Administració de Personal:
- Tramitació de contractes, pròrrogues, novacions, liquidacions i documentació laboral conforme a la legislació vigent.
- Gestió d'altes, baixes i modificacions en el sistema intern.
- Coordinar i registrar vacances, llicències, permisos i absències del personal.
- Gestionar expedients d'empleats
- Atendre consultes d'empleats sobre temes administratius i normatives internes.
- Creació i actualització de calendaris laborals, gestió d'horaris i còmputs anuals.
- Preparació de la documentació necessària pels Onboardings.
- Preparació de documentació per a Auditories, INE i concursos.
- Gestió i coordinació de temes legals amb l'assessoria jurídica externa
- Recopilar i verificar informació per la tramitació de la nòmina (a través de la gestoria).
- Realitzar control i seguiment d'incidències de nòmina (hores extres, descomptes, bonificacions, plusos, hores complementàries, etc.), assegurant la correcta liquidació de salaris, bonificacions i descomptes, així com la correcta aplicació de polítiques salarials i beneficis socials.
- Coordinació Retribució Flexible.
- Resolució d'incidències de Registre Horari.
- Coordinació amb Comptabilitat per la gestió de nòmina.
- Resolució de dubtes i consultes laborals de la plantilla
- Tramitació de sol·licituds del personal
- En coordinació amb el Servei de Prevenció Aliè, controlar les avaluacions de riscos laborals dels centres.
- Control de documentació de PRL.
- Control i coordinació dels reconeixements mèdics anuals.
- Gestió de plataformes de PRL de les institucions on s'ubiquen els nostres centres.
- Coordinació amb la Mútua d'Accidents de Treball
- Diplomatura o Grau en Relacions Laborals, Ciències del Treball o similar.
- Experiència mínima de 3-4 anys en Administració de personal i nòmina o Gestoria Laboral.
- Coneixement complet del cicle de nòmina espanyola, així com dels processos d'administració de personal i la legislació laboral vigent.
- Experiència en l'us de software de RRHH i procés complet de càlcul de nòmina.
- Nivell avançat de Català i Castellà tant parlats com escrits.
- Valorable postgrau o màster en Relacions Laborals o Administració de Personal.
- Usuari avançat d'èines ofimàtiques.
- Excel·lents habilitats comunicatives i d'atenció al client intern, amb capacitat per assessorar i resoldre dubtes.
- Proactivitat, gran capacitat organitzativa i meticulositat.
- Confidencialitat i discreció.
- Adaptabilitat a un entorn àgil i dinàmic.
- Contracte indefinit a jornada completa, remuneració d'acord amb la teva experiència i habilitats + variable en funció de la consecució d'objetius.
- Incorporació a un equip estable, dinàmic i col·laboratiu.
- Horari flexible i amb posibilitat de realitzar teletreball (lloc híbrid), completat amb jornades presencials a les nostres oficines al centre de la ciutat de Barcelona, amb vistes espectaculars.
- Fruita, cafè, infusions i xocolata il·limitat i gratuït a l'oficina.
- Retribució flexible
- App de Doctor¡ (xat de: metges, psicòlegs, veterinaris, nutricionistes, entrenadors personals i molt més, gratuït!).
- Descomptes del 30% en productes de les nostres botigues i a la cafeteria de Laie Pau Claris.
Veure més
No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araDarreres ofertes d'ocupació de Tècnic/a a Barcelona
Quirónprevención
Cornellà de Llobregat, ES
Quirónprevención
Barcelona, ES
Técnico/a I+D+i (Contrato temporal)
30 de set.NA
Puig-reig, ES
FREELANCE IT Support Technician (m/w/d)
30 de set.Everience TUNISIA
Barcelona, ES
SGS
Granada, La, ES
FREELANCE IT Support Technician (m/w/d)
29 de set.everience Germany GmbH
Barcelona, ES
Sistema de Salut de Catalunya
Barcelona, ES
Technical Support L2 (English + Spanish)
28 de set.Wallbox Chargers
Barcelona, ES
Eurocontrol (Grupo Apave)
Granada, La, ES
Grup fedefarma
Terrassa, ES