¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.297Comercial y Ventas
1.003Informática e IT
902Adminstración y Secretariado
856Comercio y Venta al Detalle
706Ver más categorías
Desarrollo de Software
601Derecho y Legal
445Ingeniería y Mecánica
439Educación y Formación
416Industria Manufacturera
388Marketing y Negocio
297Instalación y Mantenimiento
264Sanidad y Salud
199Diseño y Usabilidad
154Construcción
133Publicidad y Comunicación
127Arte, Moda y Diseño
113Recursos Humanos
100Alimentación
99Hostelería
95Artes y Oficios
88Contabilidad y Finanzas
84Turismo y Entretenimiento
77Atención al cliente
70Banca
54Cuidados y Servicios Personales
52Producto
51Inmobiliaria
48Seguridad
30Farmacéutica
28Social y Voluntariado
21Energía y Minería
7Ciencia e Investigación
4Seguros
3Telecomunicaciones
3Deporte y Entrenamiento
2Agricultura
0Editorial y Medios
0BECA Data Engineer
NuevaBNP Paribas
BECA Data Engineer
BNP Paribas · Madrid, ES
Teletrabajo Big Data Power BI Tableau Office
Data Engineer Academy
¿Hablas inglés, español?
¿Te gustaría trabajar en un ambiente internacional?
¿Quieres participar en el crecimiento de un equipo de TI que proporciona un servicio de calidad a todas las entidades de BNP Paribas Personal Finance en todo el mundo?
¡Si tu respuesta es sí a esas 3 preguntas por favor sigue leyendo!
Dentro de BNP Paribas Personal Finance, vamos a crear una academia con el objetivo de incorporar un(as/os) estudiantes empezando en modalidad de beca que pueda dar soporte a un equipo de desarrollo internacional, el cual forma parte de South Europe Technologies (SET) - Centro Internacional de Servicios Compartidos de IT, Data, Operaciones y Ciberseguridad.
Tras un periodo de onboarding con el rol de Analista de Datos junto con el líder técnico y el resto del equipo, las principales responsabilidades del puesto serán:
* Identificar y proponer mejoras que mejoren el rendimiento y procesos de las soluciones de datos implementadas.
* Recopilar y analizar los requerimientos que las diferentes áreas de negocio propongan.
* Capacidad para interpretar grandes volúmenes de datos y extraer conclusiones relevantes.
* Implementar soluciones para la extracción y transformación de los datos almacenados.
* Desarrollar habilidades para traducir datos complejos en informes compresibles para audiencias técnicas y no técnicas. Estos informes se deberán diseñar, automatizar y publicar utilizando para ello Power BI y/o Tableau.
* Colaborar con otras áreas y equipos interdisciplinarios (analistas de negocio, científico de datos...) en el desarrollo de productos analíticos basados en datos.
* En base a la experiencia desarrollada, proponer mejoras en la calidad y gobierno del dato establecidos por el Data Office
* Mantenerse al tanto de las tendencias y mejores prácticas en el diseño e implementación de las diferentes tecnologías aplicadas al manejo y desarrollo de proyectos basados en datos.
Los requisitos que necesitarás para cubrir esta posición son:
* Una formación en Ingeniería Informática u otras Ingenierías. O en campos relacionados como matemáticas, estadística, física o equivalentes.
* Formación a través de cursos especializados y/o bootcamps, analítica de datos y/o Big data.
Soft skills
* Ser una persona proactiva y orientada a la resolución de problemas y toma de decisiones.
Idiomas
* Inglés (mínimo B2) / Francés (opcional).
Ofrecemos
* Formación continua durante el periodo de beca en el rol de Ingeniero de Datos con el objetivo de potenciar los conocimientos y habilidades.
* Participación en proyectos tecnológicos en los que los candidatos puedan aportar conocimiento y valor desde el inicio. Nuestro objetivo es que tu trabajo se vea reflejado y tenga impacto desde el inicio.
* Conocerás ejemplos prácticos de procesos ETL (Extracción, Transformación y Carga) y las diferentes herramientas empleadas.
* Beca de 6 meses con posibilidad real de incorporación en contrato permanente al término de la beca.
