¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.335Comercial y Ventas
1.174Informática e IT
934Adminstración y Secretariado
790Comercio y Venta al Detalle
581Ver más categorías
Ingeniería y Mecánica
508Desarrollo de Software
507Educación y Formación
405Industria Manufacturera
399Derecho y Legal
301Instalación y Mantenimiento
301Marketing y Negocio
301Arte, Moda y Diseño
201Sanidad y Salud
170Diseño y Usabilidad
148Publicidad y Comunicación
140Construcción
132Contabilidad y Finanzas
116Hostelería
99Alimentación
92Recursos Humanos
89Atención al cliente
87Artes y Oficios
77Producto
47Turismo y Entretenimiento
46Banca
41Seguridad
35Farmacéutica
34Inmobiliaria
31Cuidados y Servicios Personales
25Social y Voluntariado
15Energía y Minería
14Telecomunicaciones
5Deporte y Entrenamiento
3Seguros
3Editorial y Medios
2Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Gestor/a Registro e Incidencias
28 oct.Arval BNP Paribas Group
Gestor/a Registro e Incidencias
Arval BNP Paribas Group · Alcobendas, ES
Teletrabajo . Office Excel
GRUPO BNP PARIBAS
El Grupo BNP Paribas es el principal banco de la Unión Europea y uno de los más importantes a nivel internacional. Contamos con cerca de 185.000 empleados en 65 países. En España somos más de 5.100 empleados en 13 líneas de negocio.
ARVAL
En Arval tenemos como misión mejorar la vida de las personas ofreciendo servicios de movilidad adaptados a las necesidades de nuestros clientes y con una clara orientación hacia la movilidad sostenible. Ofrecemos una amplia gama de soluciones innovadoras y proporcionamos un servicio personalizado a nuestros clientes, desde grandes corporaciones a particulares. Con más de 30 años de experiencia, presencia en treinta países y una flota financiada superior a 1,5 millones de vehículos, somos líderes en nuestro sector
SOBRE EL PUESTO
MISIÓN
Garantizar la correcta recepción, registro, seguimiento y resolución de incidencias de clientes, identificadas por el equipo de Collections.
RESPONSABILIDADES
- Actuar como punto de contacto para la recepción de incidencias provenientes de cualquier canal (teléfono, email, escrito).
- Registrar todas las incidencias en el sistema correspondiente.
- Coordinar con el equipo de Collections para asegurar que las incidencias detectadas sean registradas correctamente.
- Supervisar que las estrategias de cobro continúen sin interferencias, modificando los procedimientos cuando la incidencia esté resuelta.
- Colaborar con los departamentos involucrados para que puedan informar al cliente y resolver la incidencia.
- Asegurar que todas las resoluciones sean consistentes, justas y oportunas.
- Análisis de los datos y métricas de KPIs
- Experiencia previa en atención al cliente, gestión de reclamaciones o en equipos de Collections.
- Excelentes habilidades de comunicación oral y escrita.
- Capacidad para trabajar de forma transversal con diferentes departamentos.
- Orientación al cliente y resolución de conflictos.
- Capacidad para tomar decisiones
- Capacidad de influencia
Imprescindible FPII / Módulo de Grado Superior.
Valorable Grado, Diplomatura o Licenciatura.
Experiencia
- Imprescindible experiencia de al menos dos años en un puesto similar.
- Valorable conocimientos contables y de técnicas de recobro.
- Valorable conocimientos de herramientas de contabilidad.
Valorable nivel medio inglés (hablado y escrito). No requiere certificación
COMPETENCIAS
- Técnicas
- Transversales & Comportamentale
Gestión de cobros.
BENEFICIOS
- Programas de formación, planes de carrera y oportunidades de movilidad interna, no solo a nivel nacional sino también a nivel internacional gracias a nuestra presencia en diferentes países.
- Comité de Diversidad e Inclusión a nivel Grupo que vela por un ambiente de trabajo inclusivo. En los últimos años se han creado varias comunidades de empleados que organizan diferentes acciones de concienciación en torno a la diversidad e inclusión (PRIDE, We Generations y MixCity).
- Programa de voluntariado corporativo (1 Million Hours 2 Help) en el que los empleados pueden dedicar tiempo de su horario laboral a actividades de voluntariado.
- Plan de retribución flexible.
- Modelo de teletrabajo híbrido (50%).
- 22 días de vacaciones.
- 2 días de asuntos propios.
- Día libre en Navidad.
- Tarde libre el día de tu cumpleaños.
