¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
800Comercial y Ventas
488Adminstración y Secretariado
471Informática e IT
433Industria Manufacturera
314Ver más categorías
Ingeniería y Mecánica
312Desarrollo de Software
236Instalación y Mantenimiento
234Comercio y Venta al Detalle
163Derecho y Legal
143Educación y Formación
132Marketing y Negocio
123Arte, Moda y Diseño
92Diseño y Usabilidad
89Artes y Oficios
68Hostelería
65Alimentación
62Sanidad y Salud
61Publicidad y Comunicación
56Construcción
52Contabilidad y Finanzas
49Recursos Humanos
44Atención al cliente
26Farmacéutica
23Banca
20Cuidados y Servicios Personales
18Energía y Minería
13Inmobiliaria
11Seguridad
9Producto
8Turismo y Entretenimiento
8Social y Voluntariado
4Telecomunicaciones
4Deporte y Entrenamiento
2Seguros
2Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Editorial y Medios
0Admin Contable (bcn)
NuevaNuclio Talent
Barcelona, ES
Admin Contable (bcn)
Nuclio Talent · Barcelona, ES
Seguimos buscando el mejor talento para nuestras compañías, y en este caso estamos buscando a a un/a Administrativo contable para unirse a un equipo de primer nivel, para el proyecto súper ambicioso de una de nuestras startups #proptech con #web3.
Estamos buscando un profesional para asumir este cargo, donde serás responsable de gestionar y supervisar las actividades contables de la empresa, garantizando la precisión y cumplimiento de las normativas contables y fiscales. Trabajarás en estrecha colaboración con el equipo ejecutivo para proporcionar informes precisos y oportunos para respaldar la toma de decisiones estratégicas de la empresa y será responsable de la relación con las gestorías externas.
Responsabilidades
- Llevar a cabo todas las tareas contables diarias, incluyendo la gestión de cuentas por pagar y cuentas por cobrar, conciliaciones bancarias, registros de gastos, y preparación de informes financieros.
- Supervisar y revisar los registros contables para garantizar su precisión y conformidad con las políticas contables y los estándares regulatorios.
- Preparar y presentar declaraciones fiscales y cumplir con las obligaciones fiscales locales, estatales y federales.
- Colaborar con el equipo ejecutivo en la preparación y análisis de informes financieros mensuales, trimestrales y anuales.
- Participar en el proceso de auditoría interna y externa, proporcionando documentación y apoyo necesarios.
- Mantenerse al tanto de las normativas contables y fiscales actualizadas y asegurar su aplicación en todas las actividades financieras de la empresa.
- Identificar oportunidades de mejora en los procesos contables y proponer soluciones para aumentar la eficiencia y la precisión.
- Asistir en la elaboración de presupuestos y previsiones financieras, proporcionando información clave y análisis para respaldar la planificación financiera de la empresa.
- Colaborar con otros departamentos para proporcionar asesoramiento financiero y apoyo en proyectos específicos según sea necesario
¿Qué ofrecemos?
Oportunidad de contribuir al crecimiento y desarrollo de un equipo talentoso en una empresa en crecimiento. Participación en el diseño e implementación de procesos internos. Ambiente de trabajo colaborativo y orientado a objetivos. Posibilidad de aprender y crecer en un entorno dinámico y desafiante. Salario competitivo acorde a la experiencia y conocimientos.
¡Apúntate para saber más!
IT Sys Admin
19 abr.Flanks
Barcelona, ES
IT Sys Admin
Flanks · Barcelona, ES
SaaS Fintech LESS Office
A Little Bit About Flanks
Flanks is a Barcelona-based fintech company focused on wealth management services. Its main product is a SaaS solution that helps financial advisors, family offices and other institutions to have a holistic view of their clients’ financial assets while using the latest scraping technology. We’re currently building the benchmark in the OpenWealth industry, and so far we managed to have compatibility with over 250 national and international entities.
Thanks to our clients, we continue to grow at a fast pace. We have already more than 300,000 aggregated portfolios spread across nearly 250 entities and have positioned our business at break-even in less than a year. In August 2021, Flanks raised €2.3 million in an investment round led by JME Ventures and SeedRocket 4Founders Capital. And a significant €7.5 million in August 2023, demonstrating confidence in our vision and capabilities.
