¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.366Comercial y Ventas
984Informática e IT
923Adminstración y Secretariado
757Desarrollo de Software
550Ver más categorías
Comercio y Venta al Detalle
525Industria Manufacturera
468Ingeniería y Mecánica
431Derecho y Legal
379Educación y Formación
371Instalación y Mantenimiento
314Marketing y Negocio
310Sanidad y Salud
195Diseño y Usabilidad
176Hostelería
143Arte, Moda y Diseño
126Publicidad y Comunicación
122Construcción
116Alimentación
95Contabilidad y Finanzas
94Recursos Humanos
89Atención al cliente
83Turismo y Entretenimiento
78Artes y Oficios
76Cuidados y Servicios Personales
65Banca
46Producto
44Seguridad
40Farmacéutica
32Inmobiliaria
30Ciencia e Investigación
17Energía y Minería
16Social y Voluntariado
12Deporte y Entrenamiento
3Telecomunicaciones
3Editorial y Medios
2Seguros
2Agricultura
0CIPEx - Consejo de Ingenieros Peruanos en el EXterior
Cádiz, ES
Sap Finance Control Consultant
CIPEx - Consejo de Ingenieros Peruanos en el EXterior · Cádiz, ES
RED GLOBAL- SAP RTR CONSULTANTS-REMOTE-EUROPE-12MONTHS+
On behalf of a Key Client Partner, I am currently searching for multiple RTR Consultants to join a new S/4HANA transformation delivering to an Oil/Gas customer.
Please Find Details Here Below
Roles available: RTR Consultants
Start: July 2025
Location: Remote
Capacity: 5days/week
End: 12months +
Language: English
The customer is currently looking to do a template rollout across US and LATAM and will then rollout into Europe following a big bang approach.
RTR Team Member - AP/AR/GL
You will be responsible for leading the effort to design, build, and configure applications, acting as the primary point of contact.
You are expected to be a subject matter expert, collaborate and manage the team to perform effectively.
You will be responsible for team decisions, engage with multiple teams, and contribute to key decisions.
Additionally, you will provide solutions to problems for your immediate team and across multiple teams.
Expert proficiency in SAP FI GL, SAP FI Accounts Payable, and SAP FI Accounts Receivable is required.
RTR Team Member - Product Costing
Strong understanding of standard costing, actual costing, and material ledger.
Solid grasp of integration between CO-PC, MM, PP, and FI modules.
Analytical mindset with the ability to interpret cost data and explain variances.
RTR Team Member - Real Estate/AA
You will be responsible for leading the effort to design, build, and configure applications, acting as the primary point of contact.
You will be expected to be a subject matter expert, collaborate and manage the team to perform effectively.
You will be responsible for team decisions, engage with multiple teams, and contribute to key decisions.
Additionally, you will be expected to provide solutions to problems that apply across multiple teams.
Expert proficiency in SAP Flexible Real Estate Management (RE-FX) is required.
RTR Team Member - PA, Controlling
You will be responsible for leading the effort to design, build, and configure applications, acting as the primary point of contact.
You are expected to be a subject matter expert, collaborate and manage the team to perform effectively.
You will be responsible for team decisions, engage with multiple teams, and contribute to key decisions.
Additionally, you will provide solutions to problems for your immediate team and across multiple teams.
Expert proficiency in SAP CO Management Accounting, CO Profitability Analysis is required.
If you are interested and available, please apply or send an email to ****** for immediate consideration.
Amavir
Cenicientos, ES
Terapeuta Ocupacional Amavir Cenicientos (Suroeste de Madrid)
Amavir · Cenicientos, ES
Si como Terapeuta Ocupacional buscas un nuevo reto profesional estable en el que desarrollarte, conocer a las personas mayores en todas las esferas de su vida y coordinarte con otras áreas de atención integral, no dudes en inscribirte a nuestra oferta ¡Queremos conocerte!
Apostamos por el talento, la calidad humana, la vocación de servicio y la orientación al residente.
Tus responsabilidades estarán centradas en el fomento la actividad física y mental de los residentes mediante las terapias adecuadas que garanticen una mayor autonomía e independencia, así como su máximo bienestar.
¿Cuáles son los requisitos mínimos para entrar a formar parte del EQUIPO AMAVIR?
- Grado de Terapia Ocupacional (Título Español u Homologado por el Ministerio de Universidades Español).
