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Customer Support Agent with Portuguese & English (eBike Serv)
NA · Bagà, ES
Teletrabajo Office
Job Description
Are you passionate about electric mobility, technology, and customer care? This is your chance! At Adecco, we are partnering with Bosch Service Solutions to recruit customer support agents for their international eBike technical assistance team.
You will handle technical queries and incidents related to Bosch eBikes, supporting end users and distributors. The training and role plays are entirely conducted in English, so a C1 level is required.
Location: Barcelona (hybrid model 1 week per month in the office)
Schedule: Monday to Friday, 08:00 to 17:00 (39 hours/week)
Requisitos
What Were Looking For
Native or bilingual Portuguese speaker
English level C1 (mandatory training is in English)
Genuine interest in electric mobility and sustainable technology
Customer service or technical support experience is highly valued
Excellent communication skills and a proactive attitude
EU work permit is mandatory candidates must have DNI/NIE and Social Security number in order
Relocation package is not included
Based in Barcelona or willing to relocate independently
¿Qué ofrecemos?
Temporary contract via Adecco, with real potential to join Bosch permanently
Approximate annual gross salary:
Base salary + language bonus + eBike premium:
€21,500 - 22.500
After 6 months: +5%
Additional €1.30/day remote work allowance (paid with a two-month delay)
Paid initial training (in English)
Multicultural, dynamic and growing team
A project focused on sustainability and innovation
Comercial Representante
25 jul.Equipaciones Canarias Occidental
Santa Cruz de Tenerife, ES
Comercial Representante
Equipaciones Canarias Occidental · Santa Cruz de Tenerife, ES
Merchandising Comercio Negociación Portugués Comunicación Operaciones de venta Prospección de ventas 5S Planificación de mercado Perspectiva de clientes
Si te apasiona el deporte y el trato con clientes, esta oportunidad es para ti.
Somos una empresa canaria especializada en material deportivo para colectivos (clubes, colegios, administraciones, etc.) y estamos buscando un/a comercial dinámico/a y proactivo/a para apoyar nuestras operaciones en la provincia de Santa Cruz de Tenerife, con incorporación inmediata.
- Contrato a jornada completa
- Flexibilidad horaria y posibilidad de viajar entre islas
- Entorno profesional y cercano, con un equipo que se mueve al ritmo del deporte
- Experiencia en el sector deportivo o en ventas
- Vehículo propio
- Ganas de crecer en un sector con ritmo y buen ambiente
NA
Customer Care c/ portugués - Alcobendas
NA · Nuevo Baztán, ES
Teletrabajo
Desde Adecco estamos en búsqueda de un perfil de Customer Care / Atención al cliente c/ portugués para cubrir una sustitución en una empresa multinacional ubicada en Alcobendas.
Las funciones serán:
· Gestión de llamadas entrantes, correos electrónicos, chats y otros canales de comunicación
· Identificación y seguimiento de oportunidades de venta
· Construcción de relaciones duraderas y basadas en la confianza con los clientes
· Resolución rápida y eficaz de incidencias y reclamaciones de los clientes
· Cumplimiento de los procedimientos, directrices y políticas internas para garantizar la calidad del servicio
Requisitos
· Formación en administración o similar
· Experiencia previa en atención al cliente
· Buenas habilidades de comunicación y escucha activa
· Dominio de herramientas CRM
· Enfoque orientado al cliente y capacidad de adaptación a diferentes perfiles y necesidades
· Español nativo y buen nivel de portugués
¿Qué ofrecemos?
- Contrato de sustitución de larga duración (al menos hasta fin de año)
- Jornada completa de 40h semanales
- 2 días de teletrabajo
- Salario entre 24.000€ y 27.000€ bruto/anual
- Centro de trabajo: Alcobendas (Madrid)
NA
Alhaurín de la Torre, ES
Técnico/a Instalador (Formación) Español + Portugués
NA · Alhaurín de la Torre, ES
Desde Adecco Selección buscamos una persona con experiencia en el/la área técnico/a, para el departamento de formación de un importante fabricante de sistemas inteligentes de control de climatización ubicado en Málaga.La misión del puesto será impartir formaciones técnicas para clientes y el equipo de soporte.Las funciones de la posición serán:-Planificación y coordinación de actividades formativas con el equipo de Iberia.
-Impartición de formaciones presenciales (2 semanas al mes) y online.
-Formación técnica a clientes y STA sobre productos, instalaciones y resolución de errores.
-Creación y gestión de contenidos formativos (videos, materiales, adaptación de idiomas).
-Colaboración con Soporte Técnico/a para mantener los contenidos actualizados.
-Diseño de informes, formularios y recopilación de necesidades formativas.
-Gestión de plataformas de formación online
Requisitos
-Aportar experiencia como técnico/a instalación, reparación, de equipos electrónicos, climatización, o similares.
-Formación: Ciclo formativo de grado medio/ superior en Instalaciones Térmicas, Telecomunicaciones o afines.
-Nivel bilingüe portugués.
-Valorable inglés u otro idioma.
-Valorable conocimientos en climatización, integración y/o eficiencia energética.
-Habilidades en formación y comunicación en público.
-Disponibilidad para viajar frecuentemente.
¿Qué ofrecemos?
- Contrato indefinido.
- Horario entrada flexible (entre 7:30-9:00 h). De Lunes a Jueves 8,5 horas, y viernes 6 horas.
- Jornada intensiva meses verano.
- Proyecto en empresa en pleno crecimiento y con posibilidades de desarrollo profesional.
- Beneficios sociales (ticket restaurante, seguro médico/a,..).