* Modelo híbrido de teletrabajo.
* Un día de vacaciones por mes de trabajo (de acuerdo con la duración del convenio con la Universidad).
Consideraciones
* Jornada completa de 9:00 a 18:00.
* Remuneración: 880€ brutos/mes.
* Incorporación inmediata.
ASNET Soluciones Informaticas
Barcelona, ES
Administrador Sistemas IT
ASNET Soluciones Informaticas · Barcelona, ES
TSQL Azure PowerShell SQL Server
Descripción de empleo:
Precisamos de un Administrador de Sistemas que tenga experiencia en:
• Gestión de incidencias, proyectos e instalaciones.
• Don de gentes y trato con usuario final
Se requiere conocimientos avanzados en:
• Microsoft Windows Server 2016,2019, 2022
• Windows 10/11 Professional
• AD, DNS, DHCP, GPO, Scripts, Powershell
• Hipervisores Hyper-V y VMware
• Office365 - Microsoft 365
• Microsoft Azure
• SQL Server a nivel de sistemas y mantenimiento básico
• Firewalls (Fortinet principalmente)
• Networking (Capa 2, WIFI, Vlan´s)
• Sophos
• Comunicaciones VoIP (Interesante)
• Copias de Seguridad (Veeam Backup y/o Acronis).
Tareas del puesto:
Dar servicio de mantenimiento informático N2/N3 y proyectos a los clientes existentes.
Buscamos una persona con experiencia, que le guste el trabajo en equipo, aprender, compartir, formarse y el trato con los clientes.
Nuestros clientes están en la zona de Barcelona y precisamos que el candidato disponga de vehículo propio para desplazarse, si fuera necesario.
Oficinas en Badalona: Avda del Vents, 9-13 (Ubicación diaria)
Requerimos:
• Nivel de Inglés Medio/Alto Escrito y hablado
• Nivel de Castellano / Catalán Medio/Alto Escrito y hablado
• Vehículo Propio (pagamos el KM)
• Horario de Lunes a jueves 8:30 a 14:30 15:30 a 18:00, Viernes 8:30 a 14:00
• Incorporación inmediata
• Estudios: Mínimo Grado Superior en Informática de Sistemas
Aportamos:
• Formación y prácticas con los mejores fabricantes.
• Colaboración y aprendizaje en equipo
• Buenas instalaciones
• Buen ambiente de trabajo, equipo de 18 personas.
• Estabilidad y seguridad laboral al disponer de cartera de clientes consolidada desde el año 2000.
Plexus
Senior Fullstack Python + React
Plexus · Madrid, ES
Teletrabajo React Python TDD DDD
Join Plexus Tech. We are looking for a Fullstack Developer with experience in Python and React to join the team and be part of our most cutting-edge projects.
Requirements:
- At least 5 years of experience as a Fullstack Developer with Python and React.
- Experience with best practices in DDD and TDD, as well as following SOLID methodologies.
- Knowledge of Rust is a plus.
With our hybrid model, Flexology lets you work from wherever your talent flows best: from any of our 24 work centers in Spain, from home, or a combination of both. The Plexus Tech work ecosystem allows for a collaborative environment within the company.
Work with leading professionals
Access to continuing education
Professional advancement
Flexible compensation with health insurance, meal vouchers, childcare, and transportation
Consultor/a SAP PM/QM
NuevaSocial You
Consultor/a SAP PM/QM
Social You · Madrid, ES
Teletrabajo
Estamos buscando un/a Consultor/a SAP PM/QM para incorporarse a una compañía líder del sector farmacéutico. La persona seleccionada será responsable de garantizar la correcta gestión de los procesos de mantenimiento de planta y calidad mediante SAP, asegurando el cumplimiento de normativas como GMP, FDA y otros requerimientos de calidad propios del sector.
Responsabilidades clave:
Configurar, optimizar y apoyar los módulos SAP PM (Plant Maintenance) y SAP QM (Quality Management), con especial atención a requisitos reguladores.
Asegurar la trazabilidad y documentación adecuada para auditorías internas y externas (GxP, validaciones, CAPAs).