- Estar al corriente de pago en el Colegio Oficial de Terapia Ocupacional.
- Permiso de trabajo en vigor.
¿Qué ofrecemos?
- Contrato indefinido.
- Jornada 20 h/semanales con horario a convenir con el candidato/a.
- Centro ubicado en Cenicientos (C. de San Sebastián, 13, 28650 Cenicientos, Madrid)
- Salario según convenio. (Convenio colectivo marco estatal de servicios de atención a las personas dependientes y desarrollo de la promoción de la autonomía personal)
- Entrar a formar parte de una compañía en pleno proceso de expansión, con un modelo de atención propio y libre de sujeciones.
- Formación desde el primer día para que tu experiencia en Amavir y con nuestros residentes siempre sea inolvidable.
- Retribución flexible (seguro médico, comida, transporte, guardería, formación, etc.).
- Poder tener el seguimiento y la evolución de los residentes, formando parte de su día a día.
Amavir es una de las compañías líderes en España en la atención a personas mayores y dependientes, Presente en 8 Comunidades Autónomas y con una plantilla de 4.700 profesionales, gestiona un total de 45 residencias y unas 8.000 plazas (entre residenciales y de centro de día).
En los centros Amavir, cada usuario es protagonista de su propia historia. Nuestro modelo de atención asistencial, “Guiados por ti”, apuesta por dar visibilidad y empoderar a la persona mayor que decide o que necesita que le acompañemos, acondicionando el entorno según sus indicaciones, directas o indirectas, para hacer de nuestra casa, la suya.
¡No dejes pasar la oportunidad de formar parte de la Familia Amavir!
Canonical
Engineering Manager, MAAS
Canonical · Sevilla la Nueva, ES
Teletrabajo React API Python Linux Angular Cloud Coumputing TypeScript IoT Docker Office
Canonical is a leading provider of open source software and operating systems to the global enterprise and technology markets. Our platform, Ubuntu, is very widely used in breakthrough enterprise initiatives such as public cloud, data science, AI, engineering innovation and IoT. Our customers include the world's leading public cloud and silicon providers, and industry leaders in many sectors. The company is a pioneer of global distributed collaboration, with 1200+ colleagues in more than 80 countries and very few office based roles. Teams meet two to four times yearly in person, in interesting locations around the world, to align on strategy and execution.
The company is founder led, profitable and growing.
We are hiring an Engineering Manager as we expand the MAAS team. Our mission with MAAS ("Metal as a Service") is to provide the best solution for building and running private bare-metal infrastructure, putting a cloud-style on-demand API in front of physical server provisioning, network configuration, and storage. We're hiring engineering managers with experience in high-quality software development and high-performance team leadership who also have deep familiarity with Linux on physical servers, Linux storage and data center networking capabilities.
MAAS components span the entire software stack: from low-level hardware detection and provisioning, to the upper level management web interface, API, and CLI. Our most effective engineers are fluent in all these layers, and able to anticipate the consequences of design and engineering choices elsewhere in a complex distributed system.
At Canonical you must have a solid technical background, but your responsibility is to run an effective team and develop the colleagues you manage. You are expected to help them grow as engineers, do important work, do it outstandingly well, find professional and personal satisfaction, and work well with colleagues and the community. Technical leadership experience and a background in software engineering are necessary prerequisites for this role. You will be expected to lead, challenge, and develop engineers, positively influence the culture, facilitate technical delivery, and work with your team on strategy and execution. In addition to these responsibilities, you will be expected to collaborate across engineering. The MAAS team regularly interfaces with teams responsible for cloud-init, LXD, and our public cloud offerings.
The successful candidate will have leadership attributes, deep knowledge of Linux, and can demonstrate the ability to solve challenging distributed systems problems.
Location: This is a work-from-anywhere position available in EMEA or the Americas.
