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26 abr.GNERA ENERGIA
Madrid, ES
CEO Executive Assistant
GNERA ENERGIA · Madrid, ES
Office
We are looking for likeminded and passionate people about nature. If you are willing to create a better environment, and want to participate in building a more sustainable world, this is the challenge for you. Gnera Group is looking for a CEO Executive Assistant in Madrid.
JOB TASKS:
- Agenda management: oversee smooth running of the corporate and diary, anticipate schedule conflicts and priorities with business interests in mind
- Act as key contact and representative of the Company, for workshops, events, ….
- Draft, review and send communications on behalf of CEO
- Processing CEO voice notes into action items. Constant follow up to ensure items actioned
- Travel management and logistics. Manage any necessary travel and company/attend to meetings/visits on behalf of, when required
- Liaison and relationship/rapport building with key contacts and stakeholders
- Prospecting on behalf of CEO
- Coordinating and consolidating notary requests, preparing and reviewing documentation for signature. Prepare documentation/materials/briefs/presentation slides and conduct research when required
- Ensure all administrative tasks are seen to: expenses, reconciliation of credit card statements and filing. Expenses controlling
CANDIDATE MUST HAVE:
- Fluent profesional English. Excellent written and verbal communication skills
- Organization skills Ability to multitask
- Interpersonal skills
- Travel 50%
- High level of frequently used computer software and programs, such as Microsoft Office
GNERA ENERGIA
Madrid, ES
Administrativo Back Office Mercado Eléctrico
GNERA ENERGIA · Madrid, ES
Office
GNERA es una empresa líder independiente en el sector de la Energía y Mercado Eléctrico, dedicada a los servicios de representación, suministro, intermediación y trading, tanto de la generación con fuentes renovables como del consumo de energía eficiente.
Actualmente buscamos un candidato que se incorpore como Administrativo back office en el Mercado Eléctrico para la gestión de cuentas de clientes y gestiones vinculadas al mercado eléctrico nacional e internacional (administrativas, técnicas y de asesoramiento).
Funciones:
- Atención y Soporte a clientes
- Altas, bajas y modificaciones en el mercado eléctrico
- Interlocución con los diferentes organismos que participan en el mercado eléctrico nacional e internacional (Red Eléctrica, OMIE, CNMC, Ministerio, etc)
- Análisis de liquidaciones de CNMC y trámites de garantías de origen.
- Integración y actualización de datos en bases de datos de la empresa
- Soporte a otras áreas de la empresa
- Gestión de documentación
- Elaboración de informes y análisis
Requisitos indispensables:
- Grado Superior en Administración
- Paquete Office Avanzado
- Capacidad de relación y asesoramiento a clientes
- Experiencia mínima 6 meses
Requisitos valorables:
- Formación en el mercado eléctrico
- Experiencia en el sector
- Nivel B2 de inglés
- Conocimiento SAP a nivel usuario