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15Telecomunicaciones
4Seguros
3Deporte y Entrenamiento
1Editorial y Medios
1Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Abercrombie & Fitch Co.
València, ES
Hollister Co. - Brand Representative, Bonaire
Abercrombie & Fitch Co. · València, ES
Descripción de la empresa
Abercrombie & Fitch Co. is a global, digitally led omnichannel specialty retailer of apparel and accessories catering to kids through millennials with assortments curated for their specific lifestyle needs.
The company operates a family of brands, including Abercrombie & Fitch, YPB, abercrombie kids, Hollister and Gilly Hicks, each sharing a commitment to offer products of enduring quality and exceptional comfort that support global customers on their journey to being and becoming who they are. Abercrombie & Fitch Co. operates over 750 stores under these brands across North America, Europe, Asia and the Middle East, as well as the e-commerce sites abercrombie.com, abercrombiekids.com, and hollisterco.com.
At Abercrombie & Fitch Co., we lead with purpose and always put our people first. We’re proud to offer equitable compensation and benefits, including flexibility and competitive Paid Time Off, as well as education and engagement events, including various Associate Resource Groups, volunteer opportunities and additional time off to give back to our global communities.
Abercrombie & Fitch Co. es un minorista omnicanal, especializado en ropa y accesorios dirigido a niños y jóvenes, con un surtido adaptado a las necesidades específicas de su estilo de vida.
La compañía opera una familia de marcas, incluyendo Abercrombie & Fitch, YPB, abercrombie kids, Hollister y Gilly Hicks, cada una compartiendo el compromiso de ofrecer productos de calidad duradera y comodidad excepcional que apoyan a los clientes globales en su viaje a ser y convertirse en quienes son. Abercrombie & Fitch Co. gestiona más de 750 tiendas de estas marcas en Norteamérica, Europa, Asia y Oriente Medio, así como los sitios de comercio electrónico abercrombie.com, abercrombiekids.com y hollisterco.com.
En Abercrombie & Fitch Co. lideramos con un propósito y siempre ponemos a nuestra gente en primer lugar. Estamos orgullosos de ofrecer compensaciones y beneficios equitativos, incluyendo flexibilidad y tiempo libre remunerado competitivo, así como eventos de educación y compromiso, incluyendo varios Grupos de Recursos para Asociados, oportunidades de voluntariado y tiempo libre adicional para contribuir en nuestras comunidades globales.
Descripción del empleo
Descripción del empleo
El Brand Representative está verdaderamente comprometido. Proporciona una atención al cliente excepcional anticipándose y respondiendo a las necesidades del cliente. Debe ser una persona extrovertida, estilosa y servicial. Demuestra una conciencia aguda del ambiente de la tienda, asegurándose de que es en todas las ocasiones atento y cálido. Es capaz de entablar una conversación y crear una conexión con el cliente a través de una comunicación genuina y fluida; esto garantiza que el cliente sea siempre nuestra prioridad. Demuestra un comportamiento amigable, es seguro de sí mismo y posee destacables habilidades sociales en la zona de ventas, que se traducen en cerrar la venta.
En qué consiste
Experiencia del Cliente
Presentación de la Tienda y de la Zona de Ventas
Comunicación
Protección de Activos y Pérdidas
Políticas y Procedimientos
Formación y Desarrollo
The Job
The Brand Representative is truly engaged. They provide great customer service by anticipating and responding to customer needs. An individual who is outgoing, stylish, and helpful. They demonstrate a keen awareness of the store environment by ensuring they always remain approachable and warm. They are able to initiate conversations and connect with the customer by communicating in a genuine and articulate way; that ensures the customer is always the first priority. Demonstrates relatable, confident and highly social behaviors on the sales floor that translate into closing the sale.
What You’ll Do
Customer Experience
Store Presentation and Sales Floor
Communication
Asset Protection and Shrink
Policies and Procedures
Training and Development
Requisitos
Requisitos
Español fluído
Flexibilidad
Aprendizaje Aplicado
Atención a los Detalles
Multi-Tasking
Ética Laboral
What It Takes
Fluent in Spanish
Adaptability / Flexibility
Applied Learning
Attention to Detail
Multi-Tasking
Work Ethic
Información adicional
Lo Que Conseguirás
Siendo asociado en Abercrombie & Fitch (A&F Co.) te podrás beneficiar de una gran variedad de programas diseñados especialmente para encajar contigo y tu estilo de vida. A&F está comprometido con proporcionar beneficios sencillos, competitivos y comprensivos que estén alineados con la cultura y valores de la Compañía, pero aún más importante, ¡contigo!
