. Office

Descripció Pimec precisa incorporar a un/a Administratiu/va pel departament de consultoria estratègica i finançament. Quines seràn les teves responsabilitats? Assessorament a les empreses: coordinació de les orientacions i detecció de les necessitats...
Descripció

Pimec precisa incorporar a un/a Administratiu/va pel departament de consultoria estratègica i finançament.

Quines seràn les teves responsabilitats?

  • Assessorament a les empreses: coordinació de les orientacions i detecció de les necessitats dels serveis que s’ofereixen des del departament. Derivació de consultes a altres departaments quan sigui necessari i resolució de les consultes inicials.
  • Tasques administratives:
    • Centralització de la documentació generada.
    • Formalització de les propostes de servei.
    • Seguiment dels projectes formalitzats: control d’estat, tancament i gestió de la facturació.
    • Seguiment i gestió de la contrapartida a partners
    • Tancament mensual de la facturació i evolució dels serveis:
    • Seguiment de la cartera d’impagats.
    • Gestió de programes subvencionats: registre de participants, seguiment de les activitats i emissió de certificats.
    • Seguiment i gestió de la contrapartida a partners
    • Tancament mensual de la facturació i evolució dels serveis
Requisits

  • Busquem un perfil amb competències en organització, versatilitat, coordinació i treball en equip.
  • És important la capacitat d’integració i coordinació amb totes les àrees del departament.
  • Formació tècnica en CFGS en Administració i Finances.
  • Coneixements en gestió administrativa, processos interns i entorns de consultoria (valorable).
  • Domini avançat de Microsoft Office i de sistemes de gestió documental.
  • Capacitat per a la coordinació i gestió d’un alt volum d’operacions.
  • Experiència mínima de 2 anys realitzant funcions similars.
  • Idiomes: català i castellà a nivell alt (oral i escrit).

S'ofereix

  • Contracte fix
  • Jornada completa
  • Horari: Jornada completa: dll.-dj. horari flexible d'entrada de 8h a 9:30h i de sortida de 17h a 18:30h h i div. horari flexible d'entrada de 8h a 9:30h i de sortida 14h o 15:30h.
  • Incorporació a un entorn de treball dinàmic, transversal i amb gran impacte en el teixit empresarial català.

No et perdis res!

Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació


Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa

Subscriu-te ara

Darreres ofertes d'ocupació de Administratiu/va a Barcelona

Housfy

Sant Pere de Ribes, ES

En Housfy nos encontramos en la búsqueda de un gestor que se encargará de la gestión operativa de back office en relación...

NA

Ametlla del Vallès, L', ES

¿Te apasiona la atención al cliente y el/la gestión administrativo/a en entornos dinámicos?Buscamos un/a Administrativo/a...

Veolia España

Terrassa, ES

Descripción de la empresa En Veolia buscamos formas más eficientes de usar los recursos naturales, reducir la...

Tuset Eventos

Barcelona, ES

Gestor/a Administrativo-Comercial (Licenciado/a en ADE)IMPORTANTE: Sólo valoraremos CV enviados a ******ón de la...

Administrativo/a

22 de set.

Eurofirms Group | People first

Barcelona, ES

Empresa dedicada a la gestión de patrimonio, precisa incorporar un/a Administrativo/a en Barcelona para realizar las...

ENRIQUE TOMÁS

En Enrique Tomás , buscamos un/a administrativo/a laboral con experiencia en PRL para unirse al equipo de People &...

NA

Barcelona, ES

¿Te gustaría formar parte de un equipo comprometido con la inclusión y el impacto social? En Fundación Adecco Barcelona...

NA

Sant Joan Despí, ES

¿Te gusta el/la gestión administrativo/a, realizar trabajo deforma ordenada? ¿Quieres trabajar en un laboratorio líder en...

Kos Invest

El candidato/a debe dar soporte directo al Director (AAP) en sus funciones de gestión, desarrollo y dirección de...

Immobiliària Dolça Llar

Barcelona, ES

Tareas Atención clientes de manera presencial, teléfonica y mails Concertar y realizar visitas inmuebles Organizar agenda...