Gestionar órdenes de mantenimiento preventivo y correctivo para equipos críticos, integrados con protocolos de calidad.
Coordinar acciones correctivas y preventivas relacionadas con no conformidades detectadas a través de QM.
Colaborar con los departamentos de Calidad, Producción, Mantenimiento e IT para garantizar una fluida integración de los procesos.
Participar en proyectos de mejora continua e implantación de nuevas funcionalidades (S/4HANA es un plus).
Apoyar validaciones de sistemas informáticos (CSV) y calificaciones técnicas (IQ, OQ, PQ).
Formar usuarios clave y final, generando documentación funcional validada según los estándares del sector.
Requisitos del perfil:
Experiencia previa con SAP PM y QM en entornos regulados farmacéuticos o similares (GMP).
Conocimiento de normativas de calidad: GMP, FDA 21 CFR Parte 11, GAMP 5.
Experiencia en procesos de mantenimiento de planta farmacéutica, gestión de equipos calificados e inspecciones.
Experiencia con gestión de no conformidades, desviaciones, CAPAs, planes de muestreo y certificados de calidad.
Capacidad para documentar y trabajar en entornos validados.
Valorable experiencia en entornos S/4HANA y conocimientos básicos de ABAP.
Idiomas: Inglés y español alto,
Se ofrece:
Incorporación estable en una empresa líder y en crecimiento en el sector farmacéutico.
Contrato indefinido en proyecto estable de ámbito internacional.
Formato híbrido en Las Tablas ( Madrid) con 1 día de teletrabajo a la semana
32 días de vacaciones al año, entrada flexible de 7 a 10 am, con 8 horas de trabajo diario y 1 hora para comer
Paquete de retribución flexible competitivo.
Junior Account Manager
NuevaThing or Two
Oviedo, ES
Junior Account Manager
Thing or Two · Oviedo, ES
Job descriptionThing Or Two is seeking a Junior Account Manager to join our Mobile Advertising Operations Team.
The ideal candidate will have a strong analytical approach to designing, managing, monitoring, and optimizing user acquisition campaigns.
The accounts managed could include either advertisers or traffic suppliers.Who We AreThing Or Two is a fast-growing marketing technology firm focused on Growth, Tech, and Fun.
We thrive on creativity and developing innovative solutions to help clients succeed in the mobile world.Your Day-to-Day ResponsibilitiesGrow and develop existing clients while identifying and generating new business opportunities.Manage campaigns on various ad serving platforms from integration through launch.Oversee all aspects of a campaign, including ongoing optimization and daily report reviews.Create, analyze, and monitor campaign reports to achieve and improve client KPIs.Assist in the technical aspects of advertiser integration (both new and ongoing).Reconcile client accounts on a monthly basis.Upsell services to the entire client portfolio.Develop long-term relationships with clients based on trust.Manage campaign operations daily, from reporting to optimization.Establish solid solutions based on campaign and client KPIs.Monitor campaign results, optimize towards client KPIs, and strive to exceed them.Your Skills and KnowledgeROI-oriented performance mindset.Analytical and strategic thinker.Experience working in fast-paced environments.Competitive and results-driven.Quick learner, adaptable to new technologies, software, and responsibilities.Excellent organizational skills with strong attention to detail.Team player with a collaborative spirit.Your Basic RequirementsNative or near-native English speaker.Comfortable working with analytical data.Strong interpersonal skills for client, management, and peer interactions.Bachelor's degree required.Ability to multitask, prioritize, and manage various responsibilities.Self-driven with a strong sales orientation and negotiation skills.Detail-oriented with the ability to see the bigger picture.Reliable, punctual, and a problem solver with a 'Can-Do' attitude.Note: We do NOT provide VISA sponsorship.
Candidates without a legal permit to work in SPAIN won#39;t be considered.Why Work With Us?Competitive salary based on skills and experience.Opportunity to develop strong industry knowledge.Office in the center of Barcelona.Fresh fruit and snacks at the office.Company support for professional development.Monthly TGIFs and regular team-building activities.Fun and friendly environment with talented marketers from over 21 different countries—and more!Send your CV to ******
Junior Account Manager
NuevaThing or Two
Toledo, ES
Junior Account Manager
Thing or Two · Toledo, ES
Job descriptionThing Or Two is seeking a Junior Account Manager to join our Mobile Advertising Operations Team.