- Jornada intensiva todos los viernes y en julio y agosto.
- Flexibilidad horaria.
- Seguro de vida.
- Seguro médico.
- Tarjeta comida (156€ al mes/10 meses).
- Salario fijo + bonus variable + participación en beneficios.
BNP Paribas Grupo en España es un empleador que ofrece igualdad de oportunidades y se enorgullece de brindar igualdad de oportunidades de empleo a todos los que buscan trabajo. Nos comprometemos activamente a garantizar que ninguna persona sea discriminada por motivos de edad, discapacidad, cambio de género, estado civil o de matrimonio, embarazo y maternidad/paternidad, raza, religión o creencias, sexo u orientación sexual. La equidad y la diversidad están en el centro de nuestra política de contratación porque creemos que fomentan la creatividad y la eficiencia, lo que a su vez aumenta el rendimiento y la productividad. Por tanto, en igualdad de condiciones en cuanto a cualificación y competencias para el puesto, accederá la persona candidata del sexo menos representado en ese nivel. Nos esforzamos por reflejar la sociedad en la que vivimos, manteniendo la imagen de nuestros clientes.
AI Business Analyst (Internship)
27 oct.BNP Paribas
AI Business Analyst (Internship)
BNP Paribas · Madrid, ES
Teletrabajo . Python Agile Scrum Power BI Office
AI Business Analyst
Concretely your daily routine?
You will join the AI Business Analysts team at AIR Tech, which is responsible for ensuring the smooth running of projects, making sure that the needs of users and sponsors are correctly translated for the Data Scientists and AI ML Engineers of the AIR Tech team
To illustrate your working day, here are some of the associated tasks:
AIR Tech Project Manager
Role
Within the AIR Tech team, the AI Business Analyst plays a central coordination role between team members (Data Scientists and AI ML Engineers) and our internal contacts (sponsors, clients, and users), namely:
- The framing: ensuring that AIR Tech fully understands the requirements and constraints as well as the relevance of the approach in relation to the needs of the users
- Project progress tracking: ensure project follow-up, anticipate and resolve any issues encountered, serve as the main point of contact with AIR Tech clients to ensure their engagement, act as a Scrum Master using agile methods to ensure regular project progression
- Promotion: Present the team's contributions internally and externally
- Deployment support: assist the implementation process of projects when relevant i.e. coordinate project sponsors, IT resources and AIR Tech contributors
Monitor the portfolio of AI projects (from AIR Tech and more broadly from RISK) by integrating various aspects such as clients, techniques used, risks, and benefits.
- Contribute to updating insightful dashboards to provide the strategic vision of AI usage within the RISK function
- Being the preferred contact for a group of RISK AI Ambassadors on an identified strategic cluster/pillar of the RISK function (e.g. Credit Risk, Operational Risk…)
- Ensure the follow-up of the existing AI use cases of this cluster
The missions are important, the team and the environment too!
Within the RISK and Compliance functions, the AIR Tech team (AIR stands for Artificial Intelligence Research) is a team of AI experts tasked with developing artificial intelligence solutions for the RISK and Compliance functions.
It is also about assisting internal clients in defining projects, understanding which data is available, and what improvement points need to be implemented.
Next, the team applies algorithms to solve the identified problem based on the provided data.
Finally, AIR Tech develops systems/applications (interface + back end) to give access to the solution built to designated internal users.
In addition to developing use cases, the AIR Tech team also provides technical expertise on the topic of artificial intelligence (for example, reviewing internal solutions or through informal sharing sessions called AIR Tech Office hours) and actively contributes to the development of the AI@BNPP ecosystem, particularly on subjects such as bias, explainability, and model risk management.
You will be based at Emilio Vargas, N.4, Madrid.
You will work in a flex office and benefit from remote work.
If you are passionate and if you are looking to work in a dynamic, multicultural and multidisciplinary environment, our team is the one for you.
Are you our next Data Business Analyst?
You have an appetite for data subjects.
Your English level is advanced both orally and in writing.
Ideally, you are familiar with Python and Power BI.
You have developed good capacity to analyze and solve a problem.
Your ability to manage a project combined with your customer focus and rigor will be assets to succeed in this position.
Diversity and inclusion commitment
BNP Paribas Group in Spain is an equal opportunity employer and proud to provide equal employment opportunity to all job seekers. We are actively committed to ensuring that no individual is discriminated against on the grounds of age, disability, gender reassignment, marriage or civil partnership status, pregnancy and maternity/paternity, race, religion or belief, sex or sexual orientation. Equity and diversity are at the core of our recruitment policy because we believe that they foster creativity and efficiency, which in turn increase performance and productivity. We strive to reflect the society we live in, while keeping with the image of our clients.