Descuento de empleado
Horarios flexibles
Oportunidad de promocionar
Oportunidad de convertirte en un Brand Affiliate
Formación y Desarrollo
Un Equipo Global de Personas que te van a Homenajear por ser TÚ MISMO
What You’ll Get
As an Abercrombie & Fitch Co. (A&F Co.) associate, you’ll be eligible to participate in a variety of benefit programs designed to fit you and your lifestyle. A&F is committed to providing simple, competitive, and comprehensive benefits that align with our Company’s culture and values, but most importantly – with you!
Merchandise Discount
Flexible Schedule
Opportunities for Career Advancement
Opportunity to Become a Brand Affiliate
Training and Development
A Global Team of People Who'll Celebrate you for Being YOU
MIRA COMO ES TRABAJAR EN #WORKATHCO - SÍGUENOS EN INSTAGRAM @WORKATHCO (Y @WORKATANF)
Cualquier oferta para este puesto podría estar sujeta y condicionada a que el solicitante realice los trámites de visado de trabajo aplicables. La empresa podría ponerse en contacto para informarle de los documentos que deberá aportar.
Abercrombie & Fitch Co. Es una compañía con igualdad de oportunidades/ acción afirmativa
SEE WHAT IT’S LIKE TO #WORKATHCO - FOLLOW US ON INSTAGRAM @WORKATHCO (AND @WORKATANF)
Any job offers for this role could be subject to and conditional upon the applicant carrying out applicable work visa formalities. You could be contacted by the company to find out which documents you will need to provide.
Abercrombie & Fitch Co. is an Equal Opportunity/Affirmative Action employer
Levi Strauss & Co.
Barcelona, ES
ASSISTANT MANAGER 40H PASEO DE GRACIA (IMPRESCINDIBLE INGLÉS ALTO)
Levi Strauss & Co. · Barcelona, ES
Job Description
Como Assistant Store Manager en Levi Strauss & Co. tendrás la oportunidad de trabajar en un entorno donde se celebran los cambios y las ideas. Representaras la imagen de la marca y los valores mientras trabajas junto con el Store Manger para gestionar eficazmente el equipo y las operaciones de tienda.
Partes Clave Del Puesto
- Trabajar con el Store Manager para llegar a los KPI’s e implementar oportunidades de negocio.
- Proporcionar targets diarios y semanales al equipo de venta para mejorar los resultados de la tienda.
- Monitorizar los KPIs y el desempeño del equipo preparando reportes e informando al Store Manager de los planes de acción.
- Controlar los costes y las operaciones de tienda, tales como el stock, nóminas y los procesos administrativos.
- Inspirar, motivar y desarrollar al equipo a través de formación, coaching y conocimiento del producto.
- Asumir la responsabilidad de la tienda cuando el Store Manger esté ausente.
- Garantizar fuertes estándares de Visual Merchandising en toda la tienda
- Apasionado por la marca y alineado con nuestros valores.
- Fuertes habilidades en la Atención al cliente y experiencia previa en liderar y desarrollar un equipo.
- Experiencia en trabajar e impulsar los KPIs y los targets de venta en un entorno de tienda muy dinámico.
- Experiencia previa en gestión de las operaciones de tienda, stock y tareas administrativas.
- Habilidad para motivar e impulsar al equipo para superar los KPIs
Además de poder trabajar para una gran marca en un entorno excepcional, tendrás también la oportunidad de desarrollar las habilidades necesarias para tu futuro profesional en Levi Strauss & Co. Así que si amas el Denim y piensas que este puesto es el indicado para ti por favor envía hoy tu solicitud!
LOCATION
Barcelona, Spain
FULL TIME/PART TIME
Full time
Current LS&Co Employees, apply via your Workday account.
Soho House & Co
Barcelona, ES
Demi Chef de Partie Soho House Barcelona
Soho House & Co · Barcelona, ES
Soho House & Co. – Soho House Barcelona
Si quieres trabajar como Demi Chef de Partie…
En nuestro Club ofrecemos un servicio cómodo, distendido, amigable y alegre. Desde que el Member y sus invitados entran por la puerta se encuentran con un equipo que se desvive por ofrecer la mejor de las experiencias. Este es el valor excepcional que tiene nuestro equipo del Club. La pasión por la hospitalidad.
