. Mesos

Descripció general El Consell d'Associacions de Barcelona (CAB) obre una convocatòria laboral per a cobrir una plaça de comptable administratiu per cobrir una baixa per jubilació. El CAB és la plataforma associativa de la ciutat que treballa per...
Descripció general

El Consell d'Associacions de Barcelona (CAB) obre una convocatòria laboral per a cobrir una plaça de comptable administratiu per cobrir una baixa per jubilació.

El CAB és la plataforma associativa de la ciutat que treballa per generar espais i estratègies comunes que enforteixin el conjunt del teixit associatiu de Barcelona, a través del treball en xarxa entre les entitats.

Un dels principals projectes per impulsar l'associacionisme és la gestió de l'Espai Torre Jussana que ofereix serveis i recursos al teixit associatiu de la ciutat.

Què faràs?

Funcions i responsabilitats principals

La Persona Que Executava Aquestes Tasques Es Jubila i Treballaràs Dins L'equip Del CAB a L'Espai Torre Jussana Situat Al Barri De La Clota Duent a Terme Les Tasques Següents En Coordinació Amb La Direcció i Amb El Suport Laboral i Fiscal De La Gestoria

Què faràs?

Funcions i responsabilitats principals

Gestió de la comptabilitat: Registrar operacions comptables (ingressos, despeses, compres, vendes) de projectes i subvencions, conciliar comptes bancaris i imputacions a centres de cost de despesa i finançament.

Facturació: Emissió i facturació electrònica, i control de cobraments de clients.

Gestió Bancària: Fer seguiment dels comptes corrent de l'organització i coordinar i gestionar els pagaments i la recollida de signatures per validar-los.

Operacions amb proveïdors: registres factures, control de venciments, pagaments i conciliació de saldos.

Liquidació de nòmines i càrregues socials: Preparar i registrar la liquidació mensual de nòmines i controlar la documentació laboral bàsica.

Elaboració d'informes comptables i fiscals: balanços, flux de caixa, pla de tresoreria, anàlisi de comptes, informes trimestrals de l'IVA, IRPF.

Preparar tota la documentació necessària per a l'Auditoria General (pre-auditoria a l'octubre i auditoria principal al març i abril).

Gestió de Subvencions: preparar informes econòmics i la documentació requerida per a subvencions.

Recollir i facilitar l'enviament de la documentació als auditors i la presentació telemàtica als ens subvencionadors.

Gestió documental i arxiu de factures, rebuts i altra documentació comptable.

Principalment la documentació per la Comissió de Control Financer i per la presentació del document de pèrdues i guanys i balanç anual a l'Assemblea.

Tasques administratives generals com atendre trucades, correus i correspondència, realització de comandes a proveïdors i gestionar- ne el seguiment i recepció, resolució i gestió d'incidéncies, etc..

Perfil personal i professional estem cercant

Formació mínima en FP administració i Finances - Tècnic Superior en Administració i Finances

Experiència en ús de programems de comptabilitat.

Contasol, Contaplus, similars.

Coneixements d'entorns CRM.

Experiència en Sinergia CRM.

Coneixements avançats en fulls de càlculs.

Coneixements de programas de gestió horaria: timenet o similars.

Experiència en gestió de subvencions.

Català parlat i escrit correctament (nivell C).

Competències, habilitats i requisits que valorem

Persona compromesa i activa en col·lectius i organitzacions que treballen per la transformació social amb experiència en la participació en la xarxa associativa de la ciutat i trajectòria personal i implicació en projectes de gestió comunitària.

Coneixement de l'Administració pública d'àmbit local (districtes i barris de Barcelona).

Coneixements bàsics d'informàtica i experiència en bases de dades i gestió de CRM.

Capacitat d'organització i gestió autònoma de les tasques assignades.

Flexible i amb gran capacitat de treball en equip.

Bon tracte, responsable, eficient, comunicativa, organitzada, puntual, flexible, amb actitud positiva.

Condicions

Contracte: segons Conveni de lleure educatiu ( Carta de Relacions Laborals del CAB ).

Lloc de treball: presencial a l'Espai Torre Jussana (Av. Cardenal Vidal i Barraquer, 30) amb possibilitat de fer un dia fora de l'oficina.

Durada: 2 mesos de prova i posteriorment contracte indefinit.

Jornada laboral: 37.5 h setmanals, de dilluns a divendres.

Amb possibilitat de pactar horaris.

Salari: segons escala salarial de l'entitat i perfil de la persona candidata.

Plaç màxim recepció candidatures: 5 d'octubre

Envia'ns el teu CV a ****** t amb l'assumpte: Comptable – administratiu/va

Sant Boi de Llobregat, Catalonia, Spain

#J-18808-Ljbffr

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Administratiu/va a Barcelona

Aggreko

Barcelona, ES

En Aggreko brindamos Soluciones Energéticas y Control de Temperatura a medida para que las comunidades prosperen y las...

UTPR® TECNODOSIS

Barcelona, ES

Buscamos un/a administrativo/a para incorporarse al departamento de Sanidad Ambiental, con perfil organizado, resolutivo...

HUB BY TOVAR

Barcelona, ES

Para prestigiosa empresa de producción gráfica y digital, con una larga trayectoria de éxito en el sector, innovadora y...

Ecolab

Barcelona, ES

En Ecolab actualmente buscamos un perfil de Administrativo/a de Apoyo Documental (Contrato formativo de 12 meses) que...

ADMINISTRATIVO/A

26 de set.

SEIT SA

Barcelona, ES

Ubicación Barcelona Tipo de contratación De relevo a tiempo completo Indefinido. Área Administración Inscribirme en la...

Fundació Pere Tarrés

Barcelona, ES

Vols treballar en una entitat amb impacte social real i posar el teu talent al servei de les persones? A Fundació Pere...

Administrativo/a

25 de set.

COM-CAL

Sabadell, ES

# **Administratiu/va- Jornada Completa** Ubicació**: Sabadell Sobre Nosaltres A COM-CAL, som pioners en la fabricació de...

NA

Artés, ES

¿Te gustaría formar parte de un equipo internacional en el área financiera? ¡Esta es tu oportunidad! Ubicación: Barcelona...

Eurofirms Group | People first

Desde Eurofirms buscamos un/a Administrativo/a para empresa del sector público ubicada en Barcelona para realizar las...

ENRIQUE TOMÁS

Badalona, ES

¡ÚNETE A LA FAMILIA MÁS JAMONERA! Vive la experiencia única de trabajar en la empresa del JAMÓN. ¿Estás dando tus...