Gestor/a entregas Corporate
24 oct.Arval BNP Paribas Group
Gestor/a entregas Corporate
Arval BNP Paribas Group · Madrid, ES
Teletrabajo .
GRUPO BNP PARIBAS
El Grupo BNP Paribas es el principal banco de la Unión Europea y uno de los más importantes a nivel internacional. Contamos con cerca de 185.000 empleados en 65 países. En España somos más de 5.100 empleados en 13 líneas de negocio.
ARVAL
En Arval tenemos como misión mejorar la vida de las personas ofreciendo servicios de movilidad adaptados a las necesidades de nuestros clientes y con una clara orientación hacia la movilidad sostenible. Ofrecemos una amplia gama de soluciones innovadoras y proporcionamos un servicio personalizado a nuestros clientes, desde grandes corporaciones a particulares. Con más de 30 años de experiencia, presencia en treinta países y una flota financiada superior a 1,5 millones de vehículos, somos líderes en nuestro sector
SOBRE EL PUESTO
MISIÓN
Siguiendo los principios, directrices y política de ARVAL, es quien se encarga de que el cliente esté debidamente informado de las entregas y previsiones de entrega asegurando que se realicen en tiempo y forma, cumpliendo con el compromiso y calidad marcado por Arval
FUNCIONES
Actualización de fechas y reclamación de documentación para la matriculación de los vehículos
Seguimiento, coordinación y planificación de la gestión de las entregas (traslados, entregas personalizadas, telemática, instalación de accesorios y homologaciones,)
Gestión de la activación de los contratos en el sistema
Gestión y Resolución de reclamaciones
Gestion y resolución de las activity
Gestion y resolución de los Call-backs
Trato con el cliente y resolución de consultas y dudas que puedan tener
Mantener buena relación con el resto de los miembros de la mesa, resto de departamentos y proveedores
Frontoffice atención telefónica
Gestión buzón email
Gestionar actas de entrega
Ser facilitadores de información al resto de AT sobre los pedidos de su cartera (Pit)
Actualizar matricula vh MTR dado de pre-entrega hasta que llegue el definitivo.
Respeto del procedimiento de detección de fraude en el desarrollo de las actividades diarias.
Realización de seguimientos y/o controles, definidos en los procedimientos y/o en el Plan de Control de la Dirección.
BENEFICIOS
- Programas de formación, planes de carrera y oportunidades de movilidad interna, no solo a nivel nacional sino también a nivel internacional gracias a nuestra presencia en diferentes países.
- Comité de Diversidad e Inclusión a nivel Grupo que vela por un ambiente de trabajo inclusivo. En los últimos años se han creado varias comunidades de empleados que organizan diferentes acciones de concienciación en torno a la diversidad e inclusión (PRIDE, We Generations y MixCity).
- Programa de voluntariado corporativo (1 Million Hours 2 Help) en el que los empleados pueden dedicar tiempo de su horario laboral a actividades de voluntariado.
- Plan de retribución flexible.
- Modelo de teletrabajo híbrido (50%).
- 22 días de vacaciones.
- 2 días de asuntos propios.
- Día libre en Navidad.
- Tarde libre el día de tu cumpleaños.
- Jornada intensiva todos los viernes y en julio y agosto.
- Flexibilidad horaria.
- Seguro de vida.
- Seguro médico.
- Tarjeta comida
- Salario fijo + bonus variable + participación en beneficios.
BNP Paribas Grupo en España es un empleador que ofrece igualdad de oportunidades y se enorgullece de brindar igualdad de oportunidades de empleo a todos los que buscan trabajo. Nos comprometemos activamente a garantizar que ninguna persona sea discriminada por motivos de edad, discapacidad, cambio de género, estado civil o de matrimonio, embarazo y maternidad/paternidad, raza, religión o creencias, sexo u orientación sexual. La equidad y la diversidad están en el centro de nuestra política de contratación porque creemos que fomentan la creatividad y la eficiencia, lo que a su vez aumenta el rendimiento y la productividad. Por tanto, en igualdad de condiciones en cuanto a cualificación y competencias para el puesto, accederá la persona candidata del sexo menos representado en ese nivel. Nos esforzamos por reflejar la sociedad en la que vivimos, manteniendo la imagen de nuestros clientes.