Si valoras tu tiempo libre y lo quieres compaginar con tu profesión a partes iguales, si sabes gestionar y disfrutar de un buen servicio al cliente, eres positivo, alegre, te reconforta el trabajo bien hecho, nos encantaría tenerte en el equipo.
Nosotros nos encargaremos de tu formación y te ayudaremos a crecer en la compañía.
Qué te ofrecemos…
- Formación continuada, posibilidades de crecimiento y movilidad internacional.
- Buen ambiente de trabajo y diversión.
- Participación en los staff events semanales, acceso al cine y clases dirigidas en el gym.
- Tu cumpleaños lo celebraremos con un regalo y el día libre para que lo disfrutes como más te apetezca.
- Descuentos en empresas colaboradoras como restaurantes, peluquerías, gimnasios, etc.
Quién somos…
Soho House & Co somos un conjunto de clubes privados y restaurantes con presencia internacional. Cada Club y restaurante posee su propia esencia y personalidad en un entorno relajado y cómodo.
Ésta es una gran oportunidad para unirte a nuestro equipo, pues estamos en pleno proceso de expansión internacional, abriendo nuevas Houses y Restaurantes.
El lugar…
En el Barrio Gótico, frente al Port Vell, la House tiene un Club privado para nuestros Members. El Health Club presenta propuestas novedosas para cuidar nuestro cuerpo y mente. Además, disponemos de 57 habitaciones, una sala de Cine privada y nuestro genuino restaurante Cecconi's.
flomunity
Chief Operations Officer & Co-Founder
flomunity · Madrid, ES
Teletrabajo Desarrollo empresarial Estrategia Planificación estratégica Capacidad de análisis Presentaciones Coaching Gestión operativa Excelencia operativa Operaciones Aptitudes para hacer presentaciones Spark LESS
🌱 Flomunity is looking for a Co-founder / COO
Location: Madrid or Remote (with flexible coordination hours)
Are you passionate about social innovation, meaningful human connection, and building something from the ground up? At Flomunity, we’re creating a digital ecosystem to help people exchange time, skills, and support in real life—redefining how we live, work, and care for each other.
We're now looking for a Chief Operating Officer (COO) to join as Co-founder, helping us build and scale the operational core of this mission-driven venture.
🌍 Our Vision
We aim to spark a shift toward new forms of wellbeing, rooted in human networks that foster connection, empower skills, and reduce our environmental footprint.
We dream of cities where giving and receiving help is as easy as grabbing a coffee. Where neighborhoods act as mutual support systems. Where wellbeing is not dependent on consumption, but on meaningful human encounters.
🎯 Our Mission
Flomunity facilitates meaningful local connections, enabling people to exchange help, time, and knowledge within their communities. Through a geolocated app, we activate collaborative economies that promote personal wellbeing, strengthen social bonds, and reduce environmental impact.
We’re building a platform where peer services, skill-sharing, bartering, and volunteer support are just a tap away—for those who are ready to live in a more connected, just, and conscious way.
🤝 Who we're looking for (COO / Co-founder):
- Startup-minded with a bias for action and strong ownership.
- Experience in operations, product, or service design—especially in early-stage ventures.
- Process-oriented with the ability to turn vision into execution.
- Strong leadership, people, and decision-making skills.
- Deep sensitivity to social impact, community dynamics, or alternative economies.
- Ability to work hands-on with uncertainty and iteration.
Nice-to-have:
- Experience in platform marketplaces, local services, or circular economy.
- Familiarity with fundraising, incubation programs, or strategic partnerships.
- A passion for building systems that are efficient and human-centered.
🔥 What we offer:
- A chance to shape the DNA of a purpose-driven startup from day one.
- Co-founder role with equity participation.
- Flexibility, meaning, and a unique opportunity to build the next-generation local support network.
✨ Our Values
- Human Connection – Real wellbeing begins with real relationships.
- Shared Wellbeing – Giving is receiving.
- Care Economy – We value time, listening, daily help, and the invisible.
- Social Circularity – What you know or have may be exactly what someone else needs.
- Smart Proximity – Less commuting, more community.
- 📬 If this resonates with you—or someone you know—feel free to message us here.
Levi Strauss & Co.
Madrid, ES
STAFF 40 HORAS LEVIS PRECIADOS
Levi Strauss & Co. · Madrid, ES
Job Description
Are You:
- Confident and driven?