NA
Técnico/a de RRHH con inglés y portugués - MADRID
NA · Cubas de la Sagra, ES
Teletrabajo
¿Te encuentras actualmente en búsqueda de una nueva oportunidad laboral?
Desde Grupo Adecco, buscamos un perfil para trabajar en una importante empresa ubicada en Madrid.
Formarás parte de un equipo internacional en el que podrás contar con el apoyo de todos los integrantes y trabajarás directamente con los equipos de negocio ubicados en el país europeo asignado que atienden proyectos de nuestro cliente.
Serás responsable del proceso de subcontratación completo, desde la validación de la solicitud, contactar con nuestros proveedores/as, revisar propuestas, hasta el cierre del servicio.
Funciones:
-- Coordinar el proceso de principio a fin, incluyendo la negociación de la tarifa con nuestros proveedores/as, contacto con proveedores/as, revisión de la calidad de los currículums recibidos, seguimiento de las candidaturas, revisión de las órdenes de trabajo.
- Revisar las ofertas de empleo recibidas y distribuirlas a los proveedores pertinentes.
- Seguimiento de las ofertas enviadas a los/las proveedores para conseguir cubrir el servicio solicitado a la mayor brevedad posible (mails, llamadas, reuniones periódicas,).
- Negociación de tarifas con nuestros proveedores.
- Asesorar sobre la ruta apropiada para encontrar los mejores expertos para prestar servicio.
- Asegurar cumplimiento de la normativa interna.
- Asesorar a los gestores del negocio sobre el proceso y el trabajo para garantizar que se logre un resultado equilibrado y justo para el negocio.
- Apoyar al equipo de gestión de proveedores/responsable de categoría en el mantenimiento y la gestión operativa de las relaciones con los proveedores para garantizar la mejor gestión de la cadena de suministro en consonancia con las necesidades del negocio.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Imprescindible: Nivel alto de inglés y portugués.
El 100% del trabajo se realiza en estos idiomas. Se descartarán las candidaturas que no encajen con este requisito.
-Deseable experiencia en el sector de RRHH, headhunting.
-Valorable formación en el campo de la Administración y/o similares, pero no imprescindible.
¿Qué ofrecemos?
- Centro Trabajo : Madrid (Las Tablas).
- Tipo Contrato : Selección 6 meses + posible pase a plantilla.
- Jornada Completa, en horario de lunes a jueves de 9:00 a 18:15 y viernes de 08:00h a 15:00h
- Salario: 24.000 eur bruto anual
- Teletrabajo 80%. Habrá que acudir 2 días a la semana de manera presencial a la oficina.
Amazon
Barcelona, ES
Brazilian Portuguese Translation Specialist (EN - PT-BR), Translation Services Operations
Amazon · Barcelona, ES
Excel Outlook Word
Description
A Translation Specialist has exceptional linguistic and translation skills, organization and attention to detail, and excellent communication to manage relationships with colleagues, external partners and other stakeholders.
The Translation Specialist manages quality by assessing and scoring translations (both machine-generated and human), working with language assets like style guides, translation memories and term bases. They also provide comprehensive and structured feedback supported by sound knowledge of the MQM’s framework. This feedback is used to improve human linguists’ quality, train and enhance machine translation (MT) engines as well as quality-prediction models. The candidate will be comfortable working in an international, fast-paced environment, where change and ambiguity are present as we constantly grow, improve and innovate.
Key job responsibilities
- Conduct quality checks by proofreading/reviewing linguistic work from freelance translators, peers and other external vendors to ensure adherence to customer’s and company’s quality standards.
- Provide feedback and linguistic coaching to peers, freelance translators and other external vendors and engage in quality improvement initiatives when needed.
- Review and improve MT and Large Language Models (LLM) engines’ quality by assessing output and providing linguistic feedback.
- Monitor external vendor quality, investigate quality variations and develop and implement measures to drive quality improvement in collaboration with other internal teams.
- Contribute to the maintenance of existing language assets such as style guides, term bases and translation memories.
- Provide occasional manual translations, such as during the launch of a new language combination.
- Occasionally, post-edit machine-translated product pages in an efficient way to increase the product availability for the customer in their preferred language.
- Depending on the department’s needs and your own skills and inclinations, support our leadership, business and tech teams by taking an active part in training, project/program management or other initiatives.
- Brazilian Portuguese at a native level (or minimum C2).
- Localization skills from English (minimum C1) into Brazilian Portuguese.
- Fully fluent in both oral and written English.
- Bachelor’s degree in one of the following fields: Translation, Linguistics, Communication or a related field.
- Analytical, writing and editorial skills.
- Attention to detail and organizational skills.
- Initiative, decisiveness and autonomy.
- Communication and collaboration skills.
- Flexibility and ability to prioritize and work towards deadlines.
- Strong working knowledge of MS Word, Excel and Outlook.
- Experience in proofreading or post-editing machine-translated content is an advantage.
- Ability to translate from a second source language is a plus.
- Experience with MT, LLMs and annotations.
- Strong working knowledge of CAT tools.
- Experience with mark-up languages, user interface strings and e-learning content.
- Project management experience.
- Ability to make sound decisions during tasks with incomplete or unclear information.
- Experience working as part of a global team and in different time zones.
Our inclusive culture empowers Amazonians to deliver the best results for our customers. If you have a disability and need a workplace accommodation or adjustment during the application and hiring process, including support for the interview or onboarding process, please visit https://amazon.jobs/content/en/how-we-hire/accommodations for more information. If the country/region you’re applying in isn’t listed, please contact your Recruiting Partner.
Company - Amazon Spain Services, S.L.U.
Job ID: A2924520