BECA - Analista de datos
22 oct.BNP Paribas
BECA - Analista de datos
BNP Paribas · Madrid, ES
Teletrabajo Python TSQL Big Data Power BI
SOBRE EL PUESTO
MISIÓN
Diseñar y ejecutar la estrategia comercial de productos de pasivo (cuentas y depósitos) para alcanzar los objetivos establecidos para el área, además de diseñar y construir informes, indicadores y estadísticas para seguimiento de negocio, de modo que podamos facilitar la toma de decisiones informadas a nivel de dirección.
RESPONSABILIDADES
- Apoyo al desarrollo y mantenimiento de scripts en SQL y Python para la extracción, transformación y análisis de datos.
- Colaboración en la generación de informes y dashboards a partir de la visualización de datos utilizando herramientas como Power BI.
- Soporte en la realización de análisis de datos para identificar tendencias, patrones y comportamientos para oportunidades de mejora.
- Colaboración con el resto del equipo de negocio para definir y resolver problemas.
- Apoyo en la documentación y seguimiento de procesos y procedimientos relacionados con el análisis de datos.
- Participación en proyectos de mejora continua y optimización de procesos.
- Colaboración con otros departamentos para asegurar la integridad y disponibilidad de los datos.
REQUISITOS
- Estudios universitarios en Análisis de datos, Big data, Estadística, Matemáticas aplicadas, o área afín.
- Valorable experiencia previa en análisis de datos y manejo de bases de datos.
- Valorable experiencia laboral anterior en similares puestos.
- Nivel medio/alto de inglés.
COMPETENCIAS
Transversales&Comportamentales
- Proactividad y capacidad para resolver problemas.
- Disponibilidad para trabajar en un entorno dinámico y en constante evolución.
Técnicas
- Conocimientos en SQL y Python.
- Habilidades en la interpretación y análisis de datos.
- Experiencia en el uso de herramientas de visualización de datos como Power BI.
BENEFICIOS
• Modelo híbrido de teletrabajo.
• Un día de vacaciones por mes trabajado (conforme duración de Convenio con la universidad).
Únete a BNP Paribas PF España, certificada por ChooseMyCompany con el sello de calidad HappyIndex Trainee. Este sello nos califica como una compañía atractiva para los estudiantes, gracias al feedback de nuestros propios becarios.
Compromiso de diversidad e inclusión
BNP Paribas Grupo en España es un empleador que ofrece igualdad de oportunidades y se enorgullece de brindar igualdad de oportunidades de empleo a todos los que buscan trabajo. Nos comprometemos activamente a garantizar que ninguna persona sea discriminada por motivos de edad, discapacidad, cambio de género, estado civil o de matrimonio, embarazo y maternidad/paternidad, raza, religión o creencias, sexo u orientación sexual. La equidad y la diversidad están en el centro de nuestra política de contratación porque creemos que fomentan la creatividad y la eficiencia, lo que a su vez aumenta el rendimiento y la productividad. Por tanto, en igualdad de condiciones en cuanto a cualificación y competencias para el puesto, accederá la persona candidata del sexo menos representado en ese nivel. Nos esforzamos por reflejar la sociedad en la que vivimos, manteniendo la imagen de nuestros clientes.
BNP Paribas
Madrid, ES
IT Architecture Project Coordinator
BNP Paribas · Madrid, ES
Cloud Coumputing
GROUP BNP PARIBAS
BNP Paribas Group is the top bank in the European Union and a major international banking establishment. It has close to 185,000 employees in 65 countries. In Spain we are more than 5,100 employees within 13 business lines.
AUTOMATION & FACTORIES
The Automation and Factories Division is a vital part of the BNP Paribas IT Group, operating within IT Transversal and Functions. Our primary responsibility is to ensure that all IT programs, projects, and initiatives align seamlessly with the strategic objectives of ITTF (IT Transversal and Functions). This includes areas such as architecture governance, data custody, application portfolio management, tooling, robotics, and project management.
REPORT TO
This role sits within the IT Transversal & Functions hub and reports to the ITTF Automation & Factories Manager in Madrid.
ROLE SUMMARY
We are looking for a bilingual (French/English) professional with an IT background to support project managers and teams by ensuring effective coordination, governance, and communication across initiatives.
RESPONSIBILITIES
- Support project managers by ensuring governance rules and requirements are followed.
- Organize and facilitate project and architecture review meetings, prepare agendas, minutes, and follow-up actions.
- Coordinate with multiple stakeholders (business, IT, security, production, etc.) to ensure smooth project execution.