- Passionate and a team player?
- Self-Motivated with a natural approach to sales?
As an in-store Sales Stylist we want you to bring our values to life through delivering exceptional customer service. We’d like you to stand out and have a lasting impression on our customers through your knowledge of our heritage, products and offering a range of styles to suit their needs.
Part of your experience in joining Levi’s® includes in-depth product knowledge training, sales techniques and how to develop your skill sets further to exceed your individual targets and work as a team to achieve store goals. Your role as a Sales Stylist will be crucial as part of the store’s success on a day to day basis.
As part of LS&Co. you will be entitled to some incredible benefits, competitive salary and the opportunity to work for an iconic brand.
LOCATION
Calle Preciados, Madrid, Spain
FULL TIME/PART TIME
Full time
Current LS&Co Employees, apply via your Workday account.
Grup Lesseps
Barcelona, ES
Asesor Comercial Volvo - Lynk & Co
Grup Lesseps · Barcelona, ES
T'apassiona la tecnologia, ets digital per naturalesa i vols formar part d'una marca que trenca els esquemes de la mobilitat tradicional?
Aquesta és la teva!
A Grup Lesseps, concessionari oficial multimarca, incorporem un/a Assessor/a Comercial per a LYNK & CO, una marca disruptiva, connectada i 100% orientada al client digital.
El lloc de treball s'ubicarà a Mataró, i el teu rol serà clau dins del nou model d'agència, on l'experiència digital del client ho és tot.
Quines seran les teves tasques?
- Acompanyar i assessorar els clients al llarg de tot el seu recorregut digital i presencial, oferint una experiència fluïda, àgil i personalitzada.
- Dominar les plataformes digitals de gestió de leads i clients Lynk & Co.
- Donar suport en processos online de configuració, comandes i subscripcions.
- Generar contingut i dinamitzar la presència digital de la marca a nivell local (CRM, newsletters, xarxes socials, etc.
- Ser referent en tecnologia i innovació dins de l'equip comercial.
- Perfil jove, digital, amb experiència o clara orientació al client online.
- Coneixements en eines digitals, plataformes de gestió comercial i atenció multicanal.
- Passió per les noves tecnologies, la mobilitat sostenible i les marques amb ànima.
- Excel·lents habilitats comunicatives, tant presencials com digitals.
- Autonomia, iniciativa i ganes de formar part d'un projecte diferent.
- Formació específica en el model de venda de Lynk & Co.
- Incorporació a un equip jove, innovador i en creixement.
- Bon ambient de treball i cultura digital.
- Oportunitat de créixer dins un grup líder i amb visió de futur.
Si t'identifiques amb una marca que pensa diferent, es mou diferent i ven diferent, aquest lloc és per a tu.
Envia el teu CV a ****** amb l'assumpte: Candidatura Lynk & Co - Mataró Cornellà de Llobregat, Catalonia, Spain 2 weeks ago
Cornellà de Llobregat, Catalonia, Spain 2 weeks ago
L'Hospitalet de Llobregat, Catalonia, Spain 2 weeks ago
Sant Boi de Llobregat, Catalonia, Spain 2 weeks ago
L'Hospitalet de Llobregat, Catalonia, Spain 1 week ago
#J-18808-Ljbffr
Home & Co
Pamplona/Iruña, ES
Front Desk Receptionist (m/f/d)
Home & Co · Pamplona/Iruña, ES
Excel Office
Home & Co offers modernly designed, fully furnished micro-apartments for young urban individuals: comfortable, effortless, and creative.
Our vision is to redefine living. Home & Co creates a contemporary micro-living platform that goes beyond mere accommodation. Across our 17 locations, we make apartments simple and digitally accessible, coupled with supplementary services and modern interior design. Our aim is to become the premier lifestyle living platform in Europe.
Home & Co is constantly expanding and seeking individuals who want to collectively actualize our goals with their personality, inspiration, and passion!
The Home & Co team comprises diverse individuals with varying backgrounds and life circumstances, yet we all share the same philosophy - Easy Living. This ethos is as evident in our homes as it is in our DNA.
Home & Co is currently seeking a Front Desk Receptionist for our Home & Co in Pamplona. If you are an enthusiastic and customer-focused individual with a passion for hospitality, this is an exciting opportunity to join our team and contribute to our commitment to redefining modern living.
