¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.379Comercial y Ventas
979Informática e IT
861Adminstración y Secretariado
683Comercio y Venta al Detalle
478Ver más categorías
Desarrollo de Software
456Ingeniería y Mecánica
430Industria Manufacturera
417Educación y Formación
390Instalación y Mantenimiento
326Marketing y Negocio
311Derecho y Legal
310Sanidad y Salud
240Arte, Moda y Diseño
133Diseño y Usabilidad
130Construcción
111Hostelería
104Alimentación
98Contabilidad y Finanzas
97Recursos Humanos
94Publicidad y Comunicación
88Artes y Oficios
84Turismo y Entretenimiento
80Atención al cliente
77Producto
58Cuidados y Servicios Personales
57Inmobiliaria
56Banca
38Seguridad
29Farmacéutica
19Social y Voluntariado
19Energía y Minería
12Telecomunicaciones
5Deporte y Entrenamiento
2Seguros
2Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Editorial y Medios
0Comercial preventa
NuevaDelgado Selección | Creamos momentos gourmet
Boadilla del Monte, ES
Comercial preventa
Delgado Selección | Creamos momentos gourmet · Boadilla del Monte, ES
Somos Delgado Madrid S.L. una empresa con una larga trayectoria en el sector de la alimentación. Desarrollamos nuestra actividad en la distribución, comercialización y creación de marcas de productos gourmet, con uno de los mejores catálogos.
Contamos con un equipo de profesionales muy cualificado y un entorno de estabilidad y crecimiento. Por ello, queremos ampliar nuestra plantilla incorporando a un COMERCIAL PREVENTA.
Tareas
- Visitar tu ruta de clientes.
- Tomar pedidos con iPad de empresa.
- Mantener relaciones cordiales y adecuadas con los clientes.
- Trasladar, gestionar y solucionar incidencias.
- Ofertar las Promociones.
- Acciones de Venta Cruzada.
Requisitos
- Experiencia relacionada con el puesto (comercial, promotor/a, captador/a de socios de ONG, teleoperador/a, etc.).
- Valorable si tiene experiencia como comercial en el sector alimentación.
- Persona ágil, extrovertida, con buena presencia y buen trato al cliente.
- Carnet de conducir y coche propio (que pueda entrar en la zona centro de Madrid)
Beneficios
- Contrato indefinido
- Jornada completa: L-V, 9:00 a 19:00 h. con 2h. para comer
- Salario: 20.000 € brutos/año + comisiones
- Bonus por coche: 0'22€/km
- Vacaciones: 30 días naturales
- Posibilidad de crecimiento profesional.
- Descuentos en nuestros productos gourmet.
Si eres una persona ambiciosa y te interesa asumir nuevos retos, ¡esta es tu oportunidad!
Agente de viajes
NuevaDENATRAVEL
Barcelona, ES
Agente de viajes
DENATRAVEL · Barcelona, ES
Italiano Turismo Aerolíneas Gestión de reservas Reservas hoteleras Viajes de negocios Gestión de viajes Planificación de viajes Agencia de viajes Viajes de incentivo
Como Agente de Viajes en Denatravel, serás responsable de organizar y gestionar reservas internacionales de viajes para grupos, incluyendo transportes, alojamientos, restaurantes y todo tipo de experiencias educativas.
Este es un puesto de tiempo completo y se realizará de manera presencial en nuestras oficinas ubicadas en Barcelona.
Requisitos
- Capacidad y motivación por aprender.
- Motivación por viajar y/o experiencia en la organización de viajes.
- Dominio del idioma inglés y además se valorará el francés y/o el italiano.
- Capacidad de resolución de problemas y habilidades de negociación.
- Capacidad para trabajar en equipo y buena comunicación.
- Incorporación el 25 de agosto.
HP
Barcelona, ES
Electronics & Data Analysis Internship
HP · Barcelona, ES
Excel Big Data Power BI Office PowerPoint
Are you an analytical person who enjoys Big Data analysis? Do you have an electronics background and want to grow in this area? HP Inc and be part of one of the most recognized supply chains in the industry!