- Prepare and update project documentation, governance processes, and tracking tools.
- Maintain registers, KPIs, and dashboards to monitor progress and decisions.
- Support training sessions and knowledge sharing between project managers and architects.
- Contribute to process improvement and documentation optimization.
REQUIREMENTS
- 5 years of professional experience in project coordination, PMO, or IT project support roles.
- Fluent in both French and English (mandatory).
- Excellent communication and facilitation skills.
- IT knowledge (e.g., APIs, data models, authentication, encryption, cloud).
- Strong organizational skills, attention to detail, and ability to manage priorities.
BENEFITS
- Training programs, career plans and internal mobility opportunities, national and international thanks to our presence in different countries
- Diversity and Inclusion Committee that ensures an inclusive work environment. In recent years, several employee communities have been created to organize diversity and inclusion awareness actions (PRIDE, We Generations and MixCity)
- Corporate volunteering program (1 Million Hours 2 Help) in which employees can dedicate time out of their working hours to volunteer activities
- Flexible compensation plan
- Hybrid telecommuting model (50%)
- 32 vacation days
Spain Territory CISO
22 oct.BNP Paribas
Madrid, ES
Spain Territory CISO
BNP Paribas · Madrid, ES
Office
Spain Territory CISO
BNP Paribas Group is the top bank in the European Union and a major international banking establishment. It has close to 185,000 employees in 65 countries. In Spain we are more than 5,100 employees within 13 business lines.
Reporting Hierarchically to Spain CCCO and functionnaly to Head of CIB CISO Office
Relaying on the central CIB EMEA Cyber teams, The TERRITORY Chief Information Security Officer ( TCISO ) mission is to ensure, for the Cyber Security activity within his/her scope, the proper monitoring, detection, investigation, analysis, and response to security events related to his/her scope.
The TERRITORY Chief Information Security Officer ( TCISO ), is the LOCAL INTERMEDIARY for the CIB EMEA CISO & CIB CISO Office about the Cyber security topics of his/her territory with the help (or in coordination) of existing Entity CISO in their Territory.
The TCISO is responsible to :
-Contribute to the Implementation of the CIB/Group´s cybersecurity reference framework (policies, requirements, indicators and control plan),
-Promote securization of information systems, as defined in the CyberSecurity Governance,
-Share and integrate the local regulatory requirements
The role of T-CISO do not imply any reporting relationship with other Entity CISOs in Spain.
Team Management:
- In charge of sizing his/her team by respecting the local needs as well as the HO requirements.
- Responsible for appraisal and compensation review process for local teams
- Support, Develop and empower team members, focusing the attation on their individual skillset, aspirations and development needs, in order to anticipate them to the current role and future challenges.
- Management of all team members and organization related topics: workload planning and distribution (including management of staff holidays, absences, back-ups schemes), follow up on each group member´s performance and motivation.
Cyber Security responsabilities- CIB Scope :
• Ensure that all the local applications of his/her scope are inventoried, classified and in compliance with the baseline
• Be aware about the last cyber threats through the CIB central threat intelligence communication and Track all the cyber incidents of his/her scope
• Perform the adequate investigations for DLP incidents, and ensure that the investigations are done where the he/she cannot be involved directly
• Ensure that all the CIB Data security solutions are deployed in his/her scope and employees (internal/external) are trained to properly use them.
• Ensure that all the applications of his/her scope, have jurisdiction procedures, are enrolled into IAM tools and promote the periodically access rights recertification
• Contribute to the GCL campaigns as Cyber Security experts for dedicated controls
• In case of delivering Cyber Security services to Non CIB entities, make sure that the SLA is up to date according to the CIB Service Catalogue and assure the adequat reporting for the Non CIB CISO.
Territory Governance and Cybesecurity responsabilities:
• Provide the local cyber program evidences and ensure that the territory matrix is up to date according to CIB/CDF requirement
• Ensure that the territory population is following the CIB/CDF cyber security trainings and awareness
• Be aware about the local regulation requirements and ensure that his/her scope is in compliance with the regulations, being the Head of territory´s privileged contact on cyber issues with local regulators in coordination con Bls´s CISOs depending on their origen
• Actively participate to the Regional Cyber Security Committees.