Tasks
- Prompt and polished customer service, catering to guests / tenants' needs during their stay
- Effective oversight and management of both reception and administrative facets
- Management of reservation availability and logistics
- Personalized and attentive telephone etiquette
- Efficient execution of check-in and check-out processes
- Systematic recording, monitoring, and resolution of day-to-day issues as they arise
- Smooth coordination and seamless communication with other departments, including housekeeping and maintenance
- Ongoing collaboration and open lines of communication with the Reception Manager
- Flexibility to accommodate rotational shifts spanning mornings and afternoons
Requirements
- Proficiency in the English & Spanish language
- Attainment of an Advanced Vocational Degree in Hospitality and Tourism
- Prior experience in a similar role
- Refined verbal and written communication skills
- Capability to handle telephone communications adeptly
- Aptitude for exceptional customer service (requiring patience and tact)
- Team integration and collaboration skills
- Proficiency in Microsoft Excel and the Office suite
- Residency in Pamplona and its environs is an indispensable requirement
If you are ready to be a part of our mission to revolutionize urban living and believe you have what it takes to excel in this Front Desk Receptionist role, we invite you to submit a comprehensive application.
STAFF ECI MALLORCA JAIME III
18 abr.Levi Strauss & Co.
Palma , ES
STAFF ECI MALLORCA JAIME III
Levi Strauss & Co. · Palma , ES
Job Description
Are You:
- Confident and driven?
- Passionate and a team player?
- Self-Motivated with a natural approach to sales?
As an in-store Sales Stylist we want you to bring our values to life through delivering exceptional customer service. We’d like you to stand out and have a lasting impression on our customers through your knowledge of our heritage, products and offering a range of styles to suit their needs.
Part of your experience in joining Levi’s® includes in-depth product knowledge training, sales techniques and how to develop your skill sets further to exceed your individual targets and work as a team to achieve store goals. Your role as a Sales Stylist will be crucial as part of the store’s success on a day to day basis.
As part of LS&Co. you will be entitled to some incredible benefits, competitive salary and the opportunity to work for an iconic brand.
LOCATION
BALEARES, SPAIN
FULL TIME/PART TIME
Part time
Current LS&Co Employees, apply via your Workday account.
Soho House & Co
Barcelona, ES
Supervisor/a Recepción Soho House Barcelona
Soho House & Co · Barcelona, ES
Si quieres trabajar como Supervisor/a en nuestra Recepción …
En nuestro Club ofrecemos un servicio cómodo, distendido, amigable y alegre. Desde que el Member y sus invitados entran por la puerta se encuentran con un equipo que se desvive por ofrecer la mejor de las experiencias. Este es el valor excepcional que tiene nuestro equipo empezando desde la recepción. La pasión por la hospitalidad.
Si valoras tu tiempo libre y lo quieres compaginar con tu profesión a partes iguales, si sabes gestionar y disfrutar de un buen servicio al cliente, eres positivo, alegre, te reconforta el trabajo bien hecho y hablas inglés y español, nos encantaría tenerte en el equipo.
Nosotros nos encargaremos de tu formación y te ayudaremos a crecer en la compañía. Por cierto! Utilizamos Opera para las gestiones de la recepción.
Qué te ofrecemos …
Formación continuada, posibilidades de crecimiento y movilidad internacional.
Buen ambiente de trabajo y diversión.
Participación en los staff events semanales, acceso al cine y clases dirigidas en el gym.
Tu cumpleaños lo celebraremos con un regalo y el día libre para que lo disfrutes como más te apetezca.
Descuentos en empresas colaboradoras como restaurantes, peluquerías, gimnasios, etc.
Cuidaremos de ti. Queremos que seas tú mismo, nos encanta tu esencia y cultura.
Quién somos…
Soho House & Co somos un conjunto de clubes privados y restaurantes con presencia internacional. Cada Club y restaurante posee su propia esencia y personalidad en un entorno relajado y cómodo.
Ésta es una gran oportunidad para unirte a nuestro equipo, pues estamos en pleno proceso de expansión internacional, abriendo nuevas Houses y Restaurantes.
El lugar…
En el Barrio Gótico, frente al Port Vell, la House tiene un Club privado para nuestros Members. El Health Club presenta propuestas novedosas para cuidar nuestro cuerpo y mente. Además, disponemos de 56 habitaciones, una sala de Cine privada y nuestro genuino restaurante Cecconi's.