We are the Procurement team for electromechanical parts within the Large Format Printing Business and 3D Business (aka LFP & 3D). We take care of direct materials procurement, and our deliverables are directly linked with the parts specifications, availability and suitability for all our needs.
PPSC is the acronym for the whole HP Procurement team and concerns the supply chain inbound.
Main Responsibilities
- Support PPSC Large Format Printing and 3D EMECH team in the development of analysis tools to support Printed Circuit Assembly industrialization, design, and production.
- Focus in the spend analytics, tracking and impact analysis for the various Manufacturer Partners.
- Help the PPSC senior engineers with the different guidelines to be developed, maintained and communication WITH R&D and Operations Communities.
- Be part of the PPSC electronics team, working closely to RD and operations to optimize Electronics design in terms of EE components selection, and cost analysis
- Develop the data analysis layer for tracking Quality Data to improve industrialization activities, test coverage and faster TAT for corrective actions.
- Fourth-year student, as well as master’s, currently enrolled in electronics or industrial engineering. Other related disciplines may be acceptable, depending on the technical knowledge. Academic agreement is required. Interest in Data Mining and Big Data would be a plus.
- Tools needed: MS Office (PowerPoint, Excel, etc.), Power BI. Knowledge in coding would be a plus.
- Strong data analytics and reporting skills: ability to analyze data and interpret it accurately to get conclusions.
- Proactive, curious, and dynamic personality: Capacity and eagerness to learn quickly new tools, processes, methods, etc.
- Autonomous and self-sufficient person: availability to work on your own and take risks on decisions and new solutions that need to be created.
- Fluent in English.
Being part of HP means access to an international community with lots of growth opportunities within the company, professional development resources, networking opportunities, while enjoying in a great atmosphere making an impact.
- You will be able to choose to either work office-based or hybrid work style.
- Flexible schedule for part time (4h/day) or full time (8h/day) for a 3 to12 months agreement.
- Lunch in the cafeteria.
- Love sports? Then take advantage of our sports center (indoor and outdoor); gym, squash courts, tennis courts, basketball courts and with 25+ regular coordinated activities / sports , such as HIIT training, squash, basketball and yoga.
- A Young employee Network (YEN) which host fun events on a regular basis, such as “beer bust” Fridays at different venues including the beach in the summertime.
- We have an onsite Doctor and medical team for our employees, including services such as: nutrition, physiotherapy and general health.
- Free printing Happy hour – from photographs to large posters. And Hands-on workshops to print with the latest technology – from wall covers to 3D printed models.
GBU Entity (ES41)
adidas
Barcelona, ES
Sales associate (part time) - ECI Plaza Cataluña
adidas · Barcelona, ES
¿Sabías que en adidas creemos que a través del deporte podemos contribuir a cambiar el mundo?
Buscamos vendedores y vendedoras part time (Sales Associate) para unirse a nuestra tienda en El Corte Inglés (Plaza Cataluña).
El compromiso de adidas con nuestra gente es fundamental para el éxito de nuestro equipo. Ofrecemos una verdadera carrera profesional para aquellas personas que quieran tener un futuro a largo plazo en el divertido negocio de Retail en adidas.
Un lugar para todos: adidas celebra la diversidad, apoya la inclusión y fomenta la libertad de expresión en el lugar de trabajo. No toleramos el acoso ni la discriminación hacia ninguno de nuestros candidatos o empleados. Somos una empresa que ofrece igualdad de oportunidades.
¿Qué te ofrece adidas?
- Un salario competitivo
- ¡Cuidamos de tu salud física y mental! Entre otros beneficios, tenemos un importe mensual asignado para hacer deporte, así como un soporte para empleados y familiares en cuestiones de salud mental.
- Un horario que permite adaptarse a tus necesidades.
- Podrás disfrutar de hasta un 44% de descuento en producto adidas.