• In case of Regulatory requierments, animate a local Cyber Security Committee with the participation of the EMEA CIB Cyber Security Teams
• With the local non cib Business lines, oversight and follow the cyber security matutiry and action plans to be included into a territory consolidated view
• Animate the local community on Cybersercurity topics including when relevant the main stakeholders: BL´s CISOs, BL´s CIOs, Territory CTO and Territory management
• Set up and coordinate a network of CISOs within the territory
• Coordinate the central response to local regulators in the event of a cyber incident in its Territory
• Ensure the follow up and the challenge of the cyber remediation in the territory
• Inform the central teams about any local cyber assignment and Follow the local cyber recommendations & PCA.
• Declare, Evaluate & State any identified local Cyber security Risks
BENEFITS
• Training programs, career plans and internal mobility opportunities, national and international thanks to our presence in different countries.
• Diversity and Inclusion Committee that ensures an inclusive work environment. In recent years, several employee communities have been created to organize diversity and inclusion awareness actions (PRIDE, We Generations and MixCity).
• Corporate volunteering program (1 Million Hours 2 Help) in which employees can dedicate time out of their working hours to volunteer activities.
• Flexible compensation plan.
• Hybrid telecommuting model (50%).
• 32 vacation days.
Diversity and inclusion commitment
BNP Paribas Group in Spain is an equal opportunity employer and proud to provide equal employment opportunity to all job seekers. We are actively committed to ensuring that no individual is discriminated against on the grounds of age, disability, gender reassignment, marriage or civil partnership status, pregnancy and maternity/paternity, race, religion or belief, sex or sexual orientation. Equity and diversity are at the core of our recruitment policy because we believe that they foster creativity and efficiency, which in turn increase performance and productivity. We strive to reflect the society we live in, while keeping with the image of our clients.
IT Senior Java Developer
22 oct.BNP Paribas
Madrid, ES
IT Senior Java Developer
BNP Paribas · Madrid, ES
Java Angular Agile Scrum Kubernetes Microservices Oracle Spring
As a member of the IT development team of CIBITSpain, serving as Technical Leader, your primary responsibility will be to lead the development of a portfolio of applications, ensuring their quality and continuity, as well as compliance with the standards and cybersecurity policies in force at BNPParibas.
RESPONSIBILITIES
• Understand and analyze the needs coming from the Business, proposing sustainable solutions, in line with the entity´s development good practices.
• Involve all relevant stakeholders in the process of definition and validation of any new requirement, assessing all potential impacts.
• Guarantees the proper functioning of applications and that they can be maintained and upgraded.
• Reports and alerts on the continuity of the service, deadlines, budget,
• Proposes methods to increase optimization and efficiency.
• Analyses incidents and proposes preventine action plans and areas of improvements.
• Helps to estimate and establish road maps of his scope of applications.
• Ensure the implementation and changes in Production environment and ensure its quality of the SW.
• Follow the go live process, compare the impacts towards expectations and propose adjustments when needed.
• Support the team to achieve commitments.
• Coordinates and/or participates in communities of practice.
• Develops relationships networks.
REQUIREMENTS
- Studies
Bachelor´s (3-5 years) in Information Technology and Computer Science or equivalent science bachelor´s.
- Experience
• Ideally, a prior experience of years is required, specialized in the design and development of Java applications, including at least 3years of experience with microservices (Kubernetes).
• Solid experience throughout the entire development lifecycle, from requirements analysis to production rollout, with support during testing phases. Knowledge of project management will be a plus.
• Experience providing support to production teams for incident handling.
• Experience in task prioritization, development estimation, and providing guidance and assistance to less-experienced developers.
• Language requirements: full professional proficiency in English is mandatory; knowledge of French or any other European language is a plus.• Languages
• Spanish - Fluent
• English - Fluent
SKILLS
- Technical
• Strong Development skills and IT general Knowledge
• Java
• PHP/JSP
• AngularJS
• Microservices (Kubernetes)
• Spring Boot
• Shell scripting
• Spring Batch
• Data Knowledge
• Relationship database, Oracle sql/plsql & PosgreSQL
• Software Architecture
• Knowledge of Agile and Product Owner methodologies (Scrum)
• Must be client-oriented and possess strong creativity and innovation skills.
BENEFITS
• Training programs, career plans and internal mobility opportunities, national and international thanks to our presence in different countries.
• Diversity and Inclusion Committee that ensures an inclusive work environment. In recent years, several employee communities have been created to organize diversity and inclusion awareness actions (PRIDE, We Generations and MixCity).
• Corporate volunteering program (1 Million Hours 2 Help) in which employees can dedicate time out of their working hours to volunteer activities.
• Flexible compensation plan
• Hybrid telecommuting model (50%)
• 31 vacation days