The role entails
- Leading a distributed team of engineers in your time zone (we organise engineering teams by Americas, EMEA etc)
- Talent development through coaching, mentoring, feedback and career planning
- Setting and managing expectations with other engineering teams, senior management, and external stakeholders
- Being an advocate of, and advancing, modern software development practices
- Participating in the engineering process through code and architectural review
- Engaging with broader teams at Canonical, the open source community and partners
- Travelling to internal and external global events for 4 to 6 weeks per year
- Exceptional academic track record from both high school and university
- Undergraduate degree in a technical subject
- Confidence to respectfully speak up, exchange feedback, and share ideas without hesitation
- Track record of going above-and-beyond expectations to achieve outstanding results
- Leadership and commitment to skills development and mentorship
- Passion for technology evidenced by personal projects and initiatives
- The work ethic and confidence to shine alongside motivated colleagues
- Professional written and spoken English with excellent presentation skills
- Experience with Linux (Debian or Ubuntu preferred)
- Excellent interpersonal skills, curiosity, flexibility, and accountability
- Appreciative of diversity, polite, and effective in a multi-cultural, multi-national organization
- Thoughtfulness and self-motivation
- Result-oriented, with a personal drive to meet commitments
- Ability to travel internationally twice a year for company events up to two weeks long
- You understand modern Linux cloud computing technologies, including networking, storage, containers and K8s
- You have experience programming in Python and Go
- You love developing and growing people and have a strong track record of doing it
- Typescript using modern web frameworks such as React, Angular, Svelte or Vue
We consider geographical location, experience, and performance in shaping compensation worldwide. We revisit compensation annually (and more often for graduates and associates) to ensure we recognise outstanding performance. In addition to base pay, we offer a performance-driven annual bonus or commission. We provide all team members with additional benefits, which reflect our values and ideals. We balance our programs to meet local needs and ensure fairness globally.
- Distributed work environment with twice-yearly team sprints in person - we've been working remotely since 2004!
- Personal learning and development budget of USD 2,000 per year
- Annual compensation review
- Recognition rewards
- Annual holiday leave
- Maternity and paternity leave
- Employee Assistance Programme
- Opportunity to travel to new locations to meet colleagues
- Priority Pass, and travel upgrades for long haul company events
Canonical is a pioneering tech firm at the forefront of the global move to open source. As the company that publishes Ubuntu, one of the most important open source projects and the platform for AI, IoT and the cloud, we are changing the world of software. We recruit on a global basis and set a very high standard for people joining the company. We expect excellence - in order to succeed, we need to be the best at what we do. Most colleagues at Canonical have worked from home since its inception in 2004. Working here is a step into the future, and will challenge you to think differently, work smarter, learn new skills, and raise your game.
Canonical is an equal opportunity employer
We are proud to foster a workplace free from discrimination. Diversity of experience, perspectives, and background create a better work environment and better products. Whatever your identity, we will give your application fair consideration.
Reale Seguros
Agente Telefónico Apertura Siniestros Autos en Barcelona (Interinidad)
Reale Seguros · Barcelona, ES
Teletrabajo
Forma parte de una compañía puntera en el sector Seguros
En Reale Seguros las personas son nuestro principal valor
¿Cómo es trabajar en Reale?
En Reale Seguros ofrecemos la experiencia y aprendizaje que solo una gran empresa con gran recorrido puede ofrecer.
El lugar de empleo será modalidad 100% teletrabajo con ubicación en Barcelona. Ofrecemos un contrato de interinidad en horario de jornada completa o intensiva dependiendo de la época del año.
Reale Seguros cuenta con los reconocimientos mejor valorados para trabajar en una empresa: Great Place to Work, Empresa Familiarmente Responsable, Igualdad en la Empresa y Sellos de Horarios Racionales.
¿A quién estamos buscando?
Buscamos profesionales que, preferiblemente, aporten experiencia en Contact Center y estudios universitarios, aunque no será imprescindible y también se tendrán en cuenta perfiles sin esta experiencia en concreto. Se valorará aportar un nivel alto de catalán
La persona seleccionada, deberá aportar una clara orientación al cliente, trabajo en equipo y capacidad de organización
Se valorará disponer de un Certificado de Discapacidad de, al menos, 33%
¿Qué tendrás que hacer?
El perfil de Agente de Contact Center apertura de Siniestros Autos realiza las actividades asociadas a la atención al asegurado, asesorando y aperturando siniestros.
Algunas de las funciones más específicas del/ de la Agente Telefónico para Apertura de Siniestros Autos en Barcelona con modalidad 100% teletrabajo
El día a día de un/a Agente Telefónico se desarrollará realizando labores de atención al cliente para la apertura de Siniestros Autos, además de ofrecer información sobre la gestión y el estado del siniestro en cuestión.
También tendrá relación con el equipo de Tramitadores a través del traslado de documentación para dar paso a la gestión y cierre del expediente.