We are pioneers in our market in Spain, which will certainly grow a lot in the next few months and years. However, we are going to take a league leap in terms of the volumetry of the system, as our key focus now is to accelerate our market expansion in Europe and LatAm. And we would like to count on you to also grow (personally and professionally) with us.
Flanks’s values are:
- People first: To us, the most important thing is for “Flankers” to feel at ease, for them to get involved in a project and be feel part of the team.
- Keep growing: Our team believes that people growing in lockstep with the company is essential, both personally and professionally.
- Think twice, act once: We like to think about all the possible consequences before taking any decision that could affect the team or our clients.
About The Role
You will be an IT Sys Admin at Flanks, working on the Tech team. You will participate in the configuration of computers, optimising processes and managing access platforms.
Things we'd love to see on you
- You live in Barcelona City and/or close enough to work at the office. Living in Spain is a mandatory requirement, and a non-negotiable requirement.
- Likewise, we can’t offer a relocation package and/or working visa.
- You have working English and Spanish proficiency.
- We will be helping you to grow, so don't worry if you don't check all the boxes!
- We need you to be studying and we can make an internship agreement with your school.
We offer fair compensation. We're not on top of the market, but our intention is to increase compensation as the company grows, you will not be left behind. Likewise, we believe this is a really nice time to join the project as we have a lot of challenges ahead and you'll be an active part of this exciting journey. This is a full-time, permanent contract. We offer hybrid work, so you’ll be asked to come work in-office for some time every week.
A non-exhaustive list of perks includes:
🏠 Office between Sants Estació and Plaça Espanya, with a 280 degree view of Barcelona.
🔆 Flexible working hours
🎊 Paid time off on your birthday
🍒 Fresh fruit every week, all-you-can-drink tea and coffee
🍻 Friday happy hours after our weekly team meetings (optional)
😎 Team building events (optional)
🙀 Personal holidays swap inside the same month
🍽️ Digital canteen with Nora in our offices subsidized at 50%.
🏥 Health insurance
💸 Flexible remuneration with Cobee
📚 Yearly training budget
The hiring process
This is how the usual hiring process looks like:
- You send us your resume, cover letter, etc.
- A chat with our Head of People, Mireia.
- A meeting with our CTO, Sergi Lao.
- Optionally, any other meeting you or us might need to clarify any pending questions.
- We send you an offer.
If you think you meet most of the criteria described above, don’t hesitate to send us your CV and/or cover letter. We will be happy to hear from you!
Flanks is deeply committed to diversity, equity and inclusion both in our hiring practices and in our experiences as a Flanks employee. We’re proud to be an equal opportunity employer, and encourage all applicants regardless of race, religion, or belief (if any), nationality, ethnic or national origin, gender, gender identity, pregnancy and maternity, sexual orientation, age, marital and civil partnership status, or disability status.
ADMIN/ OFFICE MANAGER
18 abr.NOIZE DESIGN STUDIO S.L.
Barcelona, ES
ADMIN/ OFFICE MANAGER
NOIZE DESIGN STUDIO S.L. · Barcelona, ES
Office Excel Outlook PowerPoint Word
Company Overview:
Noize Design Studio is a renowned global fashion design and textile manufacturing supplier company Our customers are the biggest brands in the fashion industry. Our commitment to sustainable production and denim crafted quality has made us a leader in the industry. At Noize Design Studio, we foster a creative and dynamic work environment that encourages innovation and personal growth.
Position: Part-Time Administrative Intern
Location: Barcelona
Duration: immediate start (Flexible, 3-6 months)
Part time
About the Role:
Are you a detail-oriented, organized, and proactive individual looking to gain valuable experience in the fashion and manufacturing industry? Noize Design Studio is seeking an Administrative to join our team.
In this role, you will manage and support our teams in various aspects of our day-to-day operations. You will have the opportunity to learn from industry experts and contribute to the success of a globally recognized brand.
Key Responsibilities:
- Assist with notifications of generalitat de Catalunya, payment of taxes, payments of salaries and invoices.
