aplicada i la transferència de coneixement, forjant aliances i posicionant la CCMA com a banc de proves de la innovació.
Funcions
· Impulsar i coordinar els treballs de la Taula d'Innovació de 3Cat, així com altres instruments de coordinació
interna que permetin identificar en un segon nivell altres col·lectius dintre de l'organització per participar en
projectes d'innovació
· Definir i evolucionar el format de les sessions del radar d'innovació, que tenen objectiu impulsar la reflexió i
l'esperit innovador entre els treballadors/es de 3Cat
· D'acord amb les línies estratègiques de l'Àrea d'Innovació i Coneixement i del pla estratègic de la CCMA, impulsar,
desenvolupar i coordinar el concurs d'idees innovadores de 3Cat, així com altres iniciatives internes per despertar
la vocació innovadora
· Identificar i desenvolupar oportunitats, impulsar i coordinar els projectes d'innovació oberta de 3Cat, com la
plataforma d'innovació amb start-ups i empreses del sector, o els labs d'innovació amb centres universitaris i/o de
recerca
· Construir i enfortir relacions internes i externes per promoure noves iniciatives i impulsar aliances estratègiques
· Negociar i arribar a acords per implementar les accions de recerca i innovació
· Assumirà el lideratge transversal en la coordinació i motivació del equips interns i externs per assegurar l'èxit dels
projectes, avaluar-ne els resultats i assegurar que es produeixi la transferència de coneixement i aprenentatge
organitzatiu
· Coordinar la relació de 3Cat amb els diferents actors de l'ecosistema de recerca, identificant i impulsant projectes,
càtedres i altres instruments que permetin enfortir la col·laboració amb aquests actors
· Prioritzar els projectes i definir les necessitats futures de recursos interns i/o externs que es necessitin per dur a
terme l'estratègia d'innovació i recerca de 3Cat
· Representar a la Corporació en els esdeveniments i àmbits de relació del sector amb l’objectiu de posicionar a
l’organització com un soci estratègic en innovació
Requisits necessaris
· Tenir la nacionalitat d’un estat membre de la UE o una nacionalitat inclosa en els tractats internacionals de la UE
per a la lliure circulació de treballadors i treballadores o el permís de treball habilitador que les normatives laborals
requereixen per exercir una activitat per compte aliè
· Disposar de la capacitat funcional per desenvolupar el lloc de treball / per exercir les tasques assignades al lloc
· Tenir una titulació universitària en els àmbits de ciències econòmiques, empresarials, de les especialitats vinculades
a la comunicació i/o a l’àmbit digital i/o enginyeries
· Disposar almenys de 5 anys d'experiència en negoci digital o transformació digital i tecnològica
· Experiència en gestió d’equips i lideratge estratègic
· Requeriments d'idiomes: C1 Català i B2 Anglès*
*Es pot realitzar una prova per acreditar-ho amb caràcter obligatori i eliminatori de nivell
Aspectes i capacitats a valorar
· Experiència professional vinculada a la innovació i les start-ups
· Capacitat d’innovació i creativitat
· Experiència en gestió de projectes
· Lideratge i gestió d’equips
· Visió estratègica
· Orientació a client i negoci
· Excel·lents habilitats de negociació i d'arribar a acords
· Orientació a resultats
· Capacitat per gestionar relacions d'alt nivell
· Habilitats comunicatives i d'influència
Característiques del lloc de treball
· Àrea: Innovació, Recerca i Estratègia Digital
· Horari: Jornada completa amb horari partit
· Forma d’ocupació: Contracte interí de cobertura de vacant.
Quan es disposi de la taxa de reposició pertinent, es farà contracte indefinit
· Retribució anual: 74.191,22 bruts en còmput anual
· Prestació de serveis: Sant Joan Despí
Asistente de dirección
2 may.ONKLUB
València, ES
Asistente de dirección
ONKLUB · València, ES
Inglés Español Resolución de problemas Merchandising Elaboración de presupuestos Aptitudes de organización Finanzas Banca Recursos humanos (RR. HH.) Gestión del tiempo
¿Estás listo/a para ser parte de una firma líder en el sector legal y fiscal?
Si eres una persona organizada, resolutiva y con gran capacidad de gestión, esta es tu oportunidad para unirte a una firma en crecimiento y con un equipo de profesionales altamente cualificados.
Nuestro partner es una firma independiente de abogados y asesores tributarios en Valencia, centrada en la excelencia, la confianza y la innovación. Buscan un perfil que apoye directamente al CEO/Fundador en sus tareas diarias, siendo una pieza clave en la gestión eficiente de la firma.
Si quieres desarrollarte en un entorno profesional donde el trato humano y la atención al detalle marcan la diferencia, sigue leyendo.
¿CUÁLES SERÁN TUS FUNCIONES?
- Gestionar la agenda y reuniones del CEO/Fundador.
- Organizar y coordinar comunicaciones internas y externas.
- Preparar informes, presentaciones y otros documentos clave para reuniones.
- Supervisar tareas administrativas diarias relacionadas con la dirección de la firma.
- Filtrar, gestionar y priorizar las solicitudes que llegan al CEO/Fundador.
¿QUÉ NECESITAS PARA INCORPORARTE AL EQUIPO?
- Formación en Administración, Secretariado, Gestión Empresarial o afines.
- Experiencia mínima de 2 años en funciones similares, preferiblemente en el sector legal o fiscal.
- Nivel intermedio de inglés y valenciano (valorable positivamente).
- ¿QUÉ TE OFRECEN?
- Contrato indefinido.
- Media jornada.
- Rango salarial: 12k.
- Desarrollo profesional continuo con oportunidades de formación
- Crecimiento profesional dentro de una firma en expansión.
- Ubicación: Presencial en el centro de Valencia