El Consell d'Associacions de Barcelona (CAB) obre una convocatòria laboral per a cobrir una plaça de comptable administratiu per cobrir una baixa per jubilació.
El CAB és la plataforma associativa de la ciutat que treballa per generar espais i estratègies comunes que enforteixin el conjunt del teixit associatiu de Barcelona, a través del treball en xarxa entre les entitats.
Un dels principals projectes per impulsar l'associacionisme és la gestió de l'Espai Torre Jussana que ofereix serveis i recursos al teixit associatiu de la ciutat.
Què faràs?
Funcions i responsabilitats principals
La Persona Que Executava Aquestes Tasques Es Jubila i Treballaràs Dins L'equip Del CAB a L'Espai Torre Jussana Situat Al Barri De La Clota Duent a Terme Les Tasques Següents En Coordinació Amb La Direcció i Amb El Suport Laboral i Fiscal De La Gestoria
Què faràs?
Funcions i responsabilitats principals
Gestió de la comptabilitat: Registrar operacions comptables (ingressos, despeses, compres, vendes) de projectes i subvencions, conciliar comptes bancaris i imputacions a centres de cost de despesa i finançament.
Facturació: Emissió i facturació electrònica, i control de cobraments de clients.
Gestió Bancària: Fer seguiment dels comptes corrent de l'organització i coordinar i gestionar els pagaments i la recollida de signatures per validar-los.
Operacions amb proveïdors: registres factures, control de venciments, pagaments i conciliació de saldos.
Liquidació de nòmines i càrregues socials: Preparar i registrar la liquidació mensual de nòmines i controlar la documentació laboral bàsica.
Elaboració d'informes comptables i fiscals: balanços, flux de caixa, pla de tresoreria, anàlisi de comptes, informes trimestrals de l'IVA, IRPF.
Preparar tota la documentació necessària per a l'Auditoria General (pre-auditoria a l'octubre i auditoria principal al març i abril).
Gestió de Subvencions: preparar informes econòmics i la documentació requerida per a subvencions.
Recollir i facilitar l'enviament de la documentació als auditors i la presentació telemàtica als ens subvencionadors.
Gestió documental i arxiu de factures, rebuts i altra documentació comptable.
Principalment la documentació per la Comissió de Control Financer i per la presentació del document de pèrdues i guanys i balanç anual a l'Assemblea.
Tasques administratives generals com atendre trucades, correus i correspondència, realització de comandes a proveïdors i gestionar- ne el seguiment i recepció, resolució i gestió d'incidéncies, etc..
Perfil personal i professional estem cercant
Formació mínima en FP administració i Finances - Tècnic Superior en Administració i Finances
Experiència en ús de programems de comptabilitat.
Contasol, Contaplus, similars.
Coneixements d'entorns CRM.
Experiència en Sinergia CRM.
Coneixements avançats en fulls de càlculs.
Coneixements de programas de gestió horaria: timenet o similars.
Experiència en gestió de subvencions.
Català parlat i escrit correctament (nivell C).
Competències, habilitats i requisits que valorem
Persona compromesa i activa en col·lectius i organitzacions que treballen per la transformació social amb experiència en la participació en la xarxa associativa de la ciutat i trajectòria personal i implicació en projectes de gestió comunitària.
Coneixement de l'Administració pública d'àmbit local (districtes i barris de Barcelona).
Coneixements bàsics d'informàtica i experiència en bases de dades i gestió de CRM.
Capacitat d'organització i gestió autònoma de les tasques assignades.
Flexible i amb gran capacitat de treball en equip.
Bon tracte, responsable, eficient, comunicativa, organitzada, puntual, flexible, amb actitud positiva.
Condicions
Contracte: segons Conveni de lleure educatiu ( Carta de Relacions Laborals del CAB ).
Lloc de treball: presencial a l'Espai Torre Jussana (Av. Cardenal Vidal i Barraquer, 30) amb possibilitat de fer un dia fora de l'oficina.
Durada: 2 mesos de prova i posteriorment contracte indefinit.
Jornada laboral: 37.5 h setmanals, de dilluns a divendres.
Amb possibilitat de pactar horaris.
Salari: segons escala salarial de l'entitat i perfil de la persona candidata.
Plaç màxim recepció candidatures: 5 d'octubre
Envia'ns el teu CV a ****** t amb l'assumpte: Comptable – administratiu/va
Sant Boi de Llobregat, Catalonia, Spain
#J-18808-Ljbffr
Veure més
No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araDarreres ofertes d'ocupació de Administratiu/va a Barcelona
Aggreko
Barcelona, ES
UTPR® TECNODOSIS
Barcelona, ES
HUB BY TOVAR
Barcelona, ES
Ecolab
Barcelona, ES
ADMINISTRATIVO/A
26 de set.SEIT SA
Barcelona, ES
Fundació Pere Tarrés
Barcelona, ES
Administrativo/a
25 de set.COM-CAL
Sabadell, ES
Administrativo/a Financiero/a con Inglés
25 de set.NA
Artés, ES
Administrativo/a contratación
24 de set.Eurofirms Group | People first
ADMINISTRATIVO/A JUNIOR FACTURACIÓN
24 de set.ENRIQUE TOMÁS
Badalona, ES