- Desarrolla tu carrera profesional en una marca deportiva icónica a nivel mundial con múltiples oportunidades de promoción interna.
Se Valorará Muy Positivamente
- Experiencia previa en entornos de Retail orientados al cliente.
- Experiencia y pasión por el mundo del deporte y/o la moda.
- Capacidad de trabajo en equipo.
¡Únete a nosotros y siente la adrenalina como cuando saltaste por primera vez al terreno de juego! #IMPOSSIBLEISNOTHING
adidas celebrates diversity, supports inclusiveness and encourages individual expression in our workplace. We do not tolerate the harassment or discrimination toward any of our applicants or employees. We are an equal opportunity employer.
EWOR
B2B Co-Founder / CEO (100 % remote) (m/f/d)
EWOR · Barcelona, ES
Teletrabajo
We are looking to hire ambitious entrepreneurs to start and scale their own startups.
We are serial entrepreneurs, for example Paul Müller (founder Adjust, €1.2B exit) and Petter Made (founder SumUp, €8B) who are eager to support outlier personalities and serial entrepreneurs to build €1B+ companies.
We offer:
- A salary while you build your startup as you will directly be employed by us. Alternatively, you can opt for up to €500k in funding.
- Community: Access to the top 0.1% of founders, peers and investors
- Personal Development: Weekly coaching with unicorn-founders
- Funding: Support in securing a multi-million euro funding round within 12 months (on average, EWOR Fellows raise > €2M after our Grand Pitch)
- Talent: Hiring support through our network (over 50,000 professionals)
- Distribution: Support in reaching product-market-fit and building up a sales force / marketing machine
Highlighting just one of many success stories, one of our fellows set a record for Europe’s largest pre-seed round by a first-time founder, securing a €12M pre-seed investment.
Tasks
- You will build, and run your own startup in fields such as B2B
- You will embark on an extensive personal development journey crafted by unicorn founders and follow a fully customised programme enhancing your goal, time, and energy management
- You will receive support in hiring through our network to over 50,000 professionals and advice as well as best practices from serial entrepreneurs
- You will receive coaching in making your startup “investible”, i.e. ready to raise millions in funding
- You will iterate your product with us until having reached product-market-fit and receive support in building up a sales force or creating a marketing empire respectively
Requirements
- Based in Europe or the Americas or open to relocate
- Willingness to take full responsibility for your own startup and scale it to €100M+ in revenues
- Excellent communication skills and English language
Join us and build a €1B+ company with us!
Teacher of Arts (High school) Philosophy of the Arts (HKU)
Monzón, ES
Research Assistant I/II in the Division of Health Economics, Policy and Management
Teacher of Arts (High school) Philosophy of the Arts (HKU) · Monzón, ES
LESS Office
The University of Hong Kong
Apply now Ref.: 532330
Work type: Full-time
Department: School of Public Health (22400)
Categories: Research Staff
Hong Kong
Applications are invited for appointment as Research Assistant I/II in the Division of Health Economics, Policy and Management, School of Public Health (Ref.: 532330), to commence as soon as possible, on a one-year temporary basis or two-year fixed-term basis, with the possibility of renewal subject to funding availability and satisfactory performance.
Applicants should possess: (i) a master's degree or equivalent in computer science, public health, health policy, health economics, or related disciplines; (ii) distinguished academic credentials and a research track record; and (iii) demonstrated ability to manage research projects involving data management, IRB submission and data collection in the context of Hong Kong. A successful applicant should be fluent in English and if possible in Mandarin and Cantonese.
The appointee will coordinate research and grant submissions in the area of health economics, outcomes research and public health policy. They will also assist with writing scientific papers, contribute to authorship based on the level of involvement, office administration, and perform other duties as assigned. Enquiries about the duties of the post should be sent to Professor David Bishai by email at [email protected].
Those with less experience or academic qualifications may be appointed as Research Assistant II.