The ideal candidate will have a strong analytical approach to designing, managing, monitoring, and optimizing user acquisition campaigns.
The accounts managed could include either advertisers or traffic suppliers.Who We AreThing Or Two is a fast-growing marketing technology firm focused on Growth, Tech, and Fun.
We thrive on creativity and developing innovative solutions to help clients succeed in the mobile world.Your Day-to-Day ResponsibilitiesGrow and develop existing clients while identifying and generating new business opportunities.Manage campaigns on various ad serving platforms from integration through launch.Oversee all aspects of a campaign, including ongoing optimization and daily report reviews.Create, analyze, and monitor campaign reports to achieve and improve client KPIs.Assist in the technical aspects of advertiser integration (both new and ongoing).Reconcile client accounts on a monthly basis.Upsell services to the entire client portfolio.Develop long-term relationships with clients based on trust.Manage campaign operations daily, from reporting to optimization.Establish solid solutions based on campaign and client KPIs.Monitor campaign results, optimize towards client KPIs, and strive to exceed them.Your Skills and KnowledgeROI-oriented performance mindset.Analytical and strategic thinker.Experience working in fast-paced environments.Competitive and results-driven.Quick learner, adaptable to new technologies, software, and responsibilities.Excellent organizational skills with strong attention to detail.Team player with a collaborative spirit.Your Basic RequirementsNative or near-native English speaker.Comfortable working with analytical data.Strong interpersonal skills for client, management, and peer interactions.Bachelor's degree required.Ability to multitask, prioritize, and manage various responsibilities.Self-driven with a strong sales orientation and negotiation skills.Detail-oriented with the ability to see the bigger picture.Reliable, punctual, and a problem solver with a 'Can-Do' attitude.Note: We do NOT provide VISA sponsorship.
Candidates without a legal permit to work in SPAIN won#39;t be considered.Why Work With Us?Competitive salary based on skills and experience.Opportunity to develop strong industry knowledge.Office in the center of Barcelona.Fresh fruit and snacks at the office.Company support for professional development.Monthly TGIFs and regular team-building activities.Fun and friendly environment with talented marketers from over 21 different countries—and more!Send your CV to ******
Junior Account Manager
NuevaThing or Two
Zaragoza, ES
Junior Account Manager
Thing or Two · Zaragoza, ES
Office
Job Description
Thing Or Two
is seeking a Junior Account Manager to join our Mobile Advertising Operations Team.
The ideal candidate will have a strong analytical approach to designing, managing, monitoring, and optimizing user acquisition campaigns.
The accounts managed could include either advertisers or traffic suppliers.
Who We Are
Thing Or Two is a fast-growing marketing technology firm focused on Growth, Tech, and Fun.
We thrive on creativity and developing innovative solutions to help clients succeed in the mobile world.
Your Day-to-Day Responsibilities
Grow and develop existing clients while identifying and generating new business opportunities.
Manage campaigns on various ad serving platforms from integration through launch.
Oversee all aspects of a campaign, including ongoing optimization and daily report reviews.
Create, analyze, and monitor campaign reports to achieve and improve client KPIs.
Assist in the technical aspects of advertiser integration (both new and ongoing).
Reconcile client accounts on a monthly basis.
Upsell services to the entire client portfolio.
Develop long-term relationships with clients based on trust.
Manage campaign operations daily, from reporting to optimization.
Establish solid solutions based on campaign and client KPIs.
Monitor campaign results, optimize towards client KPIs, and strive to exceed them.
Your Skills and Knowledge
ROI-oriented performance mindset.
Analytical and strategic thinker.
Experience working in fast-paced environments.
Competitive and results-driven.
Quick learner, adaptable to new technologies, software, and responsibilities.
Excellent organizational skills with strong attention to detail.
Team player with a collaborative spirit.
Your Basic Requirements
Native or near-native English speaker.
Comfortable working with analytical data.
Strong interpersonal skills for client, management, and peer interactions.
