Objectiu:
- Coordinació i supervisió dels processos propis del Servei d’Atenció a la Ciutadania (reclamacions, suggeriments, agraïments i tràmits) .
- Gestió de la demanda de les llistes d’espera.
- Coordinació transversal amb serveis clínics, gestió de pacients i àrees de qualitat.
- Assegurar el compliment de les accions de caràcter tècnic vinculades a la gestió de pacients en el Servei d’Atenció a la Ciutadania, tot seguint les instruccions rebudes de la Direcció de Gestió de Pacients i d'acord amb els protocols, els procediments i la normativa legal vigent, amb la finalitat de contribuir al desenvolupament adequat de l'activitat assistencial.
- Àrea d’atenció a la ciutadania:
- Supervisar els circuits propis de la unitat, per tal de donar la millor resposta a la ciutadania
- Gestionar els agraïments, reclamacions, suggeriments i tràmits que els usuaris fan arribar al centre a través del Servei d’Atenció a la Ciutadania
- Coordinar l’equip i els punts d’informació (presencials, telefònics i telemàtics)
- Participar en la prevenció de conflictes i la mediació.
- Col·laborar en iniciatives de participació ciutadana.
- Impulsar una atenció centrada en la persona, equitativa i eficient.
- Aplicar eines d'avaluació qualitativa de l'activitat inclosa en el Pla d'Acció de l'Hospital.
- Àrea gestió de la demanda:
- Conèixer el terminis de garantia definits per CatSalut per donar la millor resposta a l’ usuari
- Col·laborar en la millora dels circuits interns i externes de gestió de la demanda.
- Fer seguiment i analitzar els indicadors de temps d’espera.
- Treballar amb eines de gestió assistencial i quadres de comandament.
- Llicenciatura/grau en Ciències de la Salut, Psicologia, Treball Social, Ciències Socials, Gestió Pública o similars.
- Formació postgraduada relacionada amb la Mediació, la Comunicació, l’Atenció al Ciutadania o similars.
- Nivell de català C1.
- Formació en experiència del pacient.
- Experiència professional mínima de 5 anys en l’àmbit requerit.
- Trajectòria.
- Coneixement demostrable del sistema sanitari públic català i de la normativa vigent sobre temps d’espera.
- Domini d’eines informàtiques de gestió assistencial (SAP, HIS, SISO, etc.).
- Capacitat funcional per desenvolupar les tasques del lloc.
- Competències professionals transversals:
- Lideratge: Capacitat per inspirar i mobilitzar l’equip, promovent un entorn col·laboratiu i orientat a la millora contínua.
- Gestió emocional i de conflictes: Habilitat per mantenir l’equilibri emocional en situacions complexes, així com abordar desacords amb empatia i eficàcia.
- Capacitat d’anàlisi: Aptitud per interpretar dades i situacions amb visió crítica per a la presa de decisions informada.
- Habilitats comunicatives: Comunicació clara, empàtica i assertiva, tant amb els usuaris com amb els equips professionals.
- Iniciativa i autonomia: Capacitat per anticipar necessitats i actuar proactivament amb responsabilitat.
- Responsabilitat i compromís: Implicació activa amb els valors del sistema públic de salut i amb la qualitat del servei.
- Capacitat de planificació i organització: Gestió eficient del temps i dels recursos per assolir els objectius fixats.
- Incorporació immediata a un projecte amb impacte directe en l’atenció ciutadana, dins d’un entorn compromès amb la qualitat i la millora contínua a l’equip de treball del servei de Gestió de Pacients Del Consorci Corporació Sanitària Taulí.
- Contracte de substitució amb continuïtat prevista fins a la cobertura definitiva de la plaça, d’acord amb la normativa vigent*
- Jornada completa i condicions laborals regulades pel III Conveni SISCAT.
- Retribució competitiva dins del marc públic, ajustada segons experiència, formació i perfil professional.
- Oportunitats de desenvolupament professional i col·laboració amb equips referents dins el sistema de salut català.
- La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral.
Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat.
- Valoració Curricular: Valoració del CV respecte la trajectòria professional, formació i l’expertesa vinculada a la posició segons allò exposat en els apartats anteriors (requisits i es valorarà) i valoració de la Carta de motivació. A partir de la informació d’aquesta primera fase es plantejaran les persones candidates aptes per a iniciar el procés.
- Primera Entrevista Personal: Entrevista conjunta entre l’Àrea de Gestió de Pacients i l’Àrea de Persones per a valorar un primer encaix amb la posició on es valoraran aspectes tècnics i transversals.
- Segona Entrevista Personal: Les persones finalistes que superin la primera entrevista passaran a una segona fase on hauran de desenvolupar una proposta de projecte o exercici tècnic/estratègic.
- Tribunal “ad hoc” que comprovarà i valorarà els mèrits i competències de les persones candidates, emetent un informe sobre la idoneïtat global de cadascuna.
- Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures o en funció de la concurrència, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació.
Les persones no seleccionades per aquesta posició que hagin realitzat el procés de selecció, podran ser considerades, segons la seva idoneïtat, per ocupar vacants que es puguin donar en altres àmbits de característiques semblants a la plaça objecte d’aquesta convocatòria.
En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.
Documentació i inscripció:
Documentació: Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:
- - Curriculum vitae.
- - Titulació acreditativa dels requisits.
- - Carta de Motivació per al lloc de treball.
- - Acreditacions formatives.
- - Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).
Data de termini: Fins el 09 de desembre de 2025
Codi de plaça: 24
Requisits:
Per participar en aquest procés es imprescindible presentar la documentació en el termini i forma establerts.
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraÚltimas ofertas de empleo de Técnico/a en Barcelona
Universia España
Barcelona, ES
Tècnic/a de projectes
24 nov.Universia España
Barcelona, ES
Hospital Clínic de Barcelona
Barcelona, ES
Técnico/a de ServiceDesk N1
24 nov.Nextret
Barcelona, ES
ANCO
Barcelona, ES
Hospital General de Granollers
Granollers, ES
Grup CETT
Barcelona, ES
Asociación DIR
Granada, La, ES
Contact Center Institute
Barcelona, ES
Técnico/a Helpdesk
21 nov.Aubay
Barcelona, ES