Parlem és l’operadora de telecomunicacions nascuda a Catalunya que ofereix serveis integrals de mòbil, Internet, fix i televisió i que aspira a donar servei als seus clients a qualsevol racó del món, tant a Particulars com a Empreses.
Actualment estem buscant un/a Office Manager per incorporar-se al departament de RRHH.
Què esperem de tu?
·Formació FP o universitària.
·Català i castellà nadius i anglès alt.
·Experiència en tasques administratives, de gestió d’oficina.
Quines seran les teves responsabilitats?
- Et responsabilitzaràs del dia a dia de l’oficina.
- Gestionaràs les visites externes a l'oficina central, les incidències i la recepció de paquets entre d'altres.
- Coordinaràs les agendes, els viatges i les reunions dels equips.
- Redactaràs informes i actes de reunions.
- Organitzaràs els esdeveniments corporatius.
- Gestionaràs la flota de vehicles.
- Donaràs suport a direcció en tasques administratives.
Per què Grup Parlem?
Ambient de treball jove i dinàmic.
Flexibilitat horària.
Teletreball en model híbrid.
Targeta de retribució flexible.
Horari intensiu a l'estiu.
Festa el dia del teu aniversari
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraÚltimas ofertas de empleo de Jefe/a de Oficina en Barcelona
Office Manager
11 sept.Fever
Barcelona, ES