DESCRIPCIÓ DEL LLOC
Nom lloc de treball: Cap de l’Àrea de Serveis Corporatius
Grup professional: G1
Unitat directiva: PRODECA SA
Centre de treball: PRODECA SA
Adreça: Dr. Roux 80
Localitat: Barcelona
Requisits de participació
Fase I: Prioritàriament, personal amb una vinculació preexistent de caràcter fix amb l’Administració de la Generalitat o amb els ens i entitats del seu sector públic:
- Grau o Llicenciatura en Comptabilitat i Finances, ADE, Economia, Dret, Relacions Laborals, Gestió i Administració o similars.
- Qualificacions i/o experiència de mínim 3/5 anys en gestió econòmica, jurídica i de RRHH en entorns públics i/o privats.
- Es valorarà formació específica en contractació pública i gestió administrativa en l’àmbit públic
- Idiomes: català i castellà C1, anglès mínim B1 ( es valorarà B2)
- Coneixements específics: Llei de contractes del Sector Públic, programari de comptabilitat (SAGE50), bon domini d’ofimàtica
- Incorporació immediata: 01/09/2025
Fase II: També podran presentar la seva candidatura les persones que, tot i no complir amb el requisit de l’apartat anterior, compleixin amb la resta de requisits que es determinen en aquesta convocatòria:
- Disposar de la titulació necessària que dona accés al grup 1 (Grau).
MISSIÓ I FUNCIONS DEL LLOC
Assegurar el bon funcionament dels serveis corporatius de Prodeca en els àmbits de contractació, gestió econòmica-financera, recursos humans, assessorament jurídic i compliment normatiu, oferint suport eficient i transversal a totes les àrees de l’empresa i vetllant per la seva professionalització i eficàcia operativa.
- Planificar, executar i avaluar les actuacions de l’Àrea de Serveis Corporatius en el marc del Pla Estratègic de Prodeca.
- Gestionar i supervisar els processos de contractació pública (plecs, informes, expedients).
- Coordinar la gestió econòmica i pressupostària de l’empresa (comptabilitat, execució, informes per auditories, resolució dubtes Intervenció, SEC95, Departament d’adscripció).
- Planificació de l’àrea fiscal (IVA, IRPF, IS, CCAA amb coordinació amb assessoria externa)
- Gestionar els processos de Recursos Humans (formació, prevenció, selecció, control horari).
- Vetllar pel compliment normatiu en matèria de protecció de dades, transparència, compliance, etc.
- Coordinar el suport TIC i logístic necessari per al funcionament operatiu de l’empresa.
- Participar activament en els comitès de direcció i col·laborar amb altres àrees.
- Donar suport tècnic a la Direcció en matèria jurídica, econòmica i de gestió.
ASPECTES QUE ES VALORARAN
- Lideratge i capacitat de gestió d’equips
- Organització, rigor i pro activitat
- Capacitat de pressa de decisions i resolució de problemes
- Orientació a la millora contínua i al servei públic
- Habilitats de comunicació, treball en equip i col·laboració transversal
FORMA EN QUÈ S’OCUPARÀ EL LLOC
- Contracte indefinit – període de prova de 6 mesos
- Modalitat de treball mixt: 3 dies teletreball i 2 dies de treball presencial / setmana
- Jornada de 37,5h
- Salari brut anual G1: 44.319,83 €
- Inici de contracte: 1 de setembre de 2025
PARTICIPACIÓ
Les persones interessades que reuneixin els requisits esmentats, han de presentar obligatòriament, i fins al dia 14 d’agost inclòs, el seu currículum personal a la següent adreça electrònica: [email protected]
Per tal d’agilitar la gestió dels currículums, us demanem que indiqueu en l’assumpte del correu la referència:
PROD04-25/COGNOMS i NOM
Així mateix, és imprescindible que en el text del correu feu constar:
NIF, COGNOMS i NOM, TITULACIÓ, TIPUS DE VINCULACIÓ, DEPARTAMENT D’ADSCRIPCIÓ, TELÈFONS DE CONTACTE I CORREU ELECTRÒNIC
PROCEDIMENT DE SELECCIÓ
- Verificació dels requisits de participació i estudi del currículum per valorar aspectes relacionats amb el lloc de treball que s’ha de cobrir
- En funció dels resultats obtinguts, els candidats poden ser convocats a una entrevista personal i/o a una prova per ampliar la informació detallada en el currículum i valorar aspectes relacionats amb les competències professionals
- Les persones interessades han de disposar dels originals dels certificats acreditatius de la formació i de l’experiència laboral esmentades en el currículum i els han de presentar en cas que els siguin requerits
- Les persones candidates poden ser excloses del procés de selecció en funció dels resultats obtinguts en les diferents etapes
- Atès el gran volum de candidats presentats a les ofertes d’aquest Departament, només podem garantir una resposta individualitzada a aquelles persones que siguin entrevistades
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraÚltimas ofertas de empleo de Adminstración y Secretariado en Barcelona
Auxiliar administrativo
NuevaGCO
Centelles, ES
NA
Hospitalet de Llobregat, L', ES
Grupo Hotusa
Barcelona, ES
Almirall
Barcelona, ES
Asistente de dirección
NuevaRandstad España
Hospitalet de Llobregat, L', ES
PROCURA Management Services, S.L
Barcelona, ES
H10 Hotels
Barcelona, ES
Recepcionista
25 jul.ALPIS BARCELONA 2015 SL
Barcelona, ES
Administrativo/a
25 jul.NA
Vilafranca del Penedès, ES
Administrativo de facturación
25 jul.SEPTEO España y Portugal
Barcelona, ES