¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.367Comercial y Ventas
972Informática e IT
860Adminstración y Secretariado
673Comercio y Venta al Detalle
479Ver más categorías
Desarrollo de Software
465Ingeniería y Mecánica
428Industria Manufacturera
414Educación y Formación
390Instalación y Mantenimiento
325Derecho y Legal
322Marketing y Negocio
314Sanidad y Salud
242Arte, Moda y Diseño
129Diseño y Usabilidad
126Construcción
110Hostelería
105Alimentación
99Contabilidad y Finanzas
98Recursos Humanos
94Publicidad y Comunicación
86Artes y Oficios
85Turismo y Entretenimiento
79Atención al cliente
76Cuidados y Servicios Personales
58Producto
58Inmobiliaria
57Banca
37Seguridad
29Farmacéutica
19Social y Voluntariado
19Energía y Minería
12Telecomunicaciones
5Deporte y Entrenamiento
2Seguros
2Agricultura
0Ciencia e Investigación
0Editorial y Medios
0PRODECA - Promotora dels aliments catalans
Barcelona, ES
CAP DE L’ÀREA DE SERVEIS CORPORATIUS
PRODECA - Promotora dels aliments catalans · Barcelona, ES
Mesos
DESCRIPCIÓ DEL LLOC
Nom lloc de treball: Cap de l’Àrea de Serveis Corporatius
Grup professional: G1
Unitat directiva: PRODECA SA
Centre de treball: PRODECA SA
Adreça: Dr. Roux 80
Localitat: Barcelona
Requisits de participació
Fase I: Prioritàriament, personal amb una vinculació preexistent de caràcter fix amb l’Administració de la Generalitat o amb els ens i entitats del seu sector públic:
- Grau o Llicenciatura en Comptabilitat i Finances, ADE, Economia, Dret, Relacions Laborals, Gestió i Administració o similars.
- Qualificacions i/o experiència de mínim 3/5 anys en gestió econòmica, jurídica i de RRHH en entorns públics i/o privats.
- Es valorarà formació específica en contractació pública i gestió administrativa en l’àmbit públic
- Idiomes: català i castellà C1, anglès mínim B1 ( es valorarà B2)
- Coneixements específics: Llei de contractes del Sector Públic, programari de comptabilitat (SAGE50), bon domini d’ofimàtica
- Incorporació immediata: 01/09/2025
Fase II: També podran presentar la seva candidatura les persones que, tot i no complir amb el requisit de l’apartat anterior, compleixin amb la resta de requisits que es determinen en aquesta convocatòria:
- Disposar de la titulació necessària que dona accés al grup 1 (Grau).
MISSIÓ I FUNCIONS DEL LLOC
Assegurar el bon funcionament dels serveis corporatius de Prodeca en els àmbits de contractació, gestió econòmica-financera, recursos humans, assessorament jurídic i compliment normatiu, oferint suport eficient i transversal a totes les àrees de l’empresa i vetllant per la seva professionalització i eficàcia operativa.
- Planificar, executar i avaluar les actuacions de l’Àrea de Serveis Corporatius en el marc del Pla Estratègic de Prodeca.
- Gestionar i supervisar els processos de contractació pública (plecs, informes, expedients).
- Coordinar la gestió econòmica i pressupostària de l’empresa (comptabilitat, execució, informes per auditories, resolució dubtes Intervenció, SEC95, Departament d’adscripció).
- Planificació de l’àrea fiscal (IVA, IRPF, IS, CCAA amb coordinació amb assessoria externa)
- Gestionar els processos de Recursos Humans (formació, prevenció, selecció, control horari).
- Vetllar pel compliment normatiu en matèria de protecció de dades, transparència, compliance, etc.
- Coordinar el suport TIC i logístic necessari per al funcionament operatiu de l’empresa.
- Participar activament en els comitès de direcció i col·laborar amb altres àrees.
- Donar suport tècnic a la Direcció en matèria jurídica, econòmica i de gestió.
ASPECTES QUE ES VALORARAN
- Lideratge i capacitat de gestió d’equips
- Organització, rigor i pro activitat
- Capacitat de pressa de decisions i resolució de problemes
- Orientació a la millora contínua i al servei públic
- Habilitats de comunicació, treball en equip i col·laboració transversal
FORMA EN QUÈ S’OCUPARÀ EL LLOC
- Contracte indefinit – període de prova de 6 mesos
- Modalitat de treball mixt: 3 dies teletreball i 2 dies de treball presencial / setmana
- Jornada de 37,5h
- Salari brut anual G1: 44.319,83 €
- Inici de contracte: 1 de setembre de 2025
PARTICIPACIÓ
Les persones interessades que reuneixin els requisits esmentats, han de presentar obligatòriament, i fins al dia 14 d’agost inclòs, el seu currículum personal a la següent adreça electrònica: [email protected]
Per tal d’agilitar la gestió dels currículums, us demanem que indiqueu en l’assumpte del correu la referència:
PROD04-25/COGNOMS i NOM
Així mateix, és imprescindible que en el text del correu feu constar:
NIF, COGNOMS i NOM, TITULACIÓ, TIPUS DE VINCULACIÓ, DEPARTAMENT D’ADSCRIPCIÓ, TELÈFONS DE CONTACTE I CORREU ELECTRÒNIC
PROCEDIMENT DE SELECCIÓ
- Verificació dels requisits de participació i estudi del currículum per valorar aspectes relacionats amb el lloc de treball que s’ha de cobrir
- En funció dels resultats obtinguts, els candidats poden ser convocats a una entrevista personal i/o a una prova per ampliar la informació detallada en el currículum i valorar aspectes relacionats amb les competències professionals
- Les persones interessades han de disposar dels originals dels certificats acreditatius de la formació i de l’experiència laboral esmentades en el currículum i els han de presentar en cas que els siguin requerits
- Les persones candidates poden ser excloses del procés de selecció en funció dels resultats obtinguts en les diferents etapes
- Atès el gran volum de candidats presentats a les ofertes d’aquest Departament, només podem garantir una resposta individualitzada a aquelles persones que siguin entrevistades