Solicitar a profesionales (Peritos, tráfico, etc) documentación para el buen fin de la apertura del siniestro
Trabajar con los convenios CICOS/SDM
Por otro lado, el/la Agente Telefónico de Apertura de Siniestros Autos, trabajará en facilitar información a talleres y proveedores, además de coordinar la reparación de los siniestros de los asegurados.
¿Cómo será el proceso de selección?
Regístrate
Rellena el formulario de registro. No te llevará más de un minuto
Test Online
Realiza las pruebas que nos ayudarán a entender tu perfil y fortalezas
Conoce al equipo
Participa de nuestra entrevista personal para conocer mejor tus intereses y motivaciones
¡Bienvenido a Reale!
Entra a formar parte de nuestra magnífica red comercial
ACCIONA
Pontevedra, ES
BECA DEPARTAMENTO ADMINISTRACIÓN FINANCIERO Y RRHH
ACCIONA · Pontevedra, ES
Excel
Somos una compañía global, líder en el desarrollo de infraestructuras regenerativas que generan un impacto positivo en la sociedad. Nuestra plantilla, formada por más de 65.000 profesionales y presente en más de 40 países de los cinco continentes, contribuye a nuestra misión de diseñar un planeta mejor. Buscamos personas que quieran marcar la diferencia, promover el desarrollo sostenible y encontrar soluciones a los mayores desafíos globales, incluidos el cambio climático, la sobrepoblación y la escasez hídrica. Únete a nosotros en la búsqueda de soluciones para lograr un futuro sostenible.
En el Programa de Becas de ACCIONA formarás parte de equipos que te involucrarán en proyectos desde el primer día, acompañado por expertos que te ayudarán a desarrollar tus capacidades y participar en el día a día de una empresa global.
ACCIONA, en su línea de negocio de Medio Ambiente, precisa incorporar un/a Becario/a en el departamento de administración Finaciera y RRHH para sus oficinas en Vigo.
Descripción del puesto
Misión
Apoyo al departamento de Administración en la gestión del área financiera y de RRHH.
Funciones
ADMON. RRHH
- Apoyo en la gestión y supervisión de los trámites administrativos relacionados con la plantilla de los distintos servicios y a la formalización de los contratos o cualquier otro trámite administrativo.
- Coordinación con el Centro de Servicios Compartidos.
- Asesoramiento y resolución de dudas de los empleados en relación con nóminas, permisos, vacaciones, etc.
- Organización de la documentación generada de las contrataciones y resolución de incidencias.
- Participación en procesos de selección.
- Realización pedidos y expedientes de compra.
- Facturación y soporte a proveedores.
- Apoyo en los cierres mensuales.
- Actualización de plataformas de gestión documental.
- Apoyo en la elaboración y actualización de los presupuestos.
- Tareas de apoyo para el reporting y control de gestión.
Requisitos
- Incorporación prevista en septiembre 2025.
- Posibilidad de realizar una beca de 6 meses a media jornada o a jornada completa (preferiblemente disponibilidad a jornada completa (35 h. /semanales).
- Poder firmar Convenio de prácticas con la universidad,
- Grado en finanzas, económicas, ADE o estudios superiores afines.
- Nivel alto de excel.
Buscamos personas con un alto potencial, capacidad de trabajo en equipo y motivación por crecer dentro de una empresa internacional. Si crees que este es tu perfil y estás buscando impulsar tu futuro en una carrera que genere un impacto positivo en el planeta, has venido al lugar correcto… ¡te queremos en nuestro equipo!
Somos una compañía que valora la diversidad como fuente de talento y por ello trabajamos para impulsar un entorno inclusivo en el que se promueve el respecto, la pertenencia y el compromiso de forma que todas las personas puedan participar en igualdad de oportunidades. Invitamos a todas las personas a inscribirse con independencia del origen, circunstancias, bagaje o condición ACCIONA ha recibido la certificación Top Employer 2021, 2022 y 2023 y 2024 que reconoce a la Compañía como una de las mejores empresas para trabajar en España.
Grupo TECDATA Engineering
Madrid, ES
Arquitecto Funcional Área Finanzas / Seguros
Grupo TECDATA Engineering · Madrid, ES
Responsabilidades
Liderar el diseño funcional de soluciones en el área de Finanzas y Seguros.