Bachelor's degree required.
Ability to multitask, prioritize, and manage various responsibilities.
Self-driven with a strong sales orientation and negotiation skills.
Detail-oriented with the ability to see the bigger picture.
Reliable, punctual, and a problem solver with a 'Can-Do' attitude.
Note
We do NOT provide VISA sponsorship.
Candidates without a legal permit to work in SPAIN won't be considered.
Why Work With Us?
Competitive Salary Based On Skills And Experience.
Opportunity to develop strong industry knowledge.
Office in the center of Barcelona.
Fresh fruit and snacks at the office.
Company support for professional development.
Monthly TGIFs and regular team-building activities.
Fun and friendly environment with talented marketers from over 21 different countries—and more!
Send your CV to ******
Data Scientist
NuevaThe Blue Box Biomedical Solutions
Nava, La, ES
Data Scientist
The Blue Box Biomedical Solutions · Nava, La, ES
IoT LESS Office
Organisation/Company The Blue Box Biomedical Solutions Department Tech Department Research Field Engineering » Electronic engineering Engineering » Biomedical engineering Engineering » Computer engineering Researcher Profile Other Profession Positions Master Positions Country Spain Application Deadline 30 Jun 2025 - 23:55 (Europe/Paris) Type of Contract Permanent Job Status Full-time Hours Per Week 40 Offer Starting Date 2 Jun 2025 Is the job funded through the EU Research Framework Programme?
Not funded by a EU programme Is the Job related to staff position within a Research Infrastructure?
NoOffer DescriptionAbout our companyBreast cancer is the most treatable cancer, yet it remains the leading cause of death by cancer in women—largely because national screening programs miss up to 1 in 3 cases.
The problem is even worse for women with dense breasts, who make up 50% of the screening population and for whom mammography is less reliable.
At The Blue Box, we've developed a urine-based breast cancer test with a sensitivity of 88.42%, outperforming mammography by 15% overall—and by 30% in women with dense breasts.
We're launching clinical trials in 2025 and bringing our test to gynecology clinics by 2026.We are looking for an Electronic Engineer to join our dynamic team and spearhead the technical aspects of our breast cancer diagnostic device development.
The ideal candidate will possess a strong technical background and a passion for driving innovation in healthcare.We are currently seeking an Electronic Engineer to lead the development of our core sensing unit (e-nose) and embedded systems.
This is an opportunity to make a tangible impact on women's health and, if desired, pursue an Industrial PhD with us in collaboration with a local university.Job DescriptionLead troubleshooting efforts and provide technical expertise to resolve complex issues encountered during the development and use of our sensing unit (e-nose).Firmware Ownership: understand, maintain, and evolve the existing embedded firmware in collaboration with external partners.
Implement new features and resolve bugs across hardware-software interfaces.Collaborate with our Data Scientist on signal processing of sample readings from our device.Drive innovation and optimization of our device technology, leveraging the latest advancements in sensorics, engineering, and material science.Together with the Management team, define the technical strategy and roadmap for product development, ensuring alignment with company goals and objectives.Collaborate with our Clinical Lead in designing lab experiments to define technical specifications of the sensing unit.Collaborate with our Product Lead to transfer know-how to and from manufacturing partners to improve our device manufacturing.Ensure that all technical aspects of our device developRequired Technical SkillsElectronics & Embedded Systems Development: Design and develop custom electronics and embedded firmware/software for a medical device, utilizing tools like Visual Studio Code, GCC, STM32CubeMX, Doxygen, Ozone, etc.PCB Design & Prototyping: Create, prototype, and debug electronic PCBs and subsystems using CAE/CAD tools such as Altium or KiCad.Product Development Lifecycle: Oversee all stages of development—from initial research and prototyping to production, testing, and validation.Project Management: Define project scope, timelines, and deliverables while collaborating with manufacturers, regulatory teams, and other stakeholders to drive successful execution.Passion for electronics, IoT, and embedded systems.Proactive, hands-on mindset with strong problem-solving abilities.Clear communicator, team player, and motivated by working in a mission-driven start-up.Required experienceAdvanced degree in Electronics Engineering or similar.Proven experience developing embedded systems, particularly with sensor-basedtechnologies such as e-noses or other gas-sensing applications.Experience defining technical strategy and roadmap for product development.