A highly competitive salary commensurate with qualifications and experience will be offered, in addition to annual leave and medical benefits. The appointment on fixed terms will attract a contract end gratuity and University contribution to a retirement benefits scheme, totalling up to 10% of basic salary.
The University only accepts online application for the above post. Applicants should apply online and provide an up-to-date CV. Review of applications will start as soon as possible and continue until September 9, 2025, or until the post is filled, whichever is earlier.
Advertised:Jun 10, 2025 (HK Time)
Applications close:Sep 9, 2025 (HK Time)
Back to search results Apply now
Whatsapp Facebook LinkedIn Email App
Send me jobs like these
We will email you new jobs that match this search.
Great, we can send you jobs like this, if this is your first time signing up, please check your inbox to confirm your subscription.
The email address was invalid, please check for errors.
You must agree to the privacy statement
Subscribe Recaptcha
Privacy agreement
Search results
Ref. Posting Title Department Closing Date
Featured jobs
- Provost and Deputy Vice-Chancellor
Dean of Arts
Professor and Inaugural Director of the new School of Biomedical Engineering
Director of Communications and Public Affairs
HKU Global Professoriate Recruitment Campaign
Post-doctoral Fellowships and Research Assistant Professorships
Current opportunities
Ref. Posting Title Department Closing Date
Powered by PageUp
UX Designer
NuevaProduct Madness 📱🎮
Barcelona, ES
UX Designer
Product Madness 📱🎮 · Barcelona, ES
UX/UI Sketch
Estamos buscando un diseñador de UX talentoso y motivado para unirse al equipo de Cashman Casino.
Como diseñador de UX de nivel medio, desempeñarás un papel clave en la configuración de las características y los sistemas que mejoran el compromiso, la retención y la satisfacción del jugador. Trabajarás en estrecha colaboración con socios interdisciplinarios, incluidos Producto, Arte, IU e Investigación, y ayudarás a ofrecer experiencias intuitivas, agradables y mensurables.
Esta es una función práctica, en la que tus decisiones de diseño llegarán a una audiencia global e influirán directamente en uno de los juegos de casino social móvil más grandes del mundo.
Lo que estamos buscando
Responsabilidades
- Animarás elementos de interfaz de usuario y transiciones que aportan claridad, capacidad de respuesta y deleite.
- Traducirás diseños estáticos y composiciones de movimiento en animaciones totalmente funcionales en el juego.
- Colaborarás con los equipos de UX, UI y desarrollo para garantizar la consistencia, usabilidad y rendimiento.
- Animarás personajes 2D y entornos para apoyar la narrativa y los momentos de juego.
- Crearás prototipos utilizando herramientas como After Effects, Animate o Spine.
- Trabajarás dentro del sistema de animación 2D de Unity para implementar activos directamente en el juego.
- Te asociarás con artistas técnicos a fin de optimizar los activos para el rendimiento y los requisitos de la plataforma.
- Mantendrás documentación clara, bibliotecas de animación y directrices de movimiento.
- Explorarás y crearás prototipos utilizando herramientas de IA generativa para apoyar la concepción y creación de animaciones.
- Contribuirás a una cultura centrada en el rendimiento en la que el pulido, la retroalimentación y la iteración son clave.
- Liderarás el diseño de UX para alcanzar nuevas características y mejoras, equilibrando las necesidades del jugador con los objetivos del producto.
- Crearás flujos de usuario, wireframes y prototipos que comuniquen y validen la intención del diseño.
- Te asociarás con investigadores de UX y aprovecharás los conocimientos de datos para informar e iterar en diseños.
- Trabajarás de forma estrecha con los gerentes de productos, diseñadores de juegos y diseñadores de interfaz de usuario para ofrecer experiencias cohesivas y de alta calidad al jugador.
- Contribuirás a la evolución del sistema de diseño de Cashman Casino, asegurando patrones uniformes y lenguaje visual en todas las características.
- Presentarás y articularás soluciones de diseño con las partes interesadas e integrarás la retroalimentación de manera eficaz.