- Support the coordination of meetings in our office, appointments, and travel arrangements.
- Help manage and maintain office supplies and inventory.
- Assist with basic tasks, such as monthly expenses reports
- Provide general administrative support to various departments as needed.
Qualifications:
- Current enrollment in a degree program related to business administration, fashion management, or a related field.
- Strong organizational and time management skills.
- Excellent attention to detail and accuracy.
- Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
- Effective communication skills, both written and verbal.
- A proactive and self-motivated attitude with a willingness to learn.
- Ability to maintain confidentiality and handle sensitive information with discretion.
What We Offer:
- Hands-on experience in a dynamic and innovative fashion and textile manufacturing environment.
- Exposure to various aspects of the fashion industry, including design, production, and operations.
- Networking opportunities within the fashion and textile industry.
How to Apply:
Interested candidates should submit the following to [email protected]:
1. Resume highlighting skills, and experiences.
2. Availability
Application Deadline: 01/30/2024
Join Noize Jeans and be part of a team dedicated to shaping the future of fashion and sustainability. Apply today and embark on a rewarding internship experience in the fashion industry!
NA
Adm. Contable. Inglés + Italiano.
NA · Bahabón, ES
Teletrabajo Excel Office
En Adecco Selección creemos en tu talento y queremos ser tu motor de cambio para que encuentres tu próximo proyecto.
Si valoras aprender, buscas desarrollarte en departamentos financieros y trabajar en equipo, queremos conocerte.
Te integrarás en el equipo de AP y darás soporte financiero al equipo de Italia llevando la contabilidad de proveedores/as, revisando y gestionando las incidencias relativas a facturación, llevando la interlocución, en todo momento, con el cliente interno y externo.
Trabajarás en Valladolid (capital) dentro del equipo internacional en una compañía que apuesta por el desarrollo de las personas y con opciones reales de promoción.
Requisitos
- Formación universitaria en Económicas, ADE o similar
- Experiencia de, al menos, 6 meses en puestos financieros
- Usuario/a avanzado/a de MS Office, principalmente Excel
- Valorable experiencia previa con SAP.
- Nivel B2 de inglés
- Nivel C1 de italiano
- Motivación por aprender, capacidad de trabajo en equipo y orientación al cliente.
-Disponibilidad para viajar de manera puntual
¿Qué ofrecemos?
- Contrato estable directamente con la empresa
- Jornada completa de lunes a viernes
- Horario flexible (08:00/09:00 - 17:00/18:00)
- Modelo de trabajo presencial durante los tres primeros meses.
- Un día de teletrabajo a la semana a partir del cuarto mes
- Plan de formación y desarrollo tanto en herramientas digitales como en idiomas.
- Salario: 19.000 - 22.000 € brutos anuales en función de la experiencia aportada
AUX. CALIDAD, ADMIN. Y MUESTRAS
11 abr.EULEN Flexiplán
Alcázar de San Juan, ES
AUX. CALIDAD, ADMIN. Y MUESTRAS
EULEN Flexiplán · Alcázar de San Juan, ES
Resolución de problemas Control de calidad Investigación Comunicación Equipo de oficina Análisis de peligros y puntos de control críticos Mecanografía Administración general ERP de IFS
¿Buscas una jornada intensiva de mañanas?¿Estás buscando una oportunidad laboral dentro del sector alimentario? ¿Tienes experiencia en SAE ?¿Tienes conocimientos sobre IFS? Entonces, ¡esto te interesa!
Eulen Flexiplan selecciona para una empresa del sector alimentario un/a AUX. CALIDAD, ADMIN. Y MUESTRAS que se incorpore en sus instalaciones de ALCAZAR DE SAN JUAN
Formando parte del equipo desarrollarás funciones de:
- Control de calidad
- Análisis y recogida de muestras
- Labores administrativas
- Gestión de base de datos
- Elaboración de informes
¿Qué necesitamos?
- Formación: Grado superior industria alimentaria o similar
- Experiencia: Al menos un 1 año en puesto similar
- Conocimientos específicos en IFS Y SAE
- Disponibilidad: Incorporación inmediata
¡Te estamos esperando!