(Bonus) Knowledge of product development methodologies, production setup,manufacturing processes, and quality assurance.
(Bonus) Knowledge of AI integration with sensor data and signal preprocessing pipelines.Fluency in English.About the teamThis is an in-person job with one optional work-from-home day per week.
Our office space is at StartUB!
(Barcelona).
The current team is integrated by 8 people: CEO, Product Lead, Operations Lead, Clinical Lead, QA/RA Manager, Project Manager, Lab Technician, Software Engineer.When you'd be able to start working with us.
If you need to relocate to Barcelona, when you'd be able to start working in personIf you need to issue a visa to work with us.Where to applyE-mail ****** Field Engineering » Electronic engineering Education Level Master Degree or equivalentSpecific Requirements
#J-18808-Ljbffr
FM Logistic
Illescas, ES
Responsable de Operaciones
FM Logistic · Illescas, ES
¿Quieres continuar desarrollando tu trayectoria profesional en una de las empresas punteras en logística de todo el territorio nacional?
FM Logistic, es una compañía multinacional de referencia en las diferentes áreas de la cadena de suministro, en la que tenemos una cultura interna basada en nuestra historia, identidad, valores y tradiciones.
En ella, resalta la seguridad, el bienestar y el desarrollo de sus empleados/as en el centro de nuestras decisiones para construir una fuerza colectiva que permita un crecimiento sostenible.
Esta filosofía nos impulsa a seguir creciendo y, actualmente, estamos en búsqueda de ampliar nuestro equipo de proyectos logísticos con la incorporación de un nuevo/a compañero/a que desempeñará funciones de Responsable de Operaciones en nuestra plataforma de Illescas (Toledo).
¿Qué realizarás en tu día a día?
- Garantizar la ejecución de los objetivos de la plataforma y operativa de Illescas en el marco de las políticas de la compañía, coordinando las operaciones bajo su área de responsabilidad.
- Velará por la calidad del servicio prestado y cumplimiento de las condiciones de servicio acordadas con los respectivos clientes.
- Gestionar la consolidación y desarrollo del negocio del cliente.
- Participar en la toma de las decisiones estratégicas de la plataforma, contribuyendo al desarrollo de los proyectos.
- Gestionar operativa contribuyendo al cumplimiento del presupuesto haciendo seguimiento del mismo.
- Coordinar y supervisar la asignación de tareas y competencias, distribuir el trabajo, asignar con coherencia los costes, calidad, tiempo y garantizar la disponibilidad de recursos estimulando entornos de trabajo en equipo.
- Hacer seguimiento e informes de cada uno de los indicadores (KPI’s) de la operativa.
- Trabajar y proponer proyectos de mejora continua e innovación de la plataforma.
- Proponer mejoras llevando a cabo la implantación de planes de acción.
¿Por qué nos vas a encantar?
- Eres graduado en Ingeniería Industrial, Telecomunicaciones o similares.
- Presentas un nivel alto de comunicación en inglés.
- Aportas entre 4-6 años de experiencia como Responsable de Operaciones.
- Posees habilidades de comunicación y negociación tanto con clientes como proveedores.
- Es valorable Máster en Dirección Logística.
- Hablas un inglés fluido.
- Es valorable aportar experiencia en planificación estratégica de recursos.
- Eres una persona dinámica, resolutiva y orientada a aportar valor en cada una de las funciones del día a día.
- Tienes experiencia de al menos 5 años en la gestión de equipos.
- Eres una persona dinámica, extrovertida y orientada a aportar valor en el día a día de trabajo.
- Te sientes cómodo/a trabajando en entornos ágiles y con orientación al trabajo por proyectos.
¿Por qué elegir FM Logistic?
Formarás parte de un equipo joven, motivado y con nuevos proyectos en el departamento, reportando al/la Site Manager de la plataforma.
Si estás buscando una oportunidad para seguir creciendo en tu carrera y poder aportar tus conocimientos y valor a nuestra compañía, ¡Tenemos muchas ganas de conocerte!