Coordinar la integración de sistemas con entornos SAP, tanto a nivel técnico como funcional.
Asegurar la alineación de las soluciones arquitectónicas con los objetivos de negocio del área financiera.
Colaborar con equipos multidisciplinares para la implementación de proyectos estratégicos.
Requisitos
Experiencia previa como arquitecto funcional o consultor senior en proyectos del área financiera.
Conocimiento sólido en procesos financieros (contabilidad, tesorería, seguros, etc.).
Experiencia en integración de sistemas con SAP, siendo deseable experiencia específica con SAP S/4HANA o SAP R/3.
Capacidad analítica, comunicación fluida y visión transversal de negocio y tecnología.
Canonical
Engineering Manager, MAAS
Canonical · Granada, La, ES
Teletrabajo React API Python Linux Angular Cloud Coumputing TypeScript IoT Docker Office
Canonical is a leading provider of open source software and operating systems to the global enterprise and technology markets. Our platform, Ubuntu, is very widely used in breakthrough enterprise initiatives such as public cloud, data science, AI, engineering innovation and IoT. Our customers include the world's leading public cloud and silicon providers, and industry leaders in many sectors. The company is a pioneer of global distributed collaboration, with 1200+ colleagues in more than 80 countries and very few office based roles. Teams meet two to four times yearly in person, in interesting locations around the world, to align on strategy and execution.
The company is founder led, profitable and growing.
We are hiring an Engineering Manager as we expand the MAAS team. Our mission with MAAS ("Metal as a Service") is to provide the best solution for building and running private bare-metal infrastructure, putting a cloud-style on-demand API in front of physical server provisioning, network configuration, and storage. We're hiring engineering managers with experience in high-quality software development and high-performance team leadership who also have deep familiarity with Linux on physical servers, Linux storage and data center networking capabilities.
MAAS components span the entire software stack: from low-level hardware detection and provisioning, to the upper level management web interface, API, and CLI. Our most effective engineers are fluent in all these layers, and able to anticipate the consequences of design and engineering choices elsewhere in a complex distributed system.
At Canonical you must have a solid technical background, but your responsibility is to run an effective team and develop the colleagues you manage. You are expected to help them grow as engineers, do important work, do it outstandingly well, find professional and personal satisfaction, and work well with colleagues and the community. Technical leadership experience and a background in software engineering are necessary prerequisites for this role. You will be expected to lead, challenge, and develop engineers, positively influence the culture, facilitate technical delivery, and work with your team on strategy and execution. In addition to these responsibilities, you will be expected to collaborate across engineering. The MAAS team regularly interfaces with teams responsible for cloud-init, LXD, and our public cloud offerings.
The successful candidate will have leadership attributes, deep knowledge of Linux, and can demonstrate the ability to solve challenging distributed systems problems.
Location: This is a work-from-anywhere position available in EMEA or the Americas.
The role entails
- Leading a distributed team of engineers in your time zone (we organise engineering teams by Americas, EMEA etc)
- Talent development through coaching, mentoring, feedback and career planning
- Setting and managing expectations with other engineering teams, senior management, and external stakeholders
- Being an advocate of, and advancing, modern software development practices
- Participating in the engineering process through code and architectural review
- Engaging with broader teams at Canonical, the open source community and partners
- Travelling to internal and external global events for 4 to 6 weeks per year
- Exceptional academic track record from both high school and university
- Undergraduate degree in a technical subject
- Confidence to respectfully speak up, exchange feedback, and share ideas without hesitation
- Track record of going above-and-beyond expectations to achieve outstanding results
- Leadership and commitment to skills development and mentorship
- Passion for technology evidenced by personal projects and initiatives
- The work ethic and confidence to shine alongside motivated colleagues
- Professional written and spoken English with excellent presentation skills
- Experience with Linux (Debian or Ubuntu preferred)
- Excellent interpersonal skills, curiosity, flexibility, and accountability
- Appreciative of diversity, polite, and effective in a multi-cultural, multi-national organization
- Thoughtfulness and self-motivation
- Result-oriented, with a personal drive to meet commitments
- Ability to travel internationally twice a year for company events up to two weeks long
- You understand modern Linux cloud computing technologies, including networking, storage, containers and K8s
- You have experience programming in Python and Go
- You love developing and growing people and have a strong track record of doing it
- Typescript using modern web frameworks such as React, Angular, Svelte or Vue
We consider geographical location, experience, and performance in shaping compensation worldwide. We revisit compensation annually (and more often for graduates and associates) to ensure we recognise outstanding performance. In addition to base pay, we offer a performance-driven annual bonus or commission. We provide all team members with additional benefits, which reflect our values and ideals. We balance our programs to meet local needs and ensure fairness globally.