- Apoyarás el crecimiento de la artesanía de la UX dentro del equipo mediante el intercambio de conocimientos, herramientas y mejores prácticas.
- Informarás al director de diseño de la experiencia del usuario.
- Lo que estamos buscando
- De 2 a 4 años de experiencia profesional como diseñador de UX, diseñador de interacciones o función equivalente.
- Una cartera que muestra soluciones de diseño centradas en el usuario, con ejemplos de wireframes, flujos, prototipos y características enviadas y su impacto.
- Competencia con herramientas de UX como Figma, Sketch, Adobe XD o similares.
- Gran comprensión del diseño de interacción, los principios de capacidad de uso y los sistemas de diseño.
- Experiencia en la colaboración con equipos multifuncionales en un entorno de ritmo rápido.
- Capacidad de utilizar datos cualitativos y cuantitativos para informar y defender las decisiones de diseño.
- Habilidades de comunicación claras y seguras, con la capacidad de presentar y explicar diseños a públicos técnicos y no técnicos.
- Pasión por los juegos móviles y curiosidad sobre lo que los hace atractivos y exitosos.
- Experiencia en diseño para juegos móviles o productos de entretenimiento.
- Familiaridad con los canales de desarrollo de juegos o Unity.
- Interés en los juegos de casino sociales u otros géneros para móviles.
Como parte de la familia Aristocrat, compartimos su misión de llenar de alegría la vida gracias al poder del juego, con un equipo de primer nivel que crea títulos líderes y de mayor recaudación en el género de casino social, entre ellos Heart of Vegas, Lightning Link y Cashman Casino.
Con un equipo global de 800 personas, Product Madness tiene su sede en Londres, y oficinas en Barcelona, Gdańsk, Lviv, Montreal y un equipo remoto en Estados Unidos, lo que nos convierte en una auténtica potencia global.
Nos guiamos por nuestro principio de “Las personas primero”. Independientemente de dónde, cuándo o cómo trabajen, los miembros de nuestro equipo tienen oportunidades para avanzar en su carrera profesional y crecer con nosotros. Nos enorgullece fomentar una cultura inclusiva, en la que se anima a cada persona a dar lo mejor de sí misma cada día.
Pero no confíes solo en nuestra palabra. En 2024, fuimos incluidos en la lista de los Global Inspiring Workplace Awards y recibimos un premio de bronce en los Stevies for Great Employers, en la categoría de “Empleador del año - Medios de comunicación y entretenimiento”.
Disponibilidad para viajar
Ninguna
Información adicional
En este momento, no podemos tramitar visados de trabajo para este puesto. Los candidatos deben tener permiso para trabajar a tiempo completo en el país donde se ofrece la vacante, sin necesidad de visado ahora ni en el futuro.
Test Manager
NuevaAirbus
Madrid, ES
Test Manager
Airbus · Madrid, ES
Job Description:
Several positions are now open in Airbus CRISA (Airbus Defense & Space) in Tres Cantos (Madrid area) for different Space business: Launchers (Ariane6, Vega-C and Vega-E), Earth Exploration (Copernicus missions and PAZ-2), Space Exploration (Artemis), Commercial (Telecommunications Satellites). This is an external temp opportunity to join a diverse and dynamic Technical Team focused on:
- Shape the future based on innovation of our products, new technologies and way of working,
- State of the art product consolidation,
- Continuous Performance improvement.
In accordance with the proven Candidate skills, she/he will be part of Engineering team supported by the relevant Team Leader.
