. Excel Word

Som Llar és una entitat que busca garantir el dret a l’habitatge per a totes les persones fent especial èmfasi en activar i acompanyar processos d’empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, i en especial a...
Som Llar és una entitat que busca garantir el dret a l’habitatge per a totes les persones fent especial èmfasi en activar i acompanyar processos d’empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.

Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d’acompanyament social, promocionant les capacitats i l’autonomia de les persones.

Estem cercant una persona per cobrir la vacant d’Integradora social amb Certificat de Discapacitat

FORMACIÓ:

Cicle formatiu de Grau Superior d’Integració Social

FUNCIONS I TASQUES:

  • Treballar el bon ús de l’habitatge i la seva cura per part de les famílies com aprenentatge significatiu.
  • Col·laborar estretament amb el/la referent per a la implementació del Pla Individual d’Atenció / Pla Familiar d’Atenció.
  • Assistir en l’establiment del contacte inicial amb la persona o nucli familiar.
  • Proporcionar suport en la coordinació de serveis d'interpretació o traducció si és necessari.
  • Contribuir en l'atenció socioeducativa, realitzar acompanyaments i promoure la participació en activitats grupals i comunitàries.
  • Suport a l’equip en situacions de conflicte o dificultat.
  • Contribuir a la identificació de recursos que millor s'adaptin a les necessitats de les persones usuàries.
  • Coordinar amb serveis públics i altres entitats socials sota la supervisió del referent.
  • Oferir suport addicional als menors i joves en els seus processos educatius o en la seva participació en activitats de lleure sota orientació del referent.
  • Coordinació amb els diferents serveis i projectes (de l’entitat i fora de l’entitat) per oferir una atenció integral a les persones.
  • Treball en les opcions de sortides, captació d’habitatge i registre d’habitatge.


COMPETÈNCIES

  • Capacitat d’anticipar-se a les necessitats
  • Organització i planificació de la feina
  • Habilitat comunicativa i escolta activa
  • Capacitat de detecció de necessitats socials i de formular alternatives d’atenció
  • Puntualitat en les obligacions laborals
  • Habilitat informàtiques de Gestió ( Excel i Word) i xarxes socials
  • Autonomia per al seu lloc laboral i utilització dels procediments
  • Capacitat de gestió de les emocions davant situacions d’estrès


RESULTATS

  • Setmanalment: elaboració de diaris de seguiment, tant si es tracta de vistes presencials, com d’intervencions telefòniques i/o coordinacions amb recursos i referents.
  • Mensualment: participació de les reunions d’equip i dels grups de treball específics convocades en el marc del Programa Nausica.
  • Mensualment: participació de les sessions de supervisió convocades en el marc del Programa Nausica.
  • Mensualment: elaboració informes mensuals de seguiment (quantitatius i qualitatius).
  • Mensualment: elaboració dels ajuts corresponents d’aportacions per l’ús de l’habitatge.
  • Mensualment: suport en el seguiment per garantir el correcte manteniment i cura de l’habitatge.
  • Mensualment: suport en el seguiment de la justificació d’ajuts econòmics
  • Mensualment: seguiment del Pla d’estalvi i suport en la organització econòmica i familiar.
  • Mensualment: promoció i dinamització d’activitats comunitàries amb i per les persones ateses.
  • Mensualment: actualització de graella de dades i d’indicadors.
  • Mensualment: seguiment i tancament de les incidències immobiliàries a càrrec de les famílies.
  • Mensualment: actualització expedients (físics i informàtics).
  • Trimestralment: revisió dels habitatges i actualització d’inventaris amb es famílies.
  • Detecció d’incidències no comunicades.
  • Trimestralment: elaboració, revisió i adaptació del pla de treball amb les famílies.


CONDICIONS

Certificat de discpacitat: mínim el 33%

Jornada laboral: Complerta

Conveni Acció Social amb infants, joves, famílies i altres en situació de risc d’exclusió social de Catalunya

Sou: 23.100,28 bruts anuals

Lloc de treball: Barcelona

Horari: De dilluns a divendres

Tipus de contracte: Indefinit

Inici: Immediat

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Social y Voluntariado en Barcelona

Plataforma Educativa

Barcelona, ES

La Fundació Acció Social Infància (FASI) és una organització del sector dels serveis a les persones amb vocació...