- Distributed work environment with twice-yearly team sprints in person - we've been working remotely since 2004!
- Personal learning and development budget of USD 2,000 per year
- Annual compensation review
- Recognition rewards
- Annual holiday leave
- Maternity and paternity leave
- Employee Assistance Programme
- Opportunity to travel to new locations to meet colleagues
- Priority Pass, and travel upgrades for long haul company events
Canonical is a pioneering tech firm at the forefront of the global move to open source. As the company that publishes Ubuntu, one of the most important open source projects and the platform for AI, IoT and the cloud, we are changing the world of software. We recruit on a global basis and set a very high standard for people joining the company. We expect excellence - in order to succeed, we need to be the best at what we do. Most colleagues at Canonical have worked from home since its inception in 2004. Working here is a step into the future, and will challenge you to think differently, work smarter, learn new skills, and raise your game.
Canonical is an equal opportunity employer
We are proud to foster a workplace free from discrimination. Diversity of experience, perspectives, and background create a better work environment and better products. Whatever your identity, we will give your application fair consideration.
Santander Digital Services
Madrid, ES
Full-Stack Developer - Santander Digital Services
Santander Digital Services · Madrid, ES
Java Python Agile Angular Cloud Coumputing Oracle Jira Spring Microservices Spark Big Data
Country: Spain
¡Hola! Has llegado al sitio donde se desarrolla la tecnología que mejora la vida de 160 millones de clientes en todo el mundo.
Esta oferta de empleo es la oportunidad no sólo de incorporarte a una gran empresa, sino de colaborar en proyectos que diariamente tienen un impacto real en la sociedad.
Buscamos un/a Full Stack Developer para nuestras oficinas de Santander España localizadas en Luca de Tena (MADRID) con al menos 1-2 años de experiencia en un puesto similar.
Si te apasiona la innovación y tienes ganas de trabajar en proyectos desafiantes, ¡queremos conocerte!. Para ello lo primero es presentarnos:
En Santander Digital Services (SDS), la tecnología es fundamental para todo lo que hacen nuestros clientes y empleados. Mediante la innovación continua, trabajando con metodologías Agile y DevSecOps, adoptamos las tecnologías más top del mercado para trabajar con el mejor stack tecnológico para dar el mejor servicio que nuestros clientes merecen.
Hemos recibido la distinción “Top Employer” a nivel España, Europa y Global por sexto año consecutivo y formamos parte de las 25 mejores empresas del mundo para trabajar. Nos enorgullece ser una organización donde hay igualdad de oportunidades y estamos formando un equipo dinámico y proactivo. Solo queremos que traigas buen rollo, compromiso con el desarrollo de tecnología puntera y que compartas nuestros valores, nos da igual de dónde vengas o a dónde vayas.
Estamos determinados en convertirnos en la mejor plataforma de servicios financieros, y queremos que te unas a nuestro equipo, trabajando en un entorno abierto y colaborativo, desarrollando tus habilidades tecnológicas y aplicándolas a proyectos e iniciativas que ayudarán a mejorar la vida de muchas personas.
Cómo será tu día a día
Estamos buscando un Full Stack Developer. Formarás parte del equipo de Sistemas de Información y Regulatorios y tus objetivos serán participar tanto en los proyectos como evolutivos del negocio, abarcando el diseño técnico, desarrollos e implantación de estos.
Necesitamos a alguien como tú para que nos ayude en distintos ámbitos:
- Desarrollar de manera autónoma o en pequeños equipos los entregables.
- Participar de manera activa en las reuniones del equipo (dailys, sprints reviews, sprint planning, etc) trabajando sobre las herramientas corporativas (Jira y Confluence)
- Poder ser un referente técnico dentro del equipo.
- Ayudar a priorizar y coordinar el trabajo del equipo de desarrollo con los laboratorios con el objetivo de maximizar la entrega final.
- Tener foco en el nivel de servicio, buscando evitar incidencias a los clientes y manteniendo la entrega continua.