The main mission of a Test Manager is to prepare and perform the qualification of the design of electronic units using development and qualification models as EBB/EM/EQMs, and also the acceptance of the flight deliverables (FMs) to achieve the unit delivery in accordance with project schedule, cost and quality requirements. In a day-to-day basis, she/he will report to the Test Manager. Within each project, the Test Manager is the Responsible of the Validation of the design acting as a key role of the Project Team. The Candidate will be part of the Test Manager Extended Team jointly with other test engineers and test technicians. During the whole project the Test team will work very closely to the Technical Manager, together with the Project Manager, Product Assurance Manager, the Industrial Manager and the EEE/PCB manager. The Test Manger' tasks comprise the complete development of an electronic equipment: from the analysis of the requirements in the Negotiation Phase to the acceptance campaign of the flight deliverables, once successfully pass the qualification of the unit. For this purpose, the Candidate will be part of a team of test engineers and test technicians in charge of the validation of the Qualification of the Qualification Model and the acceptance of the Flight Units, aligned with Project and Team objectives.
This job requires an awareness of any potential compliance risks and a commitment to act with integrity, as the foundation for the Company’s success, reputation and sustainable growth.
Company:
Computadoras, Redes e Ingeniería, SA
Contract Type:
Agency / Temporary
Experience Level:
Professional
Job Family:
Testing
By submitting your CV or application you are consenting to Airbus using and storing information about you for monitoring purposes relating to your application or future employment. This information will only be used by Airbus.
Airbus is committed to achieving workforce diversity and creating an inclusive working environment. We welcome all applications irrespective of social and cultural background, age, gender, disability, sexual orientation or religious belief.
Airbus is, and always has been, committed to equal opportunities for all. As such, we will never ask for any type of monetary exchange in the frame of a recruitment process. Any impersonation of Airbus to do so should be reported to [email protected] .
At Airbus, we support you to work, connect and collaborate more easily and flexibly. Wherever possible, we foster flexible working arrangements to stimulate innovative thinking.
#YESPOST
Ovatio | Colaborador Oficial Ibedrola
Murcia, ES
Instalador - Electricista de Placas Solares - Ovatio
Ovatio | Colaborador Oficial Ibedrola · Murcia, ES
Sobre nosotros
En Ovatio by Iberdrola, lideramos la transición hacia un modelo energético más sostenible. Promovemos energías renovables y proporcionamos soluciones energéticas seguras, eficientes y accesibles. Nuestro equipo de Telemarketing es clave para garantizar la satisfacción y fidelización de nuestros clientes, y ahora buscamos incorporar a un/a Instalador de Fotovoltaica para gestionar y asesorar nuestra amplia cartera de clientes.
Tareas
¿Qué harás?
Como Instalador/a de Placas Solares, tus principales responsabilidades serán:
- Montar los paneles de energía solar y las estructuras de soporte.
- Aplicar sellado al conjunto y a los soportes de montaje para asegurar la impermeabilidad y durabilidad de las instalaciones.
- Realizar la instalación del cableado de interconexión, garantizando conexiones seguras y eficientes.
- Poner en marcha las instalaciones solares, realizando pruebas para asegurar su correcto funcionamiento.
- Colaborar con el equipo técnico para optimizar los procesos de instalación y mantenimiento.
Requisitos
¿Qué ofrecemos?
Contrato indefinido desde el inicio
Jornada intensiva: 07:00 – 15:00 horas
Salario fijo competitivo: 20.000€ brutos/año.
Comisiones por producción: aproximadamente 8.000€ brutos/año.
¿Qué buscamos?
Buscamos a personas con:Experiencia previa en instalación de sistemas solares, eléctricos o similares.
Conocimientos en electricidad y mecánica, así como en normativas de seguridad.
Capacidad para trabajar en alturas y adaptarse a condiciones climáticas variadas.
Habilidad para interpretar planos y diagramas técnicos.
Beneficios
- Formación continua a cargo de la empresa para garantizar tu desarrollo profesional.
- Incentivos
- Oportunidades de crecimiento dentro del grupo empresarial.
- Beneficios sociales que complementan tu remuneración.
- Excelente ambiente de trabajo en un equipo profesional y comprometido.
¿Te interesa?
¡No lo dudes! Envía tu CV o aplica directamente a través de nuestra página web.
¡Únete a Ovatio y contribuye al éxito de nuestros clientes y al cuidado del planeta!