- Cumplir los OKRs (Objectives Keys & Results) definidos en el Dominio y en el propio área de T&O.
Seguro que encajas en el equipo si te gusta la tecnología, quieres entender los riesgos a los que se enfrenta el Banco, eres un/a líder servidor/a que se preocupa de liderar personas y conseguir un equipo de alto rendimiento gracias a tu experiencia en ingeniería del software y capacidad de comunicación, espíritu crítico, servicio y empatía.
Si tienes el espíritu, estos son algunos de los puntos importantes que valoraremos en tu CV:
- Conocimientos demostrados a nivel programador y analista técnico como Full-Stack developer, en tecnología java con framework springboot (back - microservicios) y angular (front).
- Conocimientos en desarrollo de APIs
- Conocimiento de tecnología Big Data (SPARK, PYTHON, BBDDD no relacionales…)
- Conocimiento uso modelo de datos (SQL/MYSQL, Oracle, Mongo)
- Demuestras experiencia en despliegues en Cloud.
- Has trabajado con metodologías agiles.
- Posees conocimientos arquitectura Gluon.
- Posees conocimientos en Riesgos.
- Tienes un nivel de inglés alto, C1.
- ¡¡¡En equipo!!! Con compañeros dinámicos, proactivos y abiertos al cambio.
- Modelo híbrido de trabajo (teletrabajas unos días y otros te juntas con tu equipo en la ofi).
- Flexibilidad horaria para entrar y salir.
- Posibilidad de viajar (colaboración con países) y colaborar con equipos de esos países.
- Oportunidades internacionales para desarrollarte en diferentes unidades y países.
- Formación continua en temas técnicos e innovadores para siempre estar al día y poder desarrollar tu trabajo.
- Plan de carrera para que crezcas profesionalmente y veas recompensado tu esfuerzo y trabajo.
- Salario y bonus muy competitivo
- Beneficios sociales (tipos de interés especiales para préstamos, condiciones bancarias preferentes, plan de pensiones, seguro de vida, etc.)
- ¡Beneficios sociales y más cosas que te contaremos cuando llegues!
Si quieres conocernos más, síguenos en https://es.linkedin.com/company/banco-santander
Visita nuestra web https://www.betechwithsantander.com/en/home
Valve Testing Engineer
NuevaWestinghouse Electric Company
San Sebastián de los Reyes, ES
Valve Testing Engineer
Westinghouse Electric Company · San Sebastián de los Reyes, ES
We look for 3 engineers that will join the Testing Services team within Westinghouse Operating Plant Services.
Testing engineers will develop both technical and project managing skills, performing and leading testing and maintenance activities both in our Madrid Headquarters and onsite at our Client’s facilities. Current portfolio includes Nuclear Power Plants (both in Spain and abroad: Belgium, Slovenia, Mexico, South Africa, etc.) as well as other electrical generation plants and industrial facilities.
Testing services organisation cover a wide range of technical areas of expertise, mainly in electrical, mechanical and instrumentation fields, related to plant components and systems testing and maintenance. Our scope also includes testing equipment development, maintenance and calibration.
Current Openings Are Oriented To
- Valve Services organisation, including:
- Containment leak testing (both LLRT and ILRT)
- Motor and air operated valves diagnostic and maintenance
Main Tasks/functions
- Perform and supervise maintenance and inspection/testing activities both in Client's facilities and in headquarters.
- Develop/write result reports, procedures, quality documentation, maintenance manuals, etc.
- Analyse test results, perform calculations, make improvement proposals.
- Prepare (technical) tenders.
- Attend internal and external audits.
- Manage testing equipment: maintenance, calibration, check-ups. Implement improvements, develop new tools, R&D.
- Actively participate in the continuous improvement process: technology surveillance, self-training, training to junior personnel
- Over time and based on previous experience, include project manager activities: Organization of personnel in charge to define deadlines and priorities; direct dialogue with the customer, leadership of activities in the Plant and at Headquarters
- Engineering degree (mechanical/electrical preferred, also electronics, instrumentation, etc. can be accepted)
- Availability to travel to Client's facilities for outage projects. National (Spain) and International.
- Spanish & English Level: Fluent (min B2).
- Strong technical interest, predisposition for multi-tasking, flexibility, understanding of project priorities and teamwork abilities required.
- Previous technical experience both in industrial and nuclear